Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20044
4 19906
  1. Het eten was goed, niets mis mee. Er was te weinig personeel in de eetzaal. De bediening was erg traag.
    Erg raar was het volgende; koffie met gebak bestellen betekent, de koffie wordt bij de bar gemaakt en wordt direct geleverd. Het gebak komt uit het restaurant, en komt als de, koude espresso, al opgedronken is.

2. Verhoeven

Vriendelijk personeel!!!! En het eten echt super !!!!

3. Zoals gewoonlijk was het weer voortreffelijk.
    Waren met vijf en iedereen heeft genoten.

4. Leon Lenting

Wat was het geweldig. We hadden goede wijn en het eten was heerlijk. Wij komen zeker terug.

5. Marjan Bosma

De bediening werd continu uitgekafferd door, wij denken, de eigenaresse. Wij zaten precies waar we dat duidelijk hoorden. Snauwerig: "hoe lang werk je hier nu? Weet je dan nòg niet dat...." en zo maar door. Poeslief tegen de klanten. Rennen jongens! Er zijn echt betere werggevers, geloof dat maar. Verder was het allemaal prima!

5,5
  6. Ton Biemans

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding.
    Zeker een aanrader!

7. Yvonne

Heeeerlijk

8. Wij hebben heerlijk gegeten! Elk jaar komen we hier met de familie bij elkaar op de sterfdag van onze moeder, het eten wordt alleen maar beter! En super goede bediening!
    Tot volgend jaar!

9. Mijn absolute favoriet voor lange tijd. Heeft de trend gezet voor mijn kinderen. Al lange tijd gesloten, echt heel jammer! Voor mij klopte alles: prijs, kwaliteit, bediening. Top mannen en vrouwen!

10. Heerlijk gegeten, een totaal nieuwe en verrassende kaart. Er worden seizoensgerechten bereid en de kaart nodigt uit om alles met elkaar te delen, wat het reuze leuk en lekker maakt om hier te eten!

11. Pannenkoekenhuis Tiel

Sunnyboy

Ondanks het niet druk was toch lang moeten wachten. Iedere keer zelf aandacht zien te trekken om iets te drinken te kunnen bestellen. Pannenkoek werd bijna koud opgediend. Uiteindelijk gevraagd naar de menukaart ...... die moet nog komen. Ontzettend slecht !!! Hier komen we echt nooit meer.

3,1
  12. wat valt me op, (ik heb gisteren een recentie geschreven om een onbeschofte behandeling daar ) nu kijk ik op reccenties, en alle recente recenties niet te zien !, dit was mij al eens eerder opgevallen, 2020 , 2022 en van ver daarvoor alles te lezen !! maar 2023 en 2024 nergens te bekennen, Ra ra hoe kan dat ? het personeel is al niets, maar dit is ook waardeloos na 50 jaar daar klant te zijn geweest , is het nu wel erg achteruit gegaan de laatste tijden

2,5
  13. wat valt me op, (ik heb gisteren een recentie geschreven om een onbeschofte behandeling daar ) nu kijk ik op reccenties, en alle recente recenties niet te zien !, dit was mij al eens eerder opgevallen, 2020 , 2022 en van ver daarvoor alles te lezen !! maar 2023 en 2024 nergens te bekennen, Ra ra hoe kan dat ? het personeel is al niets, maar dit is ook waardeloos

2,5
  14. Bart Van Thiel

Erg lekker en super snel

15. Richard

Ondanks dat het er erg rustig was moest je nog best lang wachten tot je bij de bestel balie kon bestellen. Grootste ergernis is dat het personeel er nauwelijks Nederlands spreekt. Afrikaans, Spaans, Engels maar Nederlands wordt nauwelijks verstaan. Niet echt klantvriendelijk

6,7
  16. Nederlands Zelhem

Martijn

Een goed adres om lekker te eten met een prettige bediening, een groot terras, prettige kaart en goede service. Kortom: Top!

17. Paulien

Op vrijdag om 11.05 twee broodjes en twee knakworsten besteld. Zit thuis te werken met een collega en om 12.30 uur hebben we een online bijeenkomst. Vandaar zo vroeg besteld. Om 11.55 uur krijg ik een telefoontje. We bezorgen niet op vrijdagmiddag, dat doen we alleen bij grote bedrijven. Je kan de bestelling annuleren of veel later laten bezorgen. Ik vraag waarom de optie dan wel op de website bestaat. Reactie, wij bezorgen op vrijdagmiddag alleen bij grote bedrijven, vaste klanten weten dat. Geen excuses of enig blijk van empathie. Totaal niet. Nu maar hopen dat ik inderdaad mijn geld terugkrijg.

18. Lotte van Holst

Prima gegeten! Leuk met kids omdat ze zelf een beetje rond kunnen lopen en kunnen kiezen wat ze willen eten

19. Joseph

Heerlijk gegeten! Super gastvrouw en leuke sfeer. Komen zeker terug!

20. Erik Donkersteeg

Verrassend lekker, gezellige, huiselijke sfeer. Wat een vriendelijkheid van ontvangst tot vertrek. Als je in de buurt bent, zeker langs gaan. Er wordt heerlijk gekookt door de chef en de gastvrouw zorgt voor de sfeer.

21. Natasja Rijsdijk

Gisteren hier gegeten met mijn man en mijn moeder. Heerlijk buiten gezeten. Het eten was allemaal super lekker en het ontbrak ons aan niks! Voor herhaling vatbaar :)

22. Zeer vriendelijk personeel en een gezellige sfeer

23. BERT & GRIETJE

2 weken geleden ons 50 jarig huwelijk gevierd met 58 personen!!! Koud en warm buffet heel veel keuze , bediening TOP vriendelijk in de gezellige grote zaal!! Iedereen was zeer tevreden !! Kijken er met veel plezier op terug!!!

24. Hier eten is een belevenis, elk gerecht ziet er al uit als een schilderijtje, en de smaken… goddelijk. De kok serveert de gerechten zelf en geeft er uitleg bij… ze zijn superaardig, je zit lekker rustig en word niet opgejaagd, het is echt een aanrader.

25. M van Lieshout

Zoals altijd goed, gezellig en fijne bediening!

26. Andrea vanden Beij

Wij hadden een bon via Wonderbox verzilverd. De sfeer, de bediening en de lunch was een fijne beleving! Wij komen vast nog eens terug!!

27. Lekkere en gevarieerde tapas. Wel wat meer gefrituurde gerechten, en wat minder puur, vergeleken met echte tapas in Spanje. Het is erg gezellig en vriendelijke bediening!

28. Suzanne Prijs

Uit eten bij de Engel is altijd lekker. De bediening is super professioneel en het is echt een avondje uit!

29. boudewien

Goede kwaliteit van produkten.

• Eindcijfer 10
  30. Vriendelijk personeel, geen lange wachttijden en vooral heerlijke burgers en loaded Fries!! De Snacks zijn ook verrukkelijk. Zeker een aanrader.