Ruime parkeergelegenheid voor de auto en fiets langs de deur.

• OV

Een bushalte en NS-station Venlo liggen schuin tegenover.

• All-inclusive

• Klassiek
    • Rookruimte
    • Vermaak
  7. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1256199951 99
1311946960 90
1339820465 92
1442023316 84
1572099672 74
1590682008 75
1655720186 80

1. Op een maandag geweest, erg rustig. Maar wat was het slecht. Totaal niets te maken met de website. Niks mooie buffetten, luxe voorgerechten. Geen sushi: op verzoek paar heel knullige, uit elkaar vallende goedkope sushi's met de allergoedkoopste ingrediënten, waaronder augurk. Lachwekkend. Wat op was werd niet bijgevuld of veel te laat (stokbrood, rosbief laat) appeltaart, spekkoek: niet. Slagroommachine was stuk. Spuitbus er voor in de plaats, die was leeg, sorry, geen slagroom. Kansloze zaak. De soberheid en de somberheid straalt er van af.

2,4
  2. Vandaag voor het eerst en ook gelijk voor het laatst gegeten bij dit restaurant.
    Laat ik postief beginnen.
    Het bedienend personeel is hartelijk en doet goed zijn best om je te helpen en van drinken te voorzien.

Helaas houd het hier al snel op.
    Sushi werd na 2 keer vragen wel vers gemaakt maar na 6 stukjes was het al klaar met maken.
    De wasabi durfde ik niet te nemen want die stond al een poosje aan de verkleuring te zien.
    Ook over de pindasaus zat al een aardige vel en nadat het karige aantal stokjes sate op was werd deze ook al niet bijgevuld.
    Bij de bakplaat krijg je je eten op plastic borden geserveerd wat ook al niet erg professioneel over komt.

Dan maar een toetje.
    Hier stonden de standaard groothandel toetjes klaar.
    Helaas stond het gros ook al een poosje want deze waren stuk voor stuk uitgedroogd.
    Een ijsje dan? Hmmmm nee laat maar het waterbakje metkraan waar de ijslepel inlag was te smerig om te gebruiken omdat de kraan niet aan stond zodat het water niet werd ververst en aangezien ik de toetjes ook al een poos stonden te verpieteren wil ik miet weten hoelang dit schepje in het waterbakje heb gestaan.

Helaas al goede pogingen van de bediening ter spijt kom ik hier nooit meer.

3. Gezellige ambiance. Vriendelijk personeel. We komen ieder jaar 1x vanuit enschede/rotterdam. Eten en drinken is top geregeld. Custom food extra pittig bij een wokgerecht is geen probleem. De nederlandse grillplaat deskundige was vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben lekker gegeten voor weinig. De jonge (chinese) ober was zeer behulpzaam. De jonge eigenaar is zeer vriendelijk. Happy wok venlo tot volgend jaar!!!

4. Thom Heijnen

Helaas voel ik me genoodzaakt om mensen te waarschuwen voor deze wok. Dit was mijn tweede (verplichte) bezoek aangezien het een cadeautje was van de familie. Ik hield me stil en toen kwamen de klachten van ons hele gezelschap.

Onze beleving:

-lauwe en koude gerechten bij het buffet.
    -personeel dat alles vergeet.
    -rauw vlees wordt je opgediend als je medium vraagt.
    -De helft komt rechtstreeks uit de diepvries.
    - De donuts en andere toetjes waren bevroren.
    -Alle sauzen smaken even vies en overmatig zout.
    -De zogenaamde pittige sauzen zijn zo flauw en zout als maar zijn kan en smaken allemaal hetzelfde.
    -Er stond een Nederlandse klungelige 'kok' bij de bakplaat die je maar liefst een half uur liet wachten terwijl het helemaal niet druk was.. (schandalig).

-Uiteindelijk gaf zelfs de baas toe dat hij het eten had geproefd en dat het inderdaad nergens naar smaakte en het veels te zout was. Dit zegt al genoeg..

Iedereen die mij kent weet dat ik nooit snel zal klagen maar dit kan gewoon echt niet.
    Ik kom er absoluut nooit meer terug!

