Nieuwste foto's in Weert

1. Wilma Breuls's profielfoto
    Wilma Breuls heeft een recensie geschreven voor Prego
    Italiaans Weert

Wilma Breuls

Afgelopen zaterdag met familie uit Maastricht gegeten. Iedereen vond de wijn, het voor/hoofd en nagerecht heel lekker. De sfeer was gewoon heel gezellig en ook geen commentaar op het personeel. We hebben een topavond gehad. Zeker vatbaar voor herhaling. Bianca en Wilma!

2. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Heerlijckheid

Bij jullie gereserveerd. Bij aankomst blijkt dat ze niet bij jullie zijn aangesloten. Onze reservering was bij hun niet bekend het reserveringsnummer wat jullie mij stuurde was dus nep. Niet netjes van jullie.

3. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Jolanda

We komen er al jaren.
    Gisteren was werkelijk uitmuntend.
    De voor- en hoofdgerechten waren speciaal door hun uitgezocht. Verse vis en vlees. Verrukkelijk👌
    De gastvrouw is super aardig en attent.

4. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor De Wildenberg

Voorgerecht tomatensoep was heerlijk. Hoofdgerecht viel enorm tegen! Waren met 6 volwassenen, de porties vlees waren echt zeer minimaal, en de bijgerechten zoals friet en aardappeltjes echt te weinig! 2 Puntzakjes friet, 1 héél klein kommetje aardappelkroketjes en 2 héle kleine kommetjes gebakken aardappeltjes. En dat voor 6 volwassen! We besloten het toetje elders te gaan eten. Bediening kwam ook niet vragen of er voldoende was. Helaas niet voor herhaling vatbaar!

4,3
  5. Beste Leon en Caroline,

Hartelijk dank voor jullie mooie review. We zijn superblij dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad. Graag tot een volgende keer.
    Met vriendelijke groeten, Ilse & Frank

6. Leon en Caroline's profielfoto
    Leon en Caroline heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Heerlijckheid

Leon en Caroline

Wat hebben we hier geweldig gegeten! We hebben met 4 personen Sharing Dining gedaan. Per ronde 4 kleine superlekkere gerechtjes met fijne uitleg van de kok zelf. Het smaakt allemaal heerlijk, de bediening is goed, kortom een toprestaurant!

7. Macaron's profielfoto
    Macaron heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Weert

Ik was hier met een familielid binnen gegaan. Het eten kwam uit potten. Een taaie schnitzel, aardappels en sperzie boontjes met wat appelmoes. Het was een saai en smakeloos gerecht. Overigens zat er een asociale boerin aan het tafel flink scheten te laten wat ons in de lach deed schieten. Een regel rechte ramp dit restaurant.

8. Gerty's profielfoto
    Gerty heeft gereageerd op een recensie van Huupkens IJs
    Gerty
    Van restaurant

Hallo Jasmijn, dank je wel voor het compliment dat het er leuk uitziet.
    Ik nodig bij deze iedereen uit die dit leest om een keertje langs te komen. Zodat jullie zelf ons heerlijk ambachtelijk ijs kunnen proeven en kunnen zien hoe netjes onze IJssalon eruit ziet. Tot gauw! Met vriendelijke groet Gerty Koppen, Huupkens IJs, Oudste Beste IJssalon van Nederland

9. Jasmijn's profielfoto
    Jasmijn heeft een recensie geschreven voor Huupkens IJs

IJs niet echt lekker, bediening erg onvriendelijk en het ergste was dat het er vies was. Jammer, het ziet er leuk uit als je aan komt gereden.

10. Patty C's profielfoto
    Patty C heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Kom al jaren bij deze Griek in Weert. Veruit de beste!
    Met een constante goede kwaliteit komen we hier graag regelmatig genieten.

11. Johan Popma's profielfoto
    Johan Popma heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Johan Popma

Dit is de beste griek die ik ken, ik kom hier al 15 jaar en de kwaliteit is consistent.
    De eigenaren doen dit echt met passie. Kom hier heel graag.

12. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Bakker Bart

Ze maakt er een feestje van: altijd een gezellig praatje, niets is te veel. Deze vrouw verdient een loonsverhoging, geweldig...

