Bij het restaurant bevindt zich een ruime parkeergelegenheid.

ma Gesloten

1481542091 97
1562061042 95
1602320517 96
1619574578 96

1. Leuke locatie, vlotte bediening, goed eten en verrassende kaart.
    Jammer dat het hoofdgerecht al kwam tijdens het voorgerecht.
    Zo vlot hoeft nou ook weer niet.

2. Shared dining concept met gerechten uit Griekenland, Azie, Italie en Zuid- Amerika. Op de foto de coquilles in duizend draden deeg, echt een fantastisch gerecht en heel goed klaargemaakt. Deze brasserie op de camping Molenhoek, verraste ons met zijn heerlijke eten, ontspannen ambiance en deskundige bediening. Voor herhaling vatbaar.

3. Jan Krikke

Met 4 mensen wezen eten. Heel verrassende gerechten kwamen weer ter tafel. Shared dining is heel leuk. Bediening uitstekend.

4. Aldo Villani
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr freundlicher Service. Innovative Speisekarte. Modernes Ambiente.

5. Fam. van Wolferen

Wij waren met 3 veganisten en 1 vleeseter. De keuze in veganistisch was echt super. Nog nooit ergens zoveel keuze gehad en het was werkelijk fantastisch lekker.
    Heel gezellig zitten en fijne bediening.

6. Leuk om samen met vrienden in deze ontspannen sfeer te delen en te smikkelen! Erg attente en vriendelijke bediening.

7. Fiona Vd meer

Heerlijk gegeten!! Een keer heel wat anders, maar echt super lekker!! Complimenten voor de kok! En ook de aankleding van de planken waar het eten op ligt zag er mooi uit.
    We vonden de bediening wat minder. Aan de opdringerige kant. Ik snap dat het in de vakantie verdiend moet worden, maar daardoor waren wij er wel een beetje klaar mee. En gingen daarom maar een ijsje eten bij de snackbar.

8. Familie Huizinga

Het eten zelf was lekker. Wel weinig per portie en overal dezelfde griekse salade bij met tzaziki. Erg duur restaurantje op de camping, dat is jammer en past ook niet bij de kwaliteit.

9. Heerlijk gegeten, elke keer weer een verrassing wat er op je bord ligt. Smaakvol zowel voor je ogen als je buikje

10. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Das Essen war ok / gut. Der Preis allerdings wie auch in anderen Lokalen deutlich zu hoch. Hier stimmt das Preis- Leistungsverhältnis nicht. Bsp. Eine griechische Platte für 2 mit nur einem Suflakispieß und drei schmale Streifen Fladenbrot. Auch das Fladenbrot selbst zzgl. Tzatziki für insgesamt 15€ oder das kleine Stück Ceesecake für 10€ ist doch etwas to much. Das deutlich zu teure Preisniveau konnte auch der sehr freundliche Service nichts mehr rausreißen.

5,5
  11. Richard Röhrhoff

It was great. The food was excellent, the shared dining concept is perfect for the different offerings - asia, greece and south american. And that on a camping side!!!

12. Jeannette

Lekker gegeten, soort tapas maar dan Asian. Zeer vriendelijke en betrokken personeel. Zeker een aanrader als je in de buurt bent.
    Oma en kleinzoon hebben er weer een mooie herinnering bij!

13. Petra Jansen

Heerlijk genoten van 2 planken. En overheerlijke zelfgemaakte cheesecake.

14. Er is heel veel variatie en het wordt heerlijk bereid.
    Vrolijke bediening.

15. Rudi Brants

Verrassend, correcte prijs en heel goede vriendelijke bediening. Alleen maar lekkere gerechtjes. Share for 2 is gezellig. Heel uitgebreide keuze. Neem de suggestieplankjes (5 keuzemogelijkheden) en laat je verrassen!

16. Eten en drinken echt prima, veel keus. Bediening ook erg leuk.

Maar als er bij thuiskomst iets mis blijkt te zijn met je rekening, doe dan geen moeite om het op te lossen want dat gaat zeer moeizaam. Eigenlijk is het nu nog niet opgelost maar ik heb geen zin om er nog tijd en energie in te steken.

