Royal Plaza in Oldenzaal

za lunch 12:00 - 15:00 diner 16:00 - 21:00
zo lunch 12:00 - 15:00 diner 16:00 - 21:00

1520494586 56
1635204626 71

1. Never zo'n slecht restaurant gezien.
    Eten zag er onapetijtelijk uit.
    Niets vers. Vlees verkleurd. Sushi in elkaar gedrukt en zeker 2 dagen oud. Saus over de sate had een grauw grijze kleur.
    De broccoli en champignons waren vers… dat is het. IJs was uitgedroogd.
    Om kwart voor 8… niks wokken alles was al opgeruimd… euh… pardon.

2. Op een zaterdagavond waren de schalen in het begin van de avond rond 18.00 uur niet voldoende aangevuld, met name bij de sushi. Soep was lauw. Lamskoteletten hadden een vreemde namaak. Biefstuk werd uit de diepvries aangevuld. Het was vrij druk met 2 grote groepen. Was geen goede reclame. Mensen klaagden over het bijvullen.

3. Jfmkistemaker

4. Schalen ver leeg, uitgedroogde carpaccio.
    Verkleurd vlees met droge randen, ijslepel smerig roestig in vies bakje water, waren er met 25 man tot 9 uur, om half 9 werd er al uitgeruimd en schoongemaakt, kon de gloordampen ruiken, was net of we in een zwembad zaten.
    Nooit maar dan ook nooit meer.

5. Hier op 22 september gegeten met 3 personen. Aankomst om 18.00 uur.
    Om 19.00 uur was er bijna niets meer.
    Er werd niets meer bijgevuld.
    De opscheplepel voor het ijs lag in een vies bakje water. Dus hier komen wij niet meer.

6. Hanny Boers

We hadden afgelopen donderdag 16 Juni om 6uur afgesproken, en dit keer was er niet veel in de schalen, het stokbrood was heel droog en ook de patat was taai, en met het vlees Babi Pangang zat er iets in, en was ook droog, het viel ons echt een beetje tegen, terwijl wij 1 x 25 Mei zijn geweest toen was er volop en ook goed verzorgd en lekker. En 16 Juni viel het heel erg tegen, voor dat bedrag.
    Ik kom a, s zondag weer 19 Juni wordt het de derde keer achter elkaar dat we bij jullie zijn geweest, en hoop dat er dan weer voldoende in de schalen zit, en vers stokbrood. Gr Hanny Boers.

7. Onlangs bezocht, maar ken het niet meer.
    Bij sushi bar HEEL erg weinig keus, de warmhoud bakken lijkt eten te bevatten van vorige dag. En ook VEEL te weinig. IJsbergsla bruin op schaal… ga zo maar door!
    Wij hebben dit aangegeven en kozen om te stoppen, wij zijn 30 min binnen geweest en moesten €20,00 per persoon afrekenen. We hebben net een klein voorgerechtje gehad en 1 glas drinken.
    We waren €80,00 kwijt voor NIETS.
    Dit dag na bezoek ook kenbaar gemaakt, echter GEEN compensatie, geen passende oplossing voor onze klachten.
    Deze tent voor ons NOOIT weer.
    Zeker geen aanrader.

1,3
  8. Tjee
    Eerste Paasdag hier geweest alle bakken waren nagenoeg leeg en bijvullen ho maar.
    Eten is ook niet van hoge kwaliteit en voor de rest eigenlijk een vieze bende.
    Voor dit geld kun je beter waar ergens anders gaan eten.

9. De laatste tijd nu een keer of vijf / zes hier naar alle tevredenheid gegeten en gedronken. Nu op eerste Paasdag hier weer geweest omdat het altijd goed was. Een meerprijs voor de feestdagen nemen we op de koop toe. Echter was het nu niet goed, eerder slecht. We hadden laat geboekt, half zeven, en de mensen voor ons hebben kunnen genieten, denken wij, van goed gevulde etenswaren in de diverse bakken, maar wij moesten genoegen nemen met de uitgedroogde resten. All you can eat is dus toch maar zeer beperkt ondanks het feit dat je wel het volle pond moet betalen. Zeer teleurgesteld en komen hier niet weer!

