Tegenover ons bedrijf is een ruime parkeerplaats.

Oscars laten bezorgen?

1482030906 95
1531197503 83
1650602095 90

1. Jan 662 punten

Hier ook eens wat gegeten hoewel lang uitgesteld, ik vind de locatie aan een vrij druk kruispunt niet zo prettig, dit is als je buiten op het terras gaat zitten. Binnen kan ook waar je ook heel wat zitgelegenheid hebt. Ik heb dan ook binnen gezeten zodat je verder geen last hebt van het verkeer. De informatie dat het schoon is zoals elders valt te lezen klopt net als de toiletten die bovendien ook ruim zijn. De patat is niet erg vet, die informatie klopt eveneens, al vond ik het wel wat droog. Ik heb lekkerder patat gegeten. Ik heb ook de indruk dat veel mensen ophalen of thuis laten bezorgen. Een bestellijst is alleen online. Dus een prijslijst voor thuis meenemen hebben ze niet. Er is vrij veel keuze. Het is een nette schone zaak en het personeel is vriendelijk.

2. Ruben van Haaijen

Het eten is voortreffelijk, ik kom er wekelijks en ik geniet van het voedsel. Het is niet te vet en erg lekker bereid. Heel snel thuisbezorgd en een geweldige afhaal. Toiletten zijn heel schoon en personeel hartstikke vriendelijk. Altijd als ik daar kom voel ik me net thuis en ik doe er nog vaak een extra drankje omdat het zo verschrikkelijk gezellig is. Ik vind dat het op een hele mooie plek staat en makkelijk te bereiken. Zeker een aanrader voor alle mensen die lekker willen genieten van een lekkere burger/snack met patat. Schnitzels en gehaktballen en alle hotwings etc zijn ook heel erg lekker. Prijs is geweldig voor wat een bijzonder goede smaakvol eten je krijgt.

3. Jeannet

Helaas..helaas. Kwaliteit is in 2017 zeer hard achteruit gegaan.
    Was fan vanaf de start van vooral de frietjes. Maar het is nu hard gebakken ..smakeloos en vet.
    Andere eigenaren misschien?
    5 juni 2017

4. We hebben hier afgelopen maandag mogen eten . Toen we binnenkwamen viel het op dat het een enorme ,maar lege cafetaria is . Geen mens te bekennen ! De vrouw achter de toonbank welke onze bestelling opnam stond er nogal kil bij . Nadat onze bestelling vrij snel aan tafel werd gebracht konden we beginnen . Ik had een frietje met kipsate welke best smakelijk was , alleen was de kip op het randje gaar .De satésaus was lekker. Mijn vriend had de friet gyros en ook deze was best lekker . De frikandellen smaakten enigszins apart . Al met al niet slecht ,maar zeker geen hoogvlieger . Er zijn betere cafetaria's te vinden in Emmen .

6,5
  5. Beetje weinig vlees.

6. Vandaag gegeten bij Oscars. Vanwege glutenallergie glutenvrij gegeten.

Het eten alsmede de entourage was prima! Glutenvrije friet met bamiehap genomen. Dit smaakte geweldig en was zorgvuldig klaargemaakt en apart geserveerd van de andere menu's.

Jammer dat er geen glutenvrije salade was. Een tip voor het restaurant die zijn smaak politie keurmerk meer dan verdiend.

Voor mensen met een glutenbeperking zeker een aanrader!!

8. Elke keer is het geweldig als we hier komen. Alles ziet er altijd netjes en zeer verzorgd uit. Je merkt aan alles dat er heel veel tijd wordt besteed aan hygiene, service en kwaliteit. Klasse!! Genoeg keus, maar vooral heel erg goed. Ook gefeliciteerd met jullie notitie in de snackbar top 100, en natuurlijk de bekende sticker van rob Geus. Terecht de beste van Emmen.

9. Super leuke tent, chique mooi aangekleed. Het is net of je een zaak in Hollywood binnen stapt :-) De menu kaart is goed verzorgd en hygiëne komt op de eerste plaats.

