Hier zie je hoe de meningen over de Peter's Bistro verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Alan pison

Sfeervol restaurant, leuk uitzicht rondom.
    Zeer lekker eten.
    En zeer fijne bediening

2. Evelien Top

Heerlijk gegeten. Fijn dat je dichtbij kon parkeren.

3. Richard George

Vertaal van English naar Nederlands

Simple & limited menu but excellent quality dinner and good service for a very reasonably price.

4. Heerlijk gegeten, gezellige locatie en prettige bediening. Tot volgende keer!

5. Naar Peter's Bistro ga je om lekker te eten op een mooie plek midden in het park. De bediening is hartelijk en gastvrij en geeft je het gevoel bij vrienden over de vloer te komen. De medewerkers hadden het duidelijk naar hun zin, iets dat ook tot uiting komt met hun jaarlijkse Lego-bouwwerken in de etalage die menig voorbijganger (jong of oud) doen stilstaan. Ga zo door!

6. Hele mooie locatie middenin het park.
    Zomers moet het helemaal top zijn!
    We hebben heerlijk gelunched met een lekker wit wijntje en de hond was ook welkom. Klein minpuntje als je met de auto komt is het betaald parkeren maar dat staat los van de ervaring in Peter's bistro.

7. Leuke locatie, vriendelijke bediening, eten was minder goed dan verwacht, glas wijn ook maar het was niet duur!

8. Eerste keer in dit restaurant. De sucade en bloemkooltartaar waren verrukkelijk! De vega en rund hamburger ook! Top chef! De muziek was zacht, goede sfeer. Een aanrader!

9. Riek van den Tempel

Ontzettend lekker gegeten in een sfeervolle omgeving.
    Klantvriendelijke bediening. Echt een aanrader

10. Gezellig en heerlijk eten.

11. Lekker eten in een mooie omgeving. Vriendelijke bediening.

12. Smakelijk, flinke porties en het oogt ook nog eens mooi. Eerlijk eten, geen liflafjes en bovendien een goede, attente en joviale manier van bedienen.

13. Batenburg, V.

Lekker en gezellig, goede bediening, heerlijke wijn.

14. Uiterst vriendelijke en relaxte bediening met klantgerichte instelling. Menukaart is wat beperkt, maar het gekozen hoofdgerecht (met kip) was zeer smakelijk.

15. Prima service, lekker eten en sfeervol.

16. Het eten was lekker, de mosterdsoep zelfs de beste die we ooit geproefd hebben :) Bediening super vriendelijk. Het regende erg hard toen we vertrokken, daarom kregen we een leenparaplu mee. Aanrader!

17. Heerlijk buiten in de avondzon is het goed toeven hier. Het eten was goed. Wel wat attentiepuntjes voor de bediening en de keuken (coquilles vergeten bij het gerecht coquilles, wijnglas om en vergeten dat we nog niet betaald hadden). Het eten was prima en de foutjes werden vlot opgelost.

18. We zaten op een zonnige dag aan het eind van de middag op het terras. Het was er rustig. De bediening was wat terughoudend, maar niet onvriendelijk. De serveerster wist te weinig over de kaart.
    Het eten was goed en vers. Wat weinig groente.

19. Het eten was prima, alleen de choladelava was zonder lava.
    Wachttijden waren erg lang. Na een half uur pas het eerste drankje en toen we uitgegeten waren duurde het erg lang voordat de borden werden weggehaald.
    Personeel was erg vriendelijk.

20. Leny van Hienen

De lunch buiten was goed. De bediening was ondanks de drukte vlot en met name heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit was goed.

