Juffrouw Tok in Eindhoven

Juffrouw Tok laten bezorgen?

Online eten bestellen

1432084746 64
1472281932 59
1612972082 68
1643119971 66

1. Lekker eten, gezellig. Personeel goed.

2. Donders

Het eten was goed maar niet veel keuze, de sfeer was goed en de bediening prima. Wel weinig ruimte om te zitten krap op elkaar en kleine tafels.

3. Super lekkere kip, heerlijk met houtskool smaak. De specialiteit Kip piri piri was geweldig! Ook De mais was heerlijk. Goede service en zeker een aanrader!

4. Vanavond met 3 daar gegeten. Eten is vet en erg zout. Slappe friet, en bediening is slecht. Komen het bestelde niet brengen, lang wachten ondanks het nog niet druk was, en eigenlijk simpel menu. Bediening is onderling slecht afgestemd op elkaar. Hoorde hier en daar excuses van bediening aan tafeltjes voor de ongemakken. Kortom; voor verbetering vatbaar.
    Wij gaan daar niet meer eten.

3,2
  5. Bij juffrouw tok is het altijd feest.
    Gisteren met de kinderen gegeten en kleinzoon vond het geweldig.
    Goed en leuk personeel.
    Echt n aanrader 👍👍

6. arnoldus doormalen

Ja een aanrader lekker picante kip, bier is er duur.

7. Ans v Zantvoort

Gezellig restaurant, ongedwongen sfeer met leuke vriendelijke bediening. Extra aandacht voor de jarige. Eten prijs kwaliteit goed, voldoende de keuze is beperkt maar genoeg. Wij hebben een gezellige avond gehad.

8. Toon van de Moesdijk

Wij hebben met vier personen heerlijk kip piri piri gegeten in een perfecte ambiance en voor een heel schappelijk en betaalbaar prijsje. Ook de bediening krijgt van ons een pluim. Ga zo door juffrouw Tok, dat zal je geen windeieren gaan leggen.

9. Het eten was heel lekker! De kip smaakte heerlijk, precies naar onze smaaken.
    Bediening goed, heel attent en vriendelijk.
    De interieur iets minder, maar het gaat om de smaak van t eten, en dat is goed, ik kom zeker terug!

10. Josephine

We hebben het naar onze zin gehad het eten was lekker alleen wat te zoutig voor mij. Kan dus wat minder.
    Vriendelijke bediening heel attent .
    Heel gastvrij en vroegen of het eten goed gesmaakt heeft.
    Wel voor herhaling vatbaar.
    Wel een aanrader.

11. Meerdere malen geweest ook afgelopen zondag. Weer heerlijk gegeten. Prima prijs.

12. Annelies ooms

We kregen de verkeerde bestelling waarop ze zei "zal ik dan een gewone kip brengen" waarop wij zeiden "dat is goed". Later op de rekening stond de kip er gewoon op terwijl het hun fout was, ze hadden me best tegemoet kunnen komen. Ook bij de betaling gaf ik 50 cent teveel, ze gingen er vanuit dat dat fooi was zo doe je dat toch niet in een restaurant. Als ik met pin betaald had hadden ze die 50 cent toch ook niet. Ook zijn de stoelen erg slecht, niet echt comfortabel en versleten. Ook is prijs voor 5 stukjes kip er duur. Jammer, voor ons nu echt geen Juffrouw Tok meer!

13. Wies Otten

Erg lekker en gezellig gegeten met zeer vriendelijk personeel.

14. Een prima restaurant, heerlijk is de kip piri piri, vlotte bediening en vriendelijk personeel. De prijs is ook goed. Makkelijk parkeren. Het restaurant binnen vonden wij huiselijk en gezellig.

15. Nanny de Korte

Heerlijk gegeten voor een prikkie met een kortingsbon.

16. Jta megens

Ondanks dat er veel reviews zijn met slechte ervaringen hebben wij niks aan te merken. Vriendelijk personeel, snelle bediening. We komen zeker terug

17. Ik vondt het er erg donker binnen en de achterkant van de stoelen waren smerig, de kleine stoelen met rieten zittingen zaten niet comfortabel.
    Het drinken werd snel geserveerd en het voorgerecht/eten ook.
    De kelderdeur hing er half in en in de speelkamer zag het er ook smerig en onverzorgd uit het leek meer op een cel. Het menu was niet erg uitgebreid en de kip piri piri smaakte niet veel beter als de kip van de markt.
    Ik vond het zonde van mijn geld.

