Hotel van der Werff in Schiermonnikoog

1. Heel bijzonder dat wanneer je via deze site reserveert voor het restaurant en hier een bevestiging van Eet.nu van krijgt, het restaurant van niets weet. Sterker nog: ze zeggen dat je überhaupt niet kan reserveren bij hen. Over deze verwarring bij binnenkomst werd door het personeel nogal schamper gedaan en we voelden ons niet serieus genomen. Slechte ontvangst op deze manier en gaf een nare smaak aan de avond.
    Er stonden geen glazen op de tafel die we toegewezen kregen en toen ons de drankjes werden bezorgd, kregen we daar ook geen glazen bij. Het personeel merkte ook niet op dat we zonder glazen zaten, dus uiteindelijk hier maar zelf om gevraagd.
    Het eten was prima, niets op aan te merken.

6,5
  2. Al sinds 'mijn' mensenheugenis (ik ben inmiddels ook alweer ruim 60-plus.) een unieke en wel zeer bijzondere horeca gelegenheid, ja, altijd maar weer een geweldige belevenis. Een prachtig etablissement om in alle opzichten in uw uit-goed-voor-U feestje te voorzien. Overheerlijk toeven, ouderwets onthaasten, uitstekende keuken en zo meer!
    Gek hoor eigenlijk, zo'n eerste schrijven over zo'n fraai en fantastisch historisch fenomeen. Grru.