21. Ik had oud-klasgenoten een 1/2 jaar geleden uitgenodigd om elkaar weer eens na 30 jaar te ontmoeten. Bij deze Bistro had ik ruim van te voren afgesproken om met 7 personen te gaan borrelen en aansluitend te eten. Op het terras waren ruim voldoende tafels vrij en konden wij borrelen in de volle zon. Na een uurtje begon het steeds harder te regenen, maar omdat we buiten wilden blijven zitten, gingen wij onder een parasol zitten om daar verder te kletsen. Er waren tenslotte toch ruim voldoende tafels vrij. Afijn, lang verhaal kort. Volgens de dame die de tent runde die dag konden wij dat niet zelf bepalen, moesten we haar toestemming vragen en kregen wij als een stel kleine kinderen op ons donder. Ik dacht eerst dat het een grap was, net als de overige personen aan tafel, maar deze vrouw had duidelijk geen enkel benul van gastvrijheid, flexibiliteit en enige vorm van fatsoen. Ik eet vaak uit en borrel nog vaker, maar dit had ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Toen het nog harder begon te regenen, liep ik naar binnen om te vragen of we binnen konden gaan zitten. Wéér begon ze geergerd te reageren want ik had voor zeven personen gereserveerd, maar nu waren wij maar met z'n zessen. Ik was met stomheid geslagen. We betaalde de drankjes die wij hadden gedronken en zijn ergens anders heen gelopen, werden daar zeer gastvrij bediend en hebben daar tot na middernacht voor honderden Euro's uitgegeven. Waarom snap zo'n vrouw niet dat de essentie van horeca gastvrijheid is? Zelf de goedkoopste wijn is dan lekker. Kortom, vreselijk onbeschofte bediening.

22. Lekker eten, goeie prijzen, ruime opzet, relaxte omgeving en de hond mag mee binnen en kreeg meteen een bakje water, dat is nog eens attent.

23. Heel eenvoudige tosti zonder iets erbij, geen blaadje sla kon eraf. Alleen een k&k zakje met ketchup 😏.
    Bediening was super traag, ruim een half uur moeten wachten, terwijl we hadden aangegeven niet heel veel tijd te hebben.
    Tafeltje op terras in de zon was ok.

24. We vonden het eten niet bijzonder/ niet echt lekker. We zaten op heerlijke terras, leuke plek, maar te weinig bediening. En bediening was niet alert. Moest veel moeite doen om contact te krijgen en iets te bestellen.

6,1
  25. Gemoedelijke sfeer op terras met mooi uitzicht op het park. Vriendelijke bediening. Prima biefstuk en eendeborst, lekker mals.

26. Bediening is weinig attent op bezoekers, meer op materieel en computer.

3,2
  27. Wij hebben weer heerlijk gegeten buiten op het terras. Hele vriendelijke bediening. Prima service. Het weer sloeg om en een fleece dekentje hield ons warm.

28. Heerlijk gegeten en lieve bediening.

29. Degene die serveerde maakte nogal wat fouten. Het is onprettig wanneer het bord hardhandig voor je neus wordt geplaatst. Na het voorgerecht wist ze niet dat we nog een hoofdgerecht hadden besteld. Ook de manier waarop het bestek op tafel werd geplaatst getuigde van weinig interesse in de klant. Nogal lomp. Bij het weghalen van de borden werden de overgebleven restjes voor de neus van mijn vrouw bij elkaar gedaan. Ze zat met spanning te wachten of hierbij nog wat op haar jurk zou worden geknoeid.
    Toen ik tijdens het afruimen kenbaar maakte dat ik wilde afrekenen reageerde de serveerster met "even rustig meneer." Kortom uitstekende locatie, goed eten, maar ergerniswekkende bediening.

6,5
  30. Heerlijke plek, lekker gegeten en vriendelijke service

31. Heerlijk gegeten en buiten gezeten in zonnetje met uitzicht op levendige griftpark!

32. Frank van Oldeniel

Heerlijk gegeten. Leuk terras. Mooie locatie midden in de stad. En goed personeel!! Kom daar maar es om 😉

33. Leuke plek, vriendelijke bediening. Standaard lunchkaart, hele basic kale gerechten. Weinig fantasie. De uitsmijter met kaas was 2 sneeen brood met wat plakken kaas er op en daar gebakken eieren op. Geen groente of andere garnering. Tosti was ook heel plain. Deed een beetje aan als een goedkope kantine. Jammer! Voor een simpele betaalbare lunch met een gezin kan je hier prima zijn, voor iets bijzonders en gezonds niet. Ondanks de leuke plek zou ik dit restaurant niet aanraden.

