ma 11:00 - 21:30

1196292361 87
1207535384 88
1319965609 80
1331208631 81

1. Houden perfect rekening met de Corona maatregelen!

Gekozen voor het 5 gangen menu. Iedere gang was heerlijk. Mooie combinatie van smaken. Porties ruim voldoende.
    Prijs/ kwaliteit prima!
    Wij hebben genoten!

2. Chantal Jeratlou

1910 Is super.
    Goed ontvangen Prima tafel En het eten was gewoonweg geweldig.
    Wij komen zeker terug…
    Met dank aan mijn dochter.

3. De ambiance was zeer aangenaam en verrassend Er werd rekening gehouden met de wensen die van tevoren waren aangegeven. Rustige plaats in het restaurant. Vriendelijk personeel. Kom zeker terug!

4. Vincent Baten

5. vincent baten

6. Hans de Wit

Top zaak, prima gegeten met een aangename bediening.

7. harry

8. Super goed gegeten. Vooral het voorgerecht subliem. Erg aardig personeel met zeer veel oog voor de gasten!

9. Trees 13561 punten

Erg lekker en goed.
    Prettig personeel.

10. Wat een toptent; heerlijk gegeten! We hadden een gevarieerd 3-gangen verrassingsmenu; een aanrader. En het gratis tafelwater werd continu aangevuld; echt top!

11. Gisteren lekker gegeten bij 1910. Prettige sfeer; vlotte bediening terwijl het toch helemaal vol zat. Vond wel de prijs van een glas wijn absurd hoog (7,50) zeker gezien de minimale geschonken hoeveelheid. Buiten de dure drank... een aanrader.

12. Marie-Josė

Leuke eetgelegenheid, aardige, jonge crew. Lekker eten, bijpassende wijnen voortreffelijk. Jammer dat er weinig parkeergelegenheid is.

13. natee

14. Frank & Laurien

Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Borden mooi opgemaakt en het eten van goede kwaliteit. Het is aardig aan de prijs, maar dat is het waard. Leuke kaart, niet te uitgebreid. Word vooraf goed geïnformeerd wat de mogelijkheden zijn qua verrassingsmenu's en er wordt rekening gehouden met je wensen.

15. Heerlijk genoten van een heerlijke high tea. Zeer goed verzorgd, begonnen met een heerlijk soepje. Zeker een aanrader. We konden gezellig buiten zitten!

16. Freek Maas

Heerlijk gegeten bij 1910. We werden een erg warm welkom geheten en mochten de tafel zelf kiezen. Meteen op ons gemak door het bedienend personeel.

Het vier gangen verrassingsmenu bleek ondanks onze voorkeuren, één keer geen vis en één keer geen schaal/schelp, geen probleem. Dat mijn tafelgenote toch een amuse met vis kreeg was jammer, maar het mocht de pret niet drukken.

Genoten van het gevarieerde, smaakvolle menu. Persoonlijk houd ik van wat meer variatie in de afkomst van de wijnen maar ze pasten goed bij de gerechten en werden prima toegelicht. Het was jammer dat de gerechten ook door de koks werden geserveerd. Je kunt aan alles merken dat zo'n jongen niet op z'n gemak is aan tafel.

Kort samengevat: genoten van een hele gezellige, smakelijke avond. We komen nog eens terug om te kijken of de aandachtspunten incidenteel waren.

17. yvonne siteur

Heerlijk gegeten, alles klopte, prijs, kwaliteit, tempo, en dan die cognac, toppie. Dank voor een fijne avond waar wij ons echt welkom voelden.

18. Regelmatig hier gegeten, was nu even geleden. Service en sfeer echt uitstekend. We hadden gekozen voor het 4 gangen menu. Het was het allemaal net niet, wellicht een kwestie van smaak... Jammer.

20. Net terug gekomen van een leuke avond genieten bij 1910 in Eindhoven. Voor mij een bekende zaak maar was toch weer even geleden dat ik daar gegeten had. Bij binnenkomst werden we gastvrij ontvangen door 1 van de gastvrouwen en het viel ons al vrij snel op dat de zaak goed gevuld was. We namen plaats aan een royale tafel waar we al vrij snel werden begroet door de gastheer.

