Lunch Diner

za lunch vanaf 12:00 diner 16:00 - 23:00
zo lunch vanaf 12:00 diner 16:00 - 23:00

1580208908 68
1691986390 47

1. Lekker gegeten in leuke omgeving. De gerechten zijn wel kleiner geworden in vergelijking met jaren geleden, kwaliteit wel goed. Wel heel jammer dat er tussen de gangen bijna 1 uur tussen zat.

2. Ine v Dijk. Smoorenburg

Heb nog nooit zoiets mee gemaakt het was bar en boos.
    Voordat je eerste hapje heb duurde erg lang, sommige hapje waren koud andere taai of teveel gepeperd, andere waren de schaaltjes te heet en zonder dat de serveerster vooraf iets zei reikte hij die zo aan, zodat je schaaltjes zowaar uit je handen liet vallen.

We hadden 5×2 gerechtjes besteld. 1, 2 en 3 waren of te wel voorgerecht of hoofdgerecht de 4 ronde kregen we tot onze verbazing de toetjes en bij de vijfde ronde weer ons hoofdgerecht, ongelooflijk.

We waren met ons gezelschap van 15 personen zaterdagavond en iedereen deelde deze omschrijving, erg jammer van onze vrijgezellendag en op de eerste plaats voor het aanstaande bruid.

H.

4,1
  3. Tom Valkhoff

Het eten was niet lekker, de bediening was bedroevend langzaam en slecht en we hebben gewoon vooral heel de avond gewacht op ons eten en drinken. Uiteindelijk klopte de rekening ook niet, hier komen we nooit meer terug. Wat een ballentent.

4. Het eten is kwalitatief niet er hoogstaand ook de bereidingswijze, daarbij wacht je gemiddeld 40min voordat er weer iets opgediend word. Het enige waar ze heel snel in zijn is vragen of je wat wil drinken. Advies ga naar n goed restaurant 38euro voor wat stukjes vlees van slechte kwaliteit is heel duur. Veel restaurants bezocht maar deze krijgt te veel eer voor slecht en karig eten.

3,5
  5. Zusje Eindhoven geweest met 11 mensen.
    Niet echt tevreden over deze avond.
    Gaan altijd naar tilburg maar was geen plaats,
    Veel te druk en heel veel herrie op, dat kleine stukje waar we zaten.
    Bestellingen duurde veel te lang regelmatig 45 min ook de drank.
    Eten was niet altijd warm en hadden 2 kindjes bij die regelmatig vergeten werden.
    Ben ik niet gewend van de zusjes.
    Vond het deze keer duur betaald en niet de prijs waardig.
    Heel jammer.

5,1
  6. Vertaal van English naar Nederlands

It was very disappointed to eat at this place. We were seating for more than 3 hours for 5 rounds of mini portion of mediocre quality. We have to wait for every round of 2 mini portions more than 30 minutes!
    We will definitely not come back.
    I guess if you just want to spend the time with friends is ok. But if you want to eat nice this is not the place.
    It was also very noise. We got a place between 2 big groups. We couldn't talk because the noise was so bad.

2,3
  7. Het eten was niet wat ik verwacht had. Enkele jaren geleden daar geweest het was toen erg lekker. De laatste keer was de vis was tot snot gekookt en de gerechten waren smakeloos. Het is zeker niet voor herhaling vatbaar. Jammer 😒

1,7
  8. We hebben een heerlijke avond gehad. Eten was erg lekker. Heel vriendelijk personeel.
    Komen er zeker terug.

9. Afgelopen zaterdag hebben we met zijn vieren gegeten bij dit Zusje. Bij de ingang vond wel een gezondheidscheck plaats, maar op onze vraag of wij ons allen moesten laten registreren werd laconiek ontkennend geantwoord, want ze hadden het e-mailadres en telefoonnummer al van de reserveerder. Verder viel het op dat groepjes die niet tot 1 huishouden behoorden, aan tafels zaten die geen 1,5 meter afstand tot elkaar hadden.
    Het eten was wel oké, maar bij bepaalde vleesgerechten werd niet gevraagd hoe we het wilden hebben (bijv. rare, medium of well done), met als resultaat een stevig doorgebakken stukje vlees en ook bepaalde visgerechten waren gortdroog!
    Heel storend was dat de bediening ongeveer elke 10 minuten kwam vragen of we nog iets wilden drinken, terwijl er een fles wijn op tafel stond en de glazen niet leeg.
    Overigens was de bediening aardig en hulpvaardig.
    Kortom we hebben een leuke avondgehad met zijn vieren, maar er is wel e.e.a. voor verbetering vatbaar!

