Frituurke 't Zwin in Sluis

vr lunch 10:00 - 22:00
za lunch 10:00 - 22:00
zo lunch 10:00 - 22:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. We wilden bij 't Zwin graag eens de ambachtelijk producten proeven. Bij een eerder bezoek hadden we een schaal met een veelbelovende aanblik voorbij zien komen. De bediening kwam vlot nadat we een tafeltje hadden uitgekozen. Ons drinken kwam ook snel, en ons eten volgde niet veel later… in papieren zakjes! We hoorden het bedienend personeel roepen dat een bord niet nodig was. Men had blijkbaar haast en wilde ons snel weg hebben.
    Toch maar om borden gevraagd en het plastic bestek omgeruild voor een fatsoenlijke vork en mes. Nog even over de ambachtelijk bereide producten… deze zouden zo bij Makro vandaan kunnen komen.

2. K. de Boer

Een poos geleden hebben we gegeten bij deze frituur in het kleine plaatsje Sluis.

We waren zeer te spreken over de jonge bediening. Deze bedienden ons uitermate vriendelijk en snel.

We verwachtten een normale frituur binnen te zijn gelopen en waren daardoor heel verrast over de diverse gerechten op de kaart. We hebben na een lange aarzeling een zogenaamde lunchtip besteld.

De soep was lekker maar niet heel speciaal. Daarna kregen we een vispan, deze was zeker boven verwachting. Er zat jammer genoeg maar één soort vis in de vispan maar daardoor was hij zeker niet minder van smaak. Hierbij kregen we ook een flinke portie verse friet. Ten slotte zat er ook nog een koffie inbegrepen bij dit menu.

Alles tezamen was dit een goede ervaring in deze "frituur".
    Voor alles wat wij hebben genuttigd, hebben we zeker een faire prijs betaald. En de vispan en friet zijn ook zeker een aanrader.