ma Gesloten

• Halal

ma Gesloten
di Gesloten
zo Gesloten

1. Wij waren met een groep en hadden een rijsttafel. Er was veel te weinig te eten, de bediening was onder de maat evenals de service. De prijs veel te hoog voor het beetje eten dat we kregen. Ik kom hier nooit meer.

2,5
  2. Vriendelijk ontvangen, begeleid naar een tafel. Vervolgens na 20 minuten iemand aangesproken om drinken en eten te bestellen. Ontvingen we een soepje als voorgerecht, vrij schaarse hoeveelheid. Eenmaal het soepje, stonden na 40 minuten de lege borden nog steeds op tafel. De kleine 10 tafels om ons heen ontvingen ondertussen al hun gerechten. Bij de bediening gevraagd hoe lang het zou duren, meisje gaf heel vriendelijk aan dat het direct gemaakt zou worden. Wij gaven inmiddels aan dat we moesten vertrekken ivm de tijd, zij begreep dat. Een paar minuten later bij de kassa om af te rekenen kwam een andere mevrouw afrekenen (vermoedelijk de bazin), uitgelegd dat het behoorlijk lang duurde en we geen tijd meer hadden ivm oppas en terugreizen. Mevrouw gaf aan dat het eten net klaar was of we het mee naar huis wilden. Dit wilden we niet. Gaf ze aan wat zij dan met het eten zouden moeten en leken behoorlijk geirriteerd. Wij kregen beide een bezwaard gevoel, alsof het ons probleem was. Uiteindelijk ook nog 20€ betaald voor een fris en een klein kommetje soep.

Kortom, onvriendelijke afhandeling, geen erkenning, geen empathie en begrip. Gaan we niet meer heen.

1,9