4,1
  34. Het was leuk, zonnig, maar fris.
    Het lukte een vogel om in het glas water van mijn tafeldame te....
    Bediening heel bereidwillig en vriendelijk maar niet goed op de hoogte.
    Verder een prima locatie en een aanrader.

35. Gezelligheid op het terras aan het water.

36. Karen Thieme

Zalig om weer eens op het terras te zitten en wat te drinken, heel fijn. Goede service en sfeer, we komen graag weer op het terras.

37. marion groenenberg

De droge wijn was aan de zure kant, vandaar minpunt.
    De rose was goed en de portie bitterballen ook.
    Voorts locatie.
    Bediening was ook prettig.

38. De sfeer zat er in in Peter's Bistro! Na een tijd dicht eindelijk weer open, dat merkte je wel. Het personeel was aardig en hield voldoende afstand. Andere maatregelen zoals handgel palen bij de deuren (mocht je naar de wc willen) waren aanwezig en werden goed in acht genomen door personeel en bezoekers. Het eten was erg lekker, het duurde wel iets langer dan verwacht maar het was erg lekker dus het wachten waard. Fijne service op een hele mooie plek!

39. Ookal was de bediening vriendelijk en het eten en de koffie heerlijk, toch een 1 gegeven voor service. Ik had aangegeven dat ik lactose en glutenintolerantie heb. Daar zou rekening mee gehouden worden werd gezegd, maar denk toch dat er iets mis is gegaan, aangezien ik direct na het weglopen ziek werd van het eten. Ik kan voelen wanneer dit van intolerantie komt, dus wist meteen dat er iets mis was gegaan. Jammer dat dat, ondanks de service toch niet op een rij was daar. Zeker omdat ik er van afhankelijk ben als mensen zeggen dat ze het regelen voor me.

40. Beste medewerker van eet.nu,

Tijdens de lockdown heb ik diverse keren eten besteld bij Peter’s Bistro, zoals gewokte gamba’s, runderstoof met puree & rode kool.
    Dat smaakte allemaal verrukkelijk.
    Ook de verschillende stamppotten, zoals zuurkool & boerenkool met spekjes, rookworst & balletje gehakt in jus waren heerlijk.
    Peter’s Bistro in Utrecht is een echte aanrader 😊👍

Met vriendelijke groet,
    Barbara

41. Take away Kerstmenu was heerlijk!
    Hadden er tussen de 1e en 2e lockdown al eens op locatie heel erg goed gegeten.

42. Ad mosterd

Een echte aanrader tijdens coronatijd om jezelf eens lekker te verwennen, het eten was voortreffelijk en keurig ingepakt om mee te nemen. Ik zou zeggen: help deze mensen in deze tijd je krijgt er zelf zeker geen spijt van.

43. Het was er nog niet van gekomen in het vernieuwde restaurant te eten. Daarom vanavond eerst maar eens een 3-gangen afhaaldiner besteld. Genoten van de bouillabaisse en carpaccio, maar ook grootmoeders runderstoof, zalm en de hoender waren heerlijk 😋. Toe appeltaart en een chocolademousse waar onze dochter er nog wel 1 van had willen bestellen😉.
    Alles vers en netjes verpakt, met een duidelijke beschrijving hoe op te warmen in de oven.
    Zo mooi serveren als in een restaurant kregen we niet voor elkaar maar met kaarsen aan en de tafel mooi gedekt was het toch een avond uit in ons eigen huis (daarom de sfeer ook een 9,5)
    Een aanrader om hier te bestellen, we zullen niet twijfelen om straks de kaart in het restaurant zelf eens uit te proberen als dat weer mogelijk is!