10. Ben 13 punten

NOOIT MEER vandaag nog een keer geprobeerd, en weer wordt het niet bij gevuld, en als je vraagt zijn ze er mee bezig, het er eten is zeer minimalistisch en beperkt. We hebben in het verleden goed gegeten maar nu 3x achter elkaar zeer slecht. We hebben ook duidelijk gemaakt dat wij daar niet weer komen .

11. Gaan er al jaren heen en voor het geld hoef je het niet te laten. En we houden er onze verjaardagen. Lekker eten met drinken erbij. En kan goed voor dat bedrag.
    Genieten altijd vaste klant en goed eten. 🍻🍻🥞🥪🥙

12. We zijn tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Alles was goed geregeld en snelle bediening. Dus een aanrader.

13. W.Lvan Dorst

Gezellig en lekker.

14. De sushi is echt niet te eten. Grote hompen veel te zachte rijst, gefrituurde garnalen waren zompig zat geen bite meer in. Ook de zalm op de nirigi smaakt ontzettend raar. Als sushi liefhebber moet je hier zeker niet bestellen!

15. Eten is prima, mooi systeem bij de grill/tepanyaki bakplaat met de knijpertjes, het wordt dan aan tafel uitgeserveerd. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Een dikke voldoende. Aanrader biefstuk van de grill.

16. Eten en drinken prima. Storend dat personeel steeds met serveerwagentjes rondlopen om tafels af te ruimen. We hadden tijd tot 21.30 uur om te eten. Om 20.45 uur was echter alles aan bakplaten e.d. al schoongemaakt! Schoonmaakgeur was duidelijk te ruiken. Toen mijn zoon nog om een speklap van de Tepanyaki vroeg werd deze droog gebakken, zonder de olie en preiringetjes. We voelden ons zeer onwelkom. Erg onvriendelijk dit Royal Plaza en voor ons een reden om niet terug te komen.

17. Bolhaar

Goed eten ruime keuze vriendelijk personeel.

18. Zeer matig gegeten, de varkensspies van de gril heb ik weer mee laten nemen, zat een poeplucht aan, bleek dus niet meer goed te zijn… wat een smerigezooi ook achter het kookgedeelte… vergane glorie kom er niet weer.

3,3
  19. Vanavond gegeten met ons gezinnetje.
    We zijn eens eerder hier wezen eten, toen het net geopend was. De 1e indruk was redelijk, ‘t was erg rustig, maar we waren vroeg.

De sfeer vonden we een beetje kil en koud aan doen met al dat marmer, toen we éénmaal aan tafel zaten en de uitleg hebben gekregen van de vriendelijke serveerster.

Het eten was qua keus redelijk, qua smaak waren de sauzen van de gerechten flauw en waterig. De sushi leek alsof dit fabrieksmatig werd aangeleverd, en niet vers was. De gefrituurde snackjes waren wel goed, niet vettig oid. De nasi en bami waren qua vulling nog al beperkt. Bijv. Bami noodles met alleen roerei. Het kan maar ‘k mis wel de prei, stukjes vlees zoals ham oid.

Drinken was zelfservice, incl wijn en bier van de tap. Dat was wel een pluspunt.
    Alleen de jongeman die de koelkast aanvulde vulde de lauwe flesjes voor aan bij en liet de koude flesjes achterin de vitrine staan.

De kip (spietjes) van de grill plaat was te droog. En de vis van de tepan yaki plaat werd bedolven onder de knoflook en lente-ui en zoete soja-saus.
    De speklapjes daarentegen waren wel goed.