18. Marianne

Heerlijke kip piri piri. Goed restaurant voor de prijs/kwaliteit verhouding. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Maar gewoon goed en lekker eten. Goede service. Wel ongemakkelijk zittende stoelen.

19. llewis 1652 punten

Qua smaak minder dan de franchise collega in Baarle Nassau, maar vooral de porties zijn erg klein. 13 euro voor een kip piri piri, cola en een handvol frietjes en vervolgens met honger weer naar buiten. Smaakt niet verkeerd, maar volgende keer weer naar Baarle Nassau.

6,1
  20. Dit was een ervaring die ik niet graag wil overdoen. Bij binnenkomst lijkt het wel of je 40 jaar terug in de tijd gaat. En het is nogal donker, zo donker dat je bijna niet ziet wat je geserveerd krijgt.

Als je aan je tafel gaat zitten weet je meteen dat het geen gezellige lange zit gaat worden. De stoelen zitten erg ongemakkelijk, je bent dan ook blij dat je weer weg mag zonder hernia.

Dit kan met een relatief kleine investering zo veel beter en je zult er direct de vruchten van plukken lijkt me.

Het eten: Tsja. De gegrilde kip was vettig en droog en nog veel vreemder in stukjes geknipt! Hier en daar ook aangebrand. Niet restaurant waardig.

De frietjes worden in een oud beschadigd bakje op tafel gezet en zijn ook hard en droog en zeker niet vers waar op de site mee geschermd word. Saus in een plastic bakje? Verse salade o.i.d. niet gezien.

Het is voor mij zeker met alle alternatieven in de omgeving eenmalig.

1,4
  21. G.v.de. Westerloo

Was alweer zes jaar geleden, maar hebben weer lekker gegeten. Fijne sfeer, goede bediening, top.

22. Ik kom al redelijk lang bij Tok, de kwaliteit is altijd super, als je van kluiven houdt en onbezorgd eten op een Bourgondische manier mag je dit echt niet missen. Ik zou het iedereen aanraden die van kip en friet houdt, bediening is altijd heel snel en voor deze prijs krijg je nergens zoveel.

23. Wat een afgang 4 stukjes kip voor 10 euro. Je wordT daar snel van je geld afgeholpen, dit nooit meer. Ik zou zeggen ga eens naar Portugal kijken in de Algarve hoe het wel moet, daar kan je zoveel eten kip piri-piri met wijn voor 15 euro, daar kunnen ze hier nog wat van leren.

De groeten Juffrouw Tok, ik denk dat je op je gezicht zal vallen, mij zien ze er niet meer, ik ga wel naar de friet-tent

2,4
  24. Ik ben hier nu voor de 4e keer geweest, de bediening is altijd al een beetje apart en incompetent maar het eten was altijd goed voor een leuke prijs.

Het begon al bij het reserveren, telefonisch was men onbereikbaar, constant in gesprek. Uiteindelijk zijn we er maar heen gereden, bij binnenkomst gezegd dat we probeerden te bellen. Vervolgens krijg je een rare glimlach en wordt er verder niet op gereageerd. Naja dacht ik, het zal wel.

Ik heb altijd een kortingsbon voor een 3 gangendiner voor 2 personen. Voorheen nam de 3e persoon dan een kipmenu large, dat bestaat alleen ineens niet meer... Er is nog maar 1 kipmenu. De prijzen zijn fors verhoogd en het meest bizarre is dat er bij het hoofdgerecht niet eens meer salade zit, het is simpel kip en friet. Voor 3,25 kun je salade bijkopen, een heel klein schaaltje rauwkostsalade terwijl je eerst voor de hele tafel salade kreeg, dit zat bij de prijs.

