Genieten in Hertme

In ons restaurant hebben we geen standaard menukaart. Liever verrassen we je met onze heerlijke gerechten.

De perfecte avond uit!

Hier draait het om passie, enthousiasme, gedrevenheid en de nodige dosis humor aan tafel. Samen genieten en beleven.

Hertme’s Ambacht is er voor iedereen, ongeacht komaf en status. Hier kan en mag iedereen zichzelf zijn. Het is de plek om met elkaar te genieten. Plezier aan tafel en gezelligheid voor iedereen is hier het belangrijkst

Welkom in Hertme!

Welkom bij ons! Welkom bij ’t Hertme’s Ambacht, waar het draait om passie en genot. Waar u het in mag vullen als gast. Waar jullie en wij samen zijn, waar we voortaan ons zullen zijn. Waar we samen genieten en waar morgen weer een gisteren is genoten. Dat is waar Hertme is, dit is waar Hertme ligt. Waar een oprecht welkom altijd een warme is. Graag ontvangen wij u in de warme huiskamer. Waar de Twentse nuchterheid en ingetogenheid gepaard gaat met de nodige dosis humor. Waar op het einde van de avond het tot ziens een uitnodiging is voor het volgende bezoek.

Geniet van onze gerechten

Wij zijn ervan overtuigd dat onze pure, culinaire totaalbeleving het beste vertaald kan worden in een menu met verschillende gangen volgens het ritme van de seizoenen. Wij streven naar net dat tikkeltje beter om u als gast optimaal te laten genieten. We verrassen je graag.