ma 16:30 - 22:30

1472010066 64
1480619883 54
1644206406 76

1. Geukens

Het eten en drinken was op zich goed, maar de controle op kinderen die gebruik maken van het eten is slecht. Ze laten deksels open staan, ze likken de pizza schepjes af, niet echt hygiënisch. Als ze ijs hebben gepakt laten ze de kleppen los staan. Op dat soort dingen moet meer gelet worden.

2. Het eten wat koud en werd niet bijgevuld. Bediening was onvriendelijk. Het ging allemaal met moeite, Een laatste drankje 5 minuten voor dat onze tijd om zou zijn mocht niet meer.
    Duur betalen voor niets!

1,6
  3. Lekker en goed gegeten op een leuke locy.

4. van Sermondt

Mijn review gaat niet zozeer over er ervaring van eten bij SenSazia.
    Als over niet duidelijk communiceren op de website wat betreft Corona.
    Wanneer ik bel hoor ik dat men momenteel gesloten is en na 12u beschikbaar. Wanneer ik bij openingstijden kijk staat er vanaf 13u open.
    Dus wachten... daarna zie ik ergens staan tijdelijk gesloten.
    Allemaal vrij onduidelijk dus, vandaar deze beoordeling.

5. Ik zou het niemand aanraden, het eten was gewoonweg niet lekker.

3,2
  6. Het eten was heerlijk, alles naar eigen keuze zelfbediening en/of vers bereid.
    Drankjes waren incl en werden aan tafel geserveerd, maar de bediening kwam amper langs....

6,5
  7. Lekker eten voor een goede prijs. Veel keus en een vriendelijke bediening. Een aanrader!

8. Personeel mag wel iets meer lachen… en misschien met elkeer communiceren… om de 5 minuten kwam er iemand aan de tafel om drinken te vragen? Ook als er al 10 volle glazen op tafel stonden… en dan met een sagerijnig gezicht…

9. J.L.Westerweel

Wij hebben heerlijk genoten… kwaliteit is altijd heel goed… behalve dat (soms) de wok sausen iets te waterig zijn afhankelijk van welke kok…
    komen gauw weer.

10. Stephanie

Het was erg lekker!!

11. Wendie Rothman

Vond het erg klein bij het bakken en wijken. Erg lang wachten. Eten was niet erg bijzonder.

12. Prachtige zaak. Uitstekende parkeergelegenheid. Gastvrij personeel. Uitstekend eten. Vooral de visgerechten zijn van hoge kwaliteit. Een topper.

13. G.Barneveld

Wij vonden het met de hele familie prachtig, goed eten, goede service en de prijs viel ons 100% mee. Voor herhaling vatbaar.

14. Niet gezellig, eten was redelijk

15. Het was weer een top ervaring, lekker eten en natuurlijk betaalbaar.
    Op vraag zijn we in een hoek geplaatst zodat zoon kon spelen, en er zaten nog meer kleine kindjes in de buurt waarop er een 'speelcirkel' ontstond waar bediening erg leuk mee omging.

Ook aan het einde nog uitgenodigd in hun 'privé bioscoop' om Brave te kijken, écht een geweldige ervaring!

16. W.Zwijnenberg

Wij vonden het een geslaagde avond eten en drinken is zeer goed personeel vriendelijk.
    Sfeer vond ik niet zo goed; voor zo'n grote ruimte is het moeilijk een goede sfeer te creëren.
    Al met al een leuke avond.

17. Niet te druk. Gezellig!

18. Was weer goed verzorgd allemaal. Alleen jammer dat we voor 2 uur gereserveerd hadden. Volgende keer gewoon 3 uur, hebben we wat meer tijd.

19. Margo Barendrech

Wij zijn hier vaak geweest maar na gisterenavond is de lol er een beetje af. Wij moesten voor 4 personen 16 euro bijbetalen omdat we iets langer hebben gezeten dan de 2 uur. Jammer dat er dan niet word gekeken naar het verbruik. Wij zaten al ruim een half uur voordat we aan een kommetje soep begonnen, wij eten erg weinig en na het toetje hebben we nog even zitten kletsen. Ik vond het erg kinderachtig om dan 16 euro meer te rekenen. Zo maak je dat mensen meteen bij binnenkomst beginnen te schransen, een vreetschuur dus. Heel jammer en wij bedenken ons wel voor we hier weer komen.

5,5
  20. jannie dinkela

Goed eten goede bediening kom zeker weer.

21. Dinkela

Eten was lekker veel keus ook de toetjes.
    Vriendelijke bediening.
    Enigste is wel dat je te dicht op mekaar zit met de tafels.

22. Gezellig. Niet te druk. Voldoende keus.

23. Wij wonen in de Zaanstreek.
    Als wij een weekendje in Twente zijn, eten wij ook altijd een keer bij Sensazia. Heerlijk!
    Lekker groot en aardige bediening.

