1. "Lekker" even een hapje eten met een vriendin bij de Winston op terras. Het begon al met het proberen te bestellen van wat drinken, dit duurde een half uur voor iemand ons kwam helpen. Vervolgens wanneer het drinken word gebracht is er iets verkeerd gegaan bij het doorgeven. Oke dat kan gebeuren.
    Dan krijg je een stukje vlees en een beetje groente zonder smaak. Saus hebben ze niet alleen kant en klaar uit pot, lekker droog dus. Vervolgens wanneer ik dit aangeef zou het worden doorgegeven aan de keuken maar hier horen we niks over terug.
    Toch wagen we het er nog op met een kopje thee en koffie. Krijg ik en een kopje met de lippenstift van een ander er nog op. Hij word omgewisseld en vervolgens krijg ik een nieuw kopje met resten gebak erop?? Wanneer ik iemand erbij roep om dit te laten zien en erbij zeg dat ik het niet meer hoef, word ik bedankt en uitgelachen.

Beslist geen aanrader dus!

Slecht gegeten en slechte bediening.