ma Gesloten

1220213410 69
1402519173 72
1612871976 66
1640919016 71

1. We zijn afgegaan op de recensies en hier gaan eten. Alles is er om het compleet te maken. Lekker eten en mooie ambiance. Echter je voelt als gast dat het toch wat te kort schiet. Lang wachten op kleine gerechten voor een hogere prijs, geeft een gevoel dat de balans niet helemaal klopt. Goede voldoende, maar het kan beter.

2. Vandaag eten besteld; op de afgesproken tijd warm bezorgd en heerlijk gegeten!! Kwalitatief heel goed én smakelijk

3. We keken er erg naar uit maar het viel toch wel tegen.
    Allereerst moesten we een half uur buiten in de regen wachten omdat de gasten van de eerste shift nog niet klaar waren. Toen we een tafeltje vroegen bij het raam, met prachtig uitzicht op de haven volgens de website van het restaurant, was dat teveel gevraagd. We kregen een boos gezicht en een tafel in de hoek bij de bar. Lekker rustig zitten was er niet bij. Constant herrie van glazen, borden en de dienstlift.
    Eerlijk is eerlijk, de amuses, het voor- en nagerecht waren heerlijk en de bediening goed.
    Maar 183 euro moeten aftikken voor een 4-gangen menu met wijnarrangement en dan een niet al te beste entrecote krijgen als hoofdgerecht! Ik had wat creatievers verwacht. Daarbij staat ook nog de zeer kleine portie, veel te hard gebakken, friet, à 4 euro, apart op de rekening. Schandalig!

4. Met de vorige eigenaar kwamen we hier graag. Nu een slechte ervaring. Met de Coronaregels (Beetje afstand houden) wordt geen enkele rekening gehouden. Prima dat sommige gasten dat niet nodig vinden, maar een chagrijnige reactie als we vragen om daar bij ons wel rekening mee te houden vinden we echt niet op zijn plaats. Gerechtjes waren prima. Al zat er aan de ribeye, ons hoofdgerecht, wel erg veel vet en was het broodje dat we vooraf kregen net niet helemaal gaar. De porties lijken kleiner geworden ten opzichte van de vorige eigenaar, vier gangen is nu wel echt het minimum voor een volwaardig diner. De prijzen van de drank zijn hoog. 3,80 voor een lipton icetea bijvoorbeeld. De theekopjes waren niet goed schoon. Voor de prijs van dit menu verwachten we meer. In ieder geval meer gastvrijheid.

3,6
  5. Ronald Corel

Van het thuisbezorg menu 3 gerechten besteld, Poke Bowl Zalm, Ramen met spek en Thaise curry Kip. Als toetje Rabarber crumble. Disclaimer: dit was dus tijdens de Covid periode, dus wellicht dat de kwaliteit hierdoor door omstandigheden minder was dan gebruikelijk. Kort samengevat waren 2 van de 3 gerechten gewoon teleurstellend: de poke bowl mag de naam niet dragen (ga maar eens naar de gelijknamige winkel in de grote steden) en had kapot gekookte rijst. Dit kun je gewoon niet zo een keuken laten verlaten. De curry was goed heet maar verder vrij van alle smaaksensaties die je van de Thaise keuken mag verwachten. Het toetje smaakte niet slecht, maar leek ons iets dat een kind ook kan maken (bastognekoek kruimels maken geen crumble!) en geen 6 euro waard was. We waren teleurgesteld.

