Chef Piri-Piri in Groningen

Chef Piri-Piri laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 16:00 - 21:30
di 16:00 - 21:30

• Bezorgen

ma 16:00 - 21:30
di 16:00 - 21:30

1. Beste Chef Piri Piri,

Met een diep gevoel van teleurstelling en verbijstering wil ik mijn ervaring van donderdag 3 augustus met jullie delen. Ik had om 20:20 een bestelling geplaatst via thuisbezorgd voor een hele kip met grote wedges. Een gerecht waar ik eerder altijd volop van heb genoten bij jullie.

Helaas verliep de bezorging niet zoals verwacht. Bij het openen van de tas ontdekte ik dat er slechts een kleine portie wedges was meegegeven.

Ik besloot contact op te nemen met jullie restaurant om te kijken naar een oplossing. Ik kreeg een jonger meisje aan de telefoon, die in eerste instantie volhield dat de portie wedges die ze hadden geleverd als "groot" beschouwd moest worden. Ik probeerde geduldig uit te leggen dat ik een regelmatig bestel en hierdoor de enig sinds bekend bent met de portie grotes. Het meisje bood uiteindelijk alleen een geldcompensatie aan, wat niet was waar ik op hoopte. Ik wilde geen geld terug, maar gewoon de juiste portie wedges bij mijn bestelling. Ik stelde voor om een nieuwe portie wedges te ontvangen, maar dat bleek niet mogelijk vanwege een beleid waarbij de bezorgwaarde minimaal 5 euro moest zijn. Ik snap dat dit een beleid kan zijn, maar in dit geval voelde het alsof jullie eerder vasthielden aan een regel dan een tevreden klant te behouden.

Toen wij vroegen of er een compromis mogelijk was, bijvoorbeeld door een klein product toe te voegen om aan de bezorgwaarde te voldoen, reageerde het meisje geïrriteerd en gefrustreerd en zei dat dit niet mogelijk was. Het meisje werd erg gefrustreerd en zei toen boos dat ze slechts een werknemer was die hier werkte en niet meer kon doen.

Ik vroeg toen om met een leidinggevende of de eigenaar te spreken, maar die bleken niet aanwezig te zijn. Even later sprak ik met een jongeman die, tot mijn grote ontzetting, nog onvriendelijker en minder behulpzaam was dan het meisje. Hij was arrogant, neerbuigend en leek er totaal niet in geïnteresseerd om samen naar een oplossing te zoeken. Ik schrok erg van zijn manier van communicatie.

De jongeman bood ook alleen een terugbetaling aan en weigerde opnieuw om een nieuwe portie wedges te bezorgen. Toen ik vroeg of er een mogelijkheid was om de leidinggevende/eigenaar te spreken, reageerde de jongeman cynisch en lacherig. Het voelde vernederend en respectloos, alsof ik niet serieus werd genomen als klant.
    Ik vroeg uiteindelijk om de contactgegevens van het restaurant, zodat ik het probleem met de eigenaar kon bespreken. Maar tot mijn grote ergernis werd ik belachelijk gemaakt door de jongeman, die sarcastisch opmerkte dat het toch geen zin had om contact op te nemen, omdat het resultaat/ de oplossing hetzelfde zou zijn. Daarnaast gaf de jongeman aan hij op dit moment de baas op de vloer was, dus dat we het met deze oplossing moesten doen.

Ik ben ontzettend teleurgesteld en verbijsterd over deze hele situatie. Als een loyale klant, die jarenlang tevreden (en soms wekelijks) bij jullie heeft besteld, had ik gehoopt dat ik klantvriendelijker behandeld zou worden. In plaats daarvan werd ik geconfronteerd met onbegrip en onwilligheid om mijn probleem serieus te nemen.

Het spijt me te moeten zeggen dat mijn vertrouwen in Chef Piri Piri ernstig is geschonden. Het was ooit mijn favoriete afhaalrestaurant, waar ik altijd goede ervaringen had. Maar na deze teleurstellende en onbevredigende interactie met jullie medewerkers, ben ik er niet zeker van dat ik ooit nog bij jullie zal bestellen.

Ik hoop dat jullie in de toekomst meer aandacht besteden aan klanttevredenheid en begrip tonen voor de behoeften van jullie trouwe klanten.

Met teleurgestelde groeten,
    Kira