Brasserie Gruuëts in Weert

Parkeergarage tegenover het station uitgang tegenover ingang van de zaak 50 m
    Gratis parkeren: in de wijk aan de andere kant van het spoor op loopafstand (300mtr)

• OV

Zeer goed, nabij station NS Weert en busstation Weert (minder dan 150 mtr)

Bezorgrestaurants in de buurt van Brasserie Gruuëts

1419375870 89
1581562064 86
1703201710 87

1. Mariet De Graaf

We hebben net een heerlijke high tea gehad.
    Lekkere gerechtjes en heel vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.
    Mariet

2. Eten was top. Met zorg bereid en mooi opgediend. Goede kok! Niets aan te merken op smaak, bereiding en presentatie.
    Leuk, gezellig restaurant met op tafel gezellig vaasje met wilde bloemetjes. Toiletten zijn keurig. Bediening attent, vriendelijk en gastvrij. Prijs is iets bovengemiddeld maar dat is het ook echt wel waard. Echt een prima ervaring!

3. Fred Reniers

Vandaag een thuis menu besteld.
    Het was voortreffelijk!!
    Goed voorbereid, makkelijk af te bereiden.
    Goede porties.

4. Ellis van Gennip - Vrijman

Vanavond voor de tweede keer gegeten tijdens onze vakantie. Wederom was het fantastisch. De bediening was super. Vooraf een aangename amuse. Het eten was voortreffelijk. Schaaltjes waren voorverwarmd wat het eten goed warm houdt. De borden zeer mooi opgemaakt, een genot om te zien. We wonen helaas te ver weg om geregeld te komen eten maar we komen zeker terug!

5. De Opschepper

6. Jan Derijck

Modern en gezellig ingericht. Efficiënte en leuke bediening. Kwalitatief goede gerechten en dranken.

7. Met een groep gezellig en heerlijk gegeten. Echt aandacht voor iedereen.

8. Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening en het weer zat ook mee.

9. Trees 13561 punten

Begin januari zijn we hier geweest.
    Er zaten enkele tafels vol waarvan een die (grote tafel) wel erg luidruchtig was.
    We namen plaats en een jongen kwam ons vertellen hoe de avond in zijn werking ging... We hebben zitten te denken over zijn verhaal en hadden iets van daar klopt niks van toen een meid gevraagd die een duidelijk ander verhaal had dat aantrekkelijker was.

Ondertussen waren er 4 tafels klaar en deze klagende nogal over de porties... Toen kwamen onze muizen gerechten weinig en steeds minder en minder.. Voorbeeld... 7 halve cherry tomaten met 3 hele kleine garnaaltjes.

Toch maar eens aangeven dat we hier kwamen om te eten dus iets meer graag.. Toen kwam de speciale vis toren ieder 2 stukjes Jacobs schelpjes... En hard plastic achtig zeewier.... Eens gevraagd of het wel eetbaar was volgens de bedieningen kon je dit beter niet opeten het was decoratie..... Dus ook dit gerecht was weer bijna niks.
    Toen eindelijk kwamen er frieten en meer friet het friettent gevoel kwam los we barsten van de honger.
    De kiplevertjes (,gummi?) konden regelrecht de afval bak in... het restaurant liep leeg en het leek erop dat ze voorraad op moest, porties werden groter...
    Ondertussen al eens aangeven na wc bezoek dat het een bende was daar... de bende bleef... Overal wc papier en urine en dan wordt je niet goed... Je moet dan ook nog 2 keer die vieze wc gaan gebruiken.

Wat dan wel opvalt dat er die week een groep had gegeten die een recensie op een plaatselijk site hadden gezet met foto over hoe groot de porties wel niet waren.. Deze mensen geven altijd aan dat ze het publiceren dus ga je erheen zeg dat je het publiceert... Dat scheelt honger gevoel bij vertrek.

Wat was dat een waardeloze ervaring...

1,8
  10. Henk Duits

Wij hebben een prima avond gehad. Eten was erg goed. Wij hadden het verrassingsmenu van de chef. Was erg goed. Lekkere wijn. De avond was compleet. Prijs kwaliteit is uitstekend. Bediening OK.

11. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening!

12. Carola van Cranenbroek

We hebben met 3 vriendinnen genoten van de hapjes lunch. Heerlijke kleine gerechtjes koud en warm. Echt een aanrader en zeker voor die prijs.

13. Goed eten. Wijn was lekker maar wel allemaal hoofdpijn de dag erna.

14. W.Hoefnagels

Vandaag voor het eerst in deze brasserie geweest. Het eten was echt voortreffelijk verzorgd en heel erg lekker. De bediening was uitstekend, de dames waren heel vriendelijk en beleefd en gaven goed advies.
    Ondanks dat alle tafels bezet waren, was het er aangenaam rustig.
    Wij gaan zeker een keertje terug.

15. Agnes Bocken

De lunch was heerlijk.
    En n vriendelijke bediening!

16. Op 13-7-2017 ben ik met mijn twee zussen voor de eerste keer daar gaan eten ontvangst had ik meer verwacht van de gastvrouw zelf maar daar tegenover hadden wij een perfecte tafel toegewezen de zaak zat goed gevuld ze kwamen al na een paar minuten wat we wilden drinken en de menu kaart was zeer snel na ons toegebracht na ongv, 20 min hadden wij het voorgerecht al op de tafel hoefden niet lang op te wachten wij hadden alle drie een hoofdgerecht ook hier tussen pauze van maar 25 min al op tafel was heerlijk en goed bereid en alle een dessert genomen was volgens mij zelf gemaakte ijs dat proefde wij wel al gemeen was het een zeer geslaagde avond komen zeker bij deze nette zaak terug maar een klein min puntje had ik verwacht eentje van de zaak zouden krijgen hiiiiii deze zaak verdiend een echt een dikke pluim gr.

17. We kozen het proeverijmenu met voor-, hoofd- en nagerecht. Het eten was erg lekker en aan speciale dieetwensen werd creatief en zeer goed voldaan. De tijd tussen de gerechten was aan de lange kant, vandaar een iets lagere waardering voor de service. Maar dat lag zeker niet aan de vriendelijkheid van het personeel, want dat was perfect.

18. Vriendelijk gastvrij geduldige alerte bediening. Excellente kok. Schone omgeving. Fijn meubilair! Kwaliteit/prijs uitstekend. Voor de deur parkeergarage gelegenheid. Online reserveren ging snel en makkelijk. Wij komen zeker terug met de hele familie.

19. Connie Custers

Wow... Er wordt gelet op ambiance, sfeer en opdienen van eten... Perfecte smaken... Hoeveelheid is meer dan genoeg. Prijs/kwaliteit uitstekend.
    Een echte aanrader. Top.

20. Bert 16 punten

Heerlijk gegeten en mooi gedresseerde bordjes, vriendelijke bediening en correcte prijzen!

21. Voor het eerst met de familie hier gegeten met table dining, alle gerechten waren gepersonaliseerd naar smaak. Was echt top! Normaal is het ingewikkeld om veganistisch te eten buiten de deur, maar dat was deze keer geen enkel probleem. Gerechten zagen er goed uit en het smaakte allemaal heerlijk! Dikke duim voor de goede service.

22. Angelique Snijkers

Heerlijke lunchgerechten, ook altijd "constant". Vriendelijke bediening, mooie presentatie!
    Ga zo door, dan zullen jullie mij nog vaak terug zien!
    En blijf er voor zorgen dat het gerecht wat jullie serveren, door de week, maar zeker ook in het weekend "hetzelfde" zijn. Top!

23. Door Creemers

Zeer vriendelijke, vlotte bediening.
    Heerlijke lunch (visplateau).
    * minpuntje: gereserveerd tafeltje (links) bij het raam gekregen, maar daar tochtte het vanuit plafond (??)
    Een aanrader!!

24. Wij hebben met 4 collega's een super avond gehad. Het eten was voortreffelijk, wij hebben voor table dining gekozen, dit is een aanbeveling. Voor een aardig prijsje zoveel gerechtjes van hoge kwaliteit. De bediening was super beleefd. Bedankt voor deze geweldige avond, wij komen zeker terug.