6. Het menu dat we gegeten hebben was goed, maar was niet wat ons werd voorgesteld. Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, maar omdat mijn vrouw niet alles lust, toch maar gevraagd om te zeggen wat het menu inhield. De ober stelde voor:eerst mosseltjes dan rund, en dan lam, dit laatste zou voor mijn vrouw vervangen worden door vis. Kregen eerst dunne schijfjes rosbief met een groente marinade, dan gebakken vis, en dan kalfsvlees, wat in feite rundvlees was. Dus gans anders wat ons voorgesteld was. De uitleg van de ober, een miscommunicatie met de keuken? Als dessert vroegen we kaas. Het was geen bordje maar een bereiding. Een mascarpone met Munster kaas, en toefjes geitenkaas. Een zeer gedurfd dessert. Zeer sterk van smaak door de krachtige smaak van Munster kaas, en fel afsmakende geitenkaas, en een zoete smaak op de achtergrond. Ik lust alle kazen, maar een tweede maal zou ik dit zeker niet nemen. Het vernietigde de smaakherinneringen van de voorgaande gerechten. Rode wijn werd "koud" geschonken?!! Domaine de Pesquier(Rhône)
    aan elke tafel werden er frietjes bediend, niet bij ons? De ober was vergeten zeggen dat dit extra moest worden besteld, (en betaald). Het eten was zeker goed, maar we zijn teleurgesteld omdat we niet gekregen hadden wat was voorgesteld, hier is nog wat werk aan de winkel.

7. Voor de 2e maal in een maand hier gegeten.
    Nu beneden en het was volkomen naar wens.
    Prettige ontvangst en leuke bediening, je wordt in de watten gelegd.
    Leuk opgemaakte borden en perfect van smaak.
    Al met al is het voor herhaling vatbaar.

8. Jan hagens

Eten en prijs in verhouding, goed voor een flinke prijs.
    Rode wijnen: voldoende qua smaak, te jong in leeftijd, te duur per glas…

Goede ambiance.
    Goed personeel.

9. net terug van een mislukt diner .alles was echt lauw , geen smaak ,prijzen van de drank waren buiten proporties bv 9.95 voor 1 welkoms drankje cava
    oude donut met een gesneden aardbei als toetje
    en dan ook nog een verkeerde bon met als resultaat dubbel betaald bijna

10. Afgelopen weekend bij Nr. 7 het keuzemenu gegeten via de AH-actie. We hebben hier al eerder tot volle tevredenheid gegeten maar deze keer hebben we wat op- en aanmerkingen.

Pluspunten: Het is een prachtig pand. De bediening is erg vriendelijk. Nadat we er om gevraagd hadden, kregen we een karaf kraanwater, die ongevraagd ook weer aangevuld werd. Het huisgemaakte brood was verrukkelijk.

Minpunten: De bediening was weliswaar erg vriendelijk, maar soms deed het onnatuurlijk en stijfjes aan. De tomatensoep was erg lekker. De warme bouillon werd aan tafel over de koude tomaten op het bord gegoten, waardoor de soep helaas snel afkoelde. Bij het hoofdgerecht konden we "verse" frietjes bestellen. Om te beginnen waren de frietjes droog en leken het meer diepvries frietjes uit een plastic zak, dus echt niet vers. Bovendien moesten we er voor betalen, terwijl frietjes of aardappeltjes toch tot het standaard garnituur behoren. De hoofdgerechten waren niet warm. De scholfilet was weliswaar mals, maar lag op een koud bedje broccolicrème, waardoor het geheel snel lauw werd. We kregen er rijst bij geserveerd. De saus was lekker, maar de rijst zelf was niet gaar. Als dessert een bord met vier minieme stukjes kaas, waarvoor we nota bene nog een toeslag moesten betalen, terwijl dit in het keuzemenu zit.

Verhouding tussen prijs en kwaliteit vonden we niet goed. Te duur in vergelijking met wat er geserveerd werd. We eten vaak buitenshuis, maar meestal is deze verhouding beter.

We zullen Nr. 7 niet direct van onze lijst schrappen, maar waren deze keer enigszins teleurgesteld. Ik ga er vanuit dat Nr. 7 onze kritiek als opbouwend beschouwt.

5,5
  11. C. 9 punten

Heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijke ontvangst. Wijnarrangement was top! En wat een prachtig uitzicht zo over de gracht (we zaten boven in het restaurant).
    De bediening was prettig, niet te veel aanwezig maar wél op de momenten als het moet. Het eten was echt genieten, echt een avondje uit.
    Wij komen hier zeker terug! Een echte aanrader!

