1 positieve stem1 negatieve stem

Bezorgrestaurants in de buurt van Zala's

Online eten bestellen

ma Gesloten
di Gesloten

ma Gesloten
di Gesloten

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Ik heb lang gewacht met het schrijven van deze beoordeling in de hoop nog een reactie te ontvangen van de gastheer of kok.
    Dit restaurant werkt met een verrassingsmenu waarbij aandacht is voor allergieën en dieet wensen volgens de website. Ik heb een noten en pinda allergie. Dit had ik duidelijk doorgegeven aan de ober (ook gastheer). Hij had het opgeschreven. Helaas ging het bij het toetje mis. Ik kreeg een allergische reactie. De kok vertelde dat er pistache in het toetje zat. Tja, je mag verwachten dat een kok weet dat pistache een noot is. Vanaf dat moment was de gastheer nergens meer te bekennen en excuses van de kok kwamen ook niet. Toen de rekening werd gebracht moest ik gewoon voor mijn ziekmakend toetje betalen. Eenmaal thuis ging het niet goed met me en ben ik die nacht nog met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Na afloop heb ik contact gezocht met het restaurant, maar er zijn nooit excuses gemaakt. Er is ook geen tegemoetkoming in de extra kosten die ik heb moeten maken, zelfs na herhaaldelijk contact. Ik heb uiteindelijk de overheid geïnformeerd.
    Dit restaurant heeft de zaakjes niet op orde. Ik raad het restaurant af aan iedereen. Er zijn genoeg restaurants met lekker eten en wel goede service. Ik ben zeer teleurgesteld in de afhandeling van dit probleem. Excuses aanbieden had heel makkelijk kunnen zijn....

2. Verrassend simpele keuze uit chef’s special’s 3, 4 of 5 gangen menu. Wat het wordt, ga je meemaken. Een geweldige maaltijd: verse ingrediënten, welafgewogen inventieve recepten, prachtig geserveerd met accurate en plezierige gastvrijheid. Als je er een wijnarrangement erbij neemt (per gang een andere wijn) proef je echt dat ze hier weten wat de betere combinaties zijn van gerechten en wijn.
    Wij waren er bijna drie uur en het leuke was dat er aan tafel over de maaltijd nauwelijks werd gesproken. Het eten was dermate goed, dat er over smaak op geen enkele manier te twisten viel en we alle vier van een fantastische maaltijd genoten. En héél erg gezellig.