Nieuw China Garden in Vlissingen

Nieuw China Garden laten bezorgen?

Online eten bestellen

1619264168 58
1640197709 58
1682064790 74

1. Gisteren 18 dec.
    Bapipangang afgehaald. Was binnen twee minuten klaar (verdacht).
    Thuis aangekomen zag ik een vage grijze bak vlees.
    Niet geroosterd en moddervet. Niet te eten. Kwam rechtstreeks uit de magnetron. Dat ze zoiets durven mee te geven. Ga er voorlopig niets meer halen. Heb het gelijk in de prullenbak gedonderd.

2. Robbert Kroeze

Eten laten bezorgen (doen we regelmatig daar) maar deze keer was de saté zuur! Dit kan altijd gebeuren dus netjes gebeld om dit te melden zonder dat we nieuw eten of ons geld terug wilden. Kregen de bazin aan de telefoon die meteen begon te schreeuwen dat haar eten altijd goed is. Wat een schandalige reactie. Gelukkig zijn er meerdere chinezen in Zeeland.

3. Blas 531 punten

Lang moeten wachten totdat er een jongen op ene normale fiets de bestelling kwam afleveren.
    Loempia en Nasi New China Garden. Loempia leek wel een volgezogen spons maar dan met vet, buitenkant sompig en niet krokant, kippenbout bij de Nasi was oud, zeker niet vers, smaakloos. Sate zat totaal geen smaak aan, leek eerder kauwgom. Babi Pangang was wel lekker en vers bereid, ze kunnen het wel, maar dit was echt een domper. Eens maar nooit meer!

1,5
  4. Vertaal van English naar Nederlands

I ordered peking duck but it tastes like salted dried out pork, very disappointing

2,2
  5. Eten besteld. 2 uur later niets ontvangen. Het is te druk. Restaurant heeft niemand gebeld. Nu nog zien of we ons geld terug krijgen.

6. Het was niet echt druk met eters. Wel veel mensen voor ophalen. Na een uur gevraagd wanneer onze bestelling kwam. Nog een paar minuten wachten was het antwoord. Na nog eens 10 minuten wachten nog geen eten. Drinken betaald en hetzelfde antwoord, nog een paar minuten wachten Hierna het restaurant verlaten.

7. Diverse negatieve recensies gelezen maar ik oordeel liever zelf: 1e keer was het niet bijzonder, en ik hoopte dat dat een incident was. 2e keer ronduit smerig. Eten de vuilnisbak in gegooid.

8. H.T. van Woudenberg

Was gisteren in de zaak. Alle bonnen, zonder nummers werdt mij aangereikt. Alle bonnen, vorige, waren doorgescheurt. Ra ra hoe kan dat eten niet te vreten. De hele zaak stinkt. De sfeer -5. Als je over het eten klacht, dan krijg je de volle laag. Moet ik een dokter bellen. En dan afrekenen zonder bonnen met geen nummers.

1 positieve stem1 negatieve stem
  9. Foretetmontagen

Laatst had ik bami garnalen. De saus was overtreffend slecht. Had zelf bami pangpang dat was lekker maar die bami garnalen totaal grootsss slecht. Wij hebben verhaal gehaald in de zaak, bleek dat zij helemaal niet vriendelijk.

2,5
  10. Ronald van B

Sinds de komst van de huidige eigenaar is het eten een stuk minder. Nasi zat een rare smaak aan en de sauzen zijn ook minder. Jammer.

2,5
  11. F. Loppies

Jammer, jarenlang een fijn adres voor goede afhaalmaaltijden. Vandaag 25-1-2019, besloten om hier niet meer naar toe te gaan. Nieuwe eigenaar?, nieuwe kok? Beslist geen verbetering.

12. Genoten van het lopend buffet, vlotte bediening en het smaakte weer fantastisch! Zeker een aanrader om nog eens te gaan doen!