24. Good quality, good services and good price.

25. In plaats van naar de lengte van de kids te kijken lijkt het me eerlijker om leeftijd aan te houden.

26. Sheila Bruinsma

Leuke kerst eet middag gehad!
    Mooie plaats voor 5 personen bij het raam gekregen!
    Leuke bediening!
    Dus was erg geslaagd!

27. Dit is het slechtste wok restaurant waar ik geweest ben!
    - weinig keuze
    - salade bar is geen salade bar te noemen
    - al het vlees en vis te lang op de bakplaat + enorm veel zout en knoflook
    - de koks vragen niet of je je vlees doorbakken wilt of medium en weten zelf ook niet meer voor wie het is. Dus dat mag je zelf uitvogelen
    - het eten in de warmhoud bakken waren koud
    - stickers met de namen van de gerechten waren of vervaagd of niet aanwezig
    - het eten lag er waarschijnlijk al te lang, want er zaten allemaal harde korsten aan

1,2
  28. Manfred Bouma

De bami, nasi en patat zijn koud en smakeloos. De opscheplepels staan in bakken water met onvermijdelijke etensresten. Veel eetgangers laten de opscheplepels niet uitlekken boven het water zodat er steeds scheuten water over de bami en nasi gaan.

Gebakken vlees en vis hebben dezelfde extreem zoute smaak. Ik liet biefstuk, eend en zalm bakken. Twee onbekenden bestelden tegelijk met mij biefstuk. Er kwam een biefstuk op de bakplaat die na minutenlang bakken in drie plakjes werd gesneden die ook nog eens minutenlang gebakken werden. Het stukje dat ik ontving was vier mm dun, hard en smaakte naar pekel. De eend werd nauwelijks gebakken en was eerder rauw. De zalm was beter, maar had dezelfde pekelsmaak. Als troost nam ik gerookte zalm. Deze smaakte goed ondanks de onsmakelijke bruine verkleuring van onversheid.

De verschillende kleuren schepijs die ik als toetje nam smaakten vrijwel allen hetzelfde.

1,9
  29. Ik vond vooral die jongen achter de bar die de drankjes serveerde een aardige jongen. Het eten was ook wel van een uitstekende kwaliteit, voor herhaling vatbaar.

30. Voor wie graag vecht met andere klanten om het laatste stukje kippenvleugel moet hier écht naartoe! Veel te kleine keuken voor zoveel klanten en de patat met frikadellen slaan je om de oren.

31. Lekker eten. Attent personeel. Vriendelijke bediening. Prijs en kwaliteit zijn dik in orde.

32. Het was supper leuk en heel gezellig! De sfeer is er redelijk goed. De service is er uitstekend. Alles was top! Alleen vond ik dat je maar een beperkte keuze had! Maar dit restaurant is zeker een aanrader!!!

33. Nog nooit heb ik een wok meegemaakt zo goed als Senzasia, klantvriendelijk, schoon, verse producten, goede prijs/kwaliteit verhouding, etc. Gewoon een super goed restaurant waar hier in de buurt geen enkele wok aan kan tippen en ik heb ze allemaal al gehad.

34. Wij hebben hier nu 2 keer in de rustige uurtjes heerlijk gegeten!! Een echte aanrader, wij komen binnenkort zeer snel weer.

35. Het eten was tameljk smakeloos, de bami was halfwarm. Het assortiment was erg beperkt. Bediening was chaotisch. De grill was wel oké, kon ook beter. Als je honger hebt en je wil eten dan kan je hier terecht, anders kan je beter thuis gaan wokken, dat smaakt beter!

36. Tony

37. Bjorn v/d Graven

Het was het allemaal net niet, de ruimte was te licht en veel te open om een intieme sfeer op te bouwen.
    De bami's/nasi's waren smakeloos en de keuze aan vlees was iets beperkt.
    De keuken veel te klein om grotere groepen mensen tegelijk te bedienen.
    Bediening was netjes,aardig en op tijd met het verzorgen van het drinken en ophalen van de borden.
    Misschien ben ik te verwend geraakt aan wok-restaurants die het eten komen brengen aan tafel, met een veel betere prijs/kwaliteits verhouding, gelukkig voor Sensazia bestaat dat restaurant nu niet meer.

6,1
  38. Zijn hier met broer en schoonzus wezen eten. Voor het concept "all-in wokrestaurant" was het een verademing. Hoewel het restaurant behoorlijk groot was, is men er toch in geslaagd door een mooie aankleding de sfeer rustig te houden.
    De bediening is vriendelijk, maar kunnen naar mijn mening iets vaker komen vragen om drankjes etc. Deze zijn namelijk bij de prijs inbegrepen, behalve alle alcoholische dranken. Deze kosten maar 1 euro extra.
    Het eten is prima en van een grote verscheidenheid. Er is een soepbuffet, gefrituurde hapjes, salades, sushi bar, standaard chinees/indische gerechten. Hiernaast een groot buffet voor Teppanyaki en een groot buffet voor het wokken. De verse producten zijn prima; veel soorten vlees, vis en verse groenten. Daarnaast met heerlijke sauzen.
    Als toetje is er een uitgebreid dessertbuffet met veel fruit, taart en vers softijs.
    Al met al een hele fijne avond gehad. We komen hier zeker nog een keer.

