1. Ik heb hier met een goede vriend gegeten.

Bij binnenkomst viel meteen het ouderwetse interieur op. Vernieuwing kan geen kwaad. Bediening was wel erg attent en vriendelijk en wees ons meteen een plekje aan.

De kaart is niet groot en dat vind ik persoonlijk niet erg. We gingen voor de spareribs en de hete kip, beide specialiteiten van het huis. Voorgerecht carpaccio. Nagerecht dame blanche en warme kersen met ijs en slagroom.

De carpaccio was apart. Gedroogde tomaten uit blik op de carpaccio, zelden gezien en ook niet superlekker. Deze krijgt van mij iig een onvoldoende.

Het hoofdgerecht was super. De hete kip werd geserveerd op een steen, erg leuk! De bijgerechten waren ook erg lekker. De spareribs waren ook erg lekker. Vooral de zelfgemaakte sauzen vielen goed in de smaak.

De desserts waren ook goed. Leuk opgemaakt en een goede hoeveelheid. De kersen waren echt warm en de chocoladesaus van de dame blanche ook. Pluspunt.

De wachttijden voor de gerechten waren prima en de bediening was goed. De prijzen zijn normaal. Ze hebben een hoop speciaal bier op de kaart. Zomers zal het hier vast heel druk zijn met toeristen, want Ameide ligt er goed voor fietsroutes.

Leuk om een keer gegeten te hebben.

1. Goedemorgen

Hartelijk dank voor uw recensie.
    Het ouderwetse interieur is een bewuste keuze omdat het hier ook een pand van ruim 200 jaar betreft. Dat het niet uw keuze is kan en respecteren we uiteraard.
    De tomaatjes die op de carpaccio lagen zijn gesnipperde zongedroogde tomaatjes welke vaak bij tapas schotels gebruikt worden. Deze komen niet uit blik maar zijn van hele goede kwaliteit. Uiteraard ook hier respecteren we het feit dat ze niet uw smaak zijn.
    Verder zijn we uiteraard heel blij met uw recensie en hopen u zeker nog een keer te mogen ontvangen in ons restaurant.