Parkeergarages Boterdiep en UMCG op 200 meter afstand.

ma Gesloten

1520108653 87
1553419132 87
1578401992 87
1620040091 88

1. Vriendelijk, behulpzaam, heerlijk eten.
    Fijn dat we extra brood hadden besteld, dan was het ruim voldoende.

2. Je proeft dat hier iemand met passie in de keuken staat. Mooie producten en uitgewerkte gerechten. Soms misschien iets te gemaakt.

Wel dure wijn en port die niet royaal worden geserveerd.. Bijna bij het zuinige af..

We hebben uiteindelijk net niet een wauw gevoel bij het weggaan.

3. In één woord; fantastisch. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Enige, maar dan ook de enige minpuntjes waren dat onze maître soms moeilijk verstaanbaar was vanwege haar accent, en dat de hoeveelheden wijn bij het bijpassende arrangement een beetje karig waren. Voor de rest echt een absolute aanrader en kom zeker terug!

4. Martijn

5. We hebben vanavond verrassend heerlijk gegeten en gedronken. Er wordt met passie gekookt, en met het juiste tempo geserveerd. Een aanrader!

6. eltjo venema

7. Robin

8. Doetie Postma

Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening op een plezierige manier. Porties prima! Niet te veel, niet te weinig. Probleem: je kunt een ander niet uitleggen wat je gegeten hebt. De (h)eerlijke smaken zijn moeilijk te beschrijven, je moet het ervaren.

9. Vanavond gegeten bij Voila. Bediening is aardig maar het lijken ingestudeerde verhaaltjes die ze vertellen. De hoeveelheid eten viel tegen, echt heel kleine beetjes en de bijbehorende drankjes zijn behoorlijk aan de prijs. Uiteindelijk kostte het bijna 90 Euro pp terwijl we in totaal 2x2 glaasjes extra hadden. Dit komt er op neer dat het eten 38,50 was en de drankjes 50 euro pp. Dit is echt te veel voor de betreffende hoeveelheden.
    We hebben wel een keer extra kaas gehad waar niets extra's voor werd berekend.
    Verder serveren ze ook "halve glazen" maar het viel mij op dat een heel glas port 8,75 kost en een halve 4,80??
    Het is wel lekker, goede combinaties en goed klaar gemaakt. Prijs is echt te hoog voor deze hoeveelheden.

10. Pieter

11. In één woord: TOP! Waar veel restaurants een enorme kloof tussen prijs en kwaliteit hebben geeft dit restaurant waar voor je geld. Voor 35,- een heerlijk 5-gangen verassingsdiner, dat is klaargemaakt met verse seizoen producten. Vooraf de mogelijkheid om dieetwensen aan te geven. Wat kan die man toveren met eten. Naast het eten ook heerlijke bijpassende wijnen en een gezellige warme sfeer.

12. Uitstekend. Deskundige, vriendelijke en hoffelijke bediening. Hierbij ook nog eens heerlijk eten en goede wijnen.

13. Heerlijke gerechten, alles goed getimed en voorzien van een heerlijk glas wijn. Bediening vriendelijk en professioneel, ze stemmen persoonlijk af op iedere tafel. De sfeer is ongedwongen en prettig, ondanks dat het restaurant vol zat. Wij hebben in Groningen nog nergens anders zo lekker gedineerd. Laat je verrassen!

14. Tijdje geleden gegeten. Heerlijke hapje vooraf. Olijven met uitgebreide beschrijving. Maar slechts 2 stuks voor vier personen. Wel drie hele dunne plakjes worst. Personeel rafelt elke keer hetzelfde verhaaltje over mevrouw Melba etc op (derde keer dat ik hier was en dat hadden ze ook best even kunnen vragen voor weer aan dat minicollege te beginnen). De bediening was erg rommelig, dan weer een half uur wachten vervolgens heel kort op elkaar twee gerechten.