5. whpoot

6. Het buffet is sinds enige tijd vernieuwd, wat een hele verbetering is. Maar vorige week zaterdag met z'n vieren tegen 20.00 uur gaan eten, en dan worden de bakken niet meer bijgevuld. Visbuffet was nagenoeg leeg, is ook niet meer bijgevuld. De schone borden waren overal op, dus moest je salade bakjes of nagerecht bakjes pakken. Andere gerechten werden minimaal of geheel niet bijgevuld.

De bediening (was veel personeel) stond achter de bar te vervelen, of ze waren tafels aan het opruimen en opnieuw aan het dekken. Maar tussen 21.00 en 22.00 komen er bijna geen gasten meer, dus kan je volgens mij beter je gasten gaan bedienen die er wel zitten. Maar dat gebeurde dus niet, je moest steeds een serveerster vragen of je nog iets te drinken kon krijgen.

Wanneer je bij de bakplaat zegt dat je het doorbakken wilt hebben, krijg je van de ene kok je eten ook daadwerkelijk doorbakken, en van de andere kok vervolgens zo goed als rauw.

Jammer, kwaliteit van het eten is over algemeen goed, maar de entourage erom heen is waardeloos. Graag zou ik ook eens willen weten of de manager zich hierin herkent.

7. 10-08-2014
    Wij zijn nu voor de tweede keer bij Happy Wok Venlo geweest om te eten en drinken, het was weer heerlijk eten. Veel variatie in voor-, hoofd-, en nagerechten. Het personeel is zeer vriendelijk en correct. Wij gaan vast en zeker terug voor een gezellige avond, om lekker te eten en drinken.
    Happy Wok Venlo is zeer zeker een aanrader.

8. Wij hebben al enkele malen met onze beide families bij Happy Wok vertoefd, om er verjaardagsfeesten te vieren.
    En horen van onze familieleden alleen maar positieve geluiden.
    Happy Wok is zeer aan te bevelen, met vriendelijk personeel. Je kunt er voor het restaurant vrij parkeren.

9. helga 187 punten

Vriendelijke bediening. Helaas was de teppanyaki geen succes, slibtong was niet gaar en smakeloos, we hebben geen 2e poging gewaagd. Wokken was wel goed. De sushi was lekker maar de gerechten bij het buffet waren helaas lauw. Al met al vonden we het teleurstellend.

10. Ons vaste restaurant, en het valt nooit tegen. Je wordt persoonlijk begroet, maar ja na een paar keer eten kennen ze je. Heerlijk gevarieerd eten waar je uit kunt kiezen. Wij gaan ook vaker in de week. Ok dan is het iets minder, maar zeker voor dat geld nog steeds heel lekker eten. Heb nog nooit iets gemerkt van gammele stoelen. Wil je voor 16 euro in een 4 sterren restaurant zitten? Ik zou zeggen Atje.. ga zo door, wij komen steeds terug.
    Liefs Petra.

11. Vriendelijke bediening, lekkere vis en een apart eetbuffet voor kinderen, top en een chocolade fontein. Goede prijs. Drankkaart is ook goed. Eten was vers en lekker.

12. Ontevreden Klant

Dinsdag 16 juli 2013 voor het eerst bij Happy Wok te Venlo geweest.

Bij binnenkomst werden wij ook vriendelijk begroet door een jonge dame.
    Er werd een tafel aangewezen voor 8 personen. Maar meer positiviteit was er niet.
    Dit kan echt niet.

Helaas mag ik volgens de recensie regels sommige dingen niet noteren, die wel degelijk gebeurd zijn.
    Misschien weet men dan wel genoeg. Wij komen hier nooit meer en bevelen dan ook aan om hier niet te komen.

De scores op de site gaan boven onze pet, werkelijk het was echt slecht, behalve de vriendelijke serveerster die zelf al van de dingen afwist.

Helaas heb ik moeten klagen (op een nette manier gedaan) wat ik normaal niet doe maar nu was het echt nodig. Ik kreeg van de chef ook nog eens de wind voren en mocht niet zonder te betalen naar huis.
    Wat we ook niet gedaan hebben en niet de opzet was van het melden. We hebben netjes betaald. Ik bleef netjes en correct een ander was allang aangelopen, had gescholden etc. etc.