12. Anne van Gilst

Slecht restaurant. Echt slecht. Het eten is zodanig bereid dat het gaar is, maar er zit totaal geen smaak aan. Het begint al met dat de helft van de eters naar boven wordt gestuurd. Fijn als je last van je rug hebt, maar goed. Dan de stoelen. Hard is nog niet zo erg. Het feit dat er losse klinknagels op zitten die je kleren kapot maken is al wat minder, maar het meest irritante is dat de stoelen ontzettend wiebelig zijn. Je zit gewoon slecht. Dit is niet erg als je niet al te lang op je eten hoeft te wachten. Helaas zijn de serveesters erg slecht en is te lang wachten even gegeven. Onze serveester gaf aan ons door dat het nog even zou duren. Dat was 15 minuten nadat wij een érg simpel dessert hadden besteld. 20 minuten later zou het er zijn. Niets. Na een uur wachten werd ons verzekerd dat het er zou zijn. Niets.

Na anderhalf uur komt het dessert. Het is niet gaar! Het was een miniscule brownie, en dan bedoel ik twee bij twee centimeter, en ze waren er toch in geslaagd het niet gaar te krijgen. Toen ik dat zei - en ik bak al 25 jaar brownies - werd er gezegd dat ze er naar zouden kijken. WTF? Het meest hilarisch slechte was nog wel dat er twéé serveersters boven waren en geen van de twee heeft gedurende de drie uur en een kwartier dat wij er zaten, een rondje gelopen om te vragen of iemand nog een drankje wil. Er zaten 15 mensen boven. Daar hebben ze veel geld laten liggen.

Ik ga er niet meer eten. Het eten is echt niet bijzonder, en je krijgt extreem weinig voor 25 euro per hoofdgerecht. Daar moet je frietjes nog apart bijkopen. Wij betaalden 6 euro voor een portie friet voor 4 personen, maar dat was misschien net voor twee geschikt. Ik ga niet meer bij nummer 7 eten en ik raad het iedereen af. Voornamelijk om het eten, maar ook de bediening is slecht.

13. Erg goed eten en fijne bediening. Wij hebben het 4 gangen diner met wijnarrangement gekozen. Prima uitleg over de verschillende wijnen. Porties waren prima, fijne avond uit gehad.

14. Hier met 4 personen gegeten met een sweetdeal-bon; een viergangen verrassingsmenu. Vooraf werd gevraagd of er wellicht dingen zijn die we niet lusten zodat hier rekening mee gehouden kon worden. Bediening correct en ongedwongen. Sfeer prima. Op de begane grond zijn tafeltjes, op de tussenverdieping de toiletten (stijle trap) en boven nog tafeltjes. Boven kwam het was rustiger over dan beneden. Eten was echt heel goed. Porties niet te groot, maar uiteindelijk voldoende aan het eind van de avond. Een 7 voor prijs/kwaliteit, uitgaande van de normale prijs. Gebruik makend van een sweetdeal is prijs/kwaliteit zeker een 10.

15. Wij hebben hier gisteren 8-11 gegeten met de sweetdeal en het was in 1 woord geweldig. Heerlijk eten, vriendelijk personeel in een ongedwongen sfeer. Echt een aanrader voor iedereen!

16. Op zondagavond 3 november heerlijk gegeten in een gastvrije en hartelijke sfeer. Hier worden met liefde voor het vak de meest prachtige en creatieve gerechten geserveerd. Wij hebben ons laten verrassen en het verrassings menu gekozen. Een van de gerechten viel ons in het bijzonder op en dat was de scholfilet op een vinegrette van susiazijn, gerookte paling en bieslook. De begeleidende biologisch dynamische wijn 'Weis Burgunder van het wijnhuis Sander was werkelijk tongstrelend! Chefkok Michiel Kunst en zijn betrokken, zeer professionele team staan klaar voor je. Dat is echt genieten en maakt vanaf de eerste stap binnen het restaurant, alles bijzonder en echt een avondje uit.