44. Heerlijk gegeten (bouillabaisse/uientaart vooraf, hoender, appeltaart/Paris-brest toe). Ruime porties, netjes verpakt. Ook aandacht voor details zoals verse kruiden, lekker olie e.d. om de gerechten af te maken. Niet onbelangrijk bij afhalen: supermakkelijk te bereiden. Duidelijke instructies en op 1 ovenstand te verwarmen. Over de sfeer kunnen we weinig zeggen (iemand anders was zo ontzettend lief om het voor ons op te halen). Maar thuis de tafel leuk gedekt, kaarsjes aan dus daar was de sfeer in elk geval erg goed!

45. We hadden tevoren besteld via de site om koud af te halen, aangezien we niet vlakbij wonen. De afhaalkorting was meer dan voldoende voor de parkeerkosten om het Griftpark nu eens van dichtbij te bekijken. (echt een aanrader!)
    Net als het eten trouwens, dat we netjes verpakt met een keurige handgeschreven toelichting makkelijk konden warm maken thuis in de oven. Of in de pan, zoals die heerlijke 8 verse gamba's even in olie tot ze roze kleuren, met verse kruiden, dan in je schaaltje en met lekker brood erbij om te dippen, mmmmm.
    De rode wijn van het huis (een Argentijse Malbec) was voortreffelijk bij grootmoeders runderstoof.
    Een kaarsje erbij en je waant je met een beetje fantasie "uit eten", zeker als je de appeltaart proeft als dessert.
    Gelukkig was merendeel van het verpakkingsmateriaal van karton, toch fijner dan al dat plastic.

46. We hebben in deze Coronatijd een driegangenmenu gehaald. Dat was echt lekker, goed verzorgd en bijna alsof je uit eten was.
    Vriendelijke mensen, prima prijs en goed eten dus zeker een aanrader!

47. Met z'n drieën geluncht. Mooi ruim opgezet.
    Prettige bediening en ontspannen sfeer.
    De lunch smaakte goed. Nog wat nagetafeld met koffie, thee en gebak.
    Bij thuiskomst bleek een citroengebakje 7,50 te kosten. Bij telefonische navraag was dit de dessert prijs. De kwaliteit en de prijs stonden in geen verhouding tot elkaar. Jammer!!

48. Rien van Diereni

Wij waren er op een woensdagavond. Aangenaam rustig, vlotte en attente bediening. Eten was goed.

49. Gegrilde kip, brie de Meaux, pesto € 8,50 was wat ik had besteld. De omschrijving prikkelde mijn fantasie, die toen ik de 'veredelde' tosti kreeg, de bodem werd ingeslagen. Alleen de smaak van de gesmolten kaas bleef overeind en dit stond niet in de beschrijving. Wel duur voor een tosti. Jammer. De rosé was lekker.

50. Helaas onkundige junior bediening zonder begeleiding afgelopen zondag. We zijn met een groep van 5, iedereen besteld eten en er worden 3 gerechten uitgeserveerd de rest "komt er zo aan." Na 15 minuten aan andere medewerker gevraagd waar het blijft (mijn eten ondertussen aan de kinderen gegeven). "Oh, is het er nog niet?" Excuses. En na weer 15 minuten naar binnen gelopen om af te bestellen. Weer de vraag "Is het er dan nog niet?". Kijken lijkt erg moeilijk te zijn voor de bediening. Op dat moment kwam het eten voor de kinderen net uit de keuken, 30 minuten nadat de volwassen het geserveerd hadden gekregen.
    Bij het afrekenen zijn de gerechten van de kinderen niet in rekening gebracht, maar wat een afgang.
    Zonde van de leuke plek.
    Tip: zie je hier jonge bediening rondlopen, ga ergens anders eten!

3,7
  51. Bediening was prima, drankjes en bitterballen ook, maar erg jammer dat het terras en het ponton er zo onverzorgd uitzien.

52. Alles prima alleen de serveerster vergat koffie te brengen en later vergat ze een ijsje te brengen, toen ik het vroeg duurde het ook nog even..

