Alfanos laten bezorgen?

ma 15:00 - 01:00
di 15:00 - 01:00

1537207165 38
1611923171 63

1. SLECHTSTE RESTAURANT! Ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Mix grill was smaakloos en niet gaar, burger kwam koud aan. Bediening begrijpt geen Nederlands kortom een tent waar je niet nog een keer naar toe wilt gaan.

2. Heerlijk gegeten. Wij hadden de grillschotel. Echt heel lekker. We hadden rijst en patat erbij besteld was eigenlijk niet nodig. Alles was heerlijk gekruid, simpel maar zo lekker. Volgende keer weer

3. Zij hebben ons vier persoons tafel gegeven terwijl wij een vijf persoons tafel gereserveerd hebben. Na een discussie zei de eigenaar dat als we hiermee niet eens waren, mochten we naar huis. Een ongeorganiseerde tent met een groffe eigenaar. Onze hele avond is daardoor verpest. Uiteindelijk zijn wij vetrokken. Conclusie beoordeling nul komma nul.

4. Jammer genoeg heb ik met het gezin het bezoek aan Alfanos als onprettig ervaren. De bediening begreep onze bestelling niet waardoor wij uiteindelijk twee gerechten niet eens hebben gekregen, terwijl wij drie maal erom hebben gevraagd. Natuurlijk ook niet voor betaald. De communicatie (taalbarrière: bediening sprak en begreep geen Nederlands) verliep hierbij dus totaal niet.
    Verder was het eten erg droog, smaakloos en de gegrilde kipspies en het vlees in een mixgerecht waren van binnen nog aan de rauwe kant.
    Het eten was het geld niet waard.

Kortom, naar mijn idee geen aanrader ondanks de andere beoordelingen.

1,1
  5. Vies eten lauw, ik voelde me totaal niet welkom. Gasten die ze kennen daar lopen ze wel voor. Nooit meer

6. Ik vond het te duur voor wat je kreeg
    Personeel aardig
    Had via Social deals voor twee personen mixgrill gekocht voor 17,50
    Normaal 35 euro ik vond voor wat je kreeg veel te weinig voor twee personen
    Als ik dit niet via Social deals had gekocht en de volle pond 35 euro moest betalen was het veel te duur. Je kreeg te weinig
    Smaak was ok Adana was niet lekker gekruid personeel was aardig

7. Martin Bax

De meest waardeloze tent waar ik ooit gegeten heb. We hadden een libanese proeverij. Dat waren een paar vette gefrituurde minisnacks, een bakje oude sla, en wat smeerseltjes. De gebakken kippenlevertjes en lamsgehakt die op het menu erbij stonden hadden ze vervangen door een paar pijltjes patat. Erg jammer dat je een ster aan moet klikken om een recensie te schrijven, want die verdienen ze niet. Blijf hier weg mensen. Elke Cafetaria is stukken beter.

8. Namens mij vrienden wil ik u door geven dat wij heel tevreden zijn met het bediening
    en het lekkere eten.
    Wij hebben heel lekker gegeten en de bediening was heel plezierig.
    Namens onze groep is dit voor herhaling vatbaar.

9. Bah bah bah. Waar zal ik mee beginnen, linzensoep kwam koud aan, hierna alle gerechten gekregen, behalve het vlees wat we hadden besteld. Als we erom vragen krijgen we als reactie, wat is het probleem, bijgerechten komen apart van het hoofdgerecht en 'rijst' is een voorgerecht. Inmiddels was alles koud geworden toen het vlees kwam. Terwijl wij nog aan het eten waren komt een bediende vragen of ze onze tafel kan afruimen? Geen verse ingredienten, leek op magnetronvoedsel. Erg slecht, geldverspilling. Absoluut geen aanrader.

10. Het eten was lekker🤪 Maar het service was niet zo goed, Je besteld iets en krijgt iets anders, ze luisteren niet zo goed naar de klant 😊

11. Vertaal van English naar Nederlands

Really terrible service, too much salt in the adana and nothing for compasation, came with 20 people and we all have a terrible experience of this place.

I don't recommend here.

