• Catering

1501622030 59
1612075827 72
1645211966 72

1. ARTS Buwalda

Een gezellig restaurant met een goede keuken en prima personeel.

2. Gister bij El Pacho wezen eten met mijn vriend, erg benieuwd naar het 3 gangen menu dus dat maar uitgeprobeerd. Het smaakte oké, alleen erg jammer dat ov-er-al koriander op zat. Het is juist een kruid waar je van moet houden.
    Verder moesten we zelf steeds achter de drankjes aan, werd niet aan de tafel gevraagd of alles smaakte/ of we nog wat te drinken wouden, dus dan maar geen drinken besteld.
    Ook vond ik het nogal vreemd dat jullie 1 euro rekenen voor mayonaise. Werd wel gevraagd of we mayonaise bij de frietjes wilden, maar niet er bij gezegd dat het een meerprijs was. Die euro mis ik niet maar het had wel genoemd mogen worden. Prijs-kwaliteit was wel oké, maar ga hier niet snel meer heen.

6,3
  3. Een drie-gangendiner voor €15,95 besteld. Dat is een nieuwe actie bij El Pacho. Hier hoef je inderdaad weinig van te verwachten. De quesadilla's die je krijgt zijn niet dezelfde als die je van de gewone kaart krijgt. Dit waren wat dunne flapjes met kaas erin, stelde niets voor. We moesten lang wachten op het hoofdgerecht. De tortillawrap die ik als hoofdgerecht had was ook geen aanrader. Daar zat krokante kip in die wel erg krokant en droog was en daarbij werd friet geserveerd zonder mayonaise. Ik had drinken besteld en ik dacht als ze dat komen brengen bestel ik ook meteen mayonaise. Maar er kwam niemand met mijn drankje, dus patat zonder mayonaise gegeten en pas toen wij het eten al ruim een halfuur op hadden kwam er eindelijk iemand langs die de borden afhaalde en vroeg of het had gesmaakt. Tussendoor is er dus niemand bij onze tafel geweest om te vragen of alles naar wens was. Maar toen dus gezegd dat ik nog op het drinken zat te wachten dat ik had besteld en dat ik graag mayonaise had gewild. We kregen een drankje van de zaak en moesten daarna nog best lang wachten op het nagerecht, wat ook niet erg geweldig was. Nee, voor mij geen drie-gangendiner meer voor €15,95. Absoluut geen aanrader.
    Als je hier gaat eten, dan dus kiezen van de gewone menukaart.

4. Soep was redelijk. Het hoofdgerecht kip wrap was gevuld met een in blokjes gesneden kipschnitzel de sla zat vol uien kortom veel goedkope ingrediënten. We hadden een drie gangen diner voor 15,95 daar kun je ook niet veel van verwachten. Wij gaan de volgende keer liever voor 1 goed hoofdgerecht i.p.v. 3 gangen... wijn was goed!

5. Na vele slechte berichten te hebben gelezen op internet, samen met mijn vriendin hier gegeten. We hebben een heerlijk avond gehad! Goeie sfeer, gezellige bediening en het belangrijkste: goed eten! Aanrader!

6. Het eten was superslecht. Als voorgerecht een zalmwrap besteld. Het was een overdaad aan dille peterselie en ui, na enige tijd zoeken kwam ik erachter dat er wel zalm in zat maar dit was niet noemen waardig. Het hoofdgerecht was het meest bedroevende van alles. Ik had een hamburger besteld, tot mijn grote schrik bleek dit een hamburger te zijn gelijkend aan een mora hamburger! Geen echt vlees dus het brood je was hard, de salderen die erbij zat om te huilen zo slecht de frietjes waren krokant gebakken.

Na gemeld te hebben dat dit toch niet de bedoeling kon zijn voor 30 euro konden we een kop koffie krijgen.. ook dessert was van zeer matige kwaliteit. Kortom ga hier niet eten! Je betaald heel veel voor dingen die jezelf voor 5 euro lekkerder kunt maken.

Daarbij komt dat de bediening traag was en niet service gericht ondanks dat er niet veel mensen aan het eten waren.

7. Voorgerecht zalmwrap en carpaccio van gaastlander varken. Bij zalmwrap ontbrak muntdressing, fantasieloos gerecht met weinig tot geen smaak. Slechte combinaties!
    Carpaccio was gewoon rollade met veel te veel en verkeerde dressing! Slechte combinatie van rode ui, paprika en rucola? Ook fantasieloos en slecht...

Hoofdgerecht spareribs en spies ossenhaas met rode ui.
    Spareribs oké maar slechts 7 botjes op mijn bord nadat het op was. Beetje erg karig! Proefde exact als die van de Lidl...
    Ossenhaas rood gegrild zoals gevraagd. Kwaliteit vlees goed maar veel te veel marinade. Te zout dus en rode ui veel te grof! Salades die erbij zaten te veel rode ui, waterig en een kwak guacemole en zure room erop. En de mayonaise en knoflooksaus, het goedkoopste van het goedkoopste....

Desserts waren oké, kan niet veel fout gaan met kant en klaar ijs en slagroom. Jammer genoeg geen warme chocoladesaus bij de dame blanche...

