Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Utrecht verdeeld zijn.

7 1927
  1. Harina

Het is altijd gezellig om bij Ramblas te eten, vriendelijke bediening en een praatje over het heerlijke weer. Ook geweldige service ivm mijn maagverkleining, hier houden zij altijd rekening mee. Top service dus

2. We kwamen er achter dat de vorige eigenaar de zaak had verkocht nadat we al opmerkte dat het anders was dan we gewend waren. Het voorgerecht was niet warm en er zat amper knoflookolie over de champignons. Het duurde allemaal erg lang voordat we onze wijn geserveerd kregen. We zagen het personeel ongeorganiseerd heen en weer rennen. Toen kwam het hoofdgerecht, de pizza was prima in orde, maar de Linguïne de la Mare, we wilde liever de Linguïne Valentino, maar de pasta was niet gaar, dus teruggebracht, kregen we later de volgens ons opgewarmde (magnetron) portie weer terug, het leek nog minder dan voorheen. Inmiddels had ik mijn pizza al op, dus zaten we beide alleen te eten.
    Kortom, een dikke onvoldoende, zodra de recensies verbeteren overwegen we om dan misschien nog eens terug te komen, maar voorlopig helaas geen Valentino meer voor ons.
    Ik denk dat het boven in de keuken dikke chaos was, want diverse maaltijden gingen weer terug naar boven.

5,5
  3. van der WEE

Ik ben hier al meerdere malen geweest. Alles is super.
    Gisteren de risoto met paddenstoelen gegeten. Heerlijk.
    Mijn gasten hadden een steak en pasta. Zij waren ook zeer tevreden.
    Een aanrader.

4. Er staan weinig vegetarische gerechten op de kaart, maar de gerechten die er wel op staan, zijn creatief en van zeer hoge kwaliteit. Ook de tafelgasten die wel vlees of vis aten, hebben heel lekker gegeten. De service is fantastisch en de ambiance ook. Kortom een absolute aanrader.

5. Huiskamerrestaurant Rhenen

George

Het eten was heerlijk en we komen zeker nog een keer terug. Het was onze derde keer bij Brasserie GrebbeOord. Serveert was top evenals de atmosfeer. Het ziet er stijlvol uit.

6. Lekker gegeten. Ondanks drukte buiten op het terras en weinig personeel vriendelijke en vlotte bediening. Wij komen zeker nog eens terug!

7. Christina

Wederom heerlijk gegeten bij Ramblas.
    Mooie inrichting, fijne muziek. Aardige bediening.
    Echt een aanrader.

8. Pannenkoekenhuis Vreeland

Juliaan

9. Huiskamerrestaurant Rhenen

Dick Kers

Buiten gegeten, leuke sfeer, goed eten en redelijke prijzen.

10. Janine Dumont

Heerlijk, gezellig en een mooi groot terras!
    Heel hartelijk ontvangen met nog echte persoonlijke service. Buiten een mooi groot terras en binnen is het ook super gezellig. Het eten is om je vingers bij op te eten, goede keuze uit vegetarische en niet vegetarisch, dus iedereen uit ons gezelschap was blij. Kortom echt een aanrader!

11. Leo van Gerdingen

Wij hebben dinsdag 30 april heerlijk in Houten gegeten. Het was mooi weer, dus we konden op het terras eten. De bediening was vriendelijk en attent; het eten was erg lekker. Wij hebben genoten van een heel leuk bezoek aan jullie en komen graag nog eens terug.

12. Fw Beuse

Ik wil een klacht indienen.
    Over de bediening burgerking Amersfoort.
    Zeer slecht staan met vriendjes te praten terwijl klanten willen bestellen.

13. Internationaal Woerden

Anja Stevens

Het was in een woord top bij Heinde in Woerden.
    We komen snel weer terug.

14. Annette

Heerlijk gegeten met groep. Vriendelijke gastvrije en klantgerichte bediening en service.
    Pasta porties niet al te groot voor hoofdgerecht, royaal gevuld!
    Gezellig binnen en buiten.

15. Jeroen

Allereerst antipasta en vervolgens de pasta en pizza. De bediening was vriendelijk en attent. We komen zeker nog een keer terug.

16. Fred G

Really nice restaurant with large numbers of tables outside and on the plaza. Food was good, generous portions and staff was quite attentive.

17. Pizzeria Woerden

ankie schrijver

De beste pizza's ooit, knapperige dunne bodem en lekker dik belegd! En zeer aardige bediening van de dames!

18. Huiskamerrestaurant Rhenen

Was de 1e keer dat wij hier kwamen, zeker voor herhaling vatbaar.

• Eindcijfer 10
  19. Huiskamerrestaurant Rhenen

Het ziet er gezellig uit. Het eten was heel lekker. Aardige bediening.

20. Italiaans Soest

Met een grote groep 9 mensen wezen eten, vriendelijke bediening. Ook erg fijn dat de speciale wensen waar ze konden werden vervuld. Erg gezellige avond gehad.
    Eten was erg lekker.
    Een aanrader 👍👍👍👍

21. Het eten was goed.. alleen een paar rondes later werd het eten wat minder..dat is wel jammer dat je dan merkt dat het drukker word..

22. Eetliefhebber

Het leek of de tijd hier stil heeft gestaan sinds de jaren 80. Al weten we niet hoelang dit al een restaurant is. Een restaurant om even snel een pizza te eten. Maar het nodigt niet uit om lang te tafelen. Het eten is smakelijk en wordt snel geserveerd met een glimlach.
    Helaas werd de tafel niet eerst afgenomen of gecheckt of er bestek op tafel lag. Daar hebben we vervolgens zelf maar om gevraagd.

Dus snel even wat eten voor of na de film. Dan is dit een prima locatie.

6,7
  23. Sfeervol, kleinschalig restaurant met gezellige bediening en heerlijk eten. We gaan er zeker weten nog een keertje eten.

24. Heidi van der Ham

Heerlijk gegeten, prima bediening, vrolijk en snel, echt een aanrader.

25. Dure zaak en fabriekspannekoek die smaakloos is.Beter 1 van de andere zaken pakken in die straat.

3,7
  26. Als nieuwe Woerdenaren was dit avondje dineren bij JanZen een bijzonder aangename en verrassende ervaring. Absoluut sterrenniveau ! Jullie zien ons zeker terug!

27. Kleine eetwaren IJsselstein

De bediening was waardeloos, jochie was onzeker en weet niet wat hij doen moet. Niet gekregen wat ik besteld heb. Pizza was niet lekker. Ook niet gegeten, maar wel volledig berekend, terwijl er al gezegd was dat het niet te eten was. De baas wilde niets van de prijs afdoend. Na een hoop gesteggel toch “korting “ gekregen van wat niet besteld en niet gegeten was. Hier gaan we niet meer heen.

28. Het eten is echt fantastisch! Zelden zo goed gegeten in een restaurant. Vlees precies goed, lekker mals en prettig gekruid.
    De Nepalese thee is ook echt een aanrader <3
    Ik kom hier zeker nog eens terug!

29. Kleine eetwaren Utrecht

Zoals elke Koningsnacht, prima tafel, goede bediening, gewoon een fijne kroeg! Aanrader!

30. Ze schenken hier gewoon bier aan kinderen van 14 jaar oud vindt dat verre van normaal.

• Eindcijfer 1