Skip to content

Mediterraans Restaurant

Restaurant Layalina

Over ons

Welkom bij Layalina

Bij Restaurant Layalina zijn wij gespecialiseerd in Syrische en Italiaanse gerechten. Wij zien graag onze klanten vertrekken met een glimlach op het gezicht, nadat ze hebben genoten van onze cuisine. Om dit voor elkaar te krijgen stellen wij hoge eisen aan onze ingrediënten en dient alles vers te zijn, wat u ook terug proeft in onze gerechten. Kwaliteit staat bij ons hoog en hierop besparen is geen optie. Oordeel zelf en laat uzelf verbluffen van onze smaakvolle gerechten. We hopen u graag spoedig te zien!
Wij zijn ook op Thuisbezorgd te vinden, indien u uw bestelling bezorgd wenst te hebben. Klik hier om naar Thuisbezorgd te gaan.
Italiaanse gerechten
Diverse Italiaanse gerechten bereid met de beste en verse ingrediënten beschikbaar
Halal gerechten
Onze vleeswaren zijn van hoogwaardig kwaliteit en altijd voorzien van een Halal keurmerk
Syrische gerechten
Geniet van heerlijke gerechten, bereid op authentieke wijze uit het Midden-Oosten

Kom bij ons langs

Onze locatie

Restaurant Layalina is op een gunstige plek gelegen in het hartje van Rotterdam. Het restaurant is gemakkelijk te benaderen met het openbaar vervoer, auto of met de fiets. Verder is het restaurant ruim genoeg en voorzien van genoeg tafels en een mooie ambiance. Via onze website kunt u de gerechten bestellen en erna genieten van onze mediterraanse cuisine. Wij accepteren ook (groeps)reserveringen voor tafel’s, hierbij heeft u de mogelijkheid om ook alvast uw eten te bestellen. We hopen u graag spoedig te zien!