Ook viel ons op dat de toiletruimtes wel een flinke opfrisbeurt/renovatie mogen hebben. En dat de schoonmaaksters de wc eend flessen mogen opbergen in een werkkast, geen fijne gedacht als je kinderen hebt, die toevallig zo’n fles in de handen krijgen.

Overall was het redelijk, geen uitblinker.
    We zullen er niet gauw voor een andere keer terug komen.

20. Goedkoop. Maar daar is alles mee gezegd.
    Vette gebakken garnalen, vette gebakken kip, vette gebakken banaan. Vet droop eraf.
    Voor mij niet meer.

21. annoniem

Wat een top restaurant!
    Je word goed ontvangen word goede uitleg gegeven.
    Lekker eten. Veel variatie.
    Betaalbaar.
    Ik beveel dit restaurant dan ook aan.

22. Prima eten en bediening. Groot minpunt is dat het speelhokje voor de kinderen smerig is en er is weinig speelgoed, en wat er ligt is kapot.

23. Vriendelijk onthaal, goede service. Koks hadden het niet druk, dus hadden tijd voor een grapje en een brede glimlach.
    Breed assortiment, maar als het rustig is staan dingen wel redelijk lang.

24. We hebben met 8-personen heerlijk gegeten, je word zeer vriendelijk ontvangen. En ze hebben veel keus in eten. Vooral de nagerechten… mmm.

25. Was hier een vaste klant. De laatste keer was het aardig druk. De serveerster was een chagrijn. Hierover de eigenaresse aangesproken werd ik door de serveerster midden in het restaurant helemaal rot gescholden.
    Hier zien ze mij dus nooit meer

26. Jennie Hendriks

27. Variatie was er voldoende. Alleen de gefrituurde producten waren droog.

28. Emile Bakkum

Met 4 personen gereserveerd voor het lunchelpen buffet. Ruime keuze met lekker eten. Ook de dranken en de dessert bar waren goed gevuld. Zeker een aanrader om er eens heen te gaan…

29. Ik vond er niets aan.. geeft echt een kant en klaar gevoel alles ligt maar in bakken gegooid. De sushi was veel te koud omdat het constant koel gehouden werd, sushi met garnaal was echt niet lekker ook, hoort warm te zijn en de rest hoort op kamer temperatuur. Restaurant zelf straalt totaal geen sfeer uit, lampen zijn veel te fel en geeft echt een vreetschuur idee. Misschien leuk voor grote groepen en kinderen maar niet als je met z’n tweeen lekker wil eten maar ik kom hier niet nog een keer, vind het de 28€ zeker niet waard.

1,6
  30. Wat lekker eten en goed personeel. Alles werd steeds direct opgeruimd en het eten weer goed aangevuld.
    We komen zeker weer terug. Duizend keer dank!!

31. Wij kwamen hier vaak tot nu zondag de lunch, het was een mokerslag. Wat zijn jullie achteruit gegaan, het eten was hard en koud, lauw. We hebben maar een kop koffie genomen en zijn weggegaan binnen een uur. Wat jammer van zo'n mooi bedrijf, doe hier wat mee. m v g

3,4
  32. Een grote rotzooi, zag er allemaal bedorven uit, en echt smakeloos.
    Wordt tijd dat de keuringsdienst van warendienst eens langs gaat.
    Alleen de sushi was nog te eten. Nog nooit zo slecht gegeten.

33. Peter Kadokiezen.nl

Nette en vlotte bediening en lekker eten! Vinden vooral de woksaus nummer 6 een aanrader! Restaurant ziet er netjes en gezellig uit van binnen.

34. Miriam Eidhof

Lekker eten. Verlichting te fel en geen muziek. Jammer.

35. Het buffet was koud, de toetjes bevroren en al met al had het eten weinig smaak. Als we hier niet via Groupon terecht waren gekomen en dus de volle pond hadden moeten betalen was het cijfer nóg lager geweest.

Geen aanrader en ze zullen mij hier niet vaker zien.