17. Heerlijk gegeten. Verassende presentatie en leuk concept. Verfrissend dat er ook met een meer dan ruim aanbod aan vegetarisch en veganisten gedacht wordt.

18. Reinier

Je moet even door de locatie heen kijken (midden op camping, tussen springkussen, zwembad snackbar etcetera) maar is de moeite waard. Inrichting is, personeel vriendelijk en behulpzaam (spreken niet allemaal NL maar dat kom je tegenwoordig bijna overal tegen). Kaart is combi van verschillende keukens en gebaseerd op shared dining. Gerechten waren echt fantastisch. Aanrader.

19. Super heerlijke vegan gerechten gegeten. Stuk voor stuk smaaksensaties!

20. Karin Klein

Leuke manier om nieuwe dingen te proberen.
    Goede bediening en neemt ook de tijd voor je.

21. Mathilde

Het restaurant ligt op een camping/vakantiepark, waar we normaal gesproken niet zouden zijn gaan kijken, maar door de recensies op internet toch gegaan en positief verrast! Binnen leuk ingericht, fijne ontspannen sfeer, vriendelijk behulpzaam personeel en echt heerlijk eten! Wij hadden twee verrassingsplankjes (Aziatisch en Grieks) en hebben ervan genoten!

22. We hebben heerlijk gegeten. Het is iets prijziger maar het eten is er ook naar en het is eens iets anders. Een echte aanrader. Als we in de buurt zijn dan komen we zeker weer eten.

23. Een leuk concept, enthousiaste bediening. Echter ik vind de prijs van het eten te hoog.

24. Welkom met live band op het terras. Prachtige gevarieerde kaart. Bijna te veel om goed te kunnen kiezen. Een gevarieerde keuze gemaakt uit de wereldgerechten.
    Zeer smakelijk gegeten.

25. Het eten was fantastisch. Diverse gerechten, veel variatie en het shared dining concept is super leuk. De bediening is heel vriendelijk.

26. Gary Yanover

Zoals altijd hebben we genoten van onze avond bij jullie. Heel jammer, maar begrijpelijk, dat jullie voor de winterseizoen dicht gaat.

27. Yolanda Meijer

Uiterst vriendelijk ontvangen, verrassende kaart en heerlijk gegeten. Absolute aanrader

28. Wir waren öfters in der Brasserie de Molenhoek zu Gast. Das Essen war fantastisch, ganz neue Geschmäcker wie zum Beispiel das Carpaccio vom Pulpo, noch nie so serviert bekommen aber genial. Der Service war super freundlich um nicht zu sagen familiär. Man darf sich nicht davon abschrecken lassen, dass es auf einem Campingplatz ist (der übrigens einen sehr gepflegten Eindruck macht). Die Einrichtung ist ansprechend und sehr gemütlich. Kurzum sehr Empfehlenswert.

We waren vaak te gast in de Brasserie de Molenhoek. Het eten was fantastisch, compleet nieuwe smaken zoals de carpaccio van pulpo, nooit zo geserveerd maar briljant. De service was super vriendelijk om niet te zeggen bekend. Men moet zich niet laten afschrikken door het feit dat het op een camping is (wat overigens een zeer nette indruk maakt). De inrichting is aantrekkelijk en erg gezellig. Kortom, een echte aanrader.

29. Elke jaar komen we hier weer terug. De kaart is erg uitgebreid, uniek en er is voor ieder wat wils. Het personeel is vriendelijk, kundig en kunnen goed advies geven over zowel het eten als de wijn. Die wijn met dat kriebeltje is echt een aanrader en moet je echt proeven, vraag het personeel maar wat we bedoelen!

30. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir sind bereits bei einigen Restaurants in Kamperland eingekehrt. Beim Molenhoek, im Internet herausragend bewertet, waren wir skeptisch. Es liegt auf dem gleichnamigen Campingplatz und wir dachten, die Bewertungen kommen daher.
    Doch weit gefehlt – das Molenhoek bietet eine moderne Küche. Klassische niederländische Speisen sind auf der Karte als Beilage und für Kinder enthalten. Diese bietet eine abwechslungsreiche Auswahl, darunter auch exotische Gerichte. Die Zusammenstellung ist international extravagant, im Ursprung traditionell, in seinen Elemente aber fusion, ideenreich und „echt“ lecker. Das Speisekonzept ist „to share“. Erstmals waren wir mit 8 Personen dort und hatten dadurch reichlich Gelegenheit unterschiedliche Gerichte zu probieren. Jedes war ein Geschmackserlebnis für sich. Seither kommen wir immer wieder her und sind stets begeistert.

31. Gezellige dag gehad met onze 4 kleinkinderen 👍bediening is goed aardig en oplettend. Eten was goed maar helaas is het lauw jammer.
    Maar toch bedankt. Tot de volgende keer.

32. Gary Yanover

Dit was onze derde bezoek en wederom was het eten heel lekker. Bediening super, iedereen was vriendelijk ondanks het feit dat ze moe waren. Het gaat ons dit jaar helaas niet lukken om alles op het menu uit te proberen maar we komen zeker terug.

33. Tamara Buijs

We wisten niet goed wat we konden verwachten, een verrassende menukaart online gezien, maar de brasserie staat op de familiecamping. We besloten ons te laten verrassen..en blij dat we daarmee waren. Enthousiaste medewerkers, heerlijk eten, mooie combi's van smaken, een zeer verrassende kaart en een heerlijke wijn en borrel maakte deze avond compleet. De kaart bood zoveel lekkers dat kiezen moeilijk bleek, zo ook bij de dessertkaart. Alle gerechten die we uitgekozen hadden vielen in de smaak. Leuke combi's van smaken en ingrediënten maakte alles zeer smaakvol. Zeer zeker een aanrader voor iedereen, jong en oud!

34. Heerlijk gegeten. Leuk shared dining concept. De gerechten zijn net wat anders als je zou verwachten, maar des te lekkerder!

35. Tja zoals alle horeca: veel te duur.
    Leuk concept maar shared dining snap ik niet helemaal.
    Het blijft gewoon een opgepimpt camping restaurant.

36. Marcel de Looff

Wat een genot om hier te eten. De bediening is top. Het eten is top. Of je nu vlees/vis eet of veganistisch eet. Het is heerlijk.

37. Lekker gegeten en super vriendelijke bediening.

38. Willeke Lageweg

Heerlijk eten, voortreffelijke bediening!

39. Kurt Otten

Wir waren sehr begeistert vom Empfang, Essen und Service. Jederzeit wieder👍

40. Erg goed restaurant, wat je niet dadelijk zou verwachten op een camping. Maar laat dit je niet tegenhouden! De chef is een zeer aimabele en creatieve persoon die zijn gerechten met liefde bereidt. En dat proef je! Alles vers, met verrassende toetsen en mooi gepresenteerd. Wij hebben al heel veel gereisd, maar deze menukaart is de meest exotische die we ooit zijn tegengekomen. Wat een leuke ontdekking, ook een pluimpje aan het personeel dat erg vriendelijk en attent was. Een aanrader!

41. Mieke Holweg

Goede, vlotte bediening.
    Kundig, prettig adviserend personeelszaken.

42. Moesker

Eten, goed.
    Bediening vlot, leuk.
    Ambiance: door personeelsgebrek op het terras naast het zwembad. Kinderen liepen in zwemkleding tussen de tafels. Dit was voor ons een slechte ervaring wat druk gaf op het diner. In het vervolg alleen bezoek als het binnen kan.

43. Meijnders

Super verrassend & heerlijk gegeten.
    Hele gezellig & sfeervolle brasserie.
    Personeel & kok een dikke pluim!

44. Ilse Geldhof

Verrassend lekkere en originele verse gerechten.