17. Der schöne Schein trügt. Vom Äusseren abgesehen ist alles wunderbar, das Ambiente stimmt, gemütlich und romantisch. Auf dieses restaurant wurde ich aufmerksam auf dieser seite, da ich eine intoleranz auf Gluten habe. Nicht jedes Restaurant bietet glutenfrei Küche an. Leider war das Essen nicht glutenfrei, auf meinem Teller lag nicht glutenfreies Brot als Garnitur sowie Pommes die auch nicht glutenfrei waren. Nebenbei fehlt es an Würze und Quantität lässt auch grüssen. Für mich nicht empfehlenswert.

(vertaling Eet.nu)

De schone schijn is bedrieglijk. Van buitenaf ziet alles er prachtig uit, de sfeer is goed, gezellig en romantisch. Ik kreeg door Eet.nu interesse in het restaurant, want ik heb een intolerantie voor gluten. Niet alle restaurants bieden glutenvrij eten.

Helaas was het eten niet glutenvrij, ik kreeg brood waar gluten in zaten, en de frietjes als garnituur waren ook niet glutenvrij. Bovendien was het eten gebrekkig gekruid en de hoeveelheid liet ook te wensen over.

Voor mij niet aanbevelingswaardig.

5,3
  18. W 34 punten

We namen het 3 gangen menu. Het eten was goed. Jammer dat er heel veel tijd tussen zat voordat we de kaart kregen, hier zelf om moeten vragen. Met binnenkomst en het voorgerecht duurde het dik anderhalf uur.

Het hoofdgerecht: erg klein schaaltje met wat frietjes... deze mochten bijbesteld worden, maar deze hebben we nooit gekregen. We hadden de hoofdmaaltijd al 40 minuten op toen ze kwamen afruimen. Gemeld dat we frietjes hadden besteld en niet gekregen... alleen een sorry.

Niemand kwam tussentijds vragen of kijken of alles naar wens was, waardoor wij maar 1 wijntje hebben gedronken en best dorst hadden... bij het toetje ging het weer mis. Er kwam 2x drieluik terwijl er 1 kaasplankje moest zijn. Weer geen reactie en weer werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Zelf maar om water gevraagd. Weer heel lang met lege borden voor onze neus gezeten. We hadden nog zin in koffie maar waren het door de slechte service en slechte gastvrijheid meer dan zat.

Er werd niet gevraagd of alles naar wens was bij het afrekenen... erg jammer!! Een drankje van het huis of een koffie aanbieden had veel goed gemaakt. Nu naar huis vertrokken met een negatief gevoel over nr 7. Want uit eten gaan betekent een combinatie van lekker, goed eten met een prettige gastvrijheid en goeie service en dat was vanavond voor ons niet t geval.

Jammer personeel van nr 7... jullie hebben kansen om het op te lossen laten liggen.

19. Voorgerecht: huis gerookte zalm was gewoonweg rauw!
    Hoofdgerecht: lamsvlees zag er goed uit echter ook hier was het vlees op diverse plekken koud ipv warm! Frietjes slap en niet warm. borden koud.
    Geen nagerecht meer genomen gezien bovenstaande. Bediening aangesproken op alle feiten en kregen als goedmaker de koffie van het huis. Kok blijft in de keuken zonder zich op de hoogte te stellen van de problemen en wentelt alle problemen af naar het personeel. Zal niet meer in dit restaurant gaan eten! De ster is voor de wijn niet voor het eten! Service ster is voor de meisjes die hun best deden.

20. Gezellig, mooi compact restaurant. We hadden tafel boven. Prachtig uitzicht en gezellige bediening. Het eten was prima. Geen topklasse, maar voor zo'n prijsje mag je dat ook niet verwachten. Gewoon goed klaargemaakt en leuk geserveerd. Wel moesten we erg lang wachten op de eerste gang. En tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat ook erg veel tijd. Gelukkig was het eten dus lekker. We kozen zelf de wijn. Niet slecht, maar ook geen topper. Koffie was prima. Taaie cote d'or chocolaatjes echt weglaten volgende keer! Want we komen zeker terug, maar dan niet in de Restaurantweek.