10. Zaterdag 31 augustus 2019 zijn wij met een vrijgezellenfeest van 11 personen bij het Zusje in Eindhoven geweest. Dit was niet goed bevallen.
    De gastvrouw was niet al te vriendelijk. 2x gevraagd een groepsfoto te maken, uiteindelijk hebben de gasten aan de andere tafel een foto gemaakt.
    Omdat wij het koud kregen van de airco is diverse malen gevraagd of de airco iets minder mocht. Daar werd niet op gereageerd.
    Als we iets te drinken wilden, moesten we daar zelf om vragen. Wel werden we vaak gestoord om lege glazen of flesjes aan te geven. Er werd zo driftig opgeruimd dat wij dachten dat we naar huis moesten.
    Het eten was prima, behalve dat wij onder een crème brulee geen laagje vanillepudding met een bol ijs verstaan. Ook de gegrilde ananas was erg dun en niet gegrild.
    Het duurde ook erg lang voordat een bestelling werd gebracht.
    Kortom een ervaring rijker en een besluit om hier nooit meer naar toe te gaan.

11. Marijke Jorissen

Wij hebben vrijdag 23 augustus 2019 hier met een groep vrienden heerlijk gegeten. Ik had om een tafel gevraagd in de mooie serre, en ook die wens was doorgegeven. Het personeel is heel vriendelijk en attent, vooral onze gastvrouw voor de avond was superleuk. Enige minpuntje dat ik heb is dat sommige vleesgerechtjes wat lauwwarm werden gereserveerd, beetje jammer. Verder was alles voortreffelijk qua smaak.
    We komen zeker weer terug!

12. Al vaker bij het Zusje gegeten. En dat was goed. Maar dit keer in juni 2019 was het slecht. Misschien was de kok ziek? Of een andere kok die niet kookt zoals het hoort? De carpaccio had weinig smaak. Het draadjesvlees was super droog en zonder enige saus. De saté was van varkensvlees terwijl je van een Indonesische saté kip verwacht. De wijn was ook maar middelmatig.
    Kortom, het viel tegen dit keer. Erg jammer. Zo mag je niet met je naam omgaan. Dus vervang de kok en doe iets, anders zullen de tafels niet meer vol bezet zijn de komende tijd.

5,3
  13. Lekker gegeten vandaag vooral de nagerechten zijn zo lekker heerlijk kom volgende keer weer.

14. Gertjan Krabshuis

Het eten is oké maar de hoeveelheid tafels is te veel. Wij weren met zn zevenen aan een tafel gezet die geschikt was voor hoog uit 5 personen. We zullen zeker geen tweede keer hier heen gaan. Het is dat het zaterdag avond was anders waren we weggegaan en ergens anders gaan eten.

15. Sandra Wijlaars -Bartels

Wat een aanfluiting zeg.
    Gisteravond hier gaan eten met 5 collega op aanraden van 1.
    We werden hartelijk ontvangen, door de gastvrouw alles werd goed uitgelegd en de drankjes kregen we snel het beloofde mandje brood kregen we nadat we hierna vraagde.
    Maar toen hebben een uur op het eerste tapasgerecht moeten wachten echt belachelijk, aangegeven bij de ober zij vertelde dat het erg druk was met groepen en dat ze daar niet op hadden gerekend, het tweede tapasgerecht duurde wederom een uur wederom de ober aangesproken iedereen op de eerste verdieping klaagde ook de tafel langs ons die in kon. Volgens de ober waren er geen klachten.
    De gastvrouw hoorde ons ook klagen maar ipv dat ze met ons in gesprek ging om te kijken wat een oplossing zou kunnen zijn ontliep ze onze tafel. (Ik ben van mening dat dit haar taak ook was geweest. }
    Met als gevolg dat we ook lege drankjes hadden.
    Uiteindelijk kwam de ober en beloofde beterschap en erkende het probleem zoals het hoort.
    Daarna ging het beter maar duurde het nog lang er zaten 45 min tussen de gangen incl desserts. Van een restaurant als deze mag je toch wel een vlottere bediening verwachten.
    Door dit alles hebben we niet optimaal genoten en is de prijs al helemaal niet meer in verhouding.
    Uiteindelijk de floormanager aangesproken maar ze ontkende alles, en het werd een welles nietes discussie.
    Vooral gepikeerd dat we niet tevreden waren over de klantvriendelijkheid en service.
    Ze zette haar hakken in het zand, uiteindelijk kwam er een excuses uit.
    Over compensatie was ze duidelijk er werd niks aan gedaan.
    Waardeloos ik werk zelf al jaren in de detailhandel en klant is koning ik zal nooit met de klant in discussie gaan en altijd zoeken naar een nette servicegerichte oplossing.