I.p.v. een heel verhaal, hierbij een opsomming:

- Stoelpoten allemaal los echt gevaarlijk om te zitten
    - Bekleding van de onderkant stoelen los.
    - Babipanghang, friet en frikandellen meer koud dan lauw
    - Tepenyaki duurde min 15 min de gerechten waren droog. Temperatuur was te laag waardoor er niet
    goed gebakken werd. Op de flyer staat al la minute. Ze vragen nog niet eens rauw, medium of doorbakken
    - Runderhaas werd voor mijn neus weggehaald. De bak was nog vol en er werd nieuwe neergezet terwijl de
    anderen deze al hadden gegeten. Er werd bevroren runderhaas voor neergezet.
    - Sushi die was kei hard, niet normaal en heb het in mijn servet uitgespuugd.
    dit bij de serveerster gemeld en zei heeft 2 maal gevraagd om het te vervangen maar werd niet gedaan.
    Ze was hiervan al op de hoogte want ze gaf zelf al aan dat de rijst hard was.
    - Groenten net of het er al een week lag.
    - Vlees, vis en kip er zat geen smaak aan (die lag er dus ook al langer) Vaak ook droge stukken in de
    schaal
    - Kruidenboter had een rare kleur toch gedacht te proeven voordat ik hem bij mijn mond had werd ik al
    akelig. Hij was gewoon zuur.
    - Bij de bakken soep was 1 bak soep leeg maar er zat wel wat in mag dat ook niet benoemen.
    volgens mij ben ik zelfs nog een hoop vergeten. Er is ook zo veel om op te noemen.

Als u dit leest, weet u hoop ik genoeg. Mocht u wel gaan dan hoop ik dat ze wat met mijn mondelinge klachten hebben gedaan, anders wel met deze referentie.

13. Ik kom hier regelmatig. Soms met alleen mijn vriend voor een avondje met z'n tweeën en soms ook met de hele familie of met een groepje vrienden.

Ik heb pas 1 keer meegemaakt dat er een erg luidruchtige groep aanwezig was, die in mijn ogen niet snel genoeg tot de orde werd geroepen. Verder is het er altijd erg gezellig.
    Het restaurant ziet er netjes uit en het eten is ook prima. De prijs is ook meer dan schappelijk en het personeel uiterst vriendelijk. Vooral gastheer Atje is altijd in voor een gezellig praatje.

Nog een groot voordeel: ook op maandag open!

14. Vandaag voor het eerst bij "happy wok" in Venlo geweest..

Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, door een chinese(?) dame.
    We mochten een tafeltje uitzoeken en die vonden we ook. Maar dat was dan ook echt het enige positieve aan de avond.

Ik snap niet hoe dit restaurant zo hoog kan scoren hier op eet.nu en de behaalde score is dan in mijn ogen ook echt niet verdiend...

De kwaliteit van het eten was gewoon ontzettend laag, kip met ontzettend veel vet stukken, rundvlees dat totaal niet smaakte... aan de japanse plaat stond een jongen die volgensmij echt niet wist wat hij aan het doen was, had een biefstuk besteld (medium) en kreeg biefstuk die van binnen nog helemaal rauw was....deze dus ook niet opgegeten. Broccoli die al een tijdje in de bak lag en aan het verkleuren was.. bevroren spullen in de buffet pakken. Onvriendelijk personeel (op de dame bij de ingang na)

Ik zou zeker 20Km extra willen rijden voor een beter wok restaurant... dit was voor ons echt een aanfluiting...

Jammer...

3,2
  15. Prima betaalbaar wok-restaurant. Vriendelijk personeel en snelle bediening. Kwaliteit van het vlees is niet top maar wel voldoende. Er is overigens keus genoeg bij het buffet. Kortom: hier komen we gerust nog eens terug als we in de buurt zijn.

16. Ik heb hier dinsdag 2 augustus voor het eerste gegeten met 3 volwassenen en een kind.

Het pand ligt tegenover het NS-station Venlo.
    Het pand oogt niet uitnodigend en ziet er klein uit, maar zo zie je maar: niet alles is wat het lijkt!
    Van binnen is het erg groot, ruimte voor denk ik 250 man en er is ook nog een kinderspeelruimte. Interieur erg gezellig, niks op aan te merken.

Er is heel veel keus, van voorgerecht tot nagerecht.
    Diverse hapjes, haring, soepen en nog veel meer.
    Als hoofdgerecht wat groente gewokt en dat met een biefstukje en lamskotelet gecombineerd, heerlijk!
    Tafelgenoten van mij hadden vis besteld, ook zij waren erg tevreden. Het dessert was ook erg uitgebreid, veel ijssoorten, vers fruit, gebak, spekkoek, chocoladefontein en nog veel meer. Wij hebben deze avond dus heerlijk gegeten!

