Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeeland verdeeld zijn.

1. Ruud van Driel

Afgelopen weekend 2 x diner gehad en heel erg lekker gegeten. Sfeer en personeel was top. Aanrader en heel schappelijke prijzen.

2. Een prachtige plek zoals dit aan zee behoort te zijn authentiek met een super vergezicht.
    Heerlijke voorgerechten en hoofdgerecht was bovenverwachting lekker.
    Echt een aanrader dit familie bedrijf!!!

3. Barbecue Sluis

Vorig jaar hebben wij dit restaurant ontdekt en zijn nu (uiteraard) weer geweest. Voortreffelijk!

4. mevr. Muller

We hebben genoten van het asperge menu. Het was heel erg lekker.
    Vriendelijk personeel.

5. Maris Kurt

Zeer slechte ervaring gehad !
    Zeer onvriendelijke dienster. We namen mosselen met frieten, we kregen een heel klein kommetje frieten voor ons 2 samen .We vroegen frieten bij , de dienster gaf aan dat de portie uiteindelijk voor 3 personen zelfs was . Een kind van 5j eet zo een kommetje op.

Dan de mosselen waren heel onsmakelijk en nog koud. We melden het en ze ging het doorgeven aan de keuken maar geen

De dienster keek zeer onvriendelijk tegen alle gasten .

Dat dergegekijke zaak maar 3 tafels bezet had verwonderd me niet !
    Goed bezig om binnenkort failliet tezijn !!!👍

1,1
  6. Van cleemput paul

Super lekker, goede sfeer, bedankt we komen zeker terug.

7. Jos hoek

Eten was goed, fijne bediening

8. Erg goede biefstuk gegegeten. De menukaart is compact, maar wat er op staat is van erg goede kwaliteit. Top.

9. Super vriendelijke bediening! Eten kwam vlotjes en mooi tegelijk.

10. Laurens

Wat een teleurstelling! Ik ging zaterdagmiddag een frietje eten bij Lammers. Het begon al met een onvriendelijke jongedame die de bestelling opnam. Een 'goedemiddag' of 'hoi' kon er niet af. Dan de kwaliteit van de friet: Matig tot slecht. De goulash kroket was redelijk. Het enige wat lekker was, was de cola waarmee ik het hele spul kon wegspoelen. En dat allemaal voor € 9.00. Waarom een negatieve recensie? Begin 2011 ging ik hier ook wel eens om friet. Toen kregen ze een dikke 10 van me. Maar nu? Hooguit een 4. Jammer! Van schoonmaken hebben ze ook geen kaas gegeten. De vloer, tafels en stoelen: alles plakt en is vies. Bah!

11. Ingrid Knops

Wederom overheerlijke kreeft Belle vue gegeten, subtiel klaargemaakt en veel vlees aan de kreeft !
    Zeker een aanrader! Bedankt voor het lekkere eten en de hele gezellige avond, tot binnenkort 😉

12. Luc Van den Bulcke

Lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening. Het online reserveren verloopt vlekkeloos. Wij komen er regelmatig en zijn tevreden dat is de mooiste reclame!

13. Natascha Reitsma

We hebben hier afgelopen donderdag met het gezin gegeten. Hoewel het hele restaurant volzat werden wij met een grote glimlach welkom geheten en de rest van de avond was dit ook nog steeds het geval. Het personeel is goed op elkaar ingespeeld en niets is ze teveel. Het eten was echt heerlijk en werd precies op tijd geserveerd en er zat genoeg tijd tussen, zodat het voorgerecht even kon zakken. We hadden carpaccio als voorgerecht waar ook nog stokbrood bij werd geserveerd. Zooo knapperig en supervers! De pizza was ook erg lekker, je merkt dat alles vers bereid wordt en ze met verse producten werken. De huiswijn was ook erg goed! Als wij weer in Breskens zijn, zouden we hier zeker nog een keer gaan eten. Kortom echt een aanrader!

14. A Broeders

Een geweldig restaurant met een uitstekende service. Heerlijke grillgerechten en een eigenaar die het volledig begrijpt er voor de klanten te zijn.
    Lost wat toevallig minder is verlopen perfect op en dat tekent het vakmanschap en vriendelijkheid naar de gast. Eten is werkelijk heerlijk en mooi opgediend. Een aanrader en mijn restaurant als ik in Breskens ben.