We besloten om het 4 gangen verrassingsmenu te nemen met bijpassend wijnarrangement. Na de vers afgebakken broodjes volgde het eerste glaasje wijn van het arrangement. Het was een heerlijke wijn uit Penedes gemaakt van Chardonnay, Macabeo en Xarel-lo. Perfect bij het gerecht, een compositie van zalmtartaar, macademianoten, pompoen en wortel. Nadat het gerecht werd uitgehaald werden onze glazen nog royaal bij gevuld.
    Het 2e gerecht was ook perfect uitgekozen om het glaasje wijn te begeleiden, een heerlijke typische zuid Franse wijn van Grenache Blanc en Rousanne met een mooie houtopvoeding.
    Na een aangename pauze volgde het hoofdgerecht met ook daarbij weer een perfect gekozen wijn, een Primitivo in dit geval. Deze werd geserveerd bij een gerecht van Hertsucade en Hertenrugfilet met daarbij pompoen, rode bietpuree en een heerlijke jus. De rode bietenpuree had voor mij wel wat smeuïger mogen zijn maar al met al geen verkeerd gerecht.
    Iets later volgde het dessert, een perfect opgemaakt bordje met pruimencompote, kastanjes vanillebavarois en kaneelijs. Heerlijk! Alleen jammer dat er een verkeerde dessertwijn bij geserveerd werd. De keuze was gevallen op een Chileense late harvest Muscatwijn die te hoog in de zuren zat voor dit gerecht en wellicht iets misplaatst bij dit dessert. Mijn keuze zou in dit geval op een Moscatel Oro of Moscatel de Setubal zijn gevallen, echter maakte de koffie en de perfecte Latte Machiato alles weer goed.

Complimenten aan gastvrouw Maartje en bedankt voor de geslaagde avond!

21. Lekker gegeten, netjes en schoon restaurant, mooie locatie. Nette prijs voor lekker eten, goede bediening. Salade met carpaccio gegeten, aanrader!

22. Lekker gegeten bij 1910. De bediening is vriendelijk en er werd goed rekening gehouden met mijn notenallergie. De kwaliteit van het eten was goed, hoewel het allemaal wel iets warmer had mogen zijn. Wel vrij prijzig (ruim 120 euro voor 2 personen inclusief wijn).

23. Gister voor eerste keer hapje gaan eten bij 1910. Fijne ambiance: trendy en smaakvol ingericht maar zonder pretenties, mooi 30jaren pand, warme sfeer. Alle tafels bezet maar doet niet druk aan.
    4 gangen verassing van de chef, 39,50. Heerlijk en culinair gegeten door de grote diversiteit van smaken en producten. Erg mooi gepresenteerd in een rustig tempo. Prijs versus kwaliteit bijzonder goed in balans. Liep tevreden en voldaan de deur uit.
    Bediening is informeel, maar blijft toch professioneel in benadering en verlenen van service. Ben redelijk kritisch (geworden) t.o.v. restaurants maar 1910 is wat mij betreft voor herhaling vatbaar en kan het van harte aanbevelen!

24. Eten was heerlijk. Moest alleen vrij lang wachten op het hoofdgerecht. 45 min. Misschien hoort dat bij het concept? Bediening vriendelijk en correct. Sfeer prima. Porties zouden iets groter mogen? Geslaagde avond met een lekkere fles volle Spaanse wijn.

25. Heerlijk gegeten hier met buitenlandse gasten. Zelfs speciale eet-wensen van mijn klanten werd probleemloos aan voldaan. Bediening was super-vriendelijk.

26. E. Van Heugten

Gisteren heerlijk gegeten bij 1910 in Eindhoven. Ik heb een lactose- en een glutenintollerantie. Ik kon alles van de kaart kiezen, de gerechten werden prima aan mijn dieet aangepast. Dit restaurant is een absolute aanrader voor mensen met een dieet. Ook de bediening was zeer vriendelijk en allert.

27. We hebben heerlijk gegeten. Het was wel prijzig maar het was zeker het geld waard. Het is een echte aanrader!!

28. Voorgerecht was te koud, kwam recht uit de koeling en de vis was niet vers. Na het aangeven hiervan kregen we de reactie: 'ja, maar dat hoort zo'. Algemene indruk; slechte prijs/kwaliteit verhouding. Geen goede ervaring mee!

4,1
  29. Heerlijk geluncht met zakelijke relaties voor een wedstrijd van psv. Perfecte bediening en top lunch. Perfecte afstand tot het stadion en ideaal voor parkeren. Kortom heerlijke middag gehad.

30. Overall beoordeling - Uitstekend - . Prima ontvangst. Mooie tafel, voldoende privacy. Relaxte sfeer. Mensen die plezier hebben in hun vak. Heilbot als voorgerecht een echte aanrader. Fazant als hoofdgerecht was ook een prima keuze. Verrassend opgemaakt. Deze keer geen tijd voor een nagerecht maar dat maak ik een volgende keer goed. Een restaurant om zeker terug te komen.

