Solskin in Vlissingen

1581942222 83

1. S. Telussa

De cijfers zeggen genoeg😁😁👍🏽

2. Gert Wensvoort

Heerlijk en erg gezellig!

3. marcel en ria pauwels

Solskin kennen wij al jaren. Het eten is van uitstekende kwaliteit en altijd vers bereid.
    Probeer de sliptongen een keertje! Heerlijk. De bediening is zoals het hoort.

Op het terras is het heerlijk toeven.

4. De gebakken mosseltjes waren heerlijk.
    De entrecote werd ook lekker bevonden en was precies gebakken zoals gevraagd. Lekkere kruidenboter!
    De portie frietjes was wel heel klein, voor 2 personen. Er werd ook niet gevraagd of we er extra wilden. Maar goed, we hebben het zelf ook niet gevraagd.

Al bij al, heel lekker gegeten.

De prijs van de drank vonden we wel hoog:
    5,5 Euro voor een Grimbergen en 5,5 voor een glas wijn.

5. Van der Kammen

Vriendelijk personeel, het eten was goed, gezellige sfeer. Wij komen zeker nog eens terug

6. Jos Menheete

Fantastisch lekker gegeten en gedronken.

7. Eten was bijzonder lekker. Het zag er allemaal goed uit

8. Jose de wijk

Het eten was echt verschrikkelijk.

9. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr gutes Essen. Der Service sehr aufmerksam und freundlich. Wir hatten das Sylvester Menü. Ein Besuch im Restaurant lohnt sich immer.

10. Ik heb het gisteren zelf weer kunnen proeven…. Voor de beste Zeetong ga je nog altijd naar Solskin! 😃👍

11. Mijn vrouw en ik komen met rustige regelmaat in Solskin. Naast alle lovende reviews die wij lezen, hebben we toch enkele opmerkingen. Afgelopen weekend hebben wij weer samen in Solskin gedineerd. De gerechten waren goed van smaak, de geserveerde hoeveelheden zijn karig gezien de gevraagde prijs per gerecht. Voor de “nieuwe” uitbaatster hebben wij een positief bedoelde opmerking. :
    - Gastvrouw laat u zelf zien en horen in Uw zaak. De drie dames die de bediening invulden zijn (nog) niet competent. Een heeft zeker potentie, de 2 andere zijn lief en vriendelijk, maar missen echt de passende vaardigheden om Solskin te laten blijven wat het was. (Vb. Je restant wijn “overkappen” van het ene in het ander glas, kan ECHT niet. Wie gaat haar dit (af)leren? Om dit te waarborgen, te herstellen is aandacht, reflectie en zeker de nodige Instructie nodig. Dit ga je NIET organiseren, verbeteren vanachter je mobiel, als “doorgeefluik” van de borden naar je personeel.
    Wij blijven komen, maar hopen met deze feedback een bijdrage te leveren aan het Solskin wat we kende en graag zouden willen blijven (her)kennen.
    Met hartelijke groet, Paul.

12. Blanchard

Goede service en bediening, het eten was subliem en heerlijk! Genoten en Chapeau voor de kok.
    Wij zullen zeker terugkomen.

13. Leuke ontvangst, prima attente bediening, gezellige ambiance, heerlijk eten, wat wil je nog meer!

14. Het licht stond een beetje te fel en we vonden de muziek soms niet zo gepast. Zo kwam Let It Go uit de Disneyfilm Frozen voorbij en dat vonden we een beetje apart. Verder heerlijk gegeten!

15. Ineke van sorgen

Heerlijk gegeten en de bediening was vlot en vriendelijk.

16. Het eten was er prima. Goed verzorgd en smakelijk. We hadden naast een biertje ook kraanwater besteld. We zagen pas op de rekening dat we hiervoor 3 euro moesten betalen. Wij vinden dat dit niet kan. Helaas hadden we al een fooi gegeven....

17. W.M.Stroo

Wij hebben allen een heel gezellige avond gehad. Het eten en drinken was uitstekend. De sfeer en de bediening was ook goed, ze kwamen regelmatig vragen of er nog iets moest komen. Wat ik waardeer is dat er rekening word gehouden met invaliden. Ik kan maar één ding zeggen, voor herhaling vatbaar.