21. Een week voor Valentijnsdag gereserveerd met een Sweetdeal bon, hetgeen (in tegenstelling tot andere restaurants) geen enkel probleem was. Het restaurant is momenteel door wegwerkzaamheden slecht te bereiken (parkeren), maar het vervolg van de avond maakte alles goed!

In één woord: voortreffelijk! Vooral de uitstekende bediening is ons opgevallen. Bij ieder gerecht werd keurig uitgelegd wat er geserveerd werd. De sfeer en decor doet zeer romantisch aan. Ook zonder Sweetdeal bon levert dit restaurant waar voor zijn geld en wij gaan er zeker naar terug!

22. Jan Willem

Vanavond geweldig lekker gegeten! Weekendje weg in Zeeland geboekt en bij toeval hier terecht gekomen via sweetdeal. Heerlijke gerechten, goede bediening en ook de chef maakt tijd om even een praatje te maken. Zeer zeker een aanrader!

23. Erwin 11438 punten

We reserveren via de mail en binnen één dag krijgen we een vriendelijke mail terug.
    Het restaurant heeft een beperkt aantal tafels in een fantastisch pand. Bijzonder sfeervol uit de 17e eeuw. We worden vanavond verrast maar mogen vooraf doorgeven wat we niet lusten. Gelukkig, de kans dat de verrassing onaangenaam is, is hierdoor gering. We krijgen vooraf een amuse met een pannacotta van wortel, met mousse en rode biet. Het is een mooie amuse maar wat vlak van smaak. De eerste gang is een carpaccio zoals deze moet zijn. Het is zelf gesneden en daardoor niet van het vloeipapier wat we wel vaker op het bord zien liggen. Bij de carpaccio worden bolletjes crème van geitenkaas, een ijsbolletje van piccalilly, noten, rucola en filodeeg geserveerd. Eén van de betere carpaccio gerechten die ik gegeten heb. We krijgen er heerlijk vers en warm breekbrood bij, wat wordt aangevuld zodra we de broodjes smakelijk naar binnen hebben gewerkt. De tweede gang is een witlofsoep met diverse paddenstoeltjes en truffel. De soep is rijkelijk gevuld met diverse soorten paddenstoel. Ik mis echter wel de specifieke smaak van de truffel. De soep is wel erg smakelijk hoewel deze wat dun is. Het hoofdgerecht vis is een Noordzeeschol. Het wordt geserveerd met twee "bitterballen" van ganzenlever wat groenten. De wortel is nog wat te hard naar mijn zin. De vis is echter perfect gebakken. Heerlijk mals en goed van smaak. We krijgen er een schaaltje met verse friet bij en wat salade. De hoeveelheden zijn echter een aanfluiting. Zelfs voor één persoon is dit niet voldoende. Jammer, want het zijn zondermeer erg smakelijke side dishes.
    Het hoofdgerecht vlees bestaat uit langzaam gegaard varkensvlees met wortel en romanesco. Dit gerecht valt heel duidelijk niet in de smaak. Het vlees is mals maar helaas ontbreekt iedere vorm van saus op een decoratief streepje na op het bord. Hierdoor is het toch een te droog stukje vlees. De geserveerde wortel en Romanesco hebben nauwelijks deelgenomen aan enig garingproces.
    Het vlees ziet er ook niet bijzonder appetijtelijk uit. De opmaak met "groen torentjes bloemkool" Romanesco is wel leuk gevonden. De goedmaker van vanavond is het nagerecht. Het is een bord met huisgemaakt vanille ijs, een mouse met kaneel en een mouilleux. Je proeft duidelijk dat het vanille ijs zelf gemaakt is, een prima vanille smaak. Het chocoladetaartje is eveneens perfect, we zetten de lepel erin en de vloeibare chocolade komt er uit gelopen. We sluiten af met een espresso. Ook hierin zie je dat men hier nadenkt over de presentatie. Espresso is snel afgekoeld maar met een deksel op het kommetje gaat dit veel minder vlug. Het is prima koffie van het merk Buscaglione. We krijgen er bovendien lekkere deels huisgemaakte zoetigheden bij.