45. Yves Borremans

- Gezellig kader
    - Super goede ontvangst met heel vriendelijke bediening
    - Een heel goede en vriendelijke uitleg van het concept
    - Een absolute aanrader voor een bistro met food starting

46. Ilse Becue

Super ervaring. Hartelijk ontvangen en eten was super. Originele en lekkere kaart. Sharing idee is super omdat je dan van veel verschillende dingen kan proeven.

47. Astrid Herwegh

Heerlijk gegeten en vooral als je eens wat anders wil is het een echte aanrader. Complimenten aan de kok; alles was lekker. Leuk dat je uit verschillende landen iets kunt bestellen. Wij vinden dat erg leuk om van alles wat te eten en proeven. En je krijgt niet alles tegelijk, dat vinden wij ook wel fijn. Vriendelijk personeel. Komen zeker en vast nog een keer terug.

48. Wat een positieve verrassing! We gingen er met een groot gezelschap eten, waaronder een aantal kritische pubers.
    Het concept is erg leuk, je bestelt een aantal gerechten per tafel en deelt deze dan. De vriendelijke een opgewekte gastvrouw/eigenaresse helpt je graag met kiezen.
    De kaart ziet er erg apart en exotisch uit, maar als je goed leest, valt het wel mee. De gerechten zijn allemaal erg lekker en goed bereid. We waren zeer enthousiast, over het eten, over de bediening en over de ambiance. Jammer dat we zo ver weg wonen, anders gingen we zeker vaker!

49. Dit restaurant gereserveerd na goede recensies op internet. Wat een verrassing dit restaurant. Wij hebben hier met 9 personen fantastisch gegeten. Shared dining waardoor we allemaal de meest heerlijke gerechten hebben kunnen eten. De toetjes waren trouwens ook heerlijk. En ook complimenten aan de gastheer en zijn vrouw en dochter.

50. Ulrich Prause

Einzigartige Speisekarte, sehr aufmerksamer Service und gelungenes Ambiente. Wir können dieses spezielle Restaurant nur wärmstens empfehlen.
    Es gibt wohl nichts Vergleichbares weit und breit.

51. Arja Krediet

Het eten was top! Heel erg vriendelijke bediening die ons alle hulp en uitleg gaf over Shared dining. Heel leuk en lekker om verschillende gerechten te proeven en te delen!

52. Bernie van Welt

Een super restaurant dat je niet verwacht op een camping!
    Heel lekker eten en via een leuk concept en met leuke bediening geserveerd. Dit zou je zoeken in een grote stad.
    Een aanrader!

53. Sandra schoonemeijer

Het eten is zeer verrassend en erg lekker.
    Personeel heel vriendelijk en helpen graag als je er niet uitkomt.
    Heb dingen gegeten die ik nog nooit eerder gehad had.
    Je kan zien en proeven dat het met liefde gemaakt wordt.

54. Heerlijk eten. Je zou het niet verwachten op een camping maar echt de moeite waard!

Bijzondere gerechten waarbij het niet alleen om vlees en vis draait!

Echt met de tijd mee.

En ook heel fijn; vriendelijk en gastvrij!

55. Michael Imdahl

Service / Dienstleistung wie immer sehr zuvorkommend und sehr freundlich.
    Die Qualität wie immer sehr gut.
    Wir freuen uns schon auf nächstes Jahr.

56. Leuke gezellige sfeervol restaurant, lieve bediening, eten en drinken DAT WAT ER WAS was geweldig. Enige minpuntje dus dat de kaart uit veel kruisjes bestond van wat er niet meer aanwezig was. En terwijl je daar zit komen er steeds kruisjes bij…
    Heel apart.

57. Gezellig ingericht en ruim opgezet restaurant. En wat kun je hier heerlijk eten. De kaart is verrassend en gevarieerd met Aziatische en Zuid-Amerikaanse invloeden. Als je van een beetje anders dan anders houdt, moet je hier gaan eten! Gastvrije en leuke eigenaren. Wij komen zeker terug.

