Het Middelpunt in Enschede

1583471958 84
1615501936 84
1647531913 86
1658208573 86

1. Voor het eerst hier gegeten.
    Geweldig.
    Heerlijke vegetarische wrap.
    Lekker wijntje.
    Bediening prima, snel geholpen, kregen het eten snel.
    Prijs ook prima.
    Kortom Tot gauw.

2. Albert en Janny Kleis

Geweldig genoten, het eten was zeer goed verzorgd en erg lekker.
    De verrassing kwam met het ijs. Er klonk ineens harde muziek en er zat vuurwerk op het ijsdessert. Ook een paar dames die ons zeer goed bedient hadden stonden om onze tafel en klapte op de ritme van de muziek. hoezo voor ons. ja we hadden wat te vieren, maar dat ze daar zo op in spelen vonden we geweldig. Dank daar voor.

3. Fam Veltman

Nu al meerdere jaren met de kerst heerlijk gegeten. En natuurlijk ook wel vaker. Super vriendelijk personeel en lekker onbevangen.
    Absoluut een aanrader!

4. Jordy Oppers

5. Agnes Adam

We hebben erg lang (+/- 1 1/2 uur) op het hoofdgerecht moeten wachten. Het was druk bezet en er waren veel afhaal bestellingen vertelde de serveerster vriendelijk. Maar er waren gasten die later dan ons kwamen en al wel hun hoofdgerecht hadden. Nadat we de serveerster hadden gevraagd duurde het gelukkig niet zo lang meer.

6. Bob Tieman

Heel fijn restaurant met gedreven en vriendelijke eigenaar. Niet te moeilijk, alles kan! En voor elk wat wils. Vlot en vriendelijk personeel. Tja, kunnen vele restaurants nog wat van leren. Gewoon goed!

7. J ter Horst

Eerste keer eten bij het Middelpunt. Bediening was perfect. Het eten was perfect, zowel hoeveelheid als ook de smaak. Voor de kleine als ook de grote beurs is er voldoende keus. We komen zeker vaker terug!!

8. Is een patat kraam voor rijke mensen geworden. Jammer, komen er niet meer.

9. Ron Hendriks

Ja zoals altijd. Gezellig, goede bediening, vriendelijke werknemers, het is altijd een feest om bij Het Middelpunt te eten. Ze komen tijdens het eten langs om te vragen of alles naar wens is en of er nog wat bijgeschonken moet worden, gewoon perfect. Wij gaan vaker eten bij Het Middelpunt, voor alles een dikke 10.

10. We komen al jaren bij Het Middelpunt en het zijn nog steeds dezelfde hardwerkende mensen. We worden altijd hartelijk ontvangen net als iedereen. Als anderen zich dan minder voelen dan ligt dat aan henzelf.

11. Eric en Jose

Zeer vervelend! Zaterdag 29/8. Er is om 20.30 uur weinig te doen en we worden netjes naar tafeltje geleid door jongedame. Na introdrankje en broodje / sausje komt iemand uit de Qoute 500 aanblazen in zijn auto en de hele zaak op de kop lijkt het wel en die twintig anderen, waaronder wij, leven plots niet meer voor de leiding van de zaak.

Na half uur nog geen opdracht opgenomen. De directie eist iedereen op voor zijn speciale gast en zijn dame; iedereen slijmen en lijmen met vriend uit Zenderen en de rest bleek niet meer te tellen. Zo slecht, ik heb afgerekend en ben gegaan.

Wat een walgelijk gedrag van de directie. Meten met 2 maten of nog meer. Ik kom er nooit meer, we hebben een paar honderd meter verderop lekker Spaans gegeten, eenvoudig, op het simpele af, maar wel eerlijk en zonder voorwendselen.

12. Erna Bekkenutte

Met 8 volwassenen heerlijk gegeten. Turksbrood met sausjes vooraf vlot neergezet door vriendelijke en snelle bediening. Het eten is erg lekker; eenvoudig van oorsprong maar erg lekker! Ik had spare-ribs en die waren heerlijk mals met veel vlees eraan en met honingsaus. Hier gaan we vaker heen.

13. Vandaag hier met z'n 2en gegeten. Adres gekeregen via mond op mond reclame. Lekker druk en toch een hele vlotte bediening, service perfect, wat een gastvrijheid, je wordt er echt als gast behandeld. Bij binnenkomst binnen 1 minuut al heerlijk warm turks brood op tafel met heerlijke knoflook- en whiskysaus en kruidenboter, brood werd zelfs ook nog eens aangevuld, want sausjes waren nog niet op. Het eten was meer dan prima en lekker heet opgediend. Hier zien ze ons zekers nog eens terug en nemen graag familie/vrienden mee, want het is echt aan te bevelen.

