Spring naar inhoud

Voorzieningen

Hoort bij locatie Holdert

Bibliotheek met grootletterboeken

Op de 2e etage is een bibliotheek met grootletterboeken. U kunt hier boeken lenen.

Catering

Wij kunnen voor u de catering van uw feestje of bijeenkomst verzorgen, desgewenst inclusief personeel voor de bediening. Denk aan koude en warme hapjes, hapjesschalen, lunches en buffetten. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de keuken van Holdert: 088 129 86 94.

Coffee Kitchen

In de Coffee Kitchen ontmoet u spontaan (wijk)bewoners, medewerkers én bezoekers. Kies voor een klein bedrag uit meer dan 500 variaties koffie en drink versgemalen koffie. Bewoners en medewerkers kunnen uiteraard nog steeds gratis koffie krijgen.

Dakterras

Vanaf het dakterras op de 7e verdieping heeft u een fantastisch uitzicht over de omgeving en over Wildlands Adventure Zoo. Sinds kort staat er ook een verrekijker op het dakterras, waarmee u zowel Wildlands als verre nabij gelegen wijken en dorpen van Emmen van dichtbij kunt bezichtigen. Samen met een verse vlaai uit Limburg is dit echt genieten.

Kapper, pedicure en schoonheidsspecialiste/voetreflextherapie

In Holdert kunt u terecht bij de dames-/herenkapper, een pedicure en een schoonheidsspecialiste/voetreflextherapie.

Maaltijdwagen

In Holdert is het mogelijk dat we bij de bewoners langskomen met een buffetwagen om de warme maaltijd – bestaand uit voor-, hoofd- en nagerecht – thuis te serveren. Voor brood kunt u terecht in het winkeltje beneden.

Multivlaai Emmen

In Holdert is Multivlaai Emmen gevestigd. Hier haalt u een overheerlijke vlaai uit Limburg, die u samen met uw bezoek in uw appartement of in onze Coffee Kitchen kunt eten. Multivlaai heeft ook een bezorgservice aan huis. Bezoekers kunnen ook gebruikmaken van Multivlaai in Holdert.

Restaurant

Ons restaurant Boulevard is de hele dag open, van 7.30 tot 18.30 uur. U kunt kiezen uit diverse lunchgerechten, snacks en warme maaltijden. Of gewoon de krant lezen of gezellig samen zijn en thee of koffie drinken, een spelletje spelen of een praatje maken. U kunt hier pinnen en contant betalen. Bekijk hier de menukaart van restaurant Boulevard.

Rookvrije omgeving

Het terrein van Holdert is rookvrij. Dit betekent dat roken binnen en buiten niet toegestaan is.

Winkel @home

Hebt u boodschappen nodig? In onze supermarkt op de begane grond vindt u alle dagelijkse benodigdheden.

Zaalverhuur

Heeft u een feestje of vergadering? In Holdert zijn daarvoor verschillende ruimten beschikbaar. Er zijn twee vergaderzalen (tot 50 personen). Voor grotere bijeenkomsten is tevens het restaurant (Atrium) te huur. Het verzorgen van de catering behoort ook tot de mogelijkheden

Voor vergaderingen kunt u gebruikmaken van een flipover, beamer met scherm en/of Smart-tv (met mogelijkheden voor digitaal vergaderen). Ons vergaderarrangement omvat koffie, thee en water. Dit kunt u naar wens uitbreiden met hapjes, een lunch of buffet. Meer weten over de verhuur van de zalen? Neem contact op met de facilitair coördinator, telefoonnummer 088 129 8684.