De kip was erg droog gebakken en zelfs wat verbrand op sommige stukken. De bediening vraagt naderhand nooit of het gesmaakt heeft. Bij betaling was de korting niet berekend, of we dit wel bij het bestellen hadden aangeven? Uiteindelijk kregen we het geld wel terug, maar van harte ging dit niet.

Vind dit erg jammer want het is normaal gewoon erg lekker en dan is het niet zo erg dat de bediening niet zo vriendelijk is. Krijg het idee dat als je iets zegt het ze toch niet uitmaakt.

Ook raar dat men de menu's ineens zo uitbuit, aangezien het normale kip menu echt weinig kip bevat. Voor 17,95 eet je zo best prijzig, zeker als je de salade er nog los bij moet kopen. Doe hier iets aan!

25. Gisteren gegeten met groupon actie. Erg lekker! Nooit eerder geweest. Kipfilet piri piri was heerlijk. Snelle bediening, knus restaurantje. Enige nadeel is dat je veel parkeergeld kwijt bent maar daar kunnen zij natuurlijk niets aan doen. Wij komen zeker nog eens terug!

26. Thea de Vries

Bediening is traag, maakt fouten of niet te bereiken. Eten meestal gefrituurd, cafetariaschotels. De inrichting is verouderd en niet comfortabel. Geen adres om een tweede keer heen te gaan.

27. Gegeten met groupon actie. Van te voren beetje huiverig vanwege recensies, maar ik vind dat ze wel iets meer credits verdienen. Hoofdgerecht gamba en schnitzel was gewoon lekker met prima bijgerechten. Nagerecht en voorgerecht voldoende. Voor de rest geen opmerking over bediening en aankleding. Een prima budget restaurant, niets meer of minder.

28. Vandaag gebruik gemaakt van Groupon aanbieding. Ik kan en wil het kort samenvatten: Geweldig. De porties, smaken en keus vanuit 3 gangen was top. Tevens een gemoedelijke relaxte bediening.
    Al met al een 10 plus. Hier komen we zeker vaker terug.

29. Zeer slecht. Om te beginnen hadden we beiden spa rood besteld en kregen we twee glazen rode wijn. Dus terug gestuurd. Ober 3 keer langs geweest om te vragen wat we wilden eten, terwijl wij nog naar de menukaart aan het kijken waren.
    Voorgerecht kipsalade. Ijs en ijskoud, of het in de vriezer had gestaan en net ontdooid was. Hoofdgerecht kipstroganof, helaas 2 keer terug moeten sturen omdat het niet heet was en daarna helaas nog niet. Stoofpeertjes ijs en ijskoud. De broodjes van mijn partner waren keihard gebakken de kip piri piri zat vol botsplinters en was ontzettend vet en lauw.
    Wij maar afrekenen. Mevrouw vraagt heeft u lekker gegeten en ik zeg dus "Nee want zus en zo". Zegt mevrouw tegen me "Nou dat is allemaal een kwestie van smaak, gelukkig hebben klanten die het wel lekker vinden".
    Tevens zit mevrouw aan het begin van het restaurant met een laptop te spelen en met haar collega's te kletsen en het volume was op een zodanig niveau dat ik moeite had mijn gesprekspartner te verstaan. Maar dat zal wel komen omdat het restauran op 1 tafel na helemaal leeg was. Nu dat was dus eens en nooit weer.

30. Duidelijk niet onze doelgroep. Ik ben hier samen met mijn vriend, we zijn allebei midden 20, op een zondag gaan eten. Hij had de halve kip Piri Piri en ik de kipfilet Piri Piri. Fijn was dat het mogelijk was om de Piri Piri als kipfilet te bestellen. Mijn vriend kreeg een paar kipkluifjes, niet eens een echte halve kip en ik kreeg echt een grote lap taai vlees. Kip was net te lang doorgebakken en de Piri Piri was naar onze mening gewoon knoflook met een beetje chili. Er zat zoveel knoflook in dat de rest van de smaken die bij Piri Piri horen niet te proeven waren. Frietjes waren wel lekker, alleen karig dat er geen enkele garnering verder bij zit. Duidelijk een budgetrestaurant voor mensen met kinderen, wij waren de enige zonder kinderen. Prima natuurlijk, maar wij gaan er niet meer heen. Het uiterlijk is naar onze smaak te oubollig en het eten niet bijzonder goed. Service wel heel goed, er werd duidelijk naar ons gecommuniceerd.