53. Wouke Ooms-van den Brink

De sfeer was top evenals de bediening! De Hoender/pootje was rood/ongaar van binnen maar volgende de kok hoorde dit zo. Heb ik dus niet helemaal opgegeten. Hierdoor vond ik de prijs/kwaliteit ook iets minder. Maar superleuke plek om te eten! Leuk personeel en super aardig! De citroentaart is een echt aanrader! Heerlijk!

54. Voor het eerst hier gegeten sinds de nieuwe eigenaar. Heerlijk aan het water buiten gezeten, en genoten van prima eten. Vriendelijke bediening, goed meegedacht over aanpassingen ivm voedsel allergieën. Iets duurder dan bij de vorige eigenaar, maar daar krijg je dan ook iets voor!
    Aanbevolen! Eén minpuntje: aan het tafeltje van de buren werd gerookt.

55. Voor de 2e keer in korte tijd geluncht. Helaas was de kwaliteit van hetzelfde gerecht, broodje kroket, nu veel minder. Jammer. Het is en blijft een leuk terras en ik hoop dat dit een eenmalige misser was.

56. David Borghouts

Fantastische tent, eten is zeer goed zeker het borrelplankje, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kom hier zeer graag vaker.

57. Gijs Groothand

Heerlijk gegeten. Kleine menukaart maar mooie gerechten. Vriendelijke bediening en een leuke omgeving (Griftpark = lekker levendig)
    Lang geleden dat ik zulke krokante frietjes heb gegeten. De salade zag er goed uit en smaakte ook, alleen het tomaatje was voor mij een tikkeltje te zoet.
    Het eitje daarentegen....waauw, niet zo'n doorgekookte 12 minuten bal! Kortom binnenkort maar weer.

58. Ingeborg Trask-Baardman

Glutenvrij en lactose vrij was geen probleem, salade was heerlijk, soep en hamburger ook. Echt goede keuken, ideaal om na t park even neer te strijken voor een goede lunch.

59. Judith Dubero

Geluncht op een zonnige middag met mijn dochter. De kipsaté was écht lekker. Goede salade voor twee erbij. Geen servies om de salade uit het kommetje te halen, dus dat moest met je eigen bestek. Dat kan niet in coronatijd! Verder werd er door de bediening het een en ander vergeten en duurde het allemaal heel lang voordat je bediend werd. Voor ons was dit niet erg maar het is wel een serieus aandachtspunt. We komen wel terug hoor!!

60. Madelon Koolhaas

Heerlijk gegeten bij Peter's Bistro. We zaten lekker buiten op het terras in het park met uitzicht op de vijver. De nieuwe kaart is misschien kleiner, maar wat wij hebben gegeten was echt heerlijk, van brood met vers geklopte boter tot en met het dessert.
    En wat ziet het nieuwe interieur er goed uit!

61. Diederik

Vriendelijke en vlotte bediening. Mooi uitzicht op de vijver. Heerlijk eten. Om niet snel te vergeten.

62. Roeline

Prima gegeten, prettige en goede bediening, mooie locatie, rustig.

63. Het was een heerlijke avond, al ging het later regenen, en dan is dit de perfecte plek om buiten met vrienden te eten en te borrelen. Een fijn, groot terras. We werden op een prettige manier bediend door aardig personeel en konden in alle rust bijpraten. De wijn was uitstekend, op het eten hebben we wel wat aanmerkingen. De subtiele smaak van de zeebaars kwam niet tot zijn recht door de hoeveelheid citrusfruit erop. De hoeveelheid zalm was te groot en moest de wat smakeloze puree er echt onder? Ook de hoeveelheid hoender had wat minder gemogen en er had wat meer jus bij gemogen. We werden wel enthousiast over de veggie salad, de geroosterde venkel en de groenten die we bij het hoofdgerecht kregen.

5,5
  64. Annet van den Akket

Lunch op het terras, gastvrije ontvangst, snelle service, heerlijk eten voor een prima prijs!