Aanrader; sorry, maar dat is het niet. Je bent hier samen meer dan € 100,- kwijt waarbij we niet het gevoel hebben hier prima gegeten te hebben.

24. De entourage, de bediening, de begeleiding van drank en spijs door de chef en de gastvrouw, en het gezelschap van mijn vrouw leken aanvankelijk voor een genoeglijke avond te zorgen, maar het nadrukkelijk om vetgedrukte kanttekeningen vragende, pretentieuze voorgeschotelde strooide teveel roet in het eten. We bestelden het 4-gangen verrassings/surprise menu, dat voor Euro 43,50 op de rekening kwam, en het begeleidende wijnarrangement voor Euro 26. Die wijnen (4 stuks) waren prachtig, maar werden zeer zuunig ingeschonken. Als amuse serveerde men een oester, mooi op een bedje zout. Vervolgens 3 kleine stukjes tonijn, aan 1 kant dichtgeschroeid, met een mespuntje kaviaar en flinters sla. Daarna een werkelijk nietszeggende pompoensoep. We hadden verzuimd te vermelden dat we geen orgaanvlees bliefden, waarna we dus prompt zwezerik bij het hoofdgerecht(je) aantroffen, naast 2 karige stukjes mooi Zeeuws rund. Onze fout. Enige groente van betekenis was ver te zoeken. Als toetje werden 4 minieme stukjes kaas en een rijtje ijs opgediend. Had zo van de reguliere kaart kunnen komen. Van enige verrassing, c.q surprise was dus geen enkele sprake, en het volume van de gangen bovendien ver ondermaats. Samenvattend: niet verrassend, te weinig, veel te duur. Pogingen om naderhand over deze avond met de chef in gesprek te gaan leverde een vervelende reactie op.

4,7
  25. Wat hebben wij , 24 mei 2013, een heerlijke avond doorgebracht in dit sfeervolle restaurant. De sfeer in dit historische pand wedijvert met de heerlijke gerechten en voortreffelijke wijnen. Dit is genieten voor een vriendelijke prijs en de gastvrijheid is hartverwarmend.

26. fullhousemusic

Afgelopen week weer voortreffelijk gegeten.
    Heerlijke gerechten bereid met Zeeuwse streek producten en goed selecteerde wijnen.
    Huiselijke ongedwongen sfeer en persoonlijke bediening.
    Bijzonder goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Ons vaste restaurant in Zeeland.

27. Dit is veruit het beste restaurant van Middelburg en omstreken.
    Fantastische bediening, erg goed eten en heerlijke wijnen. Dit alles voor een hele goed prijs/kwaliteit verhouding. Het enige restaurant dat elke keer opnieuw een verrassend menu weet neer te zetten, al kom je meerdere keren per maand.

28. Pas geleden hier nog geweest. De smaken zijn hier gewoon top, de combinaties van gerechten zijn gewoon lekker.
    Ze koken hier met passie en de service ook natuurlijk..

29. Wij gaan een paar keer op een jaar dineren in restaurantje nummer 7 en elke keer is het weer fantastisch!

De menu kaart wordt zeer geregeld vernieuwd en elke keer staan er weer nieuwe heerlijke gerechten op! Ook de wijnkaart is subliem, het wijnarrangement is dan ook een echte aanrader, bij elke gang een passende wijn, echt heerlijk!

De sfeer van het gebouw, en de manier waarop het is aangekleed is echt goed gedaan, wij hebben daarom ook op onze bruiloft hier gegeten. Een heerlijke tomatensoep als voorgerecht, als hoofdgerecht varkenshaas in rode wijnsaus met daarbij gekarameliseerde witlof, echt zo lekker! en als dessert werd er een drieluik geserveerd: stracciatella mousse, hangop met verse aardbeiensaus en dan nog huisgemaakt sinaasappelijs, in een woord: smullen! De porties zijn goed, niet teveel maar ook zeker niet te weinig! De gastvrouw had als extraatje zelfs een boeket in dezelfde stijl van mijn bruidsboeket neer gezet, zo mooi!