15. Jeanine Verschuren

Warme ontvangst, zeer vriendelijk personeel en overheerlijk voorgerecht en hoofdgerecht. Als we komende zomer op de camping zijn komen wij hier graag weer terug!

16. Nicole

Nette, vlotte en vriendelijke bediening.

17. Ilona Benders

Toevallig kwamen we hier terecht omdat we een cadeaubon hadden gekregen die we hier in konden leveren. Het eten was heerlijk! We hebben werkelijk niets aan te merken op ons bezoek. Vriendelijke mensen, leuke sfeer en het eten was perfect!

18. De medewerker was niet aardig en gooide met bestek en het eten was taai en droog

19. Hele leuke tent met zeer attente eigenaar en vriendelijke correcte bediening! Eten heerlijk!

20. Nellie

Wat is dit een gezellig restaurantje, met een serre eraan.
    Knus en sfeervol, en gezellige vriendelijke gastvrouw.
    De pannenkoeken worden gewoon in n pan 🍳gebakken, ouderwets maar daarom juist zo lekker. Chapeau voor de kok.🧑‍🍳
    Ik had de Schouwse pannenkoek, en mijn kleinzoon 1 met nutella,
    Een Dame Blanche en n Bananenbootje als dessert.
    Mijn kleinzoon kreeg nog een kadootje toen we weggingen.
    Ik ga snel weer terug, dan met mijn kleindochter.

21. P.Dimmers

Prima gegeten hier. Personeel is attent en vriendelijk en weet wat ze moeten doen.
    Zowel voorgerecht als hoofdgerecht prima bereid, zonder teveel poespas of overbodige fratsen.
    Aanrader als je 'gewoon' lekker wilt eten!

22. A.R. van der Vliet

Het was een tamme avond, helaas een paar tafeltjes, terwijl je mag verwachten dat het met zo’n heerlijke kwaliteit goed vol zou moeten zitten. Het eten was zeer goed, geen poespas, heel puur en leuke combinaties. Voor ons was het boven verwachting.

23. Matthi

Everything perfect - thanks a lot - We komen graag terug!

24. Barbara

Heerlijk gegeten, goede bediening, en de tiramisu moet echt in een groter glas. Die was zoooo lekker! 😋

25. Chinees-Indisch Sluiskil

Samantha

Voor de verandering zijn we met de familie weer is bij de wok in Sluiskil gaan eten.
    Wat een tegenvaller! Had garnalen besteld, deze waren niet doorbakken, dit doorgegeven, kok zou het opnieuw bereiden, komen ermee af wanneer we aan het dessert zitten. Poffers lijken wel stenen en de lasagne is uitgedroogd of het er al dagen ligt, heel jammer. En dan betaal je 30€ pp!!
    Personeel is alles behalve aan het werk, borden moesten we in de vensterbank stapelen, en een beetje vriendelijkheid vergeet het maar.
    Vergeleken met vroeger is deze wok er enorm op achteruit gegaan, dit is ook te zien aan de vorige recensies, erg jammer!
    Voor ons geen volgende keer alleszins!

26. Darianna Brito Ortiz

Heerlijk gegeten, was een aanrader van een bekende, raad deze plek zeker door.

27. Perfecte bediening en vriendelijk personeel.
    Eigenaresse staat in de keuken en ze vieren deze week hun 30- jarig bestaan.
    Enthousiaste club bij elkaar.

28. Christel Suijkerbuijk

Halve glazen, lang wachten.

• Eindcijfer 2,1
    2,1
  29. Chinees Hulst

Marlene van Domburg-Thielens

Alles was tip top in orde, sfeer prima, prijs - kwaliteit een dikke 10 en wij komen zeker nog terug. Geweldig Restaurant ;)

30. Steakhouse Cadzand

Heerlijk gegeten bij Csalt. Bij binnenkomst een mooi, warm interieur, heel sfeervol. We hadden een tafeltje gereserveerd en werden vriendelijk ontvangen. Mooie menukaart met uitgebreide keuze tegen heel schappelijke prijzen. Lekkere huiswijn. De gerechten worden ook mooi gepresenteerd. Kortom, heel lekker gegeten en wij komen zeker terug!