3,5
  31. Gisteren waren we eindelijk weer eens in de buurt van Eindhoven en dan gaan we (gezin met 2 kinderen) natuurlijk naar Juffrouw Tok. Heerlijke kip piri piri gegeten, lekker met patat, de tomaten-ui salade, of een maïskolf. Vriendelijke bediening, we rijden er graag kilometers voor om. Een echte aanrader!!

32. We kwamen binnen en werden naar het voorgedeelte gestuurd, waar niemand zat achter was vol. De jas uigedaan en over de stoel gehangen, wat bij nader inzien helemaal fout was, omdat het er ijskoud was. Na 10 min. wachten nog niemand gezien, de gsm gepakt gebeld en gezegd dat we voor in het restaurant zaten en graag iets te drinken wilde. Toen kwam er iemand. De soep was koud, de biefstuk lag op een koud bord, maar het ijs op een warm bord. De rekening klopte niet, en de manager die hem kwam brengen zei "het is hier wel erg koud hè, achter is het warm" niet dat je daar iets aan heb als je alleen voor zit in een leeg restaurant, zonder bediening. Dit is dus nooit meer.

33. Ik kom hier wel vaker..
    Zoals altijd lekkere kip piri piri.
    Top restaurant en aardige bediening.
    Je moet er echt naar toe gaan als je van kip houdt.

34. Veel over dit restaurant gehoord. Vandaag met een gote groep hier gegeten en dan begrijpen we dat er niet veel speciale wensen mogelijk zijn. Voor de vegetariers in dit kip-restaurant zijn echter ook twee mogelijkheden aangeboden.
    Als vleesliefhebber had ik een kipsalade vooraf (eigenlijk veel sla, tomaat en uit met wat croutons en blokjes gerookte kip). Dit kun je ook heel makkelijk en lekkerder zelf maken met producen uit de supermarkt. Hoofdgerecht waren echt de slechtste spare-ribs die ik ooit heb gezien. Dikke donkergroene stengels die taai en vol met pezen zitten. Ik ben geen liefhebber van deze kruiden-marinade maar de kwaliteit van het vlees is echt beneden alle peil. Als nagerecht een whiskeyglas met dame blanche; ook niet echt iets om naar huis te schrijven.
    De man die onze buitenlandse collega's moest bedienen sprak helaas slecht engels, dit hadden ze beter kunnen organiseren. Verder wel net en vriendelijk personeel. Service dus een voldoende.
    Ook de sfeer is leuk en heeft een meetje een authentieke mediterraanse sfeer. Niet heel bijzonder maar net. Zelfs de achteringang bij de parkeerplaats zit goed in de verf en ziet er fris uit.
    Zal dit restaurant helaas niet snel aanraden.

4,5
  35. Op zich een gezellig restaurant maar service is super slecht, eten was niet goed bereid en smaakte niet. Na een opmerking hierover geen excuses en ik kreeg ook niets nieuws. 1 keer zijn ze gekomen voor een drankje, na het voorgerecht bleven de borden staan terwijl het hoofdgerecht werd neergezet. Ons zie je hier niet meer.

3,4
  36. Super restaurant!!
    Leuke vlotte attente bediening! Eigenaar loopt mee en houdt alles prima in de gaten. Heeft ook aandacht voor de gasten, heel fijn!
    Prima eten en drinken voor een schappelijke prijs.

37. Super gegeten bij Juffrouw Tok! Leuke bediening en hele aardige attente eigenaar! Lekkere kipstukken, dikke frieten en lekkere rauwkost! Zeker de moeite waard om terug te komen!

38. Bente Vroomans

Ik ga hier heel vaak met mijn ouders en oma eten. Het fijne is dat de eigenaar ons kent en we nooit hoeven te reserveren, want er is altijd plek. Het eten is lekker, maar wel jammer dat je alleen kunt kiezen voor frietjes.