31. Edwin & Nicole

32. Zerbine

Heerlijk gegeten, alles goed op smaak en gegaard van groente tot vis en schelpdieren.
    Bord mooi opgemaakt en de smaken goed op elkaar afgestemd, wat soms een verrassende combinatie geeft.

Het restaurant is trendy en smaakvol ingericht, strak en schoon. Relaxte muziek op de achtergrond en goede bediening.

Super ervaring en echt een aanrader!

33. Jacques

34. Het restaurant straalt rust en elegantie uit, en dat past bij de chef en zijn kookstijl. Klassiek met een twist, combinaties met opvallend veel aandacht voor structuur en mondgevoel, en zonder uitzondering hoog op smaak.

Gisteren heb ik het restaurant 1910 in Eindhoven met een kortstondig bezoek vereerd.
    De bediening opereert in alle rust en is nimmer hinderlijk aanwezig. Enkel de strikt noodzakelijke handelingen aan tafel, maar ook ruim tijd en aandacht voor de gast, en uitgebreide uitleg bij de prachtige wijnen. 1910 onderscheidt zich, want het gebeurt niet zo heel vaak dat ik toppers uit de Rhône en Bourgogne, in een arrangement aantref. We kunnen het woord ‘totaalervaring’ uit de kast halen, want dat was zeker van toepassing op dit uitstekende lunch. Grote klasse.

35. Met mijn vrouw afgelopen zaterdag bij 1910 geweest. Na wat verhalen toch benieuwd hoe het er zal zijn,

Prima ontvangst. Eerst een aperitief gedronken op het terras. Vervolgens op ons verzoek een tafel binnen aangewezen gekregen. Lekker trendy aangekleed maar wel een warme gezellig.

We kozen voor een 3 gangen verrassing menu. Dit was zeker geen verkeerde keuze. Goede verhouding in de gerechten qua smaken en de portie's waren voldoende van formaat.

Als voorgerecht gebakken coquilles met verschillende bereidingen en structuren van tomaat. Super gerecht met geweldige smaken die de coquilles niet overheersen. Garing van de coquilles was perfect.

Vervolgens het hoofdgerecht, zacht gegaarde diamanthaas met gepofte aardappeltjes creme fraise en een saus van de magiplant.

Super mals stuk vlees met ook een perfecte garing. Creme fraise zat in een pupetje super oplossing bij een warm bord. Veel kleuren en echt verse groenten.

Toen het dessert mojito 1910 hele frisse afsluiting granite van majito en dan op de rand van het bord een uitgeklede mojito met oa mint gel, limoen mousse, rum vanille creme.

Over de bediening zeer te spreken, lekker vlot en duidelijke uitleg bij de gangen. 1910 zal me zeker vaker zien!

36. R+A 25 punten

Na ooit (circa 1 1/2 jaar) geleden er geweest te zijn, dachten wij het weer eens te proberen. De gelegenheid had toen een trendy reputatie met een mondeling goede recensie.

We kwamen ivm een speciale gelegenheid en wilden onszelf eens trakteren.

Het werd van begin tot eind een teleurstelling. Mijn voorgerecht "herderham" was veel te zout, waarbij je natuurlijk bij dit soort ham de kans maakt om van zich zelf al veel zout te bevatten, echter zelfs de garnituur (pesto) was veel te zout.

Overigens was mijn partner met het bestelde voorgerecht (carpaccio) wel tevreden. Voor het hoofdgerecht hadden we beide de "gans met ganzenlever". Niet alleen voor het bedrag maar ook voor de bereiding is dit het slechtste wat ik ooit heb gegeten.

De gans zelf was goed, echter was het vlees (na het afsnijden van de noodzakelijke verlaag) zo weinig dat ik vermoed dat hier nog geen 50 gram vlees overbleef. Maar de ganzenlever was werkelijk de grootste aanfluiting die je voor kunt stellen. Hierbij twijfel ik sterk of dit ganzenlever was, of hij moet veel te lang in de pan gelegen hebben, waardoor alle vetten waren verdwenen, en daardoor de lever droog en zonder smaak was. Als groente kon je het niet meer als garnering betitelen. Deze bestond uit een reepje aardappelpuree, met een stuks aardappelschijfje, een stuks aardappel chip(je) en 1 stuks boontje in snippertjes gesneden. Daarbij kreeg je een schaaltje frietjes met gratis mayonaise (hierbij had de chef zelf bepaald dat wij van veel zout op de friet hielden).

Positief is dat de chef na klachten over ons hoofdgerecht deze van de rekening heeft gehaald.