18. Wij proberen ieder jaar tenminste twee keer bij Skolsin te eten. Een prima locatie met een prachtig uitzicht op de Westerschelde. Een vriendelijke bediening en een uitstekende keuken. Echt een aanrader.

19. Drijkoningen

Parking in omgeving ALDI is vlak bij. Zeer vlotte en ongedwongen bediening. Gezellige sfeer.

20. Heeeeerlijk gegeten. De sliptong smaakte fantastisch en ook de mosselen in look waren erg goed.
    Daarnaast super vriendelijk personeel. We komen hier gegarandeerd nog een keer terug.

21. Flemming

22. Michael Jaeger

Prachtig zicht, lekker eten, personeel vriendelijk, niet te duur - een goede plaats om te genieten

23. Perfect goede prijs kwaliteit.
    Vriendelijk personeel.

24. Heerlijk gegeten, goed wijnadvies en fijne bediening. Al met al een heel gezellige avond gehad. De vis was van topkwaliteit.

25. thijs aarten

UItstekend gegeten met zicht op de Schelde. Erg smakelijke carpacio als vooraf en daarna voor mij gebakken mosselen en voor mijn vrouw uitstekend gegrilde zalm. De capuccino als slot was de beste die ik de laatste tijd gedronken heb. Chapeau voor het team van Solskin

26. Jan en Johanna Gruben

Solskin was een geweldige en gezellige ervaring we waren daar geweest in het laatste jaar van corona maar bijna niks veranderd hele goede bedden een lekker ontbijtbuffet en super gezellig en positief personeel.
    Het eten en drinken vol lof hierover.
    Totaal niks op aan te merken gewoon super.

27. Gisteren hebben we voor de zoveelste keer heerlijk gegeten en gedronken bij ons favoriete restaurant Solskin in Vlissingen.
    Prima kwaliteit, uitstekende bediening en altijd weer leuk met het zicht op de vele voorbijkomende schepen.
    De prijs/kwaliteit verhouding is prima.
    Alles bij elkaar dus alleen maar lof! Ga zo door!

28. François van de Velde

Zeer lekker gegeten met attente bediening. Bovendien prachtig uitzicht op de Schelde.

29. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, we gaan zeker terugkomen!

30. Diana Mertens

Het was allemaal heel lekker! Wij komen altijd terug voor de sliptong. Heerlijk! Maar ook de andere gerechten zijn top.

31. Flip Reijnierse

Gezellige inrichting, prima bediening en alles smaakte goed.

32. S. Gerritsen

We hebben heerlijk kreeft gegeten.
    Lekker klaargemaakt met fijne groenten en frietjes
    Eerlijke prijs, kwaliteitverhouding!
    Helaas werd onze avond verpest door zeer luidruchtige mensen, die een telefoongesprek voerden, waarvan iedereen moest meegenieten.
    Verschillende tafels om ons heen ergerden zich.
    Het personeel deed hier uiteindelijk niets mee.
    Jammer! We hebben uiteindelijk afgezien van een nagerecht!

33. Iris Schoenmaekers

Heerlijke oesters en halve kreeft gegeten!
    In de serre gezeten bij warm weer. Was goed te doen.
    Bediening wisselend, soms vriendelijk, soms stug.
    Al naar gelang wie op dat moment serveerde.

34. Heel vriendelijke bediening in een aangenaam kader. Het eten was lekker maar kon toch wat beter… de oesters waren niet van een al te goeie “kwaliteit”, de frietjes waren ook iets minder.

35. Truus van Eenennaam

Weer eenzelfde goede ervaring als anders. Niet iedereen kan een zeetong goed bakken, deze kok kan dit wèl. Weer heerlijk op het verwarmde terras gezeten, dus ook als het weer wat minder is, zit je comfortabel buiten. Leuk personeel!

36. Paul Karelse

Alles klopte met een prachtige locatie. Heerlijk kwalitatief eten en drinken, prima bediening, mooie gekoelde ruimte met ronde tafel en lekkere stoelen. Kortom een tevreden gezelschap. Gewoon Goed Geregeld!