Dit was eens maar nooit weer!! Blij dat we het 2e 3-gangen diner gratis hadden. Was zéker geen € 29.90 p.p. waard exclusief drankjes...

8. Afgelopen donderdag gegeten bij el pacho. Eerste indruk was dat het een leuk restaurant is, in stijl met leuke vrolijke kleuren. De dame die in de bedieninig stond vonden we niet erg hartelijk, de jongeman die er stond veel meer. Het eten: zelf had ik de champignons vooraf, die vond ik niet zo lekker, vond ze te eenzijdig gekruid, waardoor het laatste mij niet zo goed meer smaakte. Het hoofdgerecht was veel maar wel prima van smaak.

9. Hoofdgerecht: Okee!
    Drinken: niet hygiënisch (ijsblokjes worden met blote hand gepakt).
    Ceaser salade is geen ceaser salade maar meer een Mexicaans salade. Bediening weet niet wat de menu kaart inhoud.

3,1

11. el Pacho

12. Lekker vers bereid eten, vlotte en vriendelijke bediening; iedereen doet zijn/haar best om het je naar de zin te maken. Dat zie je lang niet overal. Gevarieerd en vers aanbod voor een goede prijs.

13. Jeannette leeuwerink-stok

Nadat onze dochter enige tijd geleden een slechte ervaring had gehad met vlees wat erg taai was en ik hier over had gebeld werden we door de eigenaar teruggebeld en kregen we voor ons hele gezin de uitnodiging om op de kosten van de zaak daar te komen eten. Dit hebben we net gedaan en het smaakte prima! Wat erg gezellig was, er was vanavond live muziek, dit verhoogde de sfeer.

Dit vonden we een prima service!
    We gaan hier zeker nog een keer eten.

14. Met de kinderen gegeten, spareribs, vis en kindermenu.
    De gebakken aardappeltjes waren erg vet, de zalm was droog, evenals de kip bij het kindermenu. Bediening was erg aardig maar er werd niet even gevraagd of er nog wat frietjes of aardappeltjes bij moesten. Het leek wel of de spareribs in de magnetron geweest waren. De portie was voldoende voor een volwassen persoon volgens de serveerster maar mijn zoontje van 12 had nog trek nadat hij de spareribs had gegeten.De smaak van de spareribs was voldoende, de hoeveelheid liet te wensen over.
    Of ik dit restaurant weer ga bezoeken of bij iemand zou aanbevelen, ik denk het niet.

15. Mariska

Slecht restaurant, lang wachten op de maaltijden, eten voornamelijk vet en niet lekker, ongemotiveerd personeel, ijstoetje geserveerd op een warm bordje, hier komen wij zeker niet meer terug! Absoluut geen aanrader, weggegooid geld en een nare nasmaak na afloop

1,1
  16. Hier vaak gegeten met zijn 2en. altijd Tortilla de carne.
    Lekker eten voor de juiste prijs. zeer vriendelijk bediening.
    Alleen het ruikt er soms naar wc schoonmaak spul.
    Voor de rest is het top!

17. Altijd goed, altijd gezellig.
    Heerlijk met z'n tweeen eten, maar ook met een groep een aanrader. (Buffet)

18. We eten hier regelmatig en altijd lekker! Gezellige, warme sfeer en prima bediening. Lekker eten voor een redelijke prijs!

19. Heerlijk gegeten!

Het nagerecht was super!

20. Gezellige sfeer, goed eten.

21. Sinds de opening komen wij hier regelmatig (2x per maand). Het eten is altijd goed, bediening is prima (komt soms om de paar minuten langs om te kijken of ze het drinken bij kunnen vullen), eigenaar is vaak in de zaak wat een goed gevoel geeft. Sfeer is goed net als de locatie die uitstekend is. Temperatuur in de zaak is altijd goed, lekker warm. Prijs valt altijd mee als je afrekent.

22. Kom hier regelmatig met veel plezier eten! Het is er altijd gezellig druk en het sfeertje is relaxed. Je kunt vrijwel altijd zonder te reserveren binnen stappen. Eten is goed en de prijzen zijn in verhouding laag.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

23. Restaurant waar we regelmatig komen, zit nooit een misse dag bij. Je kunt er altijd goed voor weinig eten.
    Gezellige bediening!

24. De gehaktballetjes vooraf waren groot en erg droog.

We kregen helaas vooraf als bij het hoofdgerecht hetzelfde bij het eten :sla, olijven, tomaat, komkommer mix (erg weinig variatie in groente).

Mis ook wel iets van een sausje bij het vlees (hoofdgerecht).

De sfeer is wel heel leuk en komt gezellig over en geschikt voor grote gezelschappen.

25. tini

26. Lekker eten voor betaalbare prijs.

Ook lekkere nagerechten.

Leuke sfeer en erg gezellig.

27. onbekend

Ik vond dat er een erg gezellige sfeer hing. Het eten was heerlijk...

28. Jurjen Cats

Heerlijk en gezellig gegeten. En van de betere mexicaanse restaurants.

29. Supergoed gewoon, proberen ondanks drukte plaats te maken, vriendelijke bediening en goede kwaliteit van het eten . Wat wil je nog meer...

30. Marloes van \'t Hoofd

El Pacho is zoals ik 't graag zeg: een goeie tent.