25. Een fantastische lunch gehad, wat wij als storend ervaren hebben is, dat de jonge dame te luidruchtig aanwezig is. Dit komt de sfeer niet ten goede, doe er u voordeel mee!
    Wij komen zeker terug!

26. Een heerlijke lunch gehad, met verrassend lekkere gerechten. We hebben weer genoten!

27. gourmand

Vorig weekend weer heerlijk gegeten bij Brasserie Gruuets! Attente en supervriendelijke bediening!

28. Een dikke 10!! Lekker eten, vriendelijk personeel, super service en dat alles voor een normale prijs! Een echte aanrader!

Mvg Alex

29. Hanny Indemans

We hadden met z'n vieren voor table dining gekozen, van het voor tot en met het nagerecht worden er per gang 2 gerechtjes geserveerd. Stuk voor stuk even lekker en smaakvol, we hebben heerlijk genoten! De bediening is uitstekend! Een klein nadeel is, als de buitendeur opengaat, komt er een stroom koude lucht binnen wat erg onaangenaam is.

30. We hebben heerlijk geluncht. De herfstsalade is een echte aanrader! Vriendelijke bediening en prijs kwaliteit klopt helemaal.

31. Het maken van een reservering om 18:00 was al een uitdaging; 17:45 of 18:30 kon wel, maar 18:00 was in eerste instantie moeilijk vanwege het aantal reserveringen en de planning in de keuken. Uiteindelijk toch om 18:00 kunnen reserveren. Uiteindelijk bleek het restaurant voor iets meer dan de helft gevuld.

De 'gemarineerde' kipsaté was niet gemarineerd dan wel kort gemarineerd (volgens de bediening); in ieder geval was er weinig smaak te bespeuren en de saus leek uit een pot te komen. Als klap op de vuurpijl leek een stukje kip bedorven te zijn. De visschotel a la gruuets verdient de benaming hoofdgerecht niet; voorgerecht was passender geweest, gelet op de beperkte hoeveelheid. Jammer dat de honger dan gestild moet worden met friet en garnituur, maar niet voor herhaling vatbaar. Op basis van eerdere recensies, hadden wij echt een ander verwachtingspatroon.

3,5
  32. Fantastisch restaurant, onze grote favoriet in Weert! Gegarandeerd goed, al heel vaak geweest en nog nooit teleurgesteld. Met name de hapjesavond elke laatste vrijdag van de maand, heeft onze grote voorkeur. Dan kun je veel proeven zonder meteen vol te zitten (wat kleinere porties). Bediening is altijd goed en we hebben nog nooit te lang hoeven te wachten.

33. Luud en Tonny Thijssen

Beste Thea en Tom,
    Onlangs super gegeten bij jullie. Thea als gastvrouw is geweldig en ook het eten en de bediening waren perfect. Na het omstoten van een glas bier door eigen schuld werd er meteen kosteloos een nieuw bord eten en een drankje geserveerd. Hulde! Komen zeker terug, aan te bevelen voor iedereen.

34. osmen27 6918 punten

Tweede Paasdag met vrienden gegeten in dit etablissement, waar het gezellig druk was! Na een prima ontvangst werden wij begeleid naar onze tafel rechts achter in de zaak: een mooie vierkante tafel van hout en eenvoudig bestek. Vanwege Pasen was er een kaart met beperkte mogelijkheden, maar voor elkeen voldoende keuze.

Rollade van gerookte zalm gevuld met mascarpone en verse kruiden, avocado en aspergesalade met graved lax en mierikswortel crème. De anderen kregen een lentesalade met Wijendaler Abdijkaas, chioggia bietjes, geitenkaasje gepaneerd in noten, crostini's, Weerter brokkelkaas, cherry tomaatje, aardbeien en een balsamico vinaigrette.

Het hoofdgerecht bestond uit kalfsoester en kalssucade met een fantastische rode portjus op een bedje van wel zeven verse soorten groenten en een bitterbal van shiitake!
    Twee personen hadden een quiche van mediterrane groenten, spinazie en cherry tomaatjes geserveerd met een heerlijke rucolasalade, Parmezaanse kaas en walnoten dressing.