Prijzen vonden wij persoonlijk erg voordelig! Drankjes gemiddeld 1,75 euro. Personeel erg vriendelijk en professioneel.

Wij komen hier graag terug!

17. Geweldige avond gehad met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen.

Tijdens ons vakantieverblijf in Arcen zochten we een 'all-you-can-eat' wok. Via zoekmachine bij Happy Wok uitgekomen.
    Het was een rustige dinsdagavond. We waren er op tijd maar al het eten stond al klaar: zag er super vers en lekker uit. Best uitgebreid (zowel de voor- hoofd- als nagerechten)! De sushi was ook van hele goede kwaliteit. Qua eten, voor een wokrestaurant, scoren ze bovengemiddeld goed. Het personeel is heel vriendelijk en het restaurant maakt een hele keurige, schone en rustige indruk.
    Ook het sanitair is heel netjes en dat vind ik erg belangrijk! Ondanks dat er officieel geen oppas aanwezig was, werd er voor onze kinderen die avond een oppas voor de speelzolder geregeld! Wat een geweldige service. Als klap op de vuurpijl kregen we ook nog iets korting (die ik in fooi weer heb teruggegeven omdat we zo heerlijk hadden gegeten).
    We komen hier zeker een keer terug!

18. Wij komen hier gemiddeld 1 keer per maand. Super tevreden! Genoeg keuze en het eten smaakt heerlijk! Ook het personeel is erg vriendelijk en leuke sfeer in het restaurant. Ons dochtertje vind het hier helemaal geweldig ivm de speelzolder. Zeker de moeite waard om naartoe te gaan!

19. Beste wok in de buurt, vanwege onder meer de gezellige sfeer. Wok-restaurants zijn vaak van die luidruchtige vreetschuren en die indruk heb je hier gelukkig niet. Aardige mensen en de kids zijn dol op de chocolade-fontein!

20. Ons stekje als we iets gezelligs willen.
    Altijd lekker en wat een leuk personeel.
    Zelfs op straat vragen ze hoe het met je gaat.
    Pas verhuisd en nu gaan we met alle helpers lekker eten en drinken bij jullie.
    Weet zeker dat het heel gezellig wordt.
    Groetjes Petra

21. Wij gaan tijdens onze vakanties altijd naar een WOK, door heel europa. Dit keer in Venlo naar de Happy WOK. Zeer gezellig restaurant, halletje bij binnenkomst kan beter, maar daarna een en al positiviteit. Erg vriendelijk personeel, leuke hard werkende kok, ruime keus aan gerechten, perfect klaargemaakt. En dat alles voor redelijk goedkope prijs. Zeker een aanrader!

22. Vanavond weer eens naar Happy-Wok in Venlo gegaan en het was als altijd uitstekend! Ga nooit meer naar een andere Wok-in. Alles vers, het ziet mooi opgebouwd uit, heel belangrijk, alle vis op ijs! Het personeel, de koks ontzettend vriendelijk, alles heel schoon en alles even lekker, Veel keus en je kunt er een hele gezellige, lekkere avond doorbrengen. We blijven stamgasten hoor!

23. marij

24. Tessie 137 punten

Veel keus, ook voor kinderen. De koks zetten echt een show neer. Borden en glazen worden op tijd opgehaald en bijgevuld. Nette WC's. Prettige sfeer. Aanrader. Beste Wok van Venlo.

25. Angela en Jos

Wij zijn echt wokkers waar we komen in het land gaan we zeker een wok uitproberen.

Dus ook in Venlo, bij binnenkomst werden we heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar echt een toffe man.

Hij heeft een groot culinair inlevingsvermogen wat je niet vaak tegen komt. Het eten ziet er zeer representatief uit en de keus is zeer uitgebreid en is van goede kwaliteit.

Het eten is lekker en word door de koks goed bereid die ook heel vriendelijk zijn. Een choco fontein voor de kids erg leuk, en lekker veel nagerechten.

We vonden de babi-spek ietsje te weinig gekruid mag best ietsje meer.

Een goede aanrader! Lekker en gezellig groetjes uit Zeeland!