65. We waren op een mooie zomeravond hier voor een diner met drie personen. Helaas moesten we vanwege regen naar binnen, waar het overigens ook goed toeven is. Er is pas een verbouwing geweest wat veel goed gedaan heeft aan het interieur. Het oude vonden we trouwens ook gezellig. Het was wat druk dus duurde het bestellen wat langer dan we gewend zijn. Keus op de kaart is prima. Wij was goed Eten goed klaar- en opgemaakt. Erg lekker allemaal. We gaan weer terugkomen.

66. Marianne

De lunch was zoals altijd voortreffelijk, lekkere salade en hartelijke en service gerichte bediening.

67. Avan Heugten

We hebben alleen thee/ koffie op het terras gedronken, prima verzorgd, met een tafeltje in de schaduw, het was 30 graden.

68. Marjolijn Smulders

Heerlijke kroketten, prima salade, zeer prettige bediening, we kregen onze eigen parasol, het terras zat gezellig vol, maar was rustig, goede afstand, genoten!

69. Sabine Preuss

Heel gezellig zitten borrelen in een mooie omgeving, met net genoeg drukte op het terras op een zondagmiddag zodat het wel veilig voelt, maar ook niet ongezellig.

70. We hebben er voor het eerst geluncht. Fijne sfeer, aardige bediening. Brede keuze van soep, vegetarisch tot vissalade. Het was smakelijk, juiste porties. Ook prettig dat er tafels op het gras zijn. Voor onze hond was dat heerlijk koel en de andere gasten hadden ook geen last van de hond.

71. Is een ontspannen sfeer buiten kunnen eten met in achtneming van de coronamaatregelen.

72. We hebben erg lekker gegeten en goede service en bediening.

73. Jacqueline Revet

Heerlijk steak tartaar met een eigeel precies op de juiste textuur. Een steak tartaar zoals je het Frankrijk geserveerd krijgt. De green egg smaak proef je in de gerechten in een juiste balans. De inrichting perfect voor 1,5 meter zonder de intimiteit te verliezen. Het restaurant is gerestyled waardoor het beter bij ons in de smaak valt als hiervoor. Met een mooi uitzicht op het griftpark een heerlijke beleving! Echt een aanrader... niet door vertellen

74. Super gezellig. Wij waren er met twee gezinnen. Goed geregeld voor social distance.

75. Samkhya

Het vernieuwde interieur vond ik erg mooi. De sfeer nu is afgestemd met het park. Ik voelde me een beetje op het strand, heerlijk.

76. Ons eerste etentje nadat de restaurants weer open mogen is ons heel goed bevallen. Wij waren met 4 personen uit 3 gezinssituaties waardoor wij niet aan een tafel mochten zitten. Het probleem werd snel opgelost en we konden op afstand goed een gesprek hebben en heerlijk samen dineren. Onze complimenten!

77. Afgelopen week samen met mijn echtgenote heerlijk gegeten bij Peters Bistro, v/h Griftpark 1. Netjes de regels gevolgd, invullen formuliertje, handen ontsmetten en de richting volgen waarin je mag lopen, aan een tafeltje buiten een heerlijk zoet wijntje en ovenvers brood met een smeuige knoflookboter genuttigd en vervolgens binnen genoten van de steak tartaar, de uiensoep, een Denver steak en een creme Brulee. In een geweldig frisse en vrolijke aankleding is dit nieuwe concept met een vereenvoudigde kaart verrassend, maar zeer smakelijk en goed vullend. Alleen de Spaanse muziek op de achtergrond begreep ik niet zo goed, gezellig klinkend, maar mijn gedachten gaan dan uit naar andere gerechten lol. Het was de eerste avond na de Corona crisis en zeker spannend voor het personeel met een nieuw concept in een nieuwe ambiance te moeten gaan werken enik denk dat ze de goede weg zijn ingeslagen met deze vernieuwing. Bedankt voor de eerste leuke avond en veel plezier en voor de lezers: ga er eens genieten.

78. Anneliese Verhulst

Ontvangst was goed en doeltreffend. Eten was uitstekend, volkomen nieuwe menukaart en nieuw personeel op 1e openingsdag, petje af! Tot ziens.

Vorige pagina