37. Gewoon perfect, heerlijke gerechten uit zee en vriendelijke bediening. En dat met een prachtig zicht op de Westerschelde.

38. Peter de Jonge

Prima plek, uitstekend eten en geweldige bediening. Niets te klagen dus.

39. Hazel Bessel van den

Tot onze verrassing was de vangst van de maand mosselen, ze waren heel lekker en we hebben genoten van het diner.

40. gerdi zwaan

We hebben uitstekend gegeten. Mooi gepresenteerd bod en tongstrelende gerechten. De sfeer van een echt restaurant met wit gedekte tafel en echte servetten verhoogde de sfeer. Een aanrader!

41. Neeltje

Het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Maar als je 130 € aftikt zou een broodje of een andere amuse bij de champagne wel zo gastvrij zijn. Tot voor kort kon dat nog wel. Niet te zuunig worden lieve Zeeuwen. Je krijgt het bij de Griek of de Turk voor een gerecht van 30 €.

42. Erwin 11438 punten

We worden vriendelijk opgevangen, de jassen worden aangenomen en onze tafel staat klaar. We krijgen de menukaart en op de kaart staat een drie gangen menu, aantrekkelijk geprijsd. We vinden wat van onze gading; carpaccio, bavette en crème brûlée. Carpaccio kan erg tegenvallen wanneer het bijvoorbeeld nog koud of nat is. Gelukkig weet men er hier prima mee om te gaan. Het vlees is prima op kamertemperatuur en smaakt prima. Het is wel flinterdun, helaas een misvatting van het idee wat carpaccio zou moeten zijn maar dat is bijna overal zo. Er zit gelukkig wel smaak aan het vlees. Het wordt uitgeserveerd met een balsamico dressing, cashewnoten, rucola sla en oude Zeeuwse kaas. Prima hoeveelheden van alles, de juiste verhouding. De kaas is lekker, duidelijk wat ouder en daardoor wat hoger op smaak.
    Het gerecht met de bavette is ook goed. Warm en met de juiste cuisson. Het ligt op een "bedje" van warme groente en een jus van gerookte sjalot maakt het compleet. De rooksmaak gaat aan mij voorbij, dit zou wat meer body mogen krijgen. Vooraf is gevraagd of we wat salade en/of friet op tafel willen. Ook de side dishes zijn lekker. Salade is vers en fris, de friet mooi van kleur. We bestellen nog een bakje friet extra en merken op dat dit in de menuprijs is inbegrepen.
    Het nagerecht is de crème brûlée. Een smakelijk gerecht. Het is een babbelaarsmaak met gezouten karamel en stroopwafel ijs. Ook dit is netjes opgemaakt en een prima gerecht, waarbij alles goed combineert. Ik weet er niets aan toe te voegen.
    We hebben vanavond in de hoek gezeten bij het raam. Deze tafel was voor ons gereserveerd maar we konden ook een andere tafel kiezen. Dat hebben we niet gedaan maar het blijkt niet de meest warme plek in het restaurant. Volgende keer toch maar een andere tafel kiezen.
    We zijn vanavond vriendelijk en correct geholpen. Een fijn restaurant waar we graag weer terugkomen.

43. Jan Kortsmit

14 Juli 2022 mosselen gegeten met 4 personen. Tafel gereserveerd. Restaurant aan de boulevard met mooi uitzicht over de Schelde. 4 Pannetjes mosselen met 4 schaaltjes voor de schelpen. Tafel te klein. Gehannes en ellebogenwerk. Opscheplepel ontbrak. We moesten ons behelpen met gewone eetlepel. Kwaliteit mosselen goed, hoeveelheid voldoende. 1 Schaaltje oudbakken friet met teveel harde stukjes voor 4 personen was feitelijk voldoende, het werd niet opgegeten. 1 Bakje salade voor 4 personen was veel te weinig. 1 Persoon vroeg extra salade in plaats van friet. Niet gekregen dus. Wrange humor. Met 2 tapbiertjes en 2 bronwater rekenden we € 109,90 af.
    Toeristen kun je alles voorschotelen, ze betalen toch wel en het is vaak eenmalig. Kom hier nooit meer.