14. Ik vond het personeel dat mij hielp, zeer onvriendelijk. Ik had een vraag voor mijn BPV opdracht (een verslag voor school) en ik werd niet geholpen. Ze wilden simpel weg ''niet mee werken''

15. Joris 384 punten

Op aanraden van mijn schoonouders hier een keer naar toe gegaan met de kinderen. Ik vond het eigenlijk maar matig. Beetje tokkievolk liep er toen rond. Ik hoorde dat er ook veel spelers van FC Twente komen. Weet eigenlijk niet zo goed waarom, zo speciaal is het niet. De eigenaar is wel erg vriendelijk, en het personeel ook. Eigenlijk is het te trendy en mooi ingericht voor wat ze aanbieden. In mijn ogen toch echt meer het Shoarma Genre. Zelf een schotel, vriendin saté en kids pizza. Die kregen een pizza met shoarma,...dat was wel jammer. Wel de shoarma eraf gehaald voor ze maar het kwaad was al geschied. Een pizza Margarita is toch echt een pizza met alleen kaas en tomatensaus. Nee, dit was niet wat wij er van verwacht hadden. Kan een momentopname zijn. Ken meer mensen die er regelmatig komen en het uitstekend vinden. Onze ervaring was anders.

16. Louis van Rasten

De pizza's waren aangebrand en niet te eten. Personeel bood wel alternatief doch schade was al gedaan. Ga hier nooit meer heen.

17. Een gezellig en goed restaurant met goed degelijk eten voor een goede prijs. Alléén maar lof.

18. Mijn man werd 50 en we hebben Het Middelpunt al het eten laten verzorgen. Overdag 2 soorten vlees, sauzen, stokbrood met kruidenboter, een komkommersalade en een gewone salade en gebakken aardappeltjes. Super. Netjes op de afgesproken tijd gebracht.
    's Avonds om 20.00 en om 21.00 uur werden warme hapjes gebracht, ze hebben hele luxe, mooie koude hapjes gebracht tussendoor en om 23.00 werd shoarma en pizza gebracht. Alles heerlijk en ruim voldoende. Iedereen was zeer enthousiast over de kwaliteit en smaak. Wij zijn ook zeer tevreden over alles. Aanradertje.

19. Een top tent waar je super lekker kunt eten. Super leuk en vlot personeel, aandacht voor je als klant, dat mis je soms bij een ander wel. Echt een aanrader wil je eens lekker eten, ook hun thuisbezorging is perfect.

20. Goed eten, mooie inrichting, gezien de locatie iets te hoge prijzen.

21. Jurgen Russchen

22. Altijd geweldig eten en prima service !

Bediening is super !

Uitstraling van het restaurant is er mooi !

23. Leuk restaurant, we wilden een snelle hap die niet te duur is.. Moesten bij binnenkomst wel even wachten voordat er iemand aan onze tafel kwam om ons te helpen. Maar verder was de service prima! Konden zelfs gerechten combineren omdat we geen keuze konden maken. Eten smaakte goed..

24. Elke keer als we drinken wilden moesten we het vragen, ze kwamen nooit kijken of we nog wat hadden! Het eten is echt Top! maar de prijs is flop! Echt veel te duur, echt jammer. Denk dat ze anders veel meer gasten zouden hebben.

25. Komen hier met veel plezier eten.
    altijd lekker en goed verzorgd,
    Personeel is erg vriendelijk en verzorgd!!
    Top Restaurant!

26. loes 5 punten

We kunnen niet anders beoordelen dan dat het middelpunt goede kwaliteiteten serveert.

Personeel is altijd op en top vriendelijk!

27. Muriel

Ik kom hier regelmatig met vrienden, familie of met mijn gezin. Erg vriendelijke bediening, heerlijk eten...en ook niet onbelangrijk.. de kinderen vermaken zich hier prima.

Wij blijven zeker komen!

28. jolanda

Heel slecht veel vet en gemarineerd in stroop! Geen honing.. heb het drie keer laten terugsturen en toen was het nog vet.

29. Heerlijk eten in een sfeervolle en moderne ambiance. En niet onbelangrijk: op stoelen waar je de hele avond lekker op kunt zitten. De menukaart biedt voor ieder wat lekkers.

Bediening met een hartelijke lach. Ook kleine kinderen zijn duidelijk welkom en hebben een eigen veilige speelhoek.

Gastvrijheid en klanttevredenheid staan duidelijk voorop. Gratis parkeren voor de deur. Voor mij op loopafstand dus deze zomer zal ik daar regelmatig ook lekker op het terras zitten.

30. Het eten is net een klein beetje te min voor de prijs die je betaalt. Voorbeeld: wortels uit het zuur in je verse, fantasieloze salade en champignons uit blik op je verse pizza (die overigens verder prima is). Jammer, dat er op zulke dingen bezuinigd wordt, dat zorgt ervoor dat ik niet terugkom. Verder best een leuke ambiance en een professionele organisatie, smaken voor de grootste gemene deler, niet echt exclusief maar dat wordt ook niet beoogd.

31. Afgelopen woensdag hier met 12 personen gegeten. Het eten was echt verrukkelluk (zoals auteur Remco Campert het zou zeggen). Je likt je vingers af na het eten van de lamshaasjes. Bediening was vlot en leuk. Een echte top tent en dat op Stadsveld!