58. Heerlijk eten, top bediening, leuk concept.
    Een absolute aanrader!

59. Esther et Milo

Boven verwachting! Kan dit restaurant misschien wel 1 van de beste restaurants van Nederland noemen. Ook al denk je dat je op een camping aankomt om weer weg te gaan... Doe dit niet! Het is echt goed!

60. Karin en Gerrit

Eten in brasserietje de Molenhoek is een beleving. Een bijzondere menukaart, een verfrissend concept en een warme ontvangst met persoonlijke aandacht. En dan heb ik het nog niet eens over het heerlijke eten gehad. Voor ons was het een heerlijke avond uit.

61. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Dessert werd gebracht in een ouderwetse koektrommel. Erg leuk gevonden!

62. Geweldig!
    Leuk concept de Koreaanse bbq!
    Het was super lekker!
    Een echte aanrader!

63. Raymond Schoemaker

Heerlijk gegeten, mooie menu kaart en een geniale chef kok. Echt een aanrader om te gaan eten.

64. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Eine Erlebnisgastronomie mit Gerichten, die man so noch nicht gekannt hat

65. Familie Lamers

Wij hebben zelden zo lekker gegeten.
    Fantastisch.
    Het eten was geweldig.
    De sfeer en de vriendelijke bediening zorgden ervoor dat wij ons ook ècht welkom voelden.
    Ook de kinderen hebben zich goed vermaakt in de mooie speeltuin.
    Wij komen zeker nog eens terug.

66. Bediening top, eten heerlijk. Prijs aan de hoge kant voor een camping.

67. Familie Trost
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Das Essen schmeckt hervorragend! Grosses Lob an den Koch. Im letzten Jahr waren wir auch Urlaub machen auf de Molenhoek Camping und da waren wir auch in der Brasserie essen. Da gab es ein Schnitzel mit Pfeffer Rahmsoße und das war unschlagbar… die Soße war die beste.
    Auch wie das Essen angerichtet ist, da kann man nicht meckern. Nein wirklich, probiert es aus… der Service ist top und alle sind sehr nett.
    Wir kommen wieder!

68. Michaëlla Viskens

Wij hebben al vaak in de Brasserie gegeten. Telkens weet de kok ons te verrassen met zijn creaties. Super lekker eten, heel vriendelijke bediening en mooie brasserie. Eten is zeker restaurant waardig. Wij gaan zeker en vast nog verschillende keren terug

69. Bertina

Veel keus uit niet alledaagse heerlijke gerechten. Leuke nette bediening. Zeker een aanrader.

70. Eddy Mannïen

Verrassend lekkere wereldmerken… als je de kaart leest moet je veel lezen maar uiteindelijk zeer lekker en mooie porties.

71. Sietske

Wij vonden het een leuke plek om te zijn. Het personeel was uitermate aardig. We kregen een goed en eerlijk advies over de inhoud van de kaart. Ons eten kwam keurig optijd. Ondanks de drukte. Zeker een aanrader.

72. De Wildt

Heerlijke avond gehad, heerlijk eten en een perfecte sfeer!

73. Chris

74. René en Bianca

We hadden een beetje onze twijfels omdat de brasserie bij een camping hoort. Maar dat bleek een fout vooroordeel want wat hebben we hier geweldig lekker gegeten! In combinatie met de persoonlijke aandacht is een bezoekje aan de Molenhoek echt een aanrader. Chef-kok Ben maakt fantastische gerechten die hij heeft opgedaan na inspiratie vanuit de reizen die hij maakt in de winter. De Familie Bliek hebben gastvrijheid, vers en puur in een hoog vaandel staan en dát proef je. Sfeer en gerechten zijn top! Wij komen hier zeker terug!

75. Ileana Bulten

Super leuke bediening, zeer kindvriendelijk en heel lekker eten.

76. Pim 5 punten

Genoten afgelopen week bij de Molenhoek! Originele gerechten met goede smaak. Voor herhaling vatbaar!