13. Nieuwe eigenaar… niet meer wat het was… Eten was niet bijzonder… erg jammer, want we kwamen er graag… zou graag weten waar de vorige eigenaar naar toe is… dan gaan we daar eten 😀.

14. bert hogewoning

Zeer goede bediening lekker eten en vriendelijke eigenaar mevrouw spreekt heel goed nederlands.

Wij komen zeker vaker hier eten.

15. Als je in Zeeland bent en zin hebt Chinees te eten, moet je hier zijn.
    Het buffet op vrijdag smaakte weer fantastisch.
    Mijn vrouw en ik hebben menig Chinees restaurant bezocht maar geen met de smaak, kwaliteit van deze.
    En wat een lieve bediening.
    Een ware aanrader.

16. Zeer goed. Hele lieve behulpzame mensen werken er en het eten smaakt goed.

17. Hans Mueller

wir waren gestern zum erstenmal dort essen, nachdem unser langjähriges chinesisches restaurant in middelburg geschlossen hat. wir waren überrascht über die gute qualität des essens, die grösse der portionen, die freundliche bedienung und insgesamt das preis-leistungsverhältnis. eine top-adresse. wir freuen uns auf unseren nächsten Besuch.

Hans Mueller

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Wij gingen er gister voor het eerst eten, aangezien onze jarenlange Chinese restaurant in Middelburg gesloten is. Wij waren verrast over de goede kwaliteit van het eten, de grote porties, de vriendelijke bediening en de prijs/kwaliteit verhouding. Een top adres. Wij verheugen ons op ons volgende bezoek.

Hans Mueller

18. Marc Geldof

Heerlijk eten en altijd zeer vriendelijk. Some iets te veel vet aan het vlees, maar verder is het fantastisch!

19. richard

goed en lekker eten voor een goede prijs , de sfeer van het restaurant zelf is wel wat matig vind ik persoonlijk, maar je moet het gezellig maken met elkaar .

20. Ik eet hier met groot genoegen al tig jaren. Heb al veel andere chinezen geprobeerd maar niemand kan aan deze tippen. Ik hoop altijd maar dat hij voor altijd blijft bestaan.
    De mensen daar zijn erg aardig en verontschuldigen zich al als je even moet wachten. Oprecht en een zeer goed kwaliteit eten. Van babi pangang tot een loempia. Allemaal zeer lekker!

21. Naar mijn mening de beste Chinees van heel Zeeland. Heerlijke maaltijden en verrassend grote porties. Bediening is werkelijk heel goed en denken met je mee over de invulling van een goede maaltijd. Ook het lopend buffet op vrijdag en zaterdag is een echte aanrader. Sfeer is heel informeel maar de aankleding is wat gedateerd.

Een echte aanrader.

22. Annie de Pagter

23. Ik kom al jaren met grote regelmaat bij dit restaurant zowel voor afhaal als ter plaatse eten. Het eten vind ik er heerlijk en de mensen zijn altijd erg vriendelijk. Het buffet op vrijdag- en zaterdagavond is ook heel erg goed, echt een aanrader voor maar Euro 16 (inclusief 2 drankjes).

24. Lekker eten en vriendelijke mensen.

25. Ton Cordes

Altijd vriendelijk ontvangen en heerlijke gerechten gegeten, je wordt hier niet weggekeken dus in alle rust genieten van het eten.

