Op dit adres zit nu: Café Cliché

1193811865 72
1204862362 52
1370619808 73
1392720800 71

1. Heel erg vriendelijk personeel en hartelijk.
    Ondanks de drukte erg snel alles klaar en lekker.
    In verhouding erg duur overal mosselen €19,50 en hierzo €24
    8 stukjes brood met dips €8, witbier €5,50
    En voor een extra klein bakje friet € 4,50
    Allemaal goed van smaak hoor!

6,3
  2. Ik heb nog nooit een recensie geschreven in mijn leven, zelfs al was het niet zo lekker. Dus nu bij deze mijn eerste recenensie.
    Ik heb nog nooit, nog noooooit, zo slecht gegeten. Ongelooflijk. Hoe dat een kok en eigenaar zo zijn gerechten durft geven aan klanten, schaamtelijk. Eendeborstfilet… klonk heel lekker, al ware het niet gewoon een paar dunne plakjes die uit een goedkoop pakje van de supermarkt kwam. Geraspte wortels, wat plukjes sla, alsook de pompoen, die al reeds geprepareerd, uit een zak kwam.
    Zo weinig mogelijk tijd steken in het maken van gerechten en in massaproductie brengen (want iedereen moest dezelfde menu kiezen), om daar dan zoveel mogelijk winst uit te kunnen halen. Zorg dan te minste dat het eten lekker is!
    Eten geserveerd in het groene gedeelte van een bloemkool die verwelpt was, onsmakelijk.
    Tijdens de menu heb ik de rekening gevraagd, ik had geen zin meer om de rest van de menu te weten te komen. Krijg ik nog de vraag als ik het wisselgeld (7,50 euro) terug wou of dat ik het als fooi wou geven… dat is lef hebben.
    Zware afrader om naar hier te komen eten.

3. Gezellig bruin eetcafé met leuke en goede bediening. Lunchkaart is prima geprijsd en gevarieerd, goede sfeer.

4. Onze favoriete lunchstek in Middelburg. Toplocatie, maar belangrijker nog: goed eten en zeer goed bekend met een glutenvrij dieet waardoor je hier ook met een glutenintolerantie met een gerust hart heerlijk kunt eten.

5. Familie Cremers

Een warm welkom, lekker gegeten in een heel gezellig sfeer. Uitstekende bediening. Aanrader! Groetjes uit Noord oost Brabant.

6. Met een grote groep voor het traditionele eindejaarsdiner aangeschoven. Sfeer en bediening zijn zoals altijd uitstekend. De bierkaart is uitgebreid, met ook een paar mooie winterbieren. 7 Van ons nemen het Donkere Dagen Menu, een verzameling aparte hapjes die gedeeld worden. Heel verrassend, creaties die je niet snel zelf bestelt, en heel smakelijk. Qua hoeveelheid is het soms een beetje onduidelijk (3 schaaltjes voor 7 mensen?), En hadden er meer mannen meegegeten, dan was het te karig geweest. Nu is het net aan. Alleen de afsluiter, koffie/thee met chocola, daar snappen we niets van. Een grote reep, doormidden gebroken, met het zilverpapier er nog om, zo op tafel gezet. Dat kan je geen presenteren noemen.

7. Verkeerde koffie gekregen na lang wachten wat niet waar was zei ze.
    Opnieuw besteld duurde best wel lang dat deze kwam.
    Dus was niet echt gezellig.

8. Mr Blue

9. Fam wouters

De bediening was Goed. Wij vonden de hapjes sharing dinner te minimal. Keuze Vis/vlees ook minimal.

6,3
  10. Mijn vriend en ik zochten naar een restaurantje in Middelburg. Eerst ergens anders naar binnen gegaan waarbij het erg lang duurde voordat er uperhaupt wat te drinken aan geboden werd waardoor we dus verder zijn gaan kijken.

We stonden op het terras van de Vriendschap en zochten naar de kaart die we helaas niet konden vinden. Binnen enkele minuten kwam er een hele leuke ober met een grote glimlach op zijn gezicht. Ik kom zelf uit de horeca en doe dit zelf ook altijd. Dit heeft me ook echt overgehaald want als de bediening daar aan denkt kan het niet anders dan goed zijn.