32. Het Middelpunt is inmiddels verhuisd en ziet er tiptop uit! Het is nu een 'echt restaurant'.

Het eten is nog beter geworden dan het al was, perfect! Hardwerkend personeel, goede service. Ze zijn wel vrij prijzig (met name voor afhaal), maar de kwaliteit van het eten is ook wel erg goed.

Aanrader!

33. Echt goed spul hoor.

Toscaanse tomatensoep als vooraf is echt een aanrader.

Perfecte service, hele aardige mensen.

34. Vroeger kwamen wij hier altijd.
    Het eten is nu nog steeds heerlijk, zoals altijd!
    & de sfeer is gezellig.

Maar de prijzen zijn sinds de euro zo omhoog gegaan.
    Dat vind ik echt jammer, want het eten is echt heerlijk...

6,7
  35. De beste lamshaasjes van Enschede! Hier kun je echt voortreffelijk lekker eten tegen een goede prijs. Echt een aanrader!

36. Super kwaliteit, fantastisch familie bedrijf, gezellige sfeer.

Ook voor cateringen uitermate geschikt! Was tot in de puntjes verzorgd. Kind vriendelijk.

37. Het is superlekker eten en erg vriendelijk.
    Wij komen daar al jaren.
    De kids zeggen : en mam, nou naar Shaggy.

38. Ik heb op het eten niets aan te merken, ik vind het kwaliteit van het eten zeer goed.
    Ze vragen altijd netjes of alles naar wens is, vind ik echt netjes.
    Ze zien me daar vast vaker!

39. Altijd gezellig en zeer smaakvol bij het Middelpunt.
    Toen ik hier voor het eerst kwam kreeg ik een soort afhaal/ snackbar gevoel, maar voor de beste steaks en andere vleesgerechten kun je hier goed eten!
    Personeel vriendelijk en in voor een geintje.

40. Vroeger was het hier goedkoop gezellig en goed maar de arrogantie voert nu de boventoon en de prijzen zijn behoorlijk gestegen. Waar betaal je zoveel voor een shoarma schotel?

Toch nog een positieve opmerking over de kwaliteit van het eten : niets dan lof.

5,1
  41. Super lekker eten.... vooral jullie pizza tonijn, met die heerlijke sausjes van jullie... hmmmmmmmm ik vind het altijd heel gezellig en heel erg klantvriendelijk, goed verzorgd ziet er altijd netjes uit!

Als je lekker wilt eten, met een goede service zou ik middelpunt zeker aanraden..

Tot snel!

42. Christina

Er zijn hier mensen die denken dat wij van het middelpunt hier de recensies zelf geplaatst hebben.

Echter zijn onder de hyves vrienden van restaurant het middelpunt de link van eet.nu. nl verstuurd.

Vandaar dat alle recensies zo achter elkaar op data verstuurd zijn.

Dus hou die valse beschuldigingen a.u.b voor je.

43. Eten was niet bijzonder. Het is er een groot familiefeest als je er binnenkomt. Niet echt een plek voor een ontspannen maaltijd. Zou haast zeggen dat de positieve recensies hier door de eigenaar zelf geplaatst zijn.

2,9
  44. Hahaha, wat een lolbroek zeg! Die zal niemand denk ik missen.

Nee hoor, heerlijk gegeten! Echte aanrader.

45. Goed restaurant, leuke mensen, goed eten en altijd wat te doen voor de kids.

46. Zeer goed.

47. Marcella

Lekker eten, super mensen!!!

48. Marijke

Geweldig restaurant met het lekkerste eten in Enschede en omgevning. Daarbij is het personeel erg vriendelijk en de sfeer goed.

Een echte aanrader!

49. Heerlijk eten, leuk personeel en altijd gezellig en je hoeft inderdaad nooit lang te wachten op je eten.

50. Kom er meestel wel 1 x in de 2 weken of vaker. Moet zeggen blijft leuk!

Leuk personeel, leuke sfeer, eten / drinken allemaal goed!

51. Annette

Je kunt hier lekker eten, het is er altijd gezellig. Ik weet dat het de bedoeling is dat ze gaan verhuizen naar een ander pand dichtbij, jongens wanneer gaat dit gebeuren????

52. Toppie!!!!!!!!!!!!

53. Geweldig eetcafe, sfeer is altijd goed en uiterst vriendelijk.

Het eten.....tja subliem lekker en altijd goed.

Wel jammer dat ze nog niet vaak wat aan de aankleding hebben gedaan dat kan wat hipper.

54. het beste wat er is je hoeft bijna nooit te lang te wachten

55. René Jansen

goed

56. Heel lekker eten voor een goede prijs. Bediening is erg snel, zelfs als het druk is, maar dan nog wel beleefd. Er heerst een informele, prettige sfeer.

57. Altijd goed

58. helemaal top!!!!

59. brigitte thuss

ik heb nog nooit zulk lekker mals lamsvlees gegeten! ook de kipfilet speciaal is aan te bevelen. daar zit van alles doorheen. en hoe druk het ook is, iedereen is altijd vriendelijk. hier voel je je als klant echt in de watten gelegd!