39. De eerste keer in Sensazia was erg goed. Het restaurant heeft een mooie entree en binnen heerst een gezellige ambiance in Aziatische stijl. Enige minpuntje op dit vlak is dat het erg verlicht is (zoals bij veel Chinese restaurants) waardoor er een klein stukje gezelligheid verloren gaat. Verder is alles erg leuk aangekleed, inclusief de medewerkers.
    Op het eten absoluut niks aan te merken. Er is ontzettend veel keus en alles ligt er kakelvers bij. Kant en klare dingen zijn goed klaargemaakt en warm, wok/bakplaat ingredienten vers en sappig. En alles smaakte zeer goed.
    Al met al super restaurant, beste wokrestaurant tot nu toe en heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Bovendien gratis parkeren!

40. Dit restaurant heeft er voor gezorgd dat ik nooit meer naar een andere wok heen ga. Ben er 2 dagen achter elkaar geweest. De sfeer doet je echt denken aan China. Het restaurant is hygiënische en het eten is heel erg vers en alles smaakt erg lekker. Je hebt keus uit veel verschillende gerechten. Alle non alcoholische drankjes zitten bij het bedrag inbegrepen. En alle alcoholische drankjes kosten maar 1 euro extra. Bediening is uitstekend. En je kunt er na het eten ook nog erg leuk midgetgolfen. Ben bij veel wok restaurants geweest maar dit heeft alles overtroffen.

41. Gisteravond heerlijk gegeten en geminigolfd bij Sensazia. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen.
    Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het eten was heerlijk en het is echt een ontzettend mooi en verzorgd restaurant. Er is veel keus en van goede kwaliteit.
    Wij komen zeker terug.

42. Vanavond (dinsdag) bij Sensazia geweest met mijn vriendin. Het soepbuffet was lekker, althans de tomatensoep was lekker (inclusief vers stokbrood). Sushi en saladebar is en stelt weinig voor. Dus als je van plan was voor de sushi te gaan, niet doen. Het Teppanyaki Buffet is overigens uitstekend. Keuze uit een aardig assortiment vers vlees, vis (panga, tilapia, zalm en garnalen) en groenten. Ook het wokbuffet is lekker uitgebreid en het Chinese Indisch warm buffet zag er goed uit (niet geprobeerd, we zaten vol). Dessertbuffet stelt niet veel voor. Je kunt zelf softijs en wat fruit nemen. Prijskwaliteit is goed, verwacht geen culinair hoogstaand eten.

43. Helemaal top, erg vriendelijk en ook de kinderen zijn altijd welkom. Zijn al diverse keren geweest en blijft leuk. Komen graag weer terug.

44. Wij hebben bij Sensazia een feest gegeven en wij zijn 100% tevreden. Alles is mooi schoon, je kunt alles overleggen om aan je feest een eigen draai te geven. Wij waren erg tevreden over het eten en de golfbanen zijn zowel voor jong en oud een echte uitdaging en een mooie bezigheid. Echt een aanrader voor mensen die een doe-feest willen organiseren.

45. Koen 301 punten

Nieuw restaurant. Goede ontvangst, vlotte bediening alhoewel 1 meisje onze drankjes vergat en later cappuccino over de tafel gooide... Laten we dat houden op te ongetraind personeel. Eten was prima. Zeer uitgebreide keuze voor teppan yaki! Heerlijk gegeten voor goede prijs.

46. Meerdere wokrestaurants in Nederland bezocht, maar deze was veruit de beste. Goede kwaliteit eten en veel keus. Wij komen zo snel mogelijk terug. Maar dan met de kinderen, die vinden wokken ook het leukst om uit eten te gaan.

47. We hebben hier nu 2 keer gegeten, bevalt prima. De kwaliteit is goed, de bediening ruim voldoende en erg vlot. Het restaurant is zeer groot, maar wel gezellig. Vooral de ronde tafel maakt het gezellig.

48. Geweldig restaurant! Eten was lekker en goed warm, personeel is vriendelijk en snel. Ook was alles mooi schoon! Helemaal toppie!

49. Vrij matig, ik/wij vonden heel veel dingen vet en niet gaar. Daarnaast was de kwaliteit van een laag nivo, gebakken aardappelen niet gaar en vet, bitterballen zat geen smaak aan.

4,3
  50. Wij (met het bedrijfsuitje) waren erg tevreden over het eten.

Het was gezellig en heerlijk eten.

Er was bij de bakplaat 1 x een probleem met klaarmaken en taalbarriere, maar dit probleem werd snel opgelost.

Vooraf konden we ook gezellig midgetgolfen.

We komen snel weer terug...