"The Real Neapolitan Pizza"

Kwaliteit

Wij maken onze pizza's volgens de Napolitaanse standaard. Het grootste deel van onze ingrediënten importeren wij dan ook uit Napoli.

Passie

Onze pizzaioli komen grotendeels uit Italië en hebben het pizzabakken met de paplepel ingegoten gekregen.

Ambacht

Voor de perfecte bodem gebruiken wij een eigen blend van bloem. Deze is zeer geschikt voor een langere rijstijd hetgeen resulteert in een betere fermentatie.

About the Panda

Bij Panda Pizza hebben wij geen hip ontstaansverhaal. Pizza is awesome en wij delen onze passie hiervoor graag met jou. Hoewel wij de Napolitaanse pizza beschouwen als een ware ambacht zijn wij van mening dat iedereen moet kunnen genieten van deze smaaksensatie. Bij Panda Pizza streven we ernaar om onze pizza’s betaalbaar te houden. Om de authentieke smaak te waarborgen laten wij de meeste ingrediënten uit Napoli invliegen. In het hart van Rotterdam-Kralingen hebben we ons eerste restaurant geopend en een stukje Napoli naar deze bruisende stad gebracht. Al zin gekregen in een pizzafissa? Kom bij ons langs of plof op de bank en laat die pizza gewoon bezorgen!

Our Pizza's

Onze Pizza's

Margherita

Margherita

€ 10,95
Tomaten (San Marzano D.O.P.), Melkmozarella (Fior di Latte di Napoli), EVO-olie & Verse Basilicum
Marinara

Marinara

€ 9,95
Tomaten (San Marzano D.O.P.), Knoflook, Oregano. EVO-olie & Verse Basilicum
Diavola

Diavola

€ 14,95
Tomaten (San Marzano D.O.P.), Melkmozarella (Fior di Latte di Napoli), Salami Picante (Rundersalami), EVO-olie
Napoletana

Napoletana

€ 14,95
Tomaten (San Marzano D.O.P.), Anchovis, Gerijpte Olijven (Gaeta), EVO-olie & Verse Basilicum
Capricciosa

Capricciosa

€ 15,95
Tomaten (San Marzano D.O.P.), Melkmozarella (Fior di Latte di Napoli), Prosciutto (Kalfsham), Salami Milano (Rundersalami), Champignons, Artisjokken, Gerijpte Olijven (Gaeta), EVO-olie & Verse Basilicum

Cold Caprese

€ 14,95
Rode Cherry Tomaten, Buffelmozzarella, EVO-olie & Verse Basilicum (Let Op: Koude Toppings)

Hot Caprese

Rode Cherry Tomaten, Buffelmozzarella, EVO-olie & Verse Basilicum
Melanzane

Melanzane

€ 13,95
Tomaten (San Marzano D.O.P.), Melkmozarella (Fior di Latte di Napoli), Gefrituurde Aubergine, EVO-olie & Verse Basilicum
Salsiccia & Patate al Forno

Salsiccia & Patate al Forno

€ 14,95
Salsiccia (Runderworst), Gebakken Aardappelen, Provola di Napoli (Gerookte Kaas), EVO-Olie & Verse Basilicum
Pugliese

Pugliese

€ 15,95
Tonijn (Baia Di Cetara), Rode Uien, Gerijpte Olijven (Gaeta), Provola di Napoli (Gerookte Kaas) EVO-olie & Verse Basilicum

Chick'n Andalus

€ 16,95
Kip, Geroosterde Paprika, Gebakken Aardappelen, Provola di Napoli (Gerookte Kaas), Andalus Saus & Verse Peterselie

White Veggie

€ 14,95
Geroosterde Courgette, Gebakken Aardappelen, Geroosterde Paprika & Melkmozarella (Fior di Latte di Napoli)

Red Vegan

€ 14,95
Tomaten (San Marzano D.O.P.), Geroosterde Courgette, Gebakken Aardappelen, Geroosterde Paprika & Verse Basilicum

Half Moon

€ 17,95
Tomaten (San Marzano D.O.P.), Melkmozarella (Fior di Latte di Napoli), Ui & Salami Picante. Gevuld met Prosciutto (Kalfsham), Salami Milano (Rundersalami) & Champignons
* Al onze vleeswaren zijn halal en worden op authentieke wijze met de hand gemaakt in Milaan

Order now

Pizza afhalen of blijf je liever thuis? Don’t worry, we got you! Plaats je bestelling eenvoudig via onze online bestelomgeving.

Volg ons

Volg ons op Instagram.

Rotterdam Kralingen

Je vindt ons aan de Gerdesiaweg 347 in Rotterdam Kralingen. Ons restaurant biedt voldoende ruimte om ter plaatse te eten. We hebben een open interieur waardoor het hele proces – van deeg tot pizza – te aanschouwen is!

Our Pizza's

Monday