1. Lijda Onclin

Aangekomen in de regen bij het station. Daar werden we vriendelijk ontvangen door de kaart verkoopster. Ze haalden ons op bij het loket, en brachten ons naar onze coupé toe.
    Onderweg vertelden ze nog even waar de trein was voor een sanitaire noodstop. In de coupé kregen we een reisprogramma aangeboden, nou dat zag er goed uit. We kregen placemats: bij de kinderen stond er een treintje erger je niet spel op. We kregen er een dobbelsteen en pionnen bij zodat je de een spelletje kon doen, terwijl de machinist de pannenkoeken bakte. De pannenkoeken waren erg lekker, en het ijsje na de tijd ging er ook wel in. Al met al zeer geslaagd, het is net of je in een echte trein zit met zeer vriendelijk personeel.

1. Trijntje
    Van restaurant

Best Lijda. Bedankt voor je leuke en enthousiaste review. We zijn blij dat jullie het leuk vonden bij ons en hebben genoten van de pannenkoeken én de ijsjes :-). Hartelijke groet van de machinist!