13. Pieternelleke Moors's profielfoto
    Pieternelleke Moors heeft een recensie geschreven voor Ut Kieëtelke

Pieternelleke Moors

Het is een fantastische friettent. Altijd met regelmaat open maar al een tijdje kun je er niets van meer van op aan. Ik heb gehoord nadat ik vroeg wat er aan de hand was daar, dat een van de zonen, de jongste, dit heeft overgenomen studeert en het niet zo nauw neemt. Het is een trieste aanblik dat altijd de stoelen daar binnen, in dit friet-kot, waar het altijd keurig was en niet op een kot lijkt, altijd omgekeerd op de tafels staan die buiten anders keurig opgesteld staan. Dit zal dus binnenkort gesloten zijn door faillisement is de voorspelling en ik als regelmatige klant ben er al 10 keer voor niks geweest. Het moet de hardwerkende Moeder, en de vorige zoon pijn doen om deze tent zo te verslonzen. En de klanten zullen wel naar elders trekken. Wat jammer nou toch. Wie neemt nou een friettent over die studeert???!!!!
    Heel vervelend! Ik lees hieronder een recensie juist het tegenovergestelde! Dat moet toen al gaande zijn geweest in juni 2023, maar ik was van begin januari tot juni 23, afwezig. Dus dat heb ik dan gemist deze bende. Ik zag het ook aan de buitenkant de opgeslagen puinhoop maar voor de klacht van hieronder was het een geweldige tent met een zeer hardwerkende andere zoon. En de prijs ja… dat zal die student wel meteen op hoog gezet hebben ik heb immers die ervaring nooit gehad. De kwaliteit was fantastisch en de prijs zeker niet te hoog.
    Ik hoop dat de Moeder dat ventje eens de les leest, dat kan ze heel goed dat weet ik zeker.
    Pieternelleke.

14. Anja en roel's profielfoto
    Anja en roel heeft een recensie geschreven voor Toko Bharu
    Kleine eetwaren Weert

Anja en roel

Wij hebben hier gegeten. We komen nooit meer terug. Echt veel te duur voor wat nasi en wat bami schande.

15. Bart's profielfoto
    Bart heeft gereageerd op een recensie van Taberna
    Bart
    Van restaurant

Hola Liesbeth,
    Bedankt voor je leuke recensie! Hier doen wij het voor!
    Graag tot een volgende keer :-)
    Ciao!

16. Liesbeth's profielfoto
    Liesbeth heeft een recensie geschreven voor Taberna
    Internationaal Weert

Liesbeth

Gisteravond voor het eerst vertoefd bij dit knusse zaakje. Genoten van een heerlijk 3 gangen keuzemenu en een zalig Italiaans wijntje Aanrader!

17. Henry's profielfoto
    Henry heeft een recensie geschreven voor Rhodos

De eigenaresse is vriendelijk. De sfeer is goed. Het eten is lekker. Er werd zelfs rekening gehouden met het zoutarm dieet van mijn vrouw. Er werd extra groente voor mijn vrouw gereserveerd.

18. Edwine Varkevisser's profielfoto
    Edwine Varkevisser heeft een recensie geschreven voor Weerterbergen Pizzeria

Edwine Varkevisser

Het eten was heerlijk. De bediening was perfect.

19. Harm El Nassi's profielfoto
    Harm El Nassi heeft een recensie geschreven voor Prego
    Italiaans Weert

Harm El Nassi

De nieuwe formule, je kiest aantal gangen en per gang een gerecht, voor een vaste prijs voor het aantal gangen, is goed uitgevoerd. Service is prima, aardig en ter zake. Maar de gerechten vinden wij middelmatig : de vitello tonnato was goed, de pasta carbonaro wat waterig en had weinig smaak; de biefstuk was goed maar niet spectaculair. De groenten waren echt te hard: dat is niet meer beetgaar te noemen. Er werden geen opscheplepels bij de gezamenlijke groenten geleverd: je eigen bestek daarvoor gebruiken zo kort na Covid? We hadden koffie bij het dessert besteld, maar kregen het dessert pas ruim nadat de koffie allang op was. Kortom: niet echt slecht, maar wel ondermaats voor de prijs. Maar de service is alleraardigst.

6,3
  20. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor De Köster

Beste frietzaak in Weert. Met leuk terras in de zomer. Leuk restaurantje in de winter. De kabeljauw is er superlekker voor een zacht prijsje.