Michel's Diner

GEVESTIGD IN HET CENTRUM VAN STEENWIJK

De Amerikaanse diner is geboren rond 1900. De originele Diners waren zo ingericht om gezellig met vrienden te zitten of nieuwe mensen te ontmoeten met lekker eten of alleen een heerlijke milkshake. Deze tijd zal nooit vergeten worden door de gezellige sfeer en uiteraard de muziek die dan ook niet weg te denken is in een Diner. Michel’s American Diner gaat terug in de tijd en brengt dit weer tot leven van vandaag tot morgen.

Ambiance

THE VERY BEST

In de zaak staat een replica jukebox waaruit de nummers van de jaren 50 en 60 klinken. De wanden zijn voorzien van felle warme kleuren en veel portretten van auto’s Marilyn Monroe Elvis Presley enzovoort, wat zeer kenmerkend is voor een diner. Wilt u gezellig een drankje komen doen, iets afhalen of lekker eten in onze diner, dan nodigen wij u van harte uit om eens langs te komen bij ons.

Wat anderen zeggen

heerlijk gegeten Snelle bezorging De kipsate is een aanrader Goede kwaliteit

Thuisbezorgd beoordeling

Heerlijke broodjes hamburgers super vriendelijk gemotiveerd personeel. En natuurlijk een mooie en schone frisse zaak

Janneke Vos (Facebook)

Super leuke entourage! De Steenwieker bal en burgers zijn favoriet! En de gastheer is geweldig!

Emy de Jonge-Oostenrijk (Facebook)