Welkom bij Peking Meppel

Al jarenlang een begrip in hartje Meppel. Wij bieden traditionele en speciale Chinese en Indische gerechten. Het restaurant kent een gemoedelijke sfeer, waarop u bij ons verzekerd bent van een heerlijk avondje uit.

Naast de mogelijkheid tot een gezellig hapje eten, bieden wij ook een uitstekende afhaal- en cateringservice.

U kunt niet meer parkeren op de Groenmarkt en ook kunt u niet meer met de auto de Prinsenstraat inrijden, omdat het gebied autovrij is geworden.

De op de Groenmarkt gelegen Parkeergarage De Kromme Elleboog is nu geopend waar u kunt parkeren, deze is bereikbaar via de Kromme Elleboog.

Tijdens winkeltijden en koopavond is het betaald parkeren en na 18.00 uur is het gratis parkeren.

Benieuwd naar onze specialiteiten? Kijk dan snel verder!

U kunt parkeren in de parkeergarage de kromme elleboog.

Peking Meppel

Naast de mogelijkheid tot een gezellig hapje eten, bieden wij ook een uitstekende afhaal- en cateringservice.

Op onze website treft u de benodigde informatie met onze afhaallijst, cateringlijst en onze menukaart.

Wij verwelkomen u graag in ons restaurant aan de Wheem in Meppel.

Graag tot ziens!

fam. Chang