Uiteindelijk ook bij de eigenaar ons beklag gedaan maar ook hij gaf niet thuis en verdraaide veelal onze woorden.
    Dat wij de gastvrouw niet servicegericht vonden vond hij ronduit belachelijk, de gastvrouw in kwestie huilde weg omdat ze kritiek kreeg en dat vond meneer onacceptabel.
    Hij had blijkbaar constant in de en rondom de keuken gestaan en het was allemaal niet waar.
    Ook over een compensatie wilde hij niks horen hij bood geen excuses hij vond ons maar irritant en vervelend. Nou beste meneer zo ga je toch zeker niet met je klanten om. Wij hadden wel iets meer begrip verwacht.
    En weet je die compensatie is het onbelangrijkste maar de manier waarop.
    Uiteindelijk omdat de discussie maar verder ging met a/nee wilde we afrekenen in eerste instantie wilde meneer niet eens het geld aannemen omdat hij geen portemonnee op zak had, hallo de kassa staat daar, was dat weer discussie.
    Uiteindelijk liet hij van de rekening van 190, - 20,00 aan kleingeld zitten.
    Dit was de eerste en laatste keer geweest dat wij hier zijn gekomen.
    De gastvrijheid is ver te zoeken als je dus niet bereid bent om te luisteren en de klacht serieus te nemen.
    In plaats daarvan ga je in discussie deze reactie begrijp ik dus niet.
    Dit restaurant heeft duidelijk geen service en klantgericht doel voor ogen.

16. Hebben onlangs bij ‘t Zusje gegeten . Het was er erg druk, met als gevolg dat de bediening behoorlijk achter liep. Het duurde allemaal erg lang, maar misschien is dat de bedoeling. Immers hoe langer je moet wachten hoe meer je drinkt en hoe eerder je een vol gevoel hebt. Het eten zelf was overigens erg lekker.

17. Rob Harks

18. Slechte bediening, een warrige gastvrouw, drinken werd niet tijdig aangevuld, flesjes werden van tafel afgehaald zonder dat ze leeg waren. Het eten was daarin tegen wel goed, opzich heerlijk gegeten maar alleen door de gastvrouw(en) werd de sfeer wat minder en tussen de gerechten door moesten we erg lang wachten.

6,3
  19. Van der Maat

11Juni veel te vieren; bij jullie gegeten. Voor het eerst ronduit slecht. Warrige 'gastvrouw', geen brood gehad, lege glazen werden voortdurend weggehaald onder het eten; nou ja, eten… 3 kwartier wachten na ieder rondje, dus na twee rondjes is je zin dan wel over. Taaie biefstukjes, ingedroogde niet weg te krijgen asperges, miniglaasjes wijn a €4,00, niemand die ons groette bij het weggaan, laat staan een reactie vroeg, kortom: heeeeel jammer!

20. Danielle

Wij zijn altijd enthousiast over de vegetarische gerechten van t zusje. Daarvoor gaan we hier graag heen. Nu was er ook nog eens een mooie actie want bij bestellen van deze gerechten krijg je een kraskaart. Wij hebben de hele avond door vegetarische gerechten besteld. Aan einde van de avond kregen we geen kraskaart. Want op het 'groene' lijstje stonden maar twee streepjes, maar we hebben wel de hele avond vegetarische gerechten besteld. Beetje vreemd dat er dan moeilijk gedaan wordt. We gaan altijd tevreden uit eten en dan is het jammer dat ze moeilijk doen over maar twee streepjes ipv vier terwijl we op de normale kaarten wel erg veel vegetarisch hebben besteld. Enorme tegenvaller.

21. P Verberne

Vanavond jaarlijkse uitje gehad met de vriendegroep heerlijk gegeten en gedronken in zeer gezellige ambiance, vriendelijk personeel.
    Ga zo door.
    Gr uit Valkenswaard.

22. Volle bezetting, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, maar vooral heerlijk gegeten. Chapeau.

23. Vertaal van English naar Nederlands

Nice menu full of options; however, a long wait between meals did not allow us to try as many tapas as we expected.

24. Veronique Bongers

Erg lange wachttijd tussen de gerechten.
    Eten was niet op smaak.

25. Vandaag hier voor de eerste keer geweest en toen we binnen kwamen werden we hartelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Eenmaal bij de tafel aangekomen stelde zich voor en legde het hele concept uit, netjes zie je weinig. Het eten vindt ik redelijk, niet al te hoogstaand, maar je hebt een ruime keuze. Dus voor ieder wat wils, ook voor vegetariërs nogal wat keuze als je daarvoor kiest. We zijn de hele avond zeer netjes geholpen en daar kan menig restaurant nog wat van leren. Spontaan en vriendelijk helpen als je vragen hebt, gast is hier koning. Chapeau.