De bediening is goed, de gastheer is fantastisch, lekker eten en drinken en een heerlijke sfeer, ik zou zeggen, tot de volgende keer!

30. Afgelopen weekend met zeer goed gezelschap naar nummer zeven geweest. Het was een symbolische dank naar ons meegenomen gezelschap dus we hoopten dat het zou voldoen aan onze verwachtingen. Hoop en verwachting kan een slechte combinatie zijn. Maar laten we beginnen bij het begin.

We hebben de culinaire reis geopend met een fles Cava. Prima smaak en kwaliteit. Vervolgens kozen we het verassings menu. Bestaande uit vier gangen. Ik zal hier de highlights uit halen betreffende de smaak en bereiding.

Zowel het vlees al de vis waren allen net iets te lang gebakken. Jammer, dit komt de structuur niet ten goede. De asperge soep was ondefinieerbaar. Champignon of asperge.
    het kaasplankje was echter voortreffelijk. Net zoals als de wijnen die we bij onze gerechten kregen. Absoluut zaligmakend en goed gecombineerd.

Tevens een compliment naar het personeel. Ondanks onze soms lastige interesse vragen betreffende de wijn en gerechten wist onze bediening (dame van jonge leeftijd) er feilloos en altijd antwoord op te geven. Tevens was de niet al te stug en gemaakt, maar open, niet te stijf en een vleugje humor. Daar hou ik dan wel weer van.

Slotsom: Een kritische noot qua voorbereiding. Absoluut niet slecht maar nog geen topper. De wijn is top. Zoals ook de bediening. Prijs/kwaliteit is voldoende. Circa 100Euro p/p inclusief de wijn en de fles Cava.

Als nummer zeven iets meer zou groeien zouden ze van mij zeker een acht krijgen.

Compliments and best regards,

Elements

5,5
  31. Gezellig kader en fijne bediening, maar ....
    Viergangen surprisemenu met aangepaste wijnen waren eigenlijk drie kleine voorgerechten en een klein dessert. Honger bij het buitengaan dus. Wel uitstekende wijnen, maar heel grote glazen. Gezien het weinige eten dus gegarandeerd zat na de maaltijd... Verder is er geregeld een probleem met de kruiding op het bord. Eén voorbeeld: steak tartaar met ijs van mosselen en oester erop. Ijs van mosselen was zeer zout en geconcentreerd van smaak, oester uiteraard ook zout maar steak tartaar was ongekruid. Bah. Bij het dessert ook een grote huisgemaakte ijspraline die recht uit de noordpool kwam: steenhard. We hebben onze opmerkingen meegegeven aan de chef en kregen daardoor de koffie en thee van het huis aangeboden, waarvoor dank. De afrekening viel gezien de kwaliteit van de bereidingen wel heel hard tegen, 150 euro voor 2 personen ... en dan vraagt dat machientje nog om een fooi!

32. Dit restaurant ligt aan een van de mooie Middelburgse grachten. Na een brand recent heropend. Wij hebben hier enkele malen uitstekend gegeten. Heerlijk vegetarisch verrassingsmenu met originele gerechten. Heerlijke wijnen met deskundige uitleg. Ook vlees en visgerechten goed. Een aanrader.

33. Overlaats hier gegeten, ossehaas van de Green Big Egg of zoiets, zelden zo een lekker stuk vleees gegeten. Kom hier zeker nog eens terug.

34. Petra Bax

35. Best lekker, niet spectaculair, maar wel erg duur. Prijs-kwaliteit is niet in verhouding met elkaar. Dat is jammer; het mag best een beetje minder voor het gebodene.

36. Ziet er leuk uit. Goed verzorgde tafels. Vriendelijk onthaal. Het eten viel tegen; zogenaamde kreeftsoep kwam in een soort van maggibouillon!...helemaal geen vissmaak. Mijn ervaring was niet zo goed als zeg 2-3 jaar geleden.

37. Al vele jaren komen we tijdens onze zomervakantie bij restaurantje Nummer 7. Het is alle keren een avond heerlijk uit eten geweest bij een aimabele gastheer en prima kok.