77. Wow geweldig eten! Met liefde bereid. Vers van de bbq! Heerlijk! We komen zeker terug!

78. Vakantie op de Banjaard i.v.m. ons 40 jarig huwelijk en natuurlijk eten bij Brasserie de Molenhoek. Al eerder goede ervaringen opgedaan toen we op de camping stonden. Het eten is hier fantastisch en zeer exclusief. Je verwacht dit niet op een camping.

Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten. Geschikt voor alle leeftijden. Wij zijn eerst met onze kinderen en kleinkinderen geweest en later ook nog met onze vrienden.

De ontvangst is uitermate vriendelijk en de bediening is fantastisch. Alles wordt netjes uitgelegd en regelmatig wordt gevraagd of alles in orde is. We hebben erg genoten en mede dankzij het bezoek aan dit restaurant hebben we een heerlijke vakantie gehad.

De volgende keer dat we weer in Kamperland komen gaan we zeker hier weer eten.

79. Wat een pareltje op een onverwachte plek. Enorm bevlogen en leuk personeel. Erg leuke plek voor kinderen en het eten was waanzinnig lekker en wordt met veel passie gemaakt en geserveerd. Vooral de dame die normaal in het animatieteam zit en ons vanavond bediende is een echte topper!

80. Zeer aangename stem die je deed watertanden toen het menu werd voorgelezen. Je voelde je direct welkom, ook met kinderen. Personeel is zeer gedreven en gepassioneerd. Super lekker gesmikkeld van het wereldbord. Kom ik ooit terug als ik weer in de buurt ben!

81. Ein absolut unvergesslicher Abend! Die kleine Speisekarte wurde uns hervorragend durch den sehr zuvorkommenden Service erklärt, und das Essen übertraf alle Erwartungen. Spezialitäten vom Land und aus dem Meer, alles in bester Qualität, sehr stimmig und doch überraschend zubereitet und sehr ansprechend angerichtet. Der etwas höhere Preis ist durch die hohe Qualität der Speisen durchaus gerechtfertigt. Wir kommen bestimmt wieder, gerne mit unseren Kindern, denn für diese gibt es ein großes Spielangebot drinnen und draußen.

(Vertaling door Eet.nu)

Een absoluut onvergetelijke avond! De kleine menukaart werd ons uitstekend uitgelegd door de zeer representatieve bediening, en het eten overtrof alle verwachtingen. Specialiteiten van het land en uit het meer, allemaal van goede kwaliteit, zeer goed gecombineerd en wonderbaarlijk bereid en zeer aantrekkelijk gepresenteerd. De wat hogere prijs is door de hoge kwaliteit van de gebruikte ingrediënten gerechtvaardigd. We komen besliste terug, graag samen met onze kinderen, aangezien er zowel binnen als buiten van alles is om mee te spelen.

82. Wat een ervaring

Wij zijn afgelopen week gaan eten bij Brasserie de Molenhoek. Wat een geweldig ervaring. Ze hebben voor ieder wat wils en voor de culinaire eter is er genoeg keuze. Er worden alleen maar versie ingrediënten gebruikt, en dat proef je!

De spareribs waren geweldig en de verschillende 'food' plankjes zijn zeker een aanrader. Het personeel is zeer vriendelijk en neemt echt de tijd voor je. Dit merk je direct als de menu-kaart wordt gepresenteerd. Je krijgt namelijk geen menu-kaart maar dit wordt aan de tafel verteld.

Bijkomstig voordeel is dat er een hele speeltuin met springkussen is zodat de kinderen lekker kunnen spelen en wij konden genieten van het eten.

Al met al echt een aanrader en een aanwinst voor Kamperland en Zeeland.

83. Geweldig gegeten. Super aardige bediening. Kinderen kunnen lekker spelen, zowel binnen als buiten. En bij goed weer kunnen ze lekker zwemmen.

84. Super leuke lekkere en wisselende gerechten! Echt een aanrader!

85. Marjolein

Ik had nooit gedacht op een camping zo goed te kunnen eten. Maar je vergeet als je binnenkomt al dat het bij een camping hoort.

