skip to Main Content

eat healthy BEKIJK ONS MENU Don’t worry,

Superfoods heaven meets Persia

Wat voedingsstoffen voor je lichaam doen is bijna magisch. Bij LouLou’s proef je de pure, onbewerkte en rijke smaken, versterkt met liefde voor gezond eten en culturele invloeden uit Perzië. Wij bereiden onze broodjes, bowls en drankjes met alleen maar gezonde ingrediënten.

Bij Loulou’s geloven wij in:

• Verse, biologische en onbewerkte ingrediënten, voor het behoud van alle voedingsstoffen.
  • De medische voordelen van gezonde voeding op de lange termijn.
  • De effecten van gezond eten met superfoods voor lichaam én geest.

De Perzen maakten 4000 v. Chr al gebruik van gezonde voeding (superfoods). Wist je bijvoorbeeld dat de perzen saffraan in bijna alle voedingsmiddelen verwerken? En dat is niet voor niets. Behalve de heerlijke smaak helpt het onder andere tegen depressie. Chiazaad helpt je bij afvallen en zorgt dat je minder snel veroudert. En wist je dat gember je immuunsysteem een enorme boost geeft?

Wil jij de Perzische chiazaadlimonade of een gembershot proberen? Superfoods proeven en er meer over weten? Loop binnen of stel je eigen gezonde maaltijd samen en bestel online.

- LouLou's Healthy Kitchen

De meest gezonde High Tea van Rotterdam

Sfeer, gezelligheid en lekker eten… wat wil je nog meer. Dat het gezond is? Bij Loulou’s kies je een van de drie gezonde teaparty’s met een koninklijk tintje.

Geniet als de uitvindster van de High Tea van een koninklijke sfeer van de meest unieke High Tea locaties van Rotterdam Zuid. Hertogin Anna uit Bedford, we salute you!

Wat je kunt verwachten van de gezonde High Tea in onze sfeervolle zaak in Rotterdam Zuid? Rijke smaken uit verse, onbewerkte en biologische ingrediënten. Al het lekkers zit daarom boordevol voedingsstoffen. Behalve unieke theesmaken proef je hoe lekker gezond is. Een tafel vol hartig en zoet, broodjes, sappen, kaas en mini-aҫai bowls. Je raakt vervuld van vitaminen, mineralen, warmte en gezelligheid.

The Royals

The princess club