Een adres, waar we met een gerust hart ook onze vrienden mee naar toe nemen.

38. Hier met valentijnsdag het 7 gangen menu gegeten, was een lekker afwisselend menu met een goede wijn.

Als starter kregen we gegratineerde oester met ganzenlever en champagne.

Het menu bestond uit: cocquilles, 2 soepies, zeebaars, houtduif, sabayon, kaasplankje en parfait als toetje.

Was erg lekker en erg gezellig, zeker de moeite waard om wat te gaan eten.

39. Bijzonder lekker eten, fijne service, geweldige kaart en erg romantisch schattige sfeer.

Voor de heren die met een dame uit eten gaan is dit er eentje uit de categorie; "altijd prijs-tentje".

40. Delano Groesser

41. Stephan & Joanne

Wij zijn hier 3 weken geleden geweest na al zo vaak te hebben willen gaan.

Dit was dus onze 1e keer maar zeker niet de laatste keer.

De bediening was vriendelijk, wist waar ze mee bezig was en straalde wel een bepaalde manier van passie uit.
    Het eten was heerlijk, de uitleg, het wijnadvies, alles klopte. Qua sfeer is het geweldig, de krakende houten vloer, de aankleding, dicht bij de haven, heerlijk!
    Enige kleine minpuntje vond ik de prijsstelling van de kreeft op de menukaart. Mijn vriendin nam een losse halve kreeft. Er werd alleen niet bijvermeld dat de kreeft gewogen wordt per 100 gram. Hierdoor was het best even slikken dat een losse halve kreeft €46 kost, terwijl het gehele kreeftenmenu (incl. halve kreeft) €38 kost.

Maar goed, al met al een leuke culinaire avond gehad.

42. 't Was vorige keer meer dan de moeite om vanuit België naar Nummer 7 te komen. Morgen mogen ze ons er terug verwachten!

43. cor lammers

uiterst gezellig restaurantje!
    lange wachttijden, culinair gezien geen omweg waard

3,4
  44. Coby Sijp

Verschillende malen wezen eten en elke keer was het voortreffelijk! Je kan ons dan ook binnenkort weer terug vinden in Restaurantje nummer 7!!!

45. Het diner was weer heerlijk!
    een echte aanrader.
    ze weten hoe ze hun gasten gasten laten moeten laten zijn.

46. na alle goede verhalen viel het mij behoorlijk tegen. Eten kwalitatief goed echter smaak ontbrak. Bediening te "popie jopie". verder werden er constant kleine foutjes gemaakt. Opvallend was ook de jonge leeftijd van het aanwezige personeel, ik hoop echt dat dit niet altijd zo is. Mij zal je hier niet snel terug zien.

47. Carolien de Wit

Voor de 3e keer gegeten, 2x erg langzame bediening, met terras erbij wellicht te veel mensen voor 1 serveerster. Kaart EN eten lieten erg lang op zich wachten. Geen culinair hoogstandje. Na 3x wel gezien.

48. van der Graaf

Alles was perfect! Het eten, de wijn en de persoonlijke maar niet te opdringerige aandacht. Wij gaan zeker terug en kunnen iedereen dit intieme restaurant aanbevelen.

49. Een aantal jaar terug met mijn werk hier gaan eten, maar wat een aanfluiting. Service was goed, sfeer ook, maar het eten moest je bijna een microscoop bijgeleverd krijgen om terug te kunnen vinden. Stagiair naast me had andijviestamppot met sucadelap besteld en kreeg een bord met een klein stukje sucadelap op. Nadat de frietjes e.d. geleverd waren, zat hij om zich heen te kijken waar toch de andijviestamppot bleef.... Na een tijdje tilde hij zijn sucadelap op en bleek er een hoopje andijviestamppot van ongeveer 1 eetlepel (!) onder te liggen. Ik vergeet nooit meer dat een van mijn collega's, toen we buitenkwamen, riep: "Wie gaat er nog mee naar een snackbar?". En daar betaal je dan zoveel geld voor.... Zonde zonde zonde!