Leuke strandtent ambiance, gezellig en vriendelijk personeel (ze werken overduidelijk met plezier), het eten is echt heel erg goed!! Ik ga hier zeker vaker terug.

Je kunt er ook eten als je er niet op de camping kampeert.

Brasserie de Molenhoek ga zo door!!

86. Gisteren gezocht naar een plek waar we even lekker een hapje konden eten met de familie. Ons zoontje was al aardig moe dus wilde ook niet echt naar een restaurant.
    Nou hier zaten we super goed, geweldige bediening, genoeg te doen voor kinderen; speelhoek, kleurplaat, mobiele speltafel werd zelfs aan tafel gezet. Gevarieerde menukaart met overheerlijke specialiteiten van de avond en ons manneke mocht nog een cadeautje uitzoeken ook! Nou we hebben heerlijk gesmuld! Blij dat we deze locatie toevallig gezien hebben want hier hebben we ons weekendje weg top afgesloten, bedankt team
    Molenhoek!

87. Lekker gegeten. Er werden zelfs mossels bij een ander restaurant gehaald voor ons. Klasse.

88. Jurgen Van Zaelen

We zijn zonet gaan eten met het gezin. Aangename ontvangst en prima service van het begin tot het einde. Lekkere keuken waar vooral gewerkt wordt met verse ingrediënten. Leuk speelkamertje voor de kinderen. Een aanrader!

89. Wij zijn net terug van vijf geweldige weken vakantie op camping "De Molenhoek". Wij hebben tijdens ons verblijf regelmatig genoten van de gerechten in de gastvrije, klantvriendelijke brasserie. Op het terras voor de brasserie was het heerlijk toeven bij een heerlijk ijs of een drankje. Het volgend jaar zullen wij zeker weer van de partij zijn.

Henny en Jan Pommé

90. Zeer positieve ervaring. Gevarieerde menukaart en het eten was erg lekker. Zeer vriendelijke bediening. Terwijl we wachtten op het eten konden de kinderen nog even in de speeltuin. Een aanrader.

91. Stephanie

Ik volg camping de Molenhoek al een tijdje op Facebook en van die berichtjes word ik altijd vrolijk. Vanavond heerlijk gegeten in de brasserie. Gezellige inrichting, vriendelijke bediening en een mooi, vormgegeven menukaart. Het speciale Moederdag dessert was fantastisch!

92. L. Reedijk

Een aantal dagen geleden hier gegeten tijdens een kleine vakantie in de buurt. We zijn hier met ons dochtertje van net 1 jaar geweest. We hebben heerlijk gegeten. De brasserie ziet er modern/gezellig uit en het personeel is ontzettend vriendelijk! Wanneer we in de buurt zijn, komen wij zeker terug!

93. Heerlijk gegeten op onze 1e vakantiedag. Heerlijk! Vers en eerlijk eten, voor een goede prijs. Service is echt top! Klant is echt koning. Kinderen wilden perensap wat niet op de kaart staat, eigenaar maakte het ter plekke. Leuke speelmogelijkheden voor kinderen (vooral de voetbalgoaltjes, neem een bal mee!). Uiteindelijk zijn we ook de laatste dag daar wezen eten. Kwaliteit en service staan bij Brasserie Molenhoek voorop! Toppertje!

94. Rjnoordhoff

Heerlijk gegeten in de mooie vernieuwde brasserie! Echt een aanrader!

95. Gerard van der Gaag

Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen en zeker een aanrader. Voor mij zeker voor herhaling in mijn agenda geplaatst.

97. Gisteren koningsdag, heerlijk gegeten in een hele gezellige brasserie met vriendelijk mensen waar de klant nog koning is. Bedankt. Fam. Bliek

98. Charlotte Crombag

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een geweldige sfeer in de nieuwe brasserie. Kortom, echt een aanrader! De volgende keer kiezen wij weer voor Brasserie de Molenhoek!

99. Mark Storcken

Super gezellig en mooie brasserie met goeie en vriendelijke bediening!!

100. Heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel, en heel lekker eten!! Echt een aanrader😄

Volgende pagina