26. Naar aanleiding van deze recensies zijn we ernaar toe gegaan. En terecht dat ze zo'n goede feedback krijgen. Verrassend genoeg was het ontzettend rustig door de week.

Het eten smaakte heerlijk! Voortreffelijk. Heel vers en mooi gepresenteerd. De runderhaas was niet echt mals helaas maar dat was de enige aanmerking.

Personeel gaf aan dat ze door de week minder keus hadden maar wij vonden het een ruime keuze.

Ik vind het een echte aanrader!

Het personeel was ontzettend vriendelijk en hartelijk. Precies zoals het hoort als je ergens gaat eten. Gastvrij.

Wij komen uit Veldhoven en hebben een hoop wokrestaurants gehad. Deze stak er met kop en schouders bovenuit!

27. Aan de buitenkant van het restaurant te zien verwacht je misschien een teleurstelling over wat je binnen te wachten staat. Eenmaal binnen ontdek je hoe vriendelijk en behulpzaam het personeel is. Het eten is overvloedig en bijzonder lekker van smaak. Geen dicht op elkaar geplaatste tafels en stoelen. Er is voor ieder wat wils voor een geringere prijs.

28. Wij zaten in Centerparcs het Meerdal en hadden geen zin om daar te eten omdat het best wel duur was en je kreeg er niet veel voor.

We gingen toen naar Happy Wok.
    Ze hebben een prima locatie.

Personeel vriendelijk, ze maken grapjes met mensen. Zelfs het personeel achter de gril en wok pan is vriendelijk, ze maken echt een praatje met je!

Speelzolder koud, maar dat komt omdat verwarming echt te duur is om alles lekker warm te stoken.

Wc beetje koud. ( maar dat maakt niet uit!)

Ze zitten in een heel mooi pand, heel groot en heel diep!

Het eten is zeer goed. Ze hebben door de week een chocolade fontein met gewoon normale chocolade en in het weekend met roze chocolade.

De prijs is prima voor wat je krijgt.

Ik zou dus zeggen mensen in Venlo of als je er in de buurt woont of je gaat ern keer naar Venlo, dit beveel ik zeker aan!

Beste wok uit de omgeving van Venlo!

Vriendelijke groeten, Rebecca!

29. 13 - 02 - 2011. Nadat ik op internet al vele goede ervaringen had gelezen, ben ik gisteravond samen met mijn vrouw bij Happy Wok wezen eten. Wij hebben heerlijk gegeten en er was keuze genoeg. Het personeel is vriendelijk en gastvrij en het restaurant ziet er perfect uit. Als we nog een keer in de buurt zijn, komen we zeker nog een keer langs.

m. Vr.gr.

Fam. Paul.

Nijmegen.

30. mv. hagdel

Ik ben 1 keer geweest en kom er nu elke donderdag.

Het was lekker en een leuke speel zolder voor kinderen!

Het was fantastisch.

Het was soms nog al koud maar het kan niet altijd perfect!

31. We sliepen in Venlo en wilden uit eten. Op mijn telefoon een restaurant met goede recensies gezocht en hier uitgekomen. Gezellig en goed restaurant om te wokken. Heel vriendelijk personeel en een gezellig drukke sfeer. Veel keus en verse producten voor een goede prijs. Als ik in de buurt ben en uit eten wil in venlo ga ik naar de Happy Wok, zeer de moeite waard!

Patrik uit Terneuzen.

32. Prima wokrestaurant! Zeer vriendelijk bedienend personeel en koks.. Lekkere gerechten, veel koude voorgerechten en sushi, wel wat minder keus in wokgerechten en dingen voor de bakplaat als in Baarlo en Kessel. Warm buffet en nagerechten buffet is uitgebreid en goed verzorgd! Ook de sfeer van het restaurant is goed en gezellig. Dit restaurant is zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen omdat ze er een aparte speelruimte voor kinderen hebben, die hoeven dus niet te blijven zitten! Kortom, wij vinden het hier goed..

33. Peeters

Zeer lekkere wok.

Komen er regelmatig en het is altijd heerlijk.

Echt een aanrader.

34. Ik ben er 1x geweest en ik ga er nooit meer heen.

De warme gerechten werden niet bijgevuld en de rijst was erg klonterig.

De keus is 'n stuk minder dan in Baarlo.

Mij zien ze er nooit meer.

