in Sneek

Welkom bij café restaurant de Kajuit

1. Jeannette Clemens

Afgelopen zondag waren wij te gast in De Kajuit. Wij hadden om halfzeven gereserveerd en toen wij aankwamen was het druk en de meeste mensen waren al aan het eten. We werden vriendelijke welkom geheten en werden naar onze tafel geleid door een man.

We deden onze bestelling met vooraf een broodplankje. Wij vroegen ons af of het brood nog gemaakt moest worden. Het duurde erg lang!
    Toch maar even gevraagd, het stond klaar maar ze waren vergeten het uit te serveren.
    Na een half uur werd er gevraagd of we klaar waren met het broodplankje.
    Er lagen nog wat stukjes brood maar je bent toch niet verplicht dit allemaal op te eten? Als ze had opgelet had ze gezien dat wij al een ruime tijd hiervan uitgegeten te zijn.
    Al die tijd werd ook niet gevraagd of we nog iets wilden drinken, volgens mij een gemiste kans.
    Het hoofdgerecht verscheen redelijk snel maar ik had het idee dat het personeel er niet zo veel zin meer in had. Er kon geen lachje vanaf.

Na een koffie en een cappuccino hebben wij afgerekend.

Wij hadden zoveel positieve reacties gezien dat het ons eigenlijk wat is tegengevallen maar ze krijgen nog een herkansing.