De afsluitende koffie met likeurtje, water, slagroom en bonbons vervolmaakten het geheel! Enigste minpuntje was de temperatuur van het geheel: kan verbeterd worden!

Al met al een voortreffelijke avond in een mooier ambiance!

36. Voor de 2-e keer een verassingsmenu gekozen. Zelfs mijn man en zoon die minder snel vis kiezen vonden het super lekker. Dit gaan we zeker vaker doen. Fijne sfeer, leuk personeel en alles met evenveel zorg bereid.

37. Petronella van Balen

Gisteravond op advies van mijn dochter heerlijk bij Gruuëts gegeten.
    Ik was positief verrast door de vriendelijke bediening, de gezellige sfeer en het overheerlijke eten. "Pasta fruits de mer" een echte aanrader!
    Wat een aanwinst voor Weert. Meestal gaan wij in Roermond een hapje eten, maar vanaf nu zullen we vaker op de Stationsstraat in Weert te vinden zijn! Tot gauw.

38. Zaten in het golden Tulp hotel en ik had dit restaurant al op internet gezien. Echt een huiskamer gevoel.

De prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal, waar kan je nog een goeie wijn drinken voor 15.50. Wij kozen voor het menu van de chef, 4 gangen met elke gang twee kleine gerechten.

Eerste gerecht was met vis en er werd met stikstof gewerkt maar er ging iets teveel vocht over het bord zodat het gerecht in het vocht kwam, wij zeiden het, er werd meteen een nieuw gerecht gemaakt. De rest was ook goed.

Als je niet bekend bent in Weert is dit echt aan te bevelen. Wij hebben heerlijk gegeten bij jullie!!

39. H. Pleunis

Vandaag high tea gehad bij Gruuets. Heerlijk gegeten. Kan het iedereen aanbevelen. Heerlijke gerechtjes en meer dan genoeg. Ga zeker nog eens terug.

40. Isabel Verdonschot

Kopje koffie!
    Uit 't hart gepresenteerd.

41. Fam. Stevens uit Valkenburg

Wij hebben genoten van een heerlijke salade van vis met asperges en van de vitello salade.
    Thea als gastvrouw en de bediening waren zeer klantvriendelijk.
    We zullen deze zaak in Weert aanbevelen en als we weer eens in de buurt zijn gaan we er zeker naar toe.

42. Helma Piels

Wij zijn gisteren op de hapjesavond geweest, het was een tongstrelende belevenis. Een aanrader dus voor iedereen. Een avondvullend programma, een culinaire wereldreis. TOP.

43. Bij binnenkomst was de gastvrouw te druk bezig om ons te verwelkomen en we besloten zelf een plekje te zoeken zonder dat onze jas aangenomen werd. De jongedame op dat moment achter de kassa had ook totaal geen oog voor ons. Daarnaast duurde het nog even voordat er maar iemand iets tegen ons zei. We dachten "nou, dat beloofd wat". Toen werden we vriendelijk te woord gestaan en konden we iets lekkers uitkiezen. Het was dan ook echt heel lekker! De zelfgemaakte kroket verraste ons, vooral die met een hachee-achtige vleesvulling; erg rijke en samenhangende smaken. De bediening (die we eerder niet zagen) was wel heel vriendelijk en ook de gastvrouw leek uiteindelijk tijd te hebben voor ons en onze dochter (baby). Het toilet is net, modern en ruim, als ook de zaak zelf. Kortom: na een moeilijke start, hebben we hier toch lekker gegeten en zijn we nog vlot geholpen ook.

44. Vandaag genoten van een heerlijke high tea bij Brasserie Gruuëts. Orginele, diverse gerechtjes, super bediening. Echt een aanrader!

45. We hebben heerlijk gegeten met 7 personen. De borden waren mooi opgemaakt, de gerechten heerlijk en de bediening prima. Kortom voor herhaling vatbaar.

