Restaurant is verhuisd naar Nieuweweg 14, 9711 TD, Groningen

Op dit adres zit nu: Yami Yami

1 positieve stem1 negatieve stem

• Bezorgen

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Het eten was koud en duurde heel lang, ze waren alleen bezig met extra's verkopen waardoor dit alsnog een duur avondje werd. Nergens kun je prijzen zien en op het laatst geeft hij je een bedrag te betalen zonder bon en je mag dan bepalen wat je het zelf waard vond?? Ging natuurlijk niet akkoord met de 25% minder die ik aanbood. Echt zo'n one time restaurant is er volgend jaar ook niet meer, misschien maar dan onder een andere naam.

3,2
  2. Via een social deal hier een bezoekje afgelegd. Bediening was vriendelijk, bijna amicaal. Aan het eind waren we erachter dat het wel eenzelfde riedeltje was dat werd afgedraaid, maar alah ;)
    eten was op zich erg goed. We kregen een bord met allerlei gerechten, een soort mix van de tapas die je los kan bestellen. Het smaakte zeer goed. Er is echter één ding dat behoorlijk tegenviel. Dat is de hoeveelheid voor de uiteindelijke prijs. Het bordje kan voor een gemiddelde Nederlandse man onmogelijk voldoende zijn. Dat snap ik dus dan ook totaal niet. Dit moet na 1 dag toch al talloze malen gezegd zijn. Of is de gemiddelde Nederlander te schijterig om dit kenbaar te maken? Jammer, maar vanwege de prijs/kwantiteit helaas niet voor herhaling vatbaar.

6,1
  3. piet scholten

Hartstikke waardeloze tent. Extreem en totaal geen vriendelijke sfeer en bediening. Nog nooit zo'n waardeloze ervaring bij een restaurant gehad