WELKOM BIJ MEYDANI GRILL RESTAURANT

Met gepaste trots kunnen we melden dat inmiddels het tweede restaurant van Meydani haar deuren heeft geopend. Een succesvolle opening bijna twee jaar geleden in Nijkerk heeft voor brede bekendheid in de omgeving gezorgd. Onze missie en visie is om de
smaken en beleving bij Meydani breed door het land bekend te maken.

De Midden-Oosterse keuken is divers en staat bekend om de heerlijke kruiden. Het hart van het restaurant is de grill. Hier bakken we de beste steaks, kip en andere heerlijke gerechten op. Passie, ambacht, kwaliteit en aandacht staan altijd voorop.

Onze focus is niet alleen eten maar ook dranken. Meydani werkt samen met een wijnimporteur voor exclusieve Italiaanse en Duitse wijnen. Uiteraard kan je ook fantastische cocktails en mocktails bestellen.

De kaart van Meydani Grill is niet breed maar dat wat we serveren is altijd dagvers, heerlijk gekruid en prachtig geserveerd. Bijvoorbeeld een botermalse ossenhaas steak uit o.a Zuid-Amerika, Australië of Nieuw-Zeeland. Wij variëren hier wekelijks mee. Ga je
liever voor vis? Dan kan je kiezen uit scampi’s van de grill of een verse zalm.

Liever vega? Geen probleem. Wij zijn hard aan het werk om binnenkort een fantastische vega kaart te serveren. Stay tuned!