46. Mariella Coenen

Al diverse malen heb ik met verschillende mensen/gezelschap gegeten bij Gruuets. Diner, table dining, high tea, het is er allemaal top. Ook de mensen met wie ik bij Gruuets was zijn er erg over te spreken. Een super vriendelijke bediening, met name Thea, maakt het allemaal af. De table dining was voor mij de topper. Heerlijk eten met diverse kleinere gerechten van de kaart en allemaal een (heerlijke) verrassing. Af en toe ga ik er met een collega een wijntje drinken na het werk en dan krijgen we altijd wat stokbrood met kruidenboter erbij, want Thea is bezorgd dat het anders zo zwaar valt op een lege maag!!! Dit geeft aan hoe ze voor hun gasten klaarstaan. Niks dan lof.

47. Fam Hoogstad

Afgelopen zaterdagavond met onze familie van 10 personen gegeten in dit gezellige restaurant. Hoewel we voor het mooi een beetje te lang op alles moesten wachten werd dat helemaal goed gemaakt door het geweldige eten dat we kregen. Alles supervers ,mooi opgemaakt, goede hoeveelheden en vooral heerlijk!!
    Van voorgerecht tot nagerecht alles even lekker en met aandacht gemaakt. Hulde! Klein puntje van aandacht dan toch : het was erg warm in de zaak. Nu was het buiten ook wel onverwachts heel mooi weer, maar binnen een beetje koeler had ons verblijf nog beter gemaakt. Tot slot de rekening viel ons heel erg mee, dacht even dat ze vergeten waren iets aan te slaan, maar nee, gewoon een heel goede prijs/kwaliteit!

48. Zaterdag heerlijk gegeten bij gruuets eten is er echt top! Bediening was minder dat haalt de zaak echt naar beneden. Duurt heel lang voordat je een menu kaart krijgt en een bestelling opnemen is blijkbaar ook veel werk, en je moet erg lang wachten met een leeg bord voor je neus.

49. Toos Kneepkens

Gisteren met tien collega's een super lunch gehad in deze prachtige zaak. Tommy en personeel bedankt. Wij hebben genoten. Zeer gastvrije zaak, alles was top verzorgd. Bediening, prijs, kwaliteit. Een aanrader.

50. Wij hebben hier echt een geweldige eet ervaring gehad! We kozen voor de table dining en het was echt ongelofelijk lekker! De gerechtjes waren heel divers maar allemaal echt verfijnd van smaak, de bediening is heel attent en vriendelijk en de sfeer is ongedwongen en vriendelijk. We hebben er van genoten en komen graag terug. Aanrader!

51. Goed eten, goede sfeer, maar de bediening had meer oog en tijd voor een groot gezelschap wat er in de zaak was. Moesten lang wachten als we wat te drinken bestelde.

52. Vanavond heerlijk diner for 2. Het was gewoon heerlijk en gezellig. De sfeer was prima ontspannen gezellig. Helemaal top.

53. Zeer goede prijs kwaliteit. Heerlijk gegeten, prima bediening. Maar vooral het eten was zeer bijzonder, geen doorsnee salade als bijgerecht maar met veel zorg bereid en heerlijke dressing!

54. JRS 335 punten

Prima restaurant met een goede keuken. Gerechten worden op een mooie manier gepresenteerd. Het restaurant zat geheel vol en daardoor was het wel lawaaiig.

55. Vrijdag heerlijk gegeten,de opmaak van de borden was erg mooi.
    Vriendelijke bediening!
    Pluim voor jullie bedrijf.

Mvg M.Wolfs.

56. Zeer goed,harstikke lekker,het was een fijne avond samen met onze medewerkers,ze waren allen zeer tevreden.Is voor herhaling vatbaar.
    Is aan iedereen aan te bevelen.

57. Thea en Tom,

Wat zijn we weer verwend geworden op de sfeervolle hapjesavond.
    Dit zullen we zeker in ere houden,en zijn de volgende keer zeker weer van de partij.
    Dikke pluim.

58. Op 25 jan naar hapjesavond geweest. Lang geleden dat ik zo heb kunnen genieten van super lekkere, aparte en heel smaakvolle hapjes. Daarbij was de bediening erg vriendelijk, wist alle details, hield de sfeer en het tempo er perfekt in. Super gegeten en super gezellig !!
    Komen zeker nog eens terug.

59. Vorige week bij Gruuets gegeten. Heerlijk eten, super vriendelijke bediening en gezellige sfeer.
    Prijs/kwaliteit van table dinning, perfect!