10. Super lekker eten, goede kwaliteit, veel keuze. Topper!!

11. jozef wolters

Gewoon super lekker en kwaliteit. Ik zeg doen.

12. Gert 565 punten

Wij laten altijd bezorgen, dus geen mening over de sfeer. Voor de rest: pas ontdekt, nu 3 keer laten bezorgen, maar helemaal tevreden. Prima kwaliteit (tip... frites kip chili), vriendelijk, correct en efficiënt aan de telefoon en snelle bezorging. En duurt het een keertje wat langer door de drukte wordt dat keurig gezegd en zijn ze toch nog sneller dan beloofd. Dit wordt ons favoriete adres voor frites. Als een minpuntje moet zijn: assortiment broodjes zou groter mogen, b.v. broodje warm vlees. De pindasaus is prima, dus...

13. Echt de beste waar we hebben gegeten.
    Heel schoon. Mooie open keuken.
    Bediening aan tafel.
    We bestelden een plate snitzel met champions en ui. En een griekse schotel. Was heel lekker. Complimenten.

14. Grietje

Vrijdag avond hebben wij voor het eerst een hapje gegeten bij eethuis snackbar Oscars. We hoorden van andere personen dat het een leuke zaak was en betaalbaar. En het was inderdaad goed, wij werden bediend door een leuke vrolijke meid.

Het eten werd snel bediend en het smaakte prima. Na dat we gegeten hebben, hebben we nog mogen genieten van een lekker ijsje (schepijs). Dit gaan mijn man en ik vaker doen.

15. Supersnelle levering van mijn online bestelling bij deze snackbar. Binnen 15 minuten was onze bestelling al thuisbezorgd (we wonen er niet ver vandaan, maar toch...) Prima service!

Ik heb bij Oscars ook al enkele keren gegeten. Je ziet aan de buitenkant niet dat het een erg grote snackbar is. De aankleding is modern en gezellig, alles is superschoon en het eten is lekker. Toiletten mooi en heel schoon. Ook voor mij is dit de beste snackbar van Emmen.

16. Zonder enige twijfel de beste snackbar van Emmen.Ik heb vanavond met een collega bij jullie gegeten en wij vonden het eten bij jullie helemaal top. Dit is ook meer een restaurant dan een snackbar en de bediening was uitstekend. Zeer goede stoelen en de inrichting doet luxe aan.

17. Vrijdag 13 [geen ongeluksetentje] sept. gegeten bij Oscars in Emmen, een verademing zo'n snackbar! Vriendelijke bediening, we merkten dat men het leuk vond dat we er waren. Het eten was prima en alles was schoon en netjes, ook was alles ruim opgezet. Een 10 met een griffel!! Ook het softijs was bijzonder lekker. We hopen dat jullie worden gekozen tot de allerbeste.

18. JP 102 punten

Uitstekende nieuwe snackbar in Emmen. Of eigenlijk is de term 'snackbar' te min... Wat veel en ruime zitplaatsen! Het eten is ook prima en de prijs is keurig. Verder is alles wat ik heb gezien schoon en netjes. Het kan dus wel gewoon.

Een aanwist voor Emmen! Hier zullen de collega snackbars niet blij mee zijn...

19. Prachtige zaak. Alles kraak helder. Heerlijke patat en de Alaska drinks en snowcones zijn heerlijk. Deze zaak is een aanwinst voor Emmen. Je kan er heerlijk zitten zowel binnen als op terras.

20. Ziiet er heel goed uit en er word ook aan bijna iedereen gedacht dus ook aan mensen met een handicap zoals ik. Je kunt er zelfs met scootmobiel naar binnen en het eten is daar ook super voor elkaar. De prijs is het ook zeker waard en goedkoop. Dus ik raad ieder een aan om naar snackbar oscars te gaan want dan zit je zeker goed.