Als voorgerecht een plank genomen met verschillende hapjes die echt verschrikkelijk lekker was op de bisque na, die vonden ik en mijn vriend iets te sterk van smaak.
    Hoofdgerecht was wederom top! Helaas iets te veel.

Wij zijn Maandag bij jullie wezen eten. Zoals ik zei kom ik zelf uit de horeca. Als je dan ergens gaat eten ga je echt overal op letten. De jongen in jullie bediening moeten jullie echt zeker te weten houden want, volgens mij heeft hij heel erg veel plezier in zijn werk. Hij doet het echt geweldig en heeft mijn avond net wat beter gemaakt! :)

11. Christine

Wij zitten altijd heel graag bij de Vriendschap. Ze hebben een heerlijke pinot grigio. Je kunt er ook heel goed eten.

12. Geerten 195 punten

Ik snap het gemiddelde cijfer van een 7 niet goed. Wat bij de Vriendschap geboden wordt is meer waard. Er de laatste maanden een paar keer geluncht en het was steeds een welkome verrassing, zeker te midden van toch vrij veel middelmaat in Middelburg. Nieuwe smaken en smaakcombinaties. Gewoon prima klaargemaakt. Een aanrader.

13. Coel & Miranda

Heerlijk gegeten met vrienden van d'n overkant. Het 9-gangengerecht met 9 verschillende kleine gerechtjes was zeer goed klaargemaakt en erg goed van smaak. Het Livar varkensgerecht was top! Prettige sfeer en een goede service. Wij komen zeker terug!

14. Het hoofdgerecht was ronduit slecht.
    Het nagerecht mag de naam Dame Blanche niet dragen, geen chocolade saus. Waardeloos.
    Bediening is slecht geïnformeerd.

2,2
  15. ramon

16. Ramon

17. Prima restaurant, lekker eten. Vond de tafeltjes wel wat aan de krappe kant.

18. Bas Smits

19. Bijzonder lekker gegeten hier gisteravond, in ons gezelschap van 4 personen werd zowel de tongschar als de ossenhaas erg gewaardeerd. Gratis water op tafel is erg gastvrij! Lekkere wijnen ook. Het toetje overtrof alles, de dames kozen rijst en de heren gingen voor de tompouce. Een pluim voor de keuken en leuke mensen in de bediening. Erg gezellige avond gehad.

20. Gezellige tent. Leuke menukaart. Helaas was de sashimi van rundvlees met de draad meegesneden en dus niet te kauwen. Werd vlot hersteld met 2 nieuwe gerechtjes. De smaak was prima. Bij het hoofdgerecht erg weinig groente. Bittere blaadjes witlof en een paar wel erg grove snijbonen. De smaak was prima. Huiswijn was prima maar de glazen zijn zo klein en dan ook maar halfvol. Jammer. Misschien eens nadenken over rode wijnglazen. Toch de sfeer en de bediening zijn prima. We komen nog een keertje terug.

21. Heerlijk mosselen gegeten bij De Vriendschap. De bediening was en bleef uiterst vriendelijk en attent ondanks de chaos van gasten die het terras verruilden voor een tafel binnen tijdens een heftige regenbui. Voorgerecht van gebakken gamba’s, risotto met parmezaan, limoenblad en munt is een aanrader!

22. Rene P 271 punten

Gezellig rumoerig en knus ingericht. Bij een wijntje krijg je een glas water, goede service. Zeker als je de prijs ziet: 4,40 euro voor een glas bier en een witte wijn. Zeker voor herhaling vatbaar. Aardig wat eten langs onze tafel zien komen wat er lekker uit zag.

23. Gezellige sfeer in de Vriendschap in Middelburg. Prettige bediening. Na een heerlijk voorgerechtje (simpel en vers, maar perfect passende smaken) viel het hoofdgerecht iets tegen. Te veel vet aan het vlees en er was niet voldoende geluisterd naar onze wens. Over het dessert en drank geen klachten. Al met al best een aanrader voor een fijn avondje in Middelburg.

24. Emile en Ellen

Weekend met ons twee. Op aanraden hier gegeten. Wat rumoerig en dat is jammer, hier aandacht aan besteden en het zou top zijn. Vriendelijke kundige bediening, mooie gerechten, erg smakelijk, vers, warme borden. De porties hadden wat groter mogen zijn. Heerlijke avond gehad. Ook wij raden het nu aan.