60. Gisteravond bij Brasserie Gruuëts genoten van een overheerlijk verrassingsmenu ter gelegenheid van mijn 50ste verjaardag. We kregen bij elke gang uitleg van een leuke jongedame over hetgeen we geserveerd kregen. Onze complimenten aan de kok! Het nagerecht werd geserveerd met een "tafelvuurwerk". Zeker voor herhaling vatbaar!

61. Bij binnenkomst op 4 januari wordt je geen prettig nieuwjaar gewenst. Wild gerecht niet leverbaar. Willen met 4 personen een menu en de 5e niet. Kan niet volgens dame 1 in de bediening. Ik vraag dit toch te overleggen, kan t wel. Na eerste fles wijn blijkt er geen 2e koud te staan. Dame nummer 2 komt niet op het idee om deze in het ijs te zetten, dit moet van ons uit komen. Het is erg moeilijk om contact te krijgen met 1 van de 3 dames in de zaak omdat ze vergeten rond te kijken. Voelt allemaal heel onpersoonlijk aan. Aantal gerechten zijn goed van smaak maar een aantal zijn te smaakloos of juist veel te zout. Een van de eters wil geen vis, krijgt echter exact dezelfde salade als de vis eters alleen is de vis eraf gehaald en liggen er een paar garnaaltjes op. Dat is verre van creatief, een ander gerecht was op zijn plaats geweest of een vervanging van de vis. Toch een kleine tegevaller, al met al een avond die niet soepel verloopt, wat wel mag voor het geld wat je met 5 man achterlaat.

6,3
  62. Onlangs gedineert bij Brasserie Gruuets.
    Wij namen Table Dining, 4-gangen x 2 gerechtjes per gang.
    De bediening gaf al aan dat het erg veel was, en dat was het ook; we kregen het maar net op.
    Wel 8-gangen met smaakvolle gerechten.
    Het is wel wat rumoerig binnen, de huiswijnen zijn wat vlak van smaak, en de bediening wil je nog wel eens vergeten, maar het totaal pakket klopt.
    Prima prijs/kwaliteit, en voor herhaling vatbaar.

63. Fam.Frencken

Wij hebben op 15 dec. 2012 bij jullie gezellig en heerlijk gegeten.
    Het is zeker voor herhaling vatbaar.
    Van het voorgerecht tot het nagerecht hebben we genoten.
    Ook de sfeer was goed. Het zat helemaal vol, maar dat maakten het ook extra gezellig. Jullie zullen ons zeker terug zien. Bedankt !!!

64. E.Keersmaekers

Gisteren met vriendinnen genoten van een verrukkelijke high tea. Geen klassieke high tea maar wel pure verwennerij met zalige hartige en zoete hapjes, geserveerd als kleine kunstwerkjes! Ook de bediening was warm en hartelijk!

65. Gisteravond mogen genieten van de hapjesavond. Het was in één woord GEWELDIG!!
    De hapjes waren stuk voor stuk met zorg bereid, ondanks de drukte. Het was dan ook moeilijk een keuze te maken (dus hebben we ze maar vrijwel allemaal geproefd :-)
    Ook onze complimenten voor de bediening. Alles verliep soepel en op een prettig tempo.

De volgende keer zijn wij er weer bij!!

De zusjes

66. Wij zijn er voor de eerste keer gaan eten, en dit zal zeker niet de laatste keer zijn. Weer een restaurant om heerlijk te gaan eten na het werk.

67. M v Kimmenade

Met enige mensen bij jullie gegeten, niet slecht, edoch wij bestelden wijn en vroegen daarbij een glaasje kraanwater, wat niet kon, wel moesten we dan maar een flesje water bestellen van 1.90 €
    In een beetje restaurant staat er een karaf met water op de tafel, hier kon dat niet.
    Of zij weten dan niet of willen zo snel mogelijnk veel geld verdienen. ik weet dat hier ook in de pers vele discussies over zijn maar als je bvb in Amsterdan komt dan krijg je bij de koffie al een glaasje water, ik kan dus geen reclame maken voor gruuets, maar ik zou dit wel veranderen want het is de gewoonste zaak bij veel restaurants.

