Restaurant Jagersrust in Ossendrecht

1339482072 86
1532057426 82
1574851949 83

1. paul Op de Beeck

Alles dik in orde. Echt correct maar het was er nogal druk en zodoende veel lawaai.

2. We komen wel vaker in Jagersrust en werden ook nu niet teleurgesteld. Ook onze gasten stelden sfeer, onthaal, service en uiteraard de kwaliteit van de gerechten zeer op prijs. Het restaurant zat vrijwel vol, dus keuken en bedienend personeel hadden het erg druk, maar de bediening gebeurde keurig en met de glimlach. Dat is altijd leuk, maar lang niet overal vanzelfsprekend.
    Het is binnen best aangenaam, maar bij mooi weer is het in de tuin echt enig. Jammer genoeg hadden de weergoden het laten afweten…

3. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Inventieve moderne keuken met mooie porties.
    Gezellig en aangenaam restaurant.

4. Het eten was voortreffelijk. Prijs/kwaliteit ook zeer goed. Ik had een zoon bij die zelf kok is, en die beaamt dit.

Ik heb een heerlijke avond gehad. Omdat ik in een rolstoel zit, met meerdere beperkingen was ik al 10 jaar niet meer buiten de deur gaan eten.
    Ik had gevraagd daarom om snelle bediening, en daar heeft men volledig aan voldaan. Helaas toen we klaar waren, binnen 2 uur, moesten we 20 minuten wachten om de aandacht te krijgen om af te rekenen, maar dat is ook het enige minpuntje.
    Ik durf nu met een gerust hart weer een keer de deur uit, omdat ik weet dat de bediening snel is, en ik zodoende weinig pijn heb. Bedankt jongens en meisjes uiteraard.

5. J.M.potters

Heerlijk weer om buiten bij de vijver heerlijk te dineren.

6. Wat een fantastische beleving. Een 3-gangenmenu met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Veel extra's zoals diverse amuse's, eigen gebakken brood. Mooie presentatie op de borden, goede wijnadvies. Bediening zeer gastvrij. Zeker een aanrader.

7. Heerlijk seizoensmenu gegeten. Prachtig servies waar de schitterend opgemaakte borden volledig tot hun recht kwamen. Pure smaken en fantastische bediening. Als je vraagt om water gewoon niet moeilijk doen over een kan kraanwater, steeds broodjes aanvullen. Kortom enorm genieten bij Jagersrust.

8. Ilse augustijn

Ik heb er een high tea op. Was op zich goed. Sommige dingen niet erg lekker maar dat is persoonlijk. We kregen er wat frietjes bij wat ik niet bij een high tea verwacht. Vind dat goedkoop overkomen. We werden in een aparte ruimte gezet. Best leuk waar meerdere mensen een high tea hadden. Alleen de bediening liet zich daar bijna niet zien. We hadden eerste instantie lauwe thee. En dan prijs kwaliteit verhouding vond ik het erg duur. Voor mij geen herhaling .

9. Goed verzorgt, smakelijk en keurige bedening

10. Helaas met honger van tafel afgegaan, waarschijnlijk ben ik dus te bourgondisch hiervoor. Die ene spruit was wel lekker trouwens!

3,5
  11. Gisteren erg goed gegeten voor een mooie prijs (nog geen € 150,00 voor drie personen inclusief bijpassende wijnen en een goed bier vooraf).
    Wij hadden het jubileummenu met vlees of vis. Alles op de borden was goed op smaak en zag er goed uit. In het menu zat één verkeerde bestelling, maar dat had zo verholpen geweest, ware het niet dat een van ons geen probleem had met wisselen. Heb je alsnog een soort verrassingsmenu.
    Verder is de sfeer goed, in ieder geval in de tuin waar wij plaatsnamen en de eigenaar is zeer gastvrij.

12. Jos Lobbezoo

We hebben genoten van de het big gourmand menu, de bediening was niet stijf en heel vriendelijk en waar vind je een fles champagne voor €46,50! Een opmerking dat de verlichting in de tuin het niet overal doet.

13. Marie - Louise ten kley

Heb vandaag high tea gebruikt bij dit restaurant en de service laat veel te wensen over. De theepot werd niet bijgevuld en geen suiker geserveerd. Je moet alles vragen. We hebben na een uur wachten maar om de 2 ronde gevraagd zelf want er werd niet naar ons omgekeken. Er werd niet eens gevraagd of alles naar wens was. Het eten op zich was wel goed maar moet er toch nog eens over nadenken of ik nog een keer terug zou gaan. Jammer, de locatie is mooi..

