in Nederhorst den Berg

de beste traditionele Amerikaanse gerechten

1. a snijders

Na een hele slechte ervaring 1 jaar geleden, vandaag herkansing omdat ik de spareribs hier super lekker vond. Morgen 21 jaar getrouwd, dus vandaag met man en dochter hier gegeten, 17-05-2015. Hoopte dat het vandaag wel goed zou gaan. Maar helaas... Een bedieningslid best aardige persoon, maar zag er niet uit. Vlekken in schort en shirt. Kan echt niet! We begonnen met een drankje. Helaas glas van mijn dochter zat een scheur in het glas... Kregen wel een nieuwe. Meubels zijn kapot en er zitten gaten in de muur.

Het eten werd gebracht. Eerst voor mijn man en mij, maar moesten wachten op de pizza van onze dochter. De tafel achter ons bestelde verse jus d'orange, wordt gewoon gezegd: "Dat is op." Dat kan toch niet. Wij zijn spareribs fan en eten ze regelmatig, daar horen citroen doekjes bij of gewoon een bakje water met citroen erin. Er naar gevraagd. "Hebben we niet" werd er gezegd. Slordig. Dit hoort echt in een restaurant!! De spareribs waren lekker maar daar bleef het dan ook bij!! De hele aanblik is slordig en slecht en onverzorgd!! Voor ons was dit echt de laatste keer!! Helaas geen Charlies meer.

5,9

Vorige recensies van a snijders

• annemarie

Gisteren 1 januari 2014 voor het eerst hier gegeten. Super heerlijke spare ribs gegeten. Bediening was super en het zag er gezellig uit. Wij gaan hier vaker komen. Bedankt mensen van Charly's Diner.