De rode huiswijn heeft de kwalificatie - op de fles - "tafelwijn" zonder jaartal. Ik denk dat hier restaurant 1910 op oude glorie nog in leven is.

4,5
  37. Mr. Bieks

38. Marcel

39. Echt lekker gegeten! (Verassingsmenu) Keurige bediening, mooie opmaak, makkelijk parkeren en prima koffie! Hier betaal ik graag voor!

40. Eindelijk weer eens een keer écht lekker gegeten en genoten....

Een prima prijs/kwaliteit verhouding. De bediening was zeer vriendelijk en enthousiast en wij ook!

41. Leuke tent. Aperitief op het terras. Binnen heerlijk gegeten.

Aardige bediening, veel uitleg over de wijnen. We hadden het verrassingsmenu met wijnarrangement en was allemaal prima verzorgd! De koffie weer op het terras als afsluiting van een fijne en smakelijke avond. We vonden de smaak van de gerechten voortreffelijk. De porties van het voor- en tussengerecht waren niet erg groot. Had evt. ook gecompenseerd kunnen worden door een broodje extra. Maar kregen ieder 1 stukje brood en dat was het. Het hoofdgerecht was goeie portie en lekker met frietjes. De wijnglazen werden goed gevuld, ook voor degene met het bob-wijnarrangement.

42. Zeer teleurstellend! Om 1930 aan tafel, 2030 voorgerecht en 21.45 het hoofdgerecht...
    Service was niet best, eten was ok.

4,7
  43. Zeer goed gegeten. Alles zeer goed op smaak en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit een 10. Goede huiswijn en nogmaals eten top.

44. Ons favoriete restaurant in Eindhoven, gisteren weer super lekker gegeten. Erg leuke bediening en heerlijke wijntjes. In een woord geweldig. Het was weer een erg fijne avond.

45. peter habraken

Ik ben hier vorig jaar voor de laatste keer geweest.

En toen heel vriendelijk ontvangen en heb lekker gegeten.

Nu onlangs met een aantal vrienden weer geweest (februari 2010). Maar wat is deze tent slecht geworden zeg! Het eten (verrassingsmenu!) is echt minimalistisch en het personeel draait op de automatische piloot. Nee, hier zie je mij voorlopig niet meer.

Ik hoop op beter!

4,1
  46. Leuke lokatie en trendy inrichting. De ontvangst was goed en vriendelijk, maar de verdere bediening was lousy; het lijken wel studenten! Je verwacht adequate en professionele bediening te krijgen bij zulke hoge prijzen voor de gerechten! Het feit dat de open garderobe naast de keuken is geplaatst is een groot min-punt, want mijn jas ruikt nog steeds naar het restaurant. Het voorgerecht was OK, het hoofdgerecht verdiende een kleine voldoende (er zat namelijk alleen 2 cm courgette als groente bij), maar het nagerecht was schandalig duur en smaakte voor geen meter. De poging van het personeel dit goed te maken door een andere keuze uit het menu te maken heb ik voorbij laten gaan, na het toiletbezoek. De eetlust was me daarna geheel bedorven. U begrijpt de toilet was ronduit smerig. 1910 is geen aanrader.

4,1
  47. Met regelmaat zijn wij te vinden in 1910. En altijd een verrassingsmenu, nog nooit hetzelfde gegeten en dat is een compliment waard. Het eten is top, met zorg gemaakt en de bediening gezellig en met een goed overzicht.

48. In één woord een toprestaurant. We hebben hier diverse malen gegeten. Elke keer het 4-gangen verrassingsmenu. De gerechten die we hierdoor geserveerd krijgen zijn altijd top. De variatie en smaak van de gerechten is altijd goed.

De menu's en de wijnen worden regelmatig aangepast aan het seizoen, waardoor elk bezoek door het jaar heen weer iets nieuws brengt.

De service is prima. Iedereen is aanspreekbaar en staat voor je klaar. Dieetwensen zijn geen probleem en ook wijn bij het menu of het menu aanpassen aan een wijn. In goed overleg wordt er altijd een mogelijkheid gevonden om alles af te stemmen op je wensen.

49. Heel erg goed restaurant, lekker eten en gezellige, snelle bediening.

Zeker een aanrader!

50. Zeer goed.
    Hoge kwaliteit van eten en bediening is uitstekend.

Prijs is echter behoorlijk, maar daar krijg je dan ook wel wat voor.
    Zeer professioneel en met zorg en gekookt.
    Sfeer is modern, maar warm.
    De kreefkaart is de moeite.

Voor mij een perfect restaurant als je een keer echt goed wil eten, maar niet voor een michelinster afgezet wil worden.

