Nieuwste foto's in Vlissingen

Laatste updates in Vlissingen

1. Machteld Irons's profielfoto
    Machteld Irons heeft een recensie geschreven voor Solskin

Machteld Irons

We hadden heerlijk eten. De service was erg goed. Wat fijn was, was dat we snel iets te drinken kregen en dat er precies genoeg ruimte zat tussen te gangen. Niet te lang en niet te kort. De bediening onthield goed wie wat besteld had en de entrecote was in beide gevallen goed bereid. We hebben heel erg genoten! Hartelijk dank.

2. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor Gastrocafe Santiago

We hebben hier heerlijk gegeten en de service was perfect. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het eten is top. Je krijgt hier nog echt waar voor je geld. En je hebt een leuk uitzicht op het plein.

3. Tineke Verstrijden's profielfoto
    Tineke Verstrijden heeft een recensie geschreven voor Don Giovanni

Tineke Verstrijden

Wij hebben 26 maart met 6 vrienden gegeten bij Don Giovanni. Wij vonden het eten erg lekker en smaakvol.
    We kwamen uit Friesland en dit was onze eerste culinaire kennismaking in Vlissingen. Zeker voor herhaling vatbaar! Ook de bediening was prima in orde! Een gezellige herinnering!

4. Wilma van den Wijngaard's profielfoto
    Wilma van den Wijngaard heeft een recensie geschreven voor Luncherie Extra Lekker

Wilma van den Wijngaard

Heerlijke cappuccino en taart. Leuke vriendelijke bediening. Altijd in voor een grapje.

5. Dominique's profielfoto
    Dominique heeft een recensie geschreven voor Solskin

Dominique

Eten was lekker, sfeer was goed en de bediening top!

6. yvonne's profielfoto
    yvonne heeft een recensie geschreven voor Gastrocafe Santiago

Het is hier geweldig. Heerlijk eten, fijne sfeer, goede prijskwaliteitverhouding.
    We zijn de dag daarna hier weer gaan eten!

7. Mireille's profielfoto
    Mireille heeft een recensie geschreven voor Cine Café
    Internationaal Vlissingen

Even gezellig een hapje eten voor de film. Gezellig was het. Hapje was het ook. Want na 1 hapje bleek de saté koud. Dus iets van gezegd. Gevraagd wat ze konden doen. Opwarmen in magnetron hadden we liever niet. Dit werd even besproken in de keuken. Ze zouden het op nieuw voor ons klaar maken. Keurige oplossing. Ronde 2. Hè! Op een bord de saté van het s de stokje af. En op het andere bord miste 1 stukje vlees. Zo waren onze borden ook terug naar de keuken gegaan. De borden waren nu warm. Waarschijnlijk even in de oven gezet. Denken wij. De al te dikke saté saus was nu nog droger en harder. De saté was gort droog en eetbaar. Frietjes opgegeten en de kroepoek. Bediende kwam. We zeiden dat het oneetbaar was. Ze ging het bespreken. Haar collega kwam terug en zei dat dat inderdaad niet oké was. Hij ging wat voor ons regelen. We hoefden de ene munt thee en de ene spa blauw niet te betalen. De oneetbare saté wel. Ik was totaal in shock. Heb betaald, leuke film gekeken en nu thuis en denk: waarom heb ik voor iets betaald wat ik niet heb kunnen eten? Hier ga ik nooit meer eten. Zonde van je geld. Thuis een lekkere boeken kaas gegeten.

2,6

• Eindcijfer 9,5
  9. Gert Wensvoort's profielfoto
    Gert Wensvoort heeft een recensie geschreven voor Solskin

Gert Wensvoort

Heerlijk en erg gezellig!

10. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor De Concurrent

We hebben het 👍👍🐕🐕 gezellig gehad met ons zessen aan de grote ovale tafel... biertjes koffie Cola 👍 hun beroemde sateetje was wederom 👍 evenals de cheese burgers... muziek helemaal onze smaak en toiletten waren schoon zoals altijd... we komen graag weer terug. Tot dan🚶🏽‍♀️🚶‍♂️🐕🐕

11. marcel en ria pauwels's profielfoto
    marcel en ria pauwels heeft een recensie geschreven voor Solskin

marcel en ria pauwels

Solskin kennen wij al jaren. Het eten is van uitstekende kwaliteit en altijd vers bereid.
    Probeer de sliptongen een keertje! Heerlijk. De bediening is zoals het hoort.

Op het terras is het heerlijk toeven.

12. Edwin Gelens's profielfoto
    Edwin Gelens heeft een recensie geschreven voor Gastrocafe Santiago

Edwin Gelens

Heel gastvrij en lekker eten

13. Kees de Bruijne's profielfoto
    Kees de Bruijne heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur
    Chinees-Indisch Vlissingen

Kees de Bruijne

We hebben met 4 personen een verrukkelijke maaltijd voorgeschoteld gekregen!! De bediening was heel vriendelijk. Alles in een gezellige en gemoedelijke sfeer. Het is echt een aanrader en we komen beslist weer terug!!

14. F's profielfoto
    F heeft een recensie geschreven voor Gastrocafe Santiago

Fijne service, super lekker eten.

15. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Kala

De naam kunnen ze maar beter aanpassen van Kala naar Kako. Ik heb werkelijk nog nooit zulk slecht grieks eten voorgeschoteld gekregen. Slappe lauwe friet, smaakloos lauw vlees en natte salade. Prijs/Kwaliteit verhouding is hier wel erg uit verband getrokken.

1,5
  16. S.'s profielfoto
    S. heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Panta Rhei

Vreselijke bediening die je afsnauwt. Je kan zelf je tafel zoeken nadat je vriendelijk hebt gevraagd of er een plekje is.
    Zodra we een plek zagen werd ons wederom toegesnauwd dat dit eerst schoongemaakt moest worden.
    Zeer onvriendelijk personeel. Vooral onze ervaring met de wat oudere man die er werkt of misschien wel de leider is. Maar dat bevestigd wel andere recensies als je zo’n man als voorbeeld hebt kan je ook niet anders verwachten van je jongere personeel. 🙈

17. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Intermezzo

Hele slechte ervaring aldaar, super onvriendelijke chagerijnige eigenaar, Slecht eten, vieze asbakken buiten op het terras die niet verschoond worden.
    Slechte bediening.

Nooit meer!

18. Gertie's profielfoto
    Gertie heeft een recensie geschreven voor Solskin

De gebakken mosseltjes waren heerlijk.
    De entrecote werd ook lekker bevonden en was precies gebakken zoals gevraagd. Lekkere kruidenboter!
    De portie frietjes was wel heel klein, voor 2 personen. Er werd ook niet gevraagd of we er extra wilden. Maar goed, we hebben het zelf ook niet gevraagd.

Al bij al, heel lekker gegeten.

De prijs van de drank vonden we wel hoog:
    5,5 Euro voor een Grimbergen en 5,5 voor een glas wijn.

19. N. Jongepier's profielfoto
    N. Jongepier heeft een recensie geschreven voor Don Giovanni

Een drukke zaterdagavond, gelukkig hadden wij van te voren gereserveerd. Wij hebben er heerlijk gegeten, echte Italiaanse smaken. Een aanrader Tris di Pesce met smakelijke gegrilde groeten en romige tagliatelle. De echte tiramisu als toetje is een heerlijke afsluiter.

20. Etertje's profielfoto
    Etertje heeft een recensie geschreven voor Naast De Dighter

Erg warm in het restaurant, tafeltjes dicht op elkaar. Kipsate was zurig, niet opgegeten. Ik kon wel iets anders uitzoeken. Bediening erg goed en aardig.