4,9
  35. FJ Koolstra

Samen met mijn vrouw en dochtertjes heerlijk gegeten.

Het restaurant zag er zeer netjes en sfeervol uit.

En de bediening was zeer goed te noemen.

Nadat de kinderen de zit beu waren konden ze heerlijk spelen met speelgoed die de bediening voor ze had geregeld.

Bij uitstek een prima restaurant om met kleine kinderen naar toe te gaan.

Eindelijk weer eens wat anders dan de MC Donalds.

14/02/2010

36. Afgelopen vrijdag bij Happy Wok gaan eten.

Ontzettend genoten. Veel keus, vers, vriendelijk personeel.

Lekker lang kunnen tafelen voor niet te veel geld.

Zeker een aanrader.

37. Ik kom er toch met enige regelmaat en het is steeds weer lekker.

Kids kunnen boven lekker spelen als ze het zitten moe zijn.

Keus is groot, goed en lekker.

Wok en plaat is goed.

Soep is ook prima, volgens een vriendin die het altijd eet.
    Ik vind het zonde van de plaats in mijn buikje...daar kan weer een wokgerechtje bij..:)

Vooraf sushi of cocktail gerechten voor de liefhebber wok plaat en ijs met zoetigheid voor na.

Prima dus.

Nu ook brunchwok op zondag mogelijk, gaan we ook testen.

38. Ik heb er nu 2 x gegeten. De eerste keer met vrienden. Het was ontzettend gezellig. De bediening was ontzettend goed. Aardig personeel.

De tweede keer was ik er, om nog iets te vieren. Met mijn familie zijn wij er nog geweest. We hebben er lekker gegeten en nog met het personeel gekletst. Echt tof.

Dus een aanrader.

39. surinamer uit amsterdam

Dit is werkelijk heerlijk.

Ben d'r al 2 maal geweest en ik ben zo van plan er weer heen te gaan.

Absoluut vriendelijke mensen, sfeer is heerlijk en niet gehaast.

Verse producten.

Absoluut een aanrader!

40. Was heerlijk eten daar, ik ben daar meerdere malen geweest. Ze voegen nieuwe gerechten hier en daar toe, heel opmerkelijk was de nieuwe saus.
    Elke keer hadden ze een nieuwe 'soep van de dag', veel keuze voor de wok, warm & koud buffet en bakplaat.
    Bij binnenkomst werd je direct geholpen, krijg je een rondleiding als je niet zo bekend bent met het concept wok. Personeel altijd met een lach klaar om je te helpen. Locatie is ook goed bereikbaar.
    Zeker mijn place to be voor buitenshuis eten!

41. Albert van Ieperen

Zaterdag 23-11 tijdens weekenduitje in Venlo met familie (4 personen totaal)gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg, ook aanbeveling fles wijn ipv aantal glazen (goedkoper). Gezellig druk, intieme sfeer. Verrassende gerechten die je niet bij Wok bij ons in de buurt vindt (Apeldoorn): viscocktail, carpaccio, spekkoek. Veel keus en variatie. Vriendelijke koks achter de wok en plaat, houden van een praatje en luisteren goed naar wat je wilt. Prijs vonden wij prima. Je bent ook niet gebonden aan een maximumtijd. Drankjes komen er bij, maar zijn zeer vriendelijk geprijsd. Al me al een topavond!

42. Zeer goed restaurant. Personeel is erg vriendelijk en hebben plezier in hun werk. Ruime keuze in gerechten. Unieke sauzen die niet in elk wok restaurant te vinden zijn. Prijs/kwaliteit is dik in orde!

43. Echt een topper! We gingen er eerst eten tijdens een teamuitje, maar 2 dagen later waren we al terug op individuele basis. Prachtige inrichting, zeer vriendelijk personeel, prima uitleg van de eigenaar! En minstens zo belangrijk: het eten was gewoonweg geweldig. Vers en een ruime keus. Van het "gewone" wokgebeuren tot slibtong en kikkerbilletjes. Ook voor de kids een ruime keus. De bar met toetjes was een echte aanrader: ijs, snoep, gebak, vers fruit en een chocoladefontein. De prijs-kwaliteitverhouding was zeer goed en er bestaat de mogelijkheid om drank incl. te bestellen tegen een vriendelijke meerprijs. Zeker weten de beste in de regio!