1,3
  12. Voor het eerst bij Alfonos wezen eten en tevens onze laatste keer. Totaal niet gastvrij en het eten was veelste koud. Zegt iets over de kwaliteit van het eten. Weinig variatie. Jammer dat ik hier geen “0” kan beoordelen want dit was het zeker!
    Ik waarschuw jullie alvast niet hier naar toe komen!

13. Gisteravond hier heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en n relaxte aangename sfeer.
    Geen shoarma kapsalon en aanverwante produkten gelukkig, maar smakelijke en aromatisch gekruide gerechten, voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

14. Was top!
    Ook bediening erg aardig.

15. Lekker eten en grote porties.
    Bediening super aardig.
    En ze geven ook nog doggybag mee.
    Nog nagenieten dag erna.

16. Personeel en baas merkbaar zonder enige ervaring in de horeca. In de keuken zag er erg vies en smerig en zeker niet onderhouden uit. Ik denk dat de eigenaar zelf niet veel met horeca op heeft. Het eten was niet goed van smaak en de bediening was totaal klantonvriendelijk. Beter een afhaalzaak met bezorgen misschien van maken. Deze zaak gaat het niet worden, een ieder die er 1× geweest is komt er nooit meer.

1,6
  17. Gisteren wezen eten hij Al Fanos. Het voldeed totaal niet aan onze verwachtingen. Hoe slecht het wel niet was, ging alle boeken te buiten.

Vrij weinig keuze qua eten, en hetgeen dat we konden gaan eten was allereerst niet gaar, niet goed gekookt of veel te vettig. Uiteindelijk een klein beetje genomen van de kip en het gehakt.

Bij het afrekenen moesten we vervolgens €60 betalen. Dat was het echt NIET waard! Dat je hier überhaupt voor moet betalen, is ronduit schandalig.

Zojuist contact opgenomen met de eigenaar van het restaurant. Van het woord klantvriendelijkheid heeft hij nog nooit gehoord! Geen enkele verontschuldiging en geen bescheidenheid te bekennen. Klant is koning is bij hem zeer ver te zoeken.

Ga hier NIET heen. Elk gewaarschuwd mens telt voor 2!

18. Slechte bediening. Lang wachten voordat je een keer de kaart krijgt. Bestelling niet goed opgenomen. De voorgerechten (mezze’s) waren lekker ook het warme brood erbij was erg goed. Hoofdgerecht oke. Maar niet een restaurant waar ik nog een keer naartoe ga.

4,7
  19. Sylvana de jonge

Wat een verschrikkelijke tent is dit zeg! Wij hadden via de website netjes gereserveerd, komen we aan, vraagt de man onze naam..stonden we niet op de lijst... terwijl de man met ons in gesprek was komt er een dame binnen lopen en de man begint opeens tegen haar te praten in het Arabisch terwijl hij met ons in gesprek was! Wij bleven maar staan en keken hem aan van meen je dit nou sirieus? Daarna vraagt hij nog een paar keer onze naam.. uiteindelijk 5 keer onze naam verteld en we stonden nog steeds niet op de lijst.. dus hij loopt met ons naar het shisha gedeelte en zegt jullie mogen hier zitten. Ik zeg pardon? Ik ga niet mijn eten zitten eten op een bank met een tafel die net een paar cm boven de grond uit komt. Wij willen gewoon in het restaurant gedeelte zitten en eten? Zegt de man nee die is vol. Ik zeg nou er zijn misschien 2 tafels bezet de rest is nog leeg we kunnen daar gaan zitten toch? Zegt hij nee dat is voor andere gasten. Ik zeg oké prima als jij ons niet normaal wilt laten eten dan gaan we weg! Echt verschrikkelijk slecht. Heel erg onvriendelijk, ze schreeuwen veel tegen elkaar.. ik ga hier NOOIT meer heen!!

20. Met Ramadan heel lekker gegeten bij Al Fanoos. Er was een open buffet. Het eten was erg lekker, warm en vers. Er waren veel soorten gerechten en er werd steeds aangevuld. De toetjes en fruit waren ook erg lekker!

