1. John Happe

Ik had een reservering gemaakt voor gisteravond, maar kreeg later een telefoontje dat het niet door kon gaan vanwege proeverij. Ik vertelde dat ik jarig was en dat jammer vond: werd er door de chef gezegd: "Dan kom je toch naar de proeverij?"
    Dat heb ik dus gedaan. Mensen, wat een ervaring was dat, nog nooit zo'n geweldige verjaardag gehad. Ik werd gelijk gefeliciteerd door iedereen en je hoorde er gelijk bij, wat een ervaring was dat en ja tenslotte het eten: het was uitstekend. Ook petje af voor de bediening en het gezellig natafelen was superleuk, dus mensen als je een leuke avond wil ga naar Uw Chef.

1. Beste John,

Wat fijn om te horen dat de proeverij zo goed is bevallen en je hebt genoten van een gezellige verjaardag! Dat maakt ons natuurlijk ook erg blij.

We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een gezellig diner of natuurlijk proeverij bij Uw Chef.