21. Op onze trouwdag met zijn tienen heerlijk gegeten. De 4 kleinkinderen en ook de volwassenen vonden het heerlijk. Voor elk wat wils en voor een zeer redelijke prijs. Hebt u iets te vieren, en is uw budget niet groot, dan kunt u toch genieten van een uitgebreide maaltijd, die met zorg is klaargemaakt. Een echte aanrader!!

Rosa

22. Aan de buitenkant een "gewone"zaak maar eenmaal binnen een wowervaring.
    Een fantastische aankleding en heerlijk eten bereid in de ozo schone open keueken.
    Nu ook bekent buiten Europa. Foto's zijn door Pixar bekeken.
    Ga zo door. Een echte aanrader!

23. Met 2 volwassenen en 2 kinderen (4 en 5 jaar) gegeten.
    Top.
    De kwaliteit was zeer goed en gevarieerd voor zeer redelijke prijs.
    Inrichting Sfeervol modern. alles goed schoon.
    Het personeel en eigenaar zijn klantvriendelijk.
    Zo doorgaan en volhouden.

24. roelien

Je kunt er heerlijk eten en het is ook nog eens goedkoop! Er is een goeie service en ze zijn klantvriendelijk!

25. Fam. Hofstede

Zaterdag na bezoek aan de dierentuin heerlijk gegeten bij Oscars. Wat een super leuk bedrijf. Eten was fantastisch. Uitstraling uitmuntend. Onze kinderen hebben nog nooit ergens zo rustig gegeten. Als we weer in Emmen zijn, komen we zeer zeker terug.

26. Dineke kluitenberg

Een gezellige zaak waar de kwaliteit ver boven de prijs uitsteekt. De klant staat er centraal. Ik zou zeggen vanaf nu nergens anders geen patat en snacks meer. En proef ook een die verrukelijke milkshake's.

27. Goed eten, voor een redelijke prijs. En een hele goeie aanwinst voor Emmen .Helemaal top!!!

28. J Braam

Super goede aanvulling in Emmen ! Juiste prijs kwaliteit verhouding.

Leuk ingericht . Zeker de juiste prijs, gewoon niet duur maar wel goed.

29. Goed verzorgd en voor weinig geld met vriendelijk personeel. De zaak zelf helemaal perfect en heel leuk voor kinderen.

30. Een hele nette zaak! Lekker eten en drinken en mooie indeling! Hoop voor de heren dat het een succesvolle zaak wordt! Ik vind het een mooi concept met een uitgebreide keuze!

31. Ik kan alleen maar zeggen,dat ik door alles...inrichting,sfeer,service en de kwaliteit van het eten blij verrast werd.En het zeer zeker de moeite waard is om daar regelmatig heen te gaan,want een eethuis in deze vorm kun je in de hele omgeving niet vinden.Dus namens ons een heel groot compliment en wij wensen jullie heel veel succes!!

32. Cindy Scholten

Al meerdere malen bij Oscars gegeten. Mooie ligging, prachtige inrichting, vriendelijk personeel. Goed eten, voor een goede prijs! Een echte aanrader.

33. Een patatje eten krijgt een geheel nieuwe demensie bij Oscars. Geweldig interieur, sfeervol voor volwassenen maar ook voor de kids is het er fantastisch. Op de aanwezige beeldschermen worden voor hen filmpjes vertoont, dit zorgt ervoor dat ze heerlijk op hun gemak hun eten kunnen nuttigen. Een verademing vond ik het. Het eten is van een zeer goede kwaliteit en wij hebben er dus van genoten. Zeer zeker ons vaste adres voor een heerlijk etentje.

34. tara schip

Heerlijk vers eten.. de patat is echt een topper.
    Mooie luxe uitstraling door de grootte, en het mooie interieuer.
    Hier gaan we zeker vaker komen.

35. Met de koninginnedag waren wij bij oscars wezen eten. Ondanks de drukte werden wij snel geholpen door een vriendelijke dame. Het eten was super! En voor de prijs kun je het zeker doen. Ik vind het een mooi pand met lekkere sfeer verlichting.