39. Mara 11 punten

Mijn man en ik kwamen hier zeer regelmatig. Hij was verzot op de kip piri-piri! Sinds zijn overlijden op 05-07-2010 kom ik er met enkele familie leden op deze datum, om mijn man te herdenken. Dit was zijn lievelings eten, dus wat is een betere plek om hem te herdenken en over hem te praten. Altijd weer een bijzondere dag! De kip is heerlijk, de bediening prima en dat alles voor een schappelijke prijs. Ook naast deze datum kom ik er zeker een keer per maand en het bevalt me nog steeds uitstekend!

40. S. 56 punten

De kip piri piri en de friet zijn heerlijk! Gezellige inrichting met openhaard. Personeel niet altijd vriendelijk.

41. tinyhuubke

Eerste keer alleen met mijn man geweest: heerlijke kip piri piri gegeten. Herinneringen aan onze huwelijksreis naar portugal kwamen naar boven. Heb mijn vingers er bij afgelikt; mals en lekker pittig. Goede combi met de rijst.

Nu samen met kinderen en vriendin geweest. Zelfs mijn kleine, moeilijke eter heeft hier heerlijk zitten eten. Kipschnitzel en grote frieten; zoveel dat zelfs hij de friet moest laten staan.

Snelle service, prettige sfeer en vriendelijke bediening.

Gaan zeker nog eens terug!

42. f. h. (endriks)

Nergens betere kip piri piri gegeten!

Snelheid: aanzienlijk hoger dan in Portugal

Vriendelijkheid personeel: voortreffelijk

Sfeer: warm

43. f.reemers

We komen hier nu al enkele jaren en toch al gauw 1 x per maand. Dat doen we niet voor niets. In al die tijd misschien één keer dat het wat minder was (niet slecht), maar alle andere keren smikkelen en genieten we van de kip piri piri. Lekker met heerlijke frietjes, een tomaten salade en een geroosterde maiskolf. Lekker simpel, maar ooohh zo heerlijk!!!
    We hebben al diverse keren de spaarkaart vol gehad, en dan heb je weer een tientje korting de volgende keer.
    Gewoon lekkere krokante kip eten (met je vuisten) en op het einde van de avond, niet veel betale. Toppie dus.

44. Johan en familie

Zoals vaker gedaan, hier vanavond weer heerlijke kip Piri Piri gegeten. Deze smaakt hier precies zoals we jaren geleden in Portugal hebben leren kennen.
    Lekker pittig en krokant gebakken/gegrild met perfect gebakken friet zoals je in Eindhoven bijna nergens kunt vinden.
    Bediening was uitstekend, attent en snel.Van ons de hoogste score voor de prijs/kwaliteit verhouding. Heb echt geen aansluiting bij eerdere recensies over een mindere kwalitiet en bediening.

45. Wat was die kip droog , voor kinderen feestjes is dit misschien leuk maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit een goed restaurant vinden

2,9
  46. Een druk restaurant, veel zit plaatsen, maar allemaal dicht op elkaar. Harde kleine stoelen .
    Weinig oplettende serveerders, dus lang wachten.
    Veel kinderen , veel geluid.
    Lekkere kip piri piri, lekkere friet, wel jammer dat er niet standaard salade bij zit. Weinig menu keuze.

4,9
  47. Konden op het laatste moment toch nog reserveren. Snelle bediening, amper wachttijden. Kwamen vaak langs de tafel om te vragen of ze iets voor je konden doen.

Wilde kip stroganoff, dat was er niet meer. Daarom stoofpotje stroganoff moeten nemen.
    Stroganoff saus wat te nat, weinig kipfilet. Combi van stoofpotje met friet was niet super. Rijst zou bijvoorbeeld beter zijn.
    Had het idee dat alles uit blikjes kwam en niet vers was.
    Eten was over het algemeen vrij zout. Dit was ook de conclusie van mijn tafelgenoot.

Zaten bij de deur, telkens als die open ging was dat erg koud. Ook veel huilende kinderen.
    En als meest vervelende: wat een verschrikkelijke rot stoelen om op te zitten. Ben eerder weg gedaan, omdat het zo'n pijn deed. Voor mensen met rug en/of bekkenklachten zoals mij is dit zeker niet te doen.

