Lezzet laten bezorgen?

di 13:00 - 02:00

• Bezorgen

ma 13:00 - 02:00
di 13:00 - 02:00

1. We hebben hier besteld, omdat onze favoriete Grill gesloten was. Moet zeggen, viel niet tegen, eten was netjes op tijd en nog goed warm. Bestellen was wel wat onduidelijk, heb er eerst voor moeten bellen, de kaart was niet geheel duidelijk.
    Veel en goed, klein puntje van aandacht, de frietjes mogen wat ons betreft iets langer gebakken worden. Omdat we besteld hebben, kan ik over de sfeer niets zeggen.

2. Kapsalon Kipshoarma en broodje doner met kaas besteld, ondertussen hadden ze netjes gebeld en gezegt dat ze er over 4/5 minuten zouden zijn, + dat ze mijn bestelling verkeerd hebben gemaakt dat ze lams kapsalon hebben gemaakt in plaats van kipshoarma. Uiteindelijk na een kwartier waren ze er nog steeds niet. Nog een keer gebeld en gevraagd waar ze blijven, toen vertelde ze dat ze me hadden gebeld terwijl ik helemaal geen gemiste oproep heb gekregen. Ondertussen naar buiten gelopen en heb ik ze zien aan komen rijden. Aan die bezorger gevraagd waarom het zo lang duurde + ik het niet oke vind aangezien ze mijn bestelling ook verkeerd hebben gemaakt. Bezorger praatte niet klantvriendelijk en gaf een grote bek en reed met scheurende banden weg. Daarna gebeld en gezegt dat ik dit niet vind kunnen en ze maar een oplossing gaan bedenken voor dit. Kapsalon patat was erg taai, eten was koud, kaas zat niet eens op het broodje, onklantvriendelijk, onbeleefde toon. Spijtig, want bestelde hier graag maar bij deze wollahme!