4,5
  44. In één woord: geweldig gegeten! Heerlijk vispannetje uit de oven, gevuld met drie soorten verse vis en een heerlijk toetje na: de Red velvet cake met yoghurt-kersenijs. Restaurant lijkt aan de buitenkant een beetje oubollig maar is binnen sfeervol aangekleed. Zeer vriendelijke gastvrouw. Dit restaurant gaan we onthouden!

45. Hoofdgerecht vispannetje, lekker tournedos ook en diamant van de haas beetje taai. Dessert dame blance met advocaat lekker. Sorbetijs viel tegen 1 zielige aardbei erbij!! De cappuccino met chocolaadjes en chocolade boontjes prima!
    Vriendelijke bediening!

46. Cynthia van Tilburg

Hallo, ik ben de nieuwe eigenaar sinds januari 2020. Wij zien jullie graag in ons restaurant en of op het terras.

47. Lekker eten vriendelijke bediening.

48. De afgelopen 3 dagen hebben we ons diner genuttigd in restaurant Solskin.

We hebben weer op en top genoten van onze maaltijden.

In één woord: Super!

49. chris Alewijnse

Zeer lang wachten op je eten, waren met een groep (11). Hadden twee schaaltjes me t friet die je normaal voor z'n tweeën krijg. Waren in totaal 3.5 uur onderweg. Voor een soepje, hoofdgerecht en ijsje. Gewoon belachelijk. Zeker geen aanrader, zijn veel betere restaurants in Vlissingen. Wij zijn hier in juni 2017 geweest. Dus ik begrijp de recensies hier onder niet.

2,8
  50. de vries S

Sinds 12 jaar zijn we steeds weer graag in dit Restaurant.
    De keuken heeft na een kleine inzinking het heft weer in handen. Vers en lekker. Het jonge Service team heeft nog een stootje nodig maar liggen op een stijgende trend

51. Eten zoals eten bedoeld is. Traditioneel maar top kwaliteit en een perfekte bediening.

52. J. Hansma

3 keer heerlijk gegeten. Prima alerte bediening van heel vriendelijke mensen. Beetje jammer dat de frieten en salades elke keer hetzelfde waren (wel van prima kwaliteit), ondanks dat het hoofdgerecht steeds anders was. Maar verder prima kwaliteit.

53. Klassiek, maar uitstekend eten. Heeft voorheen wat last gehad van nieuwere moderne restaurants, maar is stabiel gebleven en in mijn ogen het beste restaurant van Vlissingen.

Uitstekende attente service.

54. Zeer goed eten op een toplokatie. Zeer attente vriendelijke bediening

55. Johan en Mirjam Beijer

4 overnachtingen in het hotel en 3 keer gegeten in het restaurant.
    Hotel: keurig verzorgde kamers, prima bedden en een prachtig uitzicht op zee.

Restaurant: Top keuken! Vriendelijke en allerte bediening.
    Van de voor tot nagerechten: in één woord grote klasse!

Een aanrader.

56. Wat je aan de buitenkant niet direct kan aflezen, valt wel te proeven aan het eten! Wat is het daar goed zeg. Vijf keer gegeten, vijf keer heerlijk!

Voorgerecht van rauwe zalm was top, alleen al de presentatie. Hier is een superkok aan het werk. Hij doet allerlei trucjes met het eten, waardoor je prettig wordt verrast. Tomatensoep is van verse tomaten, proef je ook gelijk. Als je waar wil voor je geld, dan is dit een echte aanrader!

57. Rene en Annie

Goede bediening, zeer goed eten, heel verrassend.

58. Al een aantal malen heerlijk gegeten bij Solskin, zowel voor de lunch als diner.

Voor de lunch zijn de huisgemaakte Garnalenkroketten echt een aanrader, de kok weet ze heerlijk te bereiden. Mijn complimenten!

Bovendien verversen ze een aantal keer per jaar de kaart dus je hebt altijd nieuwe gerechten.

59. Vriendelijke mensen.

Goede bediening maar als het druk is, buiten en binnen bezet, loopt er iets te weinig personeel.

Hoofd gerecht liet meer dan 45 min op zich wachten.

De eendenborst die ik had was perfect.