26. Rik Westerbaan

27. Met een keuzedag van de NS zijn we zaterdag 29 september 2012 een dagje naar Vlissingen geweest. Nadat we via de boulevard, de molen, de kanonnen, het arsenaal en Michiel Adriaenszoon de Ruyter hebben gelopen, zijn we in het "centrum" beland. Het was heerlijk zonnig weer. Al wandelend en winkels bekijkend gingen onze magen wat rammelen en zijn we op zoek gegaan naar een chinees restaurant, want daar hadden we wel zin in. We waren inmiddels aangekomen aan het eind van een winkelstraat, en zagen een reclamebord van "Nieuw China Garden". We zijn daar naar binnen gegaan en werden warm welkom geheten door een mevrouw, we waren op dat moment de enigste gasten. Nadat we de kaart hadden gekregen hebben we beiden een "heerlijk" kopje kippensoep besteld, met een "mihoen met gebraden vlees" en een "mihoen met garnalen".
    Wij waren verbaasd naar de hoeveelheid op het bord en de heerlijke smaak, zo lekker hebben we nog nooit bij een chinees restaurant in Nijmegen gegeten. We hebben toen besloten dat als we weer eens Chinees willen eten, we naar Vlissingen komen om weer bij dit restaurant te gaan eten, want het was in één woord geweldig.

28. Wij komen hier al sinds 1985 eten en het is iedere keer weer héél erg goed.
    Helaas is het voor ons 3 uur rijden voor dat we er zijn, maar omdat we geen betere chinees onderweg kennen is het altijd de moeite waard (en nog meer, omdat je met zo'n groote glimlach word begroet).
    Vooral de Babi Pangang en de Saté (Kip en Varken) zijn onze favorieten.
    Meestal eten wij van het buffet (vrijdag en zaterdag) en ofschoon wij zoveel eten tot niet meer kan, verheugen we ons meteen weer op den volgende keer.

29. Erwin 11438 punten

Na misschien wel meer dan 10 jaar hier weer eens gegeten. Het restaurant staat, gezien de recensies, goed bekend.
    We hebben hier een Chinese rijsttafel genomen. Dit bestaat uit Babi Pangang, Tjap Tjoy, Foe Young Hai, Kip kerrie, kroepoek en saté.
    Voor de Babi Pangang hadden we Babi Ketjap genomen. Fijn dat we hierin mochten wisselen. De Babi Ketjap (gebakken vlees met ketjap) was heerlijk krokant en goed van smaak. Niet te zoet. De Tjap Tjoy (gebakken groente) was ook lekker en duidelijk met verse groenten. De Foe Young Hai (gebakken ei) was goed hoewel de saus wat weinig op smaak was. Kip kerrie was goed.
    Helaas is, zoals bij veel Chinezen, de saté gort droog. Ik weet niet waarom ze hier van die grote klompen droog vlees voor gebruiken. Dit kan ook hier zoveel beter.
    Al met al hebben we hier prima gegeten.
    Een erg groot nadeel is wel dat alles tegelijk geserveerd wordt en geplaatst wordt op warmhoudplaten. Ik heb nog nergens een restaurant gevonden waarbij deze platen het gerecht warm kunnen houden. Het is dus of onfatsoenlijk snel eten of eindigen met lauwwarm eten. Daarom gaat mijn voorkeur toch uit naar een wok.
    Het is zeker een aardig restaurant en zal ook niet afraden hier naar toe te gaan. Zou het eten warm blijven dan kwamen we zeker terug.

30. Goed en gezellig en een zeer goede kwaliteit ook de afhaal service zeer goed.

31. Het is er heerlijk eten. De bediening voortreffelijk en ook om af te halen. Ze verdienen een tien met een griffel.

32. Beste Chinees in Vlissingen qua smaak, keuze, bediening, snelheid, prijs en hoeveelheid. Het is altijd druk rond etenstijd.

Tip: bel je afhaalbestelling eerst even door, dan hoef je helemaal niet te wachten.

33. Al 15 jr vaste klanten dat willen wij graag zo houden en dat is niet voor niets!

34. Albert Dijkstra

Lekker eten,en vriendelijke mensen.

35. Heerlijke Babi Pangang, je krijgt zeker waar voor je geld.

Wij zijn daar nooit wezen zitten, alleen afhaal eten.
    Het kan daar rond etenstijd erg druk zijn, dus je zit vaak op een kluitje.
    Gelukkig is de bediening erg snel.