25. Heerlijk gegeten. De mosselen (Thais) waren heerlijk. Bediening zeer vriendelijk en denkt met je mee. De zeebaars ook heel lekker. Een absolute aanrader.

26. Leuke sfeer, prima bediening en heerlijk eten op een mooie locatie!

27. Ik ben samen met mijn vriendinnetje naar Middelburg geweest omdat wij dit weekendje aangeboden hebben gekregen van Stichting MS Research. Wij zijn zaterdag overdag lekker naar het strand geweest in Vrouwenpolder en wilden 's avonds genieten van het mooie Middelburg. Zo zijn wij terecht gekomen bij Café Restaurant De Vriendschap.

Wij hebben heerlijk buiten gezeten en genoten van de overheerlijke rosé en salade. Het eten was er met één woord fantastisch! Zeker voor herhaling vatbaar!

28. Leuk restaurant, maar boven minder gezellig. Personeel niet uitgesproken vriendelijk (Zeeuws?). Verder ok.

29. Goed eetcafe, een lekkere erwtensoep gegeten als lunch.

30. Exclusief is een groot woord maar het is lekker.

Komen hier geregeld voor lunch. Kaarten zijn wisselend en dat is maar goed ook.

Personeel is ook altijd vriendelijk en alert.

31. Erwin 11438 punten

Je kan hier goed eten. Ik vind wel dat ze pretenderen een exclusief restaurant te zijn maar dit niet waarmaken.

Voor de kwaliteit van het eten vind ik de gerechten prijzig.

Het is leuk voor een keer maar meer ook niet.

32. Recent een aantal keren gegeten, steeds lekker, en vlotte bediending. Prijs/kwaliteit meer dan correct. Prima adres!

33. Twee maal heerlijk gegeten.

Kwaliteit/prijs goed.

34. Leuk uitziend eetcafe, prima bediening, maar een kok die zijn werkelijke vak heeft verloren aan over de top gekozen gerechten die op papier zeer aantrekkelijk getoond worden, maar op het bord matig tot slecht smaken. De naam 'donkere dagen menu' doet wat ons betreft haar naam wel eer aan!

Jammer, met 300 euro lichter, met z'n zessen, was dat een zeer donker gedeelte van een leuk weekendje Middelburg.

2,3
  35. Fantastisch eten, origineel en prima bediening.

36. carolien

De lunchkaart is prima.
    Voor diner vind ik het minder. We moesten erg lang op ons eten wachten. De risotto was niet gaar. Ook kwam niemand vragen of we nog drinken wilden, toen we uiteindelijk drinken hadden besteld, werd het niet gebracht (wel gerekend) De bediening kan dus ook beter.

5,5
  37. Al een paar keer een heerlijke lunch en diner gehad hier.

Hier zul je niets uit een potje of een pakje aantreffen op je bord, dat spreekt mij het meeste aan, echt een hele goede kwaliteit. Alles wordt bereid met verse (streek)produkten.

Duur is het ook zeker niet. Maar goed, ik kom niet uit Zeeland dus ben andere prijzen gewend. Verder ook altijd een vlotte bediening.

38. Leuke toko op een a-locatie. Jammerlijk volgen ze duidelijk trends.

Ook op culinair gebied en dat aan pittige prijzen, kunnen ze niet waarmaken voor de prijs die ze vragen!

Verder een doorsnee stadscafe. Gezellig en geknutseld!

3,4
  39. Het heeft een mooie locatie en is erg knus van binnen.
    Jammer dat ze het geverfd hebebn, maar het blijft gezellig.
    Het enige minpunt is dat ze er over je roddelen en dat vind ik eigenlijk een goede reden om er niet meer heen te gaan.
    Jammer!

5,5
  40. gezellig, lekker, leuk en sfeervol.

41. teun van herkel

gewoon veel en veel te duur voor het gene je geboden wordt, sausen smaken naar knorr

2,6
  42. Eten en wijn zijn niet goed. Sfeer is gezellig en locatie perfect.

43. Je betaald teveel voor wat je krijgt, maar je zit op de beste plek aan de markt in een knusse gelegenheid.

44. super lekker eten je betaald ietsie meer maar dan heb je ook wat ! leuke sfeer