26. Ben gisteren geweest samen met mijn vriend. We wilden eigenlijk naar een andere zaak gaan maar die zaten al vol. Daarmee vergeleken is de prijs een stuk hoger maar daarbij is het eten ook beter! Alle gerechten waren heel lekker, warm en goed bereid. We kwamen binnen net voor de drukte dus onze eerste drie rondes kwamen erg snel aan tafel. Daarna duurde het even maar dat was niet zo erg want toen konden we het eten beetje laten zakken. Een extra pluspunt: het was een vrij warme dag gisteren maar in het restaurant zelf was het aangenaam koel! Klein minpuntje: we hadden beide onze glazen wijn nog net niet op toen ze vroeg of we nog wat wilde drinken dus zeiden we nog even niet. Vervolgens erg lang geen drinken gehad en hebben we het aan een van de runners gevraagd. Toen we die glazen net op tafel hadden kwam ze langs of we nog wat drinken wilde.

27. Patricia lemmens

Het is zeker niet de eerste keer dat wij bij 't Zusje zijn gaan eten. We hebben al verschillende Zusjes gehad en ook Eindhoven hebben we eerder aangedaan.

Helaas viel het deze keer een beetje tegen. De vitello tonato en de carpaccio waren waterig, alsof deze net uit de vriezer kwamen. Het vlees van sommige gerechtjes was aan de taaie kant en flauw. De portobellomet gehakt was droog en het pannenkoekje was niet helemaal gaar. De remouladesaus was waterig, het kalfsoestertje koud en de tournedos smakeloos. Jammer, het voldeed zeker niet aan de verwachting en al helemaal niet aan de eerdere ervaringen. En dan vind ik de prijs erg hoog. Bovendien vond ik de prijs voor een wit-biertje ook behoorlijk aan de prijs.

't Zusje is niet de goedkoopste in haar klasse, maar tot op heden waren de kwaliteit en diversiteit boven verwachting, en dan let je niet op de prijs van een drankje. Als het eten minder wordt, dan gaan andere zaken ook meespelen. Ze moeten opletten dat ze ondanks het succes onverminderde kwaliteit blijven leveren.

Ik vond het deze keer te duur en zal een volgende keer overwegen om een ander restaurant te kiezen.

28. Miep

29. Alle gerechtjes zijn erg lekker, maar het duurt erg lang voordat je je gerechten krijgt. Misschien wat meer personeel in de keuken?

Daarnaast werd er wel om de haverklap gevraagd of we nieuw drinken wilden én kwam de serveerster steeds aan tafel lege flesjes weghalen. Ik zou het prettiger vinden dat als er een nieuw drankje gebracht wordt, de lege flesjes in een keer mee worden genomen. Zo word je minder vaak gestoord.

Het restaurant ziet er verder top uit. Ook de bediening zag er netjes uit, behalve de bedrijfsleider. Hij droeg een vale spijkerbroek met een witte blouse, terwijl de overige bediening er netjes in het zwart bij loopt. Prima als de bedrijfsleider wat anders draagt, maar ik zou het netter vinden als hij ook in het zwart gekleed is.

30. Loek

31. Het eten is heerlijk, de bediening aardig maar je moet een engelengeduld hebben. Er zat veel te veel tijd tussen de gangen, ook diverse keren gerechten niet (tegelijk) ontvangen of voor een verkeerde tafel.
    Super leuk concept maar heeft zeker hier en daar nog wat aandacht nodig.

32. anna 1009 punten

Het eten was heerlijk, de locatie super. De bediening was erg aardig maar niet snel. Wij moesten lang wachten tussen de gerechten. Wel een leuke plek om lekker te eten.

33. Vanavond bij 't Zusje gegeten op een tafel van vier personen! Prijs-kwaliteitverhouding perfect, ook de bediening was niet slecht, helaas bij lange naar niet alle ronden kunnen nemen die we gewild hadden, vaak meer dan 30 minuten zitten wachten op ons volgende gerecht! Zelfs ons laatste rondje desserts (2 items) duurde ruim 20 minuten (aangegeven dat er haast bij zat).

Zeker geen restaurant om af te raden. Gerechten smaakvol en voldoende! We komen zeker nog eens terug om de dingen die we niet konden nemen nog eens te proberen!!

34. In een woord super. Vriendelijk pro actief personeel, een leuke sfeer en heerlijke gerechten in een prachtig pand.. Een aanwinst voor Eindhoven.. Ik was al fan van vestiging Uden maar Eindhoven doet daar niet voor onder!! Personeel is super.. Allemaal jonge en zeer gemotiveerde mensen! Heel persoonlijke en informele sfeer.. Leuke bijkomstigheid is dat wij de 10de reservering waren en daarmee de rekening kwam te vervallen :) Super leuke avond gehad! Heel tevreden! Tot snel en ga zo door!