3,2
  36. Hier vanavond naar volle tevredenheid gegeten met 19 personen (verjaardagsfeestje waarvoor voor ons een lange tafel was gereserveerd). De kwaliteit van het eten was erg goed, alles lekker vers. Prima bediening die telkens vlot vieze borden kwam weghalen. Veel keuze, ook qua drankjes. Voor herhaling vatbaar !

37. J.g.nijland

Het was heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Een aanrader. Wij waren wel tevreden waren met ons zessen.

38. Op vrijdagavond gaan eten bij Royal Plaza in Oldenzaal, restaurant op zich maakt een redelijke indruk, de soepjes waren redelijk tot goed met stokbrood en kruidenboter. Helaas daarna, de carpaccio lag er kansloos slecht en kleurloos bij. Verder waren alleen de saté en bami te eten, ander vlees in dikke lauwe smaakloze saus. Alle wok vlees was vet en smaakloos, afval product van de slager. Helaas zat er ook nog een groep van 20 aan een lange tafel, zodat een gesprek aan tafel niet meer mogelijk was. Volgens de eigenaar wel normaal in dit restaurant. Totaal indruk, commerciële vreetschuur met ongeïnteresseerde eigenaar. Jammer van mijn geld en tijd, slechtste wok restaurant ooit.

3,9
  39. J.Grotholt

Met vrienden uit Zwitserland met Groupon aanbieding heerlijk gegeten. Het was op een maandag en gelukkig niet te veel gasten. Uitgebreide keuze wat betreft warme en koude gerechten. Het restaurant is smaakvol ingericht.

40. Beetje kinderachtig omdat 2 van de 5 personen een groupon heeft moesten we 24 uur van tevoren reserveren. Het staat natuurlijk wel in de voorwaarden van groupon maar het zal vast niet erg druk zijn op een woensdagavond.

41. Pin 147 punten

Een van de betere wok-restaurants waar we hebben gegeten. Een groot assortiment aan lekkers, de drankjes zonder alcohol zijn inbegrepen (zelfbediening) en het personeel was hartelijk. Er wordt ook rekening gehouden met kinderen: er is voldoende keuze uit desserts, chocomel en fristi en er liggen zelfs zakjes snoep. We hebben een gezellige avond gehad, zelfs zonder de Groupon actie zou ik het aanraden.

42. Hepie 13 punten

Slechte ervaring. Bestelde een tafel voor 4 personen, was geen probleem. Maar toen ik melde dat ik een croupon bon had was het restaurant in eens vol. Kon niet meer. Ik was ruimschoots op tijd, 30 uur van tevoren en op de bon staat
    Reserveer 24 uur van te voren. Maar het is ook een principekwestie, als je mee doet aan deze acties behandel dan de mensen met of zonder kortings bon als klant. Dus mensen overweeg heel goed als u van plan bent om van dit restaurant een croupon actie bon te kopen. Er zijn genoeg restaurants in deze regio die blij zijn als je komt met of zonder kortingsbon.

43. Geert Douwma

Ik ben van huis uit niet bepaald een verwende eter en ben van het type "eten wat de pot schaft" maar wat ik hier aantrof was ernstig. Sushi dat vies smaakte, spareribs die niet werden bijgevuld zelfs na 3 keer vragen, lamskotelet dat smaakte niet lekker en de toetjes zo bevroren dat zelfs ijsberen het er koud van zouden krijgen. Het ergste vind ik nog dat ik gezellig met m'n meissie was en dacht een leuke avond tegemoet te gaan...
    Ik raad deze vreetschuur af. Bah!

1,1
  44. Martijn Floris

Geen woorden voor; op onze aanmerking dat het buffet koud is, en de sushi en soesjes bevroren waren, reageerde de 'gastheer' schouder ophalend, zal wel... jammer, ik ga er nooit meer naar toe en raad ook niemand aan om te gaan!

45. saskia