1. Mijn ervaringen met dit restaurant worden steeds beter. Gewoon een familierestaurant met een publieksvriendelijke kaart. In het verleden werd nog wel eens een gerecht met enige pretentie op de kaart aangetroffen maar dat is gelukkig verdwenen. Mijn verwachtingspatroon is ook aangepast. Deze keer een hamburger gekozen. Niets uitzonderlijks maar ook helemaal niets mis mee.

Gelukkig hadden we geen voorgerecht en ik heb de helft van mijn dessert moeten laten staan omdat het allemaal wel heel erg veel was. Het stond wel op de kaart als een hele grote hamburger maar als hij half zo groot was geweest, was het nog een hele grote hamburger geweest.

Met eierrekjesschuim onder de tafels en de voorzieningen die verder zijn getroffen is het geluidsniveau wel een heel stuk acceptabeler dan in het verleden.