VIQH

Wijnbar Haarlem

Reserveren is mogelijk vanaf 8 personen

Vin qualité haarlem

Welkom bij wijnbar VIQH, waar onze naam, “Vin Qualité Haarlem,” onze belofte van kwaliteit en passie voor wijn weerspiegelt. Stap binnen in een unieke wereld waar we wijn als kunst beschouwen. Ons interieur is zorgvuldig ontworpen en geïnspireerd op de schitterende kleuren en aroma’s van wijn, wat zorgt voor een moderne en toch knusse ambiance. Ontdek hier een verfijnde selectie van meer dan 120 kwaliteitswijnen, elk met zijn eigen karakter, smaak en verhaal.

reserveren mogelijk vanaf 8 personen

Een ervaring om te delen!

Bij wijnbar VIQH nodigen we je uit om samen met vrienden en familie van wijn te genieten. Laat je inspireren door onze sommeliers of kies voor een proeverij waarbij je zelf een reis door de wereld van wijn kunt maken. En vergeet zeker niet onze heerlijke borrelkaart te verkennen. Daarnaast bieden we wekelijks een wisselende selectie wijnen buiten de kaart, te vinden op ons krijtbord. Van maandag tot en met zondag ben je van harte welkom in onze gezellige Haarlemse wijnbar aan de Grote Markt. Het is altijd mogelijk om zonder reservering binnen te stappen voor een glas wijn of een spontane wijnproeverij. Reserveren is bij ons mogelijk vanaf 8 personen of meer.

proeverijen voor genieters

Er is altijd een goede reden om met vrienden en of familie het glas te heffen. Heb je iets te vieren? Of wil je gewoon een bijzondere avond creëren? Wijnbar VIQH is de perfecte bestemming voor groepen. Onze ruimtes bieden plaats aan maximaal 50 personen, of je nu kiest voor onze sfeervolle kamer op de benedenverdieping waar je je in een wijnkelder waant of de intieme entresol boven. We berekenen geen huur voor deze ruimtes en hanteren de reguliere prijzen voor onze wijn- en spijscombinaties. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken of te personaliseren, want we zijn er om jouw bijeenkomst onvergetelijk te maken.

wijn-spijs proeverij

Ervaar de harmonie van wijn en spijs tijdens een proeverij bij wijnbar VIQH. Je kunt bij ons op ieder moment van de dag genieten van een high-wine zonder reservering. We hebben altijd wel een plekje beschikbaar. Je hebt de vrijheid om te kiezen uit verschillende gangen, categorieën en kleuren. Of ga voor de ultieme culinaire ervaring met onze wijn-spijs proeverij, waarbij elke wijn wordt begeleid door een heerlijke amuse. Dit alles voor slechts €24,- per persoon.

We hopen je binnenkort te mogen verwelkomen voor een onvergetelijke wijnervaring. Bij wijnbar VIQH draait alles om het delen van de liefde voor wijn en de kunst van het genieten.

google

Een gezellig ingericht wijn lokaal. Er worden verschillende soorten wijn aangeboden. De eigenaar verteld veel over de herkomst van de wijn en de druivensoorten. Je kunt ook een proeverij bestellen van verschillende wijnen. Een aanrader voor iedereen die graag een goed glas wijn drinkt en voor iedereen die nog niet bekend is met wijn en graag geadviseerd wil worden.

patricia 19 oktober 2021
google

Vigh blijft voor ons een topper, bij een bezoek aan Haarlem is Vigh voor ons een vaste stek om een van hun vele top wijnen te proeven.

Cor de Ruijter 12 oktober 2021
google

Best winebar in Haarlem ??

Fabian Dech 18 september 2021
google

One of the best places in Haarlem..

Mais Katt 12 september 2021
google

Heerlijke wijnen! Proeverij of gewoon een lekker glaasje drinken, het kan allemaal. Klein hapje erbij is ook mogelijk. Hele leuke, unieke, tafeltjes aan de gevel! Genieten!

Jeffrey de Krijger 9 september 2021
google

Love love love this place! It is not just the wines they have but also the lovely people working here with a personal touch! Highly recommend! ❤️ ps: special thanks to Ruud!

Pelin 2 september 2021

Wijnen, wijnen!

google

Genoten van de sfeer en heerlijke hapjes vergezeld van een goede wijn. Ruime keuze.

Pieter Troost 9 augustus 2021

Wijn

Marieke Hepkema 3 augustus 2021
google

Heerlijk wijnarrangement genoten. Prettige en deskundige uitleg over de wijnen maakte het extra aangenaam.

google

Aanrader! Heerlijke en fijne wijnen, probeer eens een wijnspijsproeverij ?

Anita Krijt 1 augustus 2021

Best wines nd fingerfood

Ar Man 20 juli 2021
google

Heerlijke wijntjes en super veel keus! Personeel weet alles van de wijnen en kunnen er een mooi verhaal bij vertellen. Verder leuk ingericht. Kom hier graag :)

Irene Visser 16 juli 2021
google

Heerlijke plek om te genieten van een lekker wijntje met je lief...

Kevin Kaumanns 14 juli 2021

Viqh was TOP

Francis Kors 7 juli 2021
google

Heerlijke tent met ruime keuze en leuk personeel met veel kennis.

google

Gezellig en top personeel lekker wijn en borrelhapjes locatie gezellig in centrum en ook binnen zo gezellig tot romantisch

Jose Til 8 juni 2021

LE FOOD WALKで来ました。少し辛口の白ワインでしたが咽喉ごしがよくゴクゴク飲める美味しいワインです

google

Heerlijk zitten in de zon, met vriendelijk personeel en heerlijke wijn.

Lex Boers 6 mei 2021
google

Fijne plek, mooie wijnen super sympathiek

Sonja Schoon 15 december 2020

Zalige wijntjes gezellig tentje

Sylvia Langbroek 3 oktober 2020
google

Proeverij is erg leuk. Fijn personeel met goede kennis van de wijnen.

Bouke Frenken 9 september 2020
google

Super goede wijn adviezen en leuk bediening!! Kom graag nog een keer terug!

Renske Schneider 30 augustus 2020
google

Хорошее место для приятного вечера.

Hanna Yesipova 20 augustus 2020
google

Leuk plekje! Wij hadden een wijnproeverij en werden goed geholpen. Ook al was het erg druk, werd ons netjes uitgelegd wat voor wijnen er werden ingeschonken en waar ze vandaan kwamen.

Lenore L 13 augustus 2020

In een woord geweldig!

Tim 6 augustus 2020
google

Nice atmosphere, good selection of wines. Knowledgeable sommelier.

mcavojsky 17 juli 2020
google

Gezellige wijnbar met veel keus aan uiteraard WIJN. Attente, goede bediening!

Helma Bergsma 13 juli 2020
google

Super sfeer, mooie wijnen, lekkere hapjes en prima personeel!