21. Schandalig! Dit is het slechtste restaurant waar we ooit hebben gegeten!!! Wij zijn hier gisteren wezen eten met mijn man. Ze hadden een open buffet in verban met Ramadan. Er was een enorme rij bij het buffet, na het verbreken van het vasten, moest je nog 20 minuten in de rij wachten. Na het lange wachten, bleken veel schalen met vlees al leeg te zijn. Ondanks het aangeven, werd dit niet bijgevuld. Ook de meeste toetjes waren op. Er was nog kant en klare cake met wat chocolade erover heen over. Het eten was niet lekker, behalve soep.

Qua sfeer was het erg bedrukt en warm. De stoelen en tafels waren erg gedateerd en plakkerig. Een medewerker achter de bar, was bezig zijn haar nat te maken bij de kraan, wat geen gezicht is. De borden met etensresten werden na het eten niet afgeruimd. Het zag er erg rommelig uit. Sommige gasten die kregen een speciale behandeling, die het personeel kenden. Zij kregen baklava, wat niet in het open buffet lag.

Aan het einde van de avond hebben we drinken besteld, niemand was langs gekomen en zijn we uiteindelijk zelf naar de bar gegaan om te bestellen, maar na half uur wachten, hebben we afgerekend en zijn we vertrokken. 20 euro per persoon was het echt niet waard! Als we onder de min een cijfer konden geven, hadden we dat zeker gedaan! Hier kom ik nooit meer terug! Ik snap ook niet hoe ze aan zo'n hoge beoordeling komen?!

22. Jammer dat ik gisteren heb gekozen voor het restaurant Alfanos. Eten was gewoon van de vriezer, opwarmen en aan klanten geven. Kebab was nog erg koud van binnen, kip smaakloos, ect... Wij zijn mensen, geen dieren. Vies eten. Smaakloos, geen kwaliteit!

3,2
  23. Van dijk
    Vertaal van English naar Nederlands

Samen met mijn vrouw heerlijk Arabisch gegeten bij Alfanos. Wij hebben een lopend buffet gedaan met heerlijke Libanese en Arabische gerechten! Zeer de moeite waard en zeker een goede prijs/kwaliteitsverhouding! Verder een gezellige sfeer en goede bediening!

24. De eerste indruk was goed, qua sfeer en inrichting is er niets bij Alfanos op te merken. Maar...het eten was heel erg slecht. Ik heb zelden zo'n slecht eten op mijn bord gehad als bij dit restaurant. Ik ben bij het buffet geweest, maar voor de gevraagde prijs was er weinig keus (voornamelijk rijst en humus) en wat er beschikbaar stond was echt niet te teren. Er was ook gegrilde kip, maar deze droop van het bloed. Met mijn gezelschap besloten wij maar om wat van het fruit te nemen. Dit bleek ook teleurstellend, want het was niet eens vers fruit, alles uit blik(op de watermeloen na).
    De obers waren nergens te bekennen om drinken bij te bestellen. Met mijn gezelschap hebben we daarom besloten om onze avond ergens anders door te brengen en de rekening te vragen. Ook hier stonden wij voor een onprettige verrassing, want op de rekening was er onterecht rond de tien euro extra aan drinken toegevoegd!! Al met al een zeer slechte ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar.

2,6
  25. Het was echt lekker. Klantvriendelijke medewerkers. Eten werd snel en lekker geserveerd. Het was er druk, maar toch word snel gereageerd.

26. Vertaal van English naar Nederlands

Erg slecht, bedienen zonder enige ervaring in de horeca. Heb stiekem in de keuken gekeken, zag er erg vies uit. Ik heb het gevoel dat de eigenaar zelf niet echt veel Bourgondisch ingesteld is. Hij zou beter een shoarma tent of een pizzeria openen.
    Aldus vind ik het erg jammer, want er is niet zoveel aan zulke restaurants in Nederland. Het zou beter zijn geweest dat er iemand met echte restaurant ervaring, dus geen shoarma tent ervaring, zoiets begint; daar zou ik erg blij van worden.

3,6