68. Janneke van Heusden

Gisteravond bij Gruuets gegeten, erg lekker!
    Heel jammer dat ze bij binnenkomst een beetje de "amuse", de licht mousserende rosé aanbevolen, achteraf staat dan op je kassabon 4.75 euro!! Genaaid worden met de broek aan vind ik dat. Geef hem kado bij binnenkomst!
    De gemiddelde leeftijd was ver boven de 60 jaar...

69. Lekker gegeten, bediening kan beter!

70. Afgelopen zaterdag bij Brasserie Gruuets gedineerd. We hebben heerlijk gegeten en de service was top! Echt een aanrader!

71. Wij hebben zaterdag geluncht.
    Erg lekker gegeten! Prijs/kwaliteit perfect.
    We werden erg vriendelijk ontvangen en we zijn goed geholpen.

Zeker een aanrader.

72. Eten helemaal super! Slechtste bediening ever. Beetje jammer. Eten dikke 10!

73. we zijn 3 maart gaan lunchen maar erg slechte bediening, minimaal 5 min. zitten wachten tot er iemand kwam vragen of we iets wilden drinken en eten. Terwijl een tafel die een aantal minuten later binnen kwam eerder werd geholpen dan ons. Het is zeker belangrijk dat daar op gelet wordt! Verder heb ik heerlijk gegeten maar geen drinken meer gekregen toen mijn glas leeg was en een ding is zeker waar je op verdient in de horeca dan is het de drank omzet.
    Nadat we ons broodje op hadden werden de borden niet weggehaald nadat ik vrij vaak naar de bediening heb gekeken.
    We zijn toen maar gaan betalen. Ik vond het erg jammer dat er niet gevraagd werd of alles naar wens was geweest.

74. Bruins, Wouter

Klasse eten, heerlijke lunch gehad vandaag.
    Keurig opgediend, hele vriendelijke bediening en goede prijs!
    Een absolute aanrader!

75. Brigitte de Jong

Hebben een 80 jarige verjaardag met 7 man mogen vieren.
    Eten bij Grueets is meer dan een feestje : 7 x complimenten en zeer aan te bevelen.

76. Fam. de Goeij

1e kerstdag kerstdiner gehad bij Gruuets.
    Het was helemaal geweldig. De kwaliteit van het eten, maar ook de bediening was helemaal goed.
    Onze complimenten voor Gruuets!

77. Mijn ervaring met de High Tea geweldig goed verzorgd.
    Ben je net als ik overgevoelig voor een aantal voedingsmiddelen, geen probleem.
    Even een gesprekje met Tom, en hij maakt ook voor jou een geweldige High Tea.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

78. Als je op zoek bent naar gezelligheid, heerlijk eten voor een goeie prijs is dit echt een aanrader. Wij zijn er al drie keer geweest en gaan hier zeker nog vaak eten!!!

79. Ben met m'n verjaardag hier naar toe gegaan. Eten is super lekker en de service is prima. Kom zeker nog een keer langs.

80. Voor de derde keer hier gegeten.
    Het is top. Zowel het eten, als de bediening.
    Ook de persoonlijke aandacht van de kok is erg fijn.
    Je ziet dat ze met veel plezier hun vak uitoefenen, en als gast ontbreekt het je aan niets.

81. 's middags hier gegeten voor de lunch. De sfeer is gezellig en het eten ontzettend lekker. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Je wordt ook zeer vriendelijk ontvangen. Dit was voor mij de eerste keer, maar zeker niet de laatste.

82. Zaterdag hier met vrienden gegeten. Persoonlijke aandacht van de chef en van de gastvrouw. Met al onze wensen werd rekening gehouden.

Voor prijs/kwaliteit kun je helaas geen 11 geven, maar een dikke 10 is t wel!

Tom, Thea (& de rest) jullie hebben goud in handen!

83. T. Kneepkens

Vanavond hier gegeten. Prijs kwaliteit erg goed. De kok kwam persoonlijk naar onze tafel. (uitleg kaasbuffet). Je kreeg persoonlijke aandacht.

We gaan hier zeker nog eens terug.