Al met al was het eten niet echt vies. Maar ook niet echt lekker te noemen. Dit was dit de eerste en laatste keer!

Zou het restaurant niet aanraden, zeker omdat je op meer plekken voor weinig kan eten!

48. We gaan al jaren terug om kip te eten bij juffrouw Tok. Aardige eigenaar en kindvriendelijk restaurant. We voelen ons altijd op ons gemak.

De borden gaan altijd leeg terug. We bestellen standaard kip piri piri met rauwkostsalade.

49. Sfeer: op zich gezellig met de openhaard en de rest zag er een beetje verouderd uit.
    Eten en drinken: we hebben alleen maar kunnen 'genieten' van 1 glaasje drinken.
    Service: Er was niemand om ons te ontvangen en je werd onvriendelijk aangesproken. De borden werden op tafel gesmeten.
    Er was geen kruidenboter meer aanwezig om kwart voor 8.
    En na een uur gewacht te hebben op ons hoofdgerecht (kip...) en nog niets te hebben ontvangen, zijn we ontevreden vertrokken.

Na de manager aangesproken te hebben op het lange wachten, werd er geen excuus gemaakt.
    Ik vind het belachelijk. Als gast wordt je niet goed behandeld en krijgt belabberde service. Het personeel is niet vriendelijk en absoluut niet behulpzaam of attent.
    Ik kom hier nooit meer eten en raad iedereen af om een je tijd en geld hier te spenderen.

1,4
  50. Mijn 50ste verjaardagsetentje totaal verpest!!!

Zijn uit eten gegaan bij de meest ongastvrije "juffrouw" van Eindhoven! Zeer onvriendelijke entree voorgeschoteld gekregen. Meer dan een half uur op het voorgerecht moeten wachten (opgewarmde prak). Na anderhalf uur nog geen hoofdgerecht! Dus om 19:00 (gereserveerd) binnen, rond 20:30 nog geen eten. Zijn zeer ontevreden weggelopen.
    Moesten (met 4 man) alsnog bijna 60 euro afrekenen voor een drankje en het eerder genoemde voorgerecht.
    Uiteraard niet betaald!! En daar sta je dan om 20:45 met honger aan je klep buiten terwijl we om 21:30 nog naar de film wilde gaan.

51. Gisteravond bij Tok Eindhoven gegeten. Chagrijnige bediening. Bestelling van drinken vergeten. Voorgerecht na ca. half uur (brood met kruidenboter!) nadat we ook nog maar keer gezegd hadden. Eten kwam na ruim een uur. Ook bij andere mensen ging van alles mis. Koffie verkeerd was veel koffie met heel weinig melk. Mij zien ze niet meer.

1,8
  52. We hebben hier zojuist gegeten, maar zijn nog steeds verbaast over wat ons is overkomen. Mensen ga hier niet heen, zonde van je geld. Je krijgt een muizenhapje voor je 10€. En zit er dan nog kip op, maar de kok laat het zo lang op de gril zitten dat het droog en soms helemaal verdwenen is. De friet droop in het vet, het was volgens mij nog een keer in het vet teruggegooid.

Na onze verbazing over de hoeveelheid bij bezorging van het eten is niemand meer langs geweest om te horen of het smaakte, want dan hadden we het schaaltje terug kunnen geven. Bij afrekenen is ook de manager niet langsgekomen. Kortom: waardeloos.

53. Verwacht van een kip-restaurant dat je een lekker stukje malse kip voorgeschoteld krijg. Dat is toch hun specialiteit!

De kip die wij voorgeschoteld kregen was beslist niet mals te noemen. De kipstukken waren zelfs droog van binnen.

5,5
  54. Benieuwd naar alle heerlijke kipgerechten met onze zoontjes naar Juffrouw Tok geweest. De kaart bleek een grote teleurstelling. Het merendeel van de gerechten hadden niks met kip te maken. Geen heerlijke kipkluifjes, geen halve of hele malse kip (op diverse manieren bereid), geen kipsaté, geen kippensoep. Had ik me vergist in de naam van het restaurant? Bij navraag bleek de Kip Piri Piri het enige alternatief voor kipkluifjes. Kip piri piri is een halve kip, licht pittig gekruid, te lang in de