14. Leendert Knoop

15. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met vrienden. De eend en de zwezerik waren heerlijk. Dat ik dit als "oud slager" nog nooit had gegeten snap ik niet. Het leuke was dat we niet wisten wat we kregen. Echt een aanrader! Dan wordt je echt verrast.
    Bedankt voor de zeer geslaagde avond.

16. Fam. Jacobs

Jagersrust is een van onze favoriete restaurants. Het eten is er altijd heerlijk. De kwaliteit van de gerechten is erg goed. Ook zijn we zeer te spreken over de algehele ambiance. Ook de high wine is voortreffelijk. Kortom, een aanrader!

17. Janssens mireille

Met heel veel zin, immers mooie uitstraling en mooie recensies, probeerden we dit restaurant. Een bediening die echt niet genoeg ervaren was, wat een zeer negatieve indruk naliet, te onzeker. Een warm voorgerecht die koud werd opgediend, heb dit gemeld. Kreeg als reactie het is druk? Eventjes heel beleefd hierop geantwoord.
    Voorgerecht uiteindelijk terug gegeven, hebben dit dan terug opgewarmd, maar ja mijn coquilles aangebrand want hebben dit opnieuw in pan gebakken, laten aanbranden met als gevolg dat deze smaak is terechtgekomen in jus. Teleurstellend, kan ze beter zelf bakken.
    Als ik 2 tafels rondom mij hoorde, hadden zij ook kritiek. Dus een aanbeveling, neem personeel dat weet wat te doen, neem minder klanten, maar probeer deze klanten dan wel voor 100% te soigneren. Neen voor 120 Euro 2 personen weten we wel betere culinaire plekken te vinden.

2,5
  18. Paul Hessing / Diane Steenlage

Wij plannen onze fietstochten altijd zo, dat we hier langs komen. Heerlijk eten, zeer aardige bediening en een prachtig tuinterras met vijver. Jammer genoeg niet genoeg parasols voor iedereen :-)
    Heb hier ooit het lekkerste broodje bloedworst ever gegeten en de zwezeriksalade was ook overheerlijk.

19. Annemiek

Jagersrust is altijd superleuk. Lage instap, de keuken is prima, en de bediening ook. Hier is simpel lunchen een optie, maar tijdens de middaguren is lekker lang tafelen ook mogelijk. Van ons krijgen ze bijna altijd een dikke 10!

20. We hebben regelmatig gegeten met vrienden, altijd een succes. Ook een leuk terras en in de aspergetijd zeker aan te raden. Top!

21. CLOET Kristine

Wij hebben zeer lekker gegeten in de mooie tuin, top! Verzorgde borden verassend met de amuse's tussendoor. Vriendelijke bediening. Alles vlot verlopen, niet tegenstaande de plotse regen konden we vlotjes verder dineren aan een reeds gedekte tafel voor 11. Het was een gezellige avond, jullie verdienen een pluim!!

22. Al meedere keren geweest en elke keer is het prima eten. Vooral de wijnkaart is top! Goed advies en vriendelijke bediening

23. Voor de eerste keer hier gegeten op advies van een goede kennis; alles top:van het zelf gebakken brood tot de amuses
    prima wijn voor een goed prijs>kwaliteit verhouding
    De bestelde gerechten van voor tot en met nagerecht super!
    Zo ook de bediening.
    Een geweldige beleviing!

24. Wij zijn regelmatig te gast bij de Jagersrust. Wij eten hier altijd erg lekker, de sfeer is prettig en de bediening uitstekend. Prijs/kwaliteit is dit gewoon het beste restaurant in de grensstreek.

25. D Vermeulen

We eat here on a regular basis and the food and service is always excellent! Well worth the slightly higher prices of similar restaurants in the area.

26. We zijn hier al meer geweest, maar nu moet iedereen het weten. Je kunt heerlijk eten bij Jagersrust tegen een billijke prijs in een gemoedelijke sfeer. Mooi opgemaakte borden, fantasierijke gerechten. Kortom een heerlijk avondje uit, geholpen door vriendelijk personeel.