51. Nathalie

Ik ben hier enige weken wezen eten en het was werkelijk tongstrelend! Wij kozen voor het verassingsmenu, zelden zo lekker gegeten, een prikkeling voor al zintuigen.

Bediening heel attent, zonder opdringerig te worden, lekkere wijnen. Gastvrij restaurant met als topper de mogelijkheid om lekker te kunnen blijven hangen.

Wij komen terug...

52. Peer Coolen

Heerlijk gegeten op zondagavond. De gerechten waren stuk voor stuk voortreffelijk zowel naar kwaliteit als naar bereidingswijze. De gebakken ganzenlever met mango levert een tongstrelende ervaring. Rundvlees met truffel levert een smaaksensatie die je bijna weerhoudt om een desert te bestellen. De bediening is eerlijk, attent en charmant. Het tempo precies zoals het moet zijn.

53. Een van de betere restaurants in Eindhoven. Leuk regelmatig wisselend menu, goede kwaliteit, verrassend. Absoluut een aanrader. Kom hier zelf zeer regelmatig en dat is niet zomaar.

54. Bediening te losjes.
    Eten matig, jammer van de presentatie.
    Prijs/kwaliteit is niet wat het moet zijn.

55. Peter Van Kolshoven

Met een groep van 6 personen afgelopen week een geweldige ervaring bij dit restaurant gehad. Eten was meer dan geweldig, sfeer is super, er is veel ruimte en het grootste pluspunt was absoluut de bediening. In een vol restaurant werd alle tijd genomen voor persoonlijke service. Jammer dat onze ober naar Spanje gaat! Een sieraad voor het restaurant. Een toptent!

56. Peter van Essen

bediening onattent, wel gezellige sfeer, eten niet bijzonder.

57. Fred Kalis

De sfeer is erg plezierig: ontspannen en tegemoetkomend zonder familiair te worden. Goed advies en behulpzaam. De kwaliteit van het eten was heel goed. Eeen aanrader voor medere keren!

58. Regelmatige restaurantbezoeker

Het eten was voortreffelijk het voorgerecht rosbief van zuiglam erg lekker en verrassend, dit geldt ook voor de runderzijlende werkelijk waar boven verwachting. De sfeer van het restaurant ook top, waarbij inderdaad het op dit niveau eten en daarna kunnen borellen een ideale mix is. Echter de bediening is zeer onpersoonlijk en straalt geen enthousiasme uit werk hieraan en je hebt goud in handen

59. Ontevreden klant

Verschillende keren gezellig gegeten. Echter bediening gaat erg achteruit. Drie gangen in notime. Glas wijn werd weggehaald zonder een nieuwe aan te bieden etc. etc. Stonden snel weer buiten. Jammer

60. jochen van meersbergen

alles was zeer goed ga zo door ....

61. leuke avond heerlijk eten bediening zeer attent

62. Kom er met zeer grote regelmaat, maar ben geen enkele keer teleurgesteld geweest goed eten met zeer persoonlijke bediening

63. Annette

Hier inmiddels al 7 keer geweest. Werkelijk heerlijk eten en leuke, persoonlijke sfeer. Fantastisch dat je ook na het eten lang kunt blijven naborrelen!

64. Lang geleden dat ik weer eens goed heb gegeten (en dat voor een correcte prijs). Vriendelijk personeel, staan open voor tips. Kom er zeker binnenkort weer! Hou het zo!

65. Dit hadden we nodig in de wijk en in Eindhoven. Het is zó goed dat je moet reserveren, maar da's alleen een goed teken!

66. Aanwinst voor het gezellige Willeminaplein! Eten is super, wijnen lekker en de bediening is ook buitengewoon!!! Ga zo door, dan zullen wij vaak komen!

67. Geweldig restaurant! Voor zowel lunch als diner een echte aanrader; werkelijk alles is lekker!

68. pim des Bouvrie

uitstekend restaurant! zeer de moeite waard om daar eens of meerdere malen te gaan eten! ook de bediening is erg vriendelijk...

69. Erg goed restaurant price/qualiteit

70. Aanwinst voor Eindhoven & een zeer goede gastheer.

71. Ontvangst en ambience goed.
    voorgerecht: cocktail matig,vooral saus te sterk van smaak.
    wijn:Pinot Gris net iets te warm.
    hoofdgerecht: gamba's
    te lauw.
    dessertwijn: prima.

4,7
  72. Echt een top restaurant!!! Mijn persoonlijke favoriet in Eindhoven. Echt een aanrader.

73. great food and friendly staff. I'll definately be back