Texican laten bezorgen?

• Halal
  • Bezorgen

ma 12:00 - 21:00
di 12:00 - 21:00

1. Verschrikkelijke service jeetje! Je durft bijna niks meer te vragen aan de medewerkers. Met al die lange gezichten lijkt het netalsof ze een taakstraf uitzitten bij Texican. De burger was lekker maar door de slechte service, met name teamleider kom ik nooit meer terug! Je hebt niks aan lekker eten als je, je opgejaagd en niet welkom voelt..

2. Super slecht eten wat smaakt naar plastic met een chemisch smaakje. Het etendruipt aan alle kanten (niet weten of dat nou water/bloed of olie was :S ). Onvriendelijke kinderachtige personeel die je super slecht service bieden. Mijn bengaalse kat zou het vlees niet eens eten. Het is een mooie zaak voor een instagram foto maar dat was het ook! De Mexicaanse keuken is hier nog slechter vertegenwoordigd dan ons Nederlands elftal op de afgelopen WK. Ik heb het eten helaas niet binnen kunnen houden. Heel erg jammer voor zo’n zaak. Tip: Investeren in een mooie desginers zaak is niet genoeg! Het kwaliteit en personeel moet top top top zijn als je wilt overleven!!! Eigenlijk zijn ze niet eens een halve ster waard maar goed.