Op dit adres zit nu: Spijs

1. S. de Vries

Omdat de nieuwe eigenaren een kans verdienen zijn wij afgereisd naar Groningen voor een bezoek aan de Buurvrouw. De nieuwe Buurvrouw wel te verstaan! Wat een verschil met 1 a 2 jaar geleden! Onze drankjes kwamen snel en de bediening was erg vriendelijk. Na een toelichting op de kaart en onze bestelling konden we genieten van een amuse die onze trek nog verder opwekte, daar hadden we wel meer van gelust! De proeverij van voorgerechten kwam al vrij gauw en het bord was mooi opgemaakt. Ook de smaak was origineel en zorgde voor bijzonder lekker en verrassende combinaties.

Ons hoofdgerecht was weer net zo goed, restaurantwaardig gepresenteerd en goed nagedacht over de verschillende smaakcombinaties. Ook de handgesneden frites zijn een welkome afwisseling! De huiswijn die uniek is in Nederland smaakte ons bijzonder goed. Hierna kozen wij voor het grand dessert voor 4 personen. Grand is zeker niet overdreven en wat zag het er mooi uit! Toen we klaar waren konden we naar huis rollen, maar wat hebben we heerlijk gegeten! Het nieuwe team verdient een dikke plus en wij wensen hen veel succes de komende jaren!