27. Wat een fantastische beleving. Het was schitterend weer en we dineerden in een prachtige tuin. Een 3-gangenmenu voor €32,50 met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Veel extra's zoals diverse amuse's, eigen gebakken brood. Mooie presentatie op de borden, goede wijnadvies. Bediening zeer gastvrij. Dit was Top. Een echte aanrader

28. Zondag met zijn vijfen een "high tea" uitgeprobeerd ; Viel zeker in de smaak ,prima service . Voor herhaling vatbaar

29. Al een aantal keer hier gegeten, elke keer weer verassend en erg lekker uiteraard.

Vanavond weer een poging doen maar waarschijnlijk gaat die goed slagen

Groeten

30. Carla&Toon

Voor de eerste keer hier. Verrassend. Het omrijden zeker de moeite waard geweest. Goede wijnkaart die het eten helemaal af maakt.

31. P.Welschot

32. Heel goed restaurant, goede bediening.

Gezellig eten.

Vakmensen in de keuken en alle verdere medewerkers.

Gewoon top.

33. Koen van der Steen

Zeker een aanrader!

34. Michel 172 punten

Na mijn eerdere recensie, een paar maanden geleden weer eens gaan eten bij Jagersrust, na aanraden van familie.

Moet eerlijk bekennen, was zeer goed!

Mooie geselecteerde gerechten in het menu, waar zelfs een verandering in mogelijk was, klasse!

Neem mijn eerdere opmerkingen tav kwaliteit e.d. terug....

35. Peter van Zitteren

Gisteren heerlijk gegeten.

Elk bordje is een verademing om te zien en te proeven.

Zeer nette en vriendelijke bediening.

Wij hopen nog dikwijls terug te komen, in ieder geval met de wijnproeverij op 25 maart waar wij al naar uit kijken en wat wij iedereen aanbevelen.

Iedereen van Jagersrust nogmaals bedankt voor de gezellige avond en tot ziens.

36. Afgelopen week weer super lekker gegeten.

Goede bediening en prijs kwaliteit is dik in orde.

Elke keer weer een bijzondere ervaring.

37. Prima en fraai gelegen restaurant met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Bij de gerechten worden genoeg broodjes en aardappelen geserveerd zodat ik´s nachts niet ontwaak door een hongergevoel. Vriendelijke bediening.

Als ik dit restaurant vergelijk met een sterrenstaurant bij mij in de buurt, eet ik liever bij Jagersrust.

38. We hebben hier de laatste drie / vier weken zeker 4 keer gegeten.

Telkens weer verrassend goed. Geen ingewikkelde kaart, ook heerlijke lunchkaart. Eten van uitstekende kwaliteit. Erg sfeervol. Hele goede bediening. Niets dan lof voor keuken en bediening. Een forse aanrader.

John en Gwen.

39. We hebben weer fantastisch gegeten; heerlijke combinaties van eten en drinken en daarbij ook een vriendelijke bediening, gewoon goed!
    En dat niet voor de eerste keer, we worden elke keer weer bevestigd dat hier mensen bezig zijn met liefde voor het vak.

40. F. van Gomple

Wij hebben meerdere malen gegeten bij Jagersrust, maar steeds tot onze volle tevredenheid!

41. Gina en Peter-Ivo

Alles was geweldig. Jammer dat het restaurant niet dichter bij ons huis is.

42. dennis kuzma

in mijn ogen de beste restaurant in west brabant...altijd lkkr eten in een mooie restaurant..rob werkt elke dag keihard om het beste op tafel te krijgen..en dat lukt telkens weer..chappo!!

43. vriendelijke bediening, lekker gegeten

44. we kwamen er toevallig voorbij en hebben er geen spijt van dat we gestopt zijn. mooie gruner veltliner gedronken en een kreeft met vin jaune majonnaise was een mooi combinatie

45. Pieter de Roos

Zeer slechte bediening, de sfeer was zeer onder de maat, en het eten was zeker niet optimaal. Dit restaurant verdient zeker geen goede beoordeling.

1,8
  46. Jacob Hellemonds

we hebben hier van de week op het prachtige tuinterras gedineerd. Lekkere asperge gerechten en mooie wijnen.

47. C.M.Knetemann

Ik heb mijn gasten een verassende avond bezorgd de gerechten waren stuk voor stuk erg lekker en geweldig opgediend we hebben genoten

48. geweldig lekkere garnalen bitterballen! leuke bediening en creatieve culninaire gerechten!