Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gelderland verdeeld zijn.

1. De Keftedakia vond ik erg hard en had weinig smaak naar mijn idee. Ik ben veel beter gewend qua smaak en kwaliteit in andere restaurants. Het hoofdgerecht vond ik wel goede kwaliteit. Bediening was vriendelijk, maar de eigenaar mag wel eens wat klantvriendelijker zijn naar zijn gasten. Loop een rondje of alles naar wens is, of maak eventueel een babbeltje, want ook dat ben ik gezelliger gewend.
    Er kan amper een groet terug af als je gedag zegt bij het weg gaan.
    Andere leidinggevende geeft kritiek aan personeel in het restaurant, (doe dat apart van de klanten) en hij loopt er zelf in een trainings broek bij!

2. Jos Berentsen

De bediening lette niet goed op bij het opnemen van de bestelling. Daardoor kregen we ons hoofdgerecht niet gelijktijdig. Behalve het minpuntje van de bediening, was het eten en de sfeer fantastisch!

3. Jan Geerdink

Ontzettend lekker gegeten, de uitsmijter was prima en de salade was ook heerlijk en zag eruit als een schilderspallet zo kleurrijk. Prachtig. Verder waren de medewerkers ontzettend vriendelijk en beleefd. Dus ik zou zeggen een dikke duim voor jullie allemaal. Kom zeker weer terug.

4. Even op de motor langsrijdend voor een snelle gap en een koffie.
    Aangenaam verrast door een superbediening (vriendelijk en efficiënt) en een kop koffie met veel aandacht (stukje koek, slagroom,etc).
    Voortreffelijk en ik kom zéker hier weer terug!

5. Corry Ebbe

Het eten en drinken was heerlijk. Sfeer en bediening was ietje minder dan we van jullie gewend zijn. Dit kwam waarschijnlijk door de drukte in de zaak en de kermis op het Marktplein. Geen probleem hoor, we komen vast nog wel eens bij jullie!

6. Gisteren, 1 mei, met 5 personen gegeten. Voor twee personen was het eten niet goed! Een varkensschnitsel was zo verschrikkelijk droog dat deze niet te eten was. Slechts een klein stukje geprobeerd. Een andere tafelgenoot had een halve pasta met garnalen besteld. Dat was zo weinig, "een kippebeetje". We konden het controleren omdat een andere gast een hele pasta garnalen had besteld! Na een klacht hierover werd er nog zo 'n kippebeetje gebracht, gelukkig....maar de ergernis bleef. De jonge mensen in de bediening deden het goed, ze brachten de klachten door naar de keuken die echter niets van zich liet horen!

7. Wendy Schriks

Erg goede zaak, heerlijk eten.

8. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Anneloes Hendrix

Echt onwijs lekker gegeten; kwaliteit van het eten/vlees was echt SUPER! Ook onwijs aardige en behulpzame bediening; aanrader!!

9. Slechte service, deze week is het heerlijk weer, de eigenaar kan drukte verwachten en meer personeel regelen. Letterlijk een uur en een kwartier gewacht op 1 puntzak friet en een knoflookbrood. Personeel wat er loopt is erg vriendelijk maar de eigenaar zou toch wel eventjes zijn zaakjes op orde moeten stellen anders gaat hij deze zomer aardig wat mislopen.

4,3
  10. Sophie Vogel

Compliment voor de ober! Een perfecte gastheer, die alles ziet en oprecht geïnteresseerd is!!

11. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Heerlijk eten alleen van sommige gerechten zou de portie wel wat kleiner mogen zodat er minder wordt weggegooid.

12. Vrijdag 26 april 2024 hebben wij onze huwelijksvoltrekking gehouden bij restaurant de Betuwe en zijn zeer plezierig ontvangen en met ons gezelschap heerlijk gegeten! Wij zijn de familie van Bohemen en medewerkers dankbaar, voor wat zij betekent hebben op “onze” huwelijksdag!

13. Gerrit Troost

14. Pannenkoekenhuis Ruurlo

R.kwerreveld

Goede service, lekker eten.

15. Bianca

Vlotte bediening, lekker eten en heerlijke cocktails!

16. Rossy Patist-Raikova

We waren met vrienden, het was heel gezellig. Het personeel was vriendelijk en elk moment behulpzaam indien nodig is.

17. Zitten op bezorging te wachten, zouden 19.00 Komen, inmiddels is het 20.00 Geweest en nog geen eten. Het schijnt onderweg te zijn. Eens maar nooit meer!

18. De baas is zeer onvriendelijk en zegt tegen kleine kinderen dat ze moeten oprotten.

19. Chinees-Indisch Gendt

Gisteren voor mijn verjaardag daar eten gehaald. Het eten is echt slecht. De Foe Yong Hai en sate was niet te eten. De gewone bami en nasi ging nog een beetje. Voorlopig zien ze mij daar niet meer.

20. g brands

Alles prima in orde en lekker gegeten.

21. Internationaal Nijmegen

Jelle Boonstra

22. Internationaal Nijmegen

Jelle Boonstra

23. Mediterraans Nijkerk gld

Arjan Morren

Eten was lekker, bediening was top en de aankleding ook!
    Komen zeker nog een keer terug!

24. Voor een maandag een prima bezetting. Een bijna continue stroom aan tapas. Handig bestellen via de pad. Het was erg lekker. Bediening was prima.

25. Mediterraans Nijkerk gld

Geweldig!

26. Mediterraans Nijkerk gld

Wij hebben gekozen voor de optie shared dining en alles was echt heerlijk, van het voorgerecht tot aan het nagerecht. Echt een aanrader.

27. thea van Huijstee

Mooie lokatie, gezellig van binnen. Aardige en goede bediening.
    Eten was heerlijk.

28. We hebben het vier gangen menu gekozen. Iedereen in het gezelschap was heel erg tevreden. Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening. Een zeer geslaagde avond.

29. Viel ons erg tegen. Via socialdeal besteld, daar leken de foto’s veelbelovend maar dit zijn denk ik stockfoto’s 😅 Een voorbeeld is bijvoorbeeld 1 mini stukje vlees, wat niet erg lekker smaakte op een wit bordje zonder iets, geen saus of aankleding, alleen het bordje een beetje vies. Zo was het eigenlijk bij alles wel. Restaurant lijkt op een soort sishalounge qua sfeer en daarnaast zijn bijvoorbeeld de stoelen kapot. Personeel niet heel vriendelijk. Je denkt dat er veel verschillende dingen op de kaart staan, maar als je er goed door heen scrolt op de tablet zie je bijvoorbeeld dat de salade een paar blaadjes sla zijn met wat tomaat, een komkommer salade met alleen komkommer. Allemaal erg simpel en viel qua smaak tegen. Daarnaast moet je voor veel extra geld betalen. Kortom ik raad aan als je all in wilt eten, net iets meer te betalen en de hele avond te genieten. Uiteindelijk zal je toch wel hetzelfde kwijt zijn. Wij konden echt nog wel meer eten maar op een gegeven moment wilden we graag weg. Geen sfeer en eten erg onder verwachting. Toen we buiten stonden zeiden we tegen elkaar, nou misschien was dit wel het minste waar we hebben gegeten.

30. Jan mijnen

Zeer slecht eten, friet slecht, schnitzel belachelijk geen salade pepersaus was water. Geen compensatie, onervaren kok en personeel. Dit is geen kwaliteit en duur.