Op zich was het eten niet slecht, maar veel te kleine porties. Dwz een stoofschotel van een of ander beest, waar slechts 2 kleine blokjes vlees tussen de groentes en de jus te vinden zijn lijkt nergens op. Mooi verborgen onder een krokant kapje bladerdeeg in een bakje.

Ik heb de eigenaar geinformeerd en die reageerden geschrokken, maar prima. Blijkbaar waren ze zelf op vakantie en daardoor liep de bediening niet. Flesje bubbels bij volgend bezoek aangeboden gekregen.

Wat betreft de porties en het veelgenoemde aanprijzen van de dure wijntjes is het restaurant erg consistent.

Na drie keer ben ik er klaar mee. Het concept heeft nodig verandering/vernieuwing nodig. Meer keuze betere porties en dan kom ik nog wel eens kijken.

15. Toevallig (op een Oranje voetbal avond) bij Voila rustig mogen eten.
    Zeer prettige sfeer, gevarieerde maaltijd met mooi wijnarrangement.
    De prijzen van het wijnarrangement hoeven niet aan tafel genoemd te worden van me, maar als we weer in de buurt zijn is het in voor herhaling.
    Dank jullie wel.

16. Super gezellige avond gehad gister bij Voila. Zijn hier nu voor de derde keer geweest en elke keer een ander verrassend menu gegeten. We begonnen met een heerlijke salade, vervolgens een soep geserveerd in een terrine. Het hoofdgerecht waren voor ons de eerste asperges van dit jaar met kabeljauw, heerlijke saus van krabben. Kaas op de plank en als afsluiter tarte tatin met hangop. Mooie bijpassende wijnen en een uitstekende bediening maakten het feest compleet. Kortom weer enorm genoten. Tot de volgende keer!

17. Gister een (h)eerlijke avond gehad bij Voila. Vooraf gerookte rode poon, doperwten soep met rivier kreetjes, lamsbout uit Drente (super), regionale kazen op een plank en chocolade taart als dessert. Mooie bijpassende wijnen. We hebben gekozen voor de wijnen die geadviseerd werden, maar konden ook voor de huiselijken kiezen. Uiteraard betaal je iets meer voor de betere wijnen. Wij hadden de laatste tafel, dus reserveren de volgende keer iets eerder.

18. Maryciel

In de keuken stond Niels van der Wal, een topkok. Met mijn koemelkallergie is in alles rekening gehouden zonder dat de kwaliteit of smaak van de gerechten achteruit ging. Heerlijk gegeten. Enige is dat je niet goed kan inschatten wat je kwijt bent aan drankjes als je de aanbiedingen bij elk gerecht volgt omdat de prijzen nogal kunnen verschillen. Top restaurant. Reserveren is geen overbodige luxe aangezien ze altijd vol zitten.

19. We zijn zeker met hermus en zandsta eens over de opdringerigheid van de gastheer/vrouw dat er geen ruimte gelaten wordt om zelf jouw wijn te kiezen. We hebben de indruk dat zij hiermee de prijzen compenseren. Het eten was creatief bedacht maar matig. Er zijn betere restaurants qua prijs-kwaliteit.

20. Een tijdje geleden heerlijk gegeten bij Voilà! Eten is elke dag vers en aangepast aan het seizoen. De gepocheerde peer met geitenkaas en huisgerookte ham is heerlijk en de kaasplank leert je nieuwe kazen ontdekken. Dan een zoet dessert als afsluiting met een glaasje Eiswijn, geweldig! Kortom, een heerlijke avond! Reserveren is aan te raden, want het restaurant zit vaak vol.

21. Een maand geleden samen met een vriendin gegeten bij Voila. Het eten was lekker en leuk gepresenteerd, mocht afentoe alleen een beetje meer op smaak. De hoeveelheid vis (huisgerookt) bij de salade mocht iets meer, netals de hoeveelheid vlees in het stoofpotje. Ook de bediening was zeer netjes en verzorgt.

De wijnen vind ik wel wat aan de dure kant en ik mis een wijnarrangement, zodat je van te voren weet waar je aan toe bent qua prijs.

Ik kom zeker nog eens terug.

22. Sebastiaan

Vorige week hier gegeten.
    Wijn spijs combinaties waren beneden de maat.
    Menu weinig inspirerend. Te lange tijd tussen de gerechten door.

23. Voila laat zien dat je heerlijke dingen kunt maken van gans, pastinaak en andere vergeten heerlijkheden. Plumeau!
    Wijntjes waren heerlijk, bediening vriendelijk.
    Alleen zijn vijf gangen wel wat veel. Soms wil je gewoon kiezen uit kaas óf dessert.

24. jacqueline de valk-gaus

Een fantastische ervaring! Je hoeft niet te kiezen, je wordt enorm verwend en verrast, het beste concept naar mijn idee!
    Wel een avond voor uit trekken en niet heen gaan om je af te vullen maar om optimaal te genieten van voedsel en sfeer zoals het ooit was bedoeld! We komen heel graag terug!

25. Een tijdje geleden geweest en was echt fantastisch!
    Een mooie zaak, fantastisch eten en heerlijke wijnen bereid en geschonken door bijzonder attent personeel dat ook nog eens de kennis heeft om er een belevenis van te maken.
    En naast dat alles ook nog eens een hele fijne prijs/kwaliteit verhouding.

Echt een aanwinst voor ons stadje!

26. Een (h)eerlijke plek voor fijnproevers! Pure gerechten en bijzondere wijnen in een prachtig pand.

En oja leuk om te weten: met Pocketdeals een gratis bruisend aperitief om je avond mee te beginnen!

27. Alles was perfect! De sfeer, de inrichting, de bediening en dan het eten! Je proeft dat alles vers is. Er zat veel variatie in en de porties waren precies goed voor een 5 gangen diner. Ze hadden veel kennis van de wijnen die erbij geserveerd werden en de keuzes waren spot-on! Hier wordt met veel passie gekookt en een restaurant gerunt. Wat mij betreft het beste restaurant van Groningen!

28. Vrijdagavond regen in Groningen en een "feestje" bij Voila. Het 5-gangenverrassingsmenu met, per gang, een wijnaanbeveling, werd voor ons het summum van verwennen. Iedere keer duidelijke uitleg wat de witte brigade had bekokstoofd met een advies voor de juiste wijn. Goede ingrediënten met liefde bereid en geserveerd. De weg terug naar ons hotel in de regen kon ons "feestje" niet bederven.

29. Afgelopen zaterdagavond bij Voilà gegeten. Opvallend is de passie waarmee eigenaren Hans en Jitka hun vak beoefenen. Persoonlijke benadering en vriendelijkheid staat hier voorop. Het eten (ook niet onbelangrijk) is prima, evenals de wijnen die bij elke gang geserveerd worden. Pluspuntje: er worden ook halve glazen wijn aangeboden, handig voor de mensen die nog moeten rijden maar toch willen genieten!

30. Zaterdagavond 16 juli met z'n vijven gegeten bij Voilà. Wat een fantastisch restaurant, heerlijk gegeten, in één woord geweldig! Gastvrouw Jitka en haar man Hans zijn aanstekelijk enthousiast en staan 100% achter hun concept. Elke gang was nog heerlijker dan de voorgaande en de bijpassende toelichting steeds informatief, vrolijk en vol passie. Van harte aan te bevelen, zoveel passie en zulk lekker eten is een zeldzaamheid. Graag binnenkort weer!

31. Maarten

Geweldige ervaring gehad bij Voilà. Hier wordt met passie gekookt. De chef kwam bij meerdere gangen persoonlijk uitleg geven aan tafel. De gastvrouw heeft verstand van zaken en weet telkens weer mooie passende wijn adviezen te geven. Aanrader, hier komen we terug.

32. Fantastische ervaring, heerlijk eten met lekkere wijnen. Vooral de passie van de eigenaren maakt het speciaal.

Een aanrader.

33. Een fantastisch diner met excellente wijnen. De day after nog steeds een heerlijke herinnering aan de geweldige avond die we hebben genoten.

34. Tijdens de Rieslingweek te gast geweest bij Voilà. Heerlijk genoten van het vijf gangen menu (ook het enige menu). Speciaal voor de Rieslingweek bij elke gang een passende riesling. Prijzen voor de kwaliteits wijnen lagen iets hoger dan hun gemiddelde, maar dit werd van te voren aangegeven. Bedankt!

35. Afgelopen week gegeten bij dit nieuwe restaurant. Afgaande op de positieve recensies hadden we hoge verwachtingen. Helaas moet ik zeggen dat het ons tegenviel. Het eten was lekker, maar je ziet de keuken en het fornuis is enkel aan geweest om de gerechten op te warmen. Alles was voorbereid en hoefde alleen nog even verwarmd te worden. Jammer van het 'open keuken' idee. De gerechten smaakten er zeker niet minder om, maar ik vond dat heel jammer.

Daarnaast betaal je toch flinke prijzen voor een glas wijn wanneer je de prijs vergelijkt met de prijs voor het 5 gangen menu. Al met al viel alles een beetje tegen, ook de rekening in vergelijking met wat we hadden gekregen..

Het enthousiasme van de gastheer en gastvrouw zijn fantastisch. Erg vriendelijke mensen, maar helaas past dit restaurant niet bij ons.

36. Ria 11 punten

Een heerlijk avondje gehad bij dit nieuwe restaurant in Groningen. Prachtige kleurrijke en smaakvolle gerechten. Kunstwerkjes op het bord. Gerechten zijn goed op elkaar afgestemd en mooi kwa hoeveelheid. De daarbij geserveerde wijnen maken het geheel compleet. Hier voel je je als klant echt koning(in). De charme, rust en kennis van zaken straalt er vanaf. Voila is zeer de moeite waard! Beleef zelf de gastvrijheid en de goede verzorging van Hans en Jitka!

37. Rob de Groot

Vandaag voor de tweede keer bij dit nieuwe restaurant gegeten. Was wederom een mooie ervaring. Vijf gangen voor € 32,50 vindt je nergens anders in de stad... Verrassende gerechten en goede bijpassende wijnen. Hier krijg je wat het seizoen ons brengt vandaag dus scholfilet als hoofdgerecht en een taartje van rabarber als dessert. Heerlijk! Ons gaan jullie vaker terugzien!

38. Heerlijk eten en fijne wijnen voor een goede prijs in dit bijzondere restaurant.

Zeker een aanrader!

39. I've dined here a couple of times now. Each time a pleasant surprise. Most recently, I brought with me guests from abroad. They were really impressed with the food and enjoyed the cultural experience, especially when the hostess and chef described how the dishes were prepared and the wine that accompanied the course. All in all, a great evening!

40. Zeer verrassend! Wij hebben echt genoten in dit nieuwe restaurant.

Goede gerechten, goede wijnen, zeer gastvrij.

41. Agnes 37 punten

Samen met een vriendin, heerlijk gegeten in dit prachtig verbouwde restaurant.

Sfeervol ingericht en alles is schoon en netjes t/m de toiletten.

Soep wordt opgediend in een heuse, echte soepterrine.

Net als vroeger bij oma.

Zeer verrassend.

42. Heerlijk buiten op het terras gezeten en gegeten. Vriendelijke bediening met kennis van de producten. Zeer geslaagde avond. Ik ga dit restaurant zeker als tip doorgeven.

Met groet,

Henrik.

43. Maarten

Heerlijk restaurant voor een echte avond uit eten. Elke dag een ander 5-gangenmenu. Mooi interieur en heerlijk ontspannen sfeer. Een echte aanrader voor iedereen die van eten en gezelligheid houd.

44. Marja 25 punten

Verzorgd en hip interieur. Heerlijk eten, verrassend 5-gangenmenu. Leuk, vlot, jong ondernemersstel. Kleine, open keuken. Smaakt naar meer. Een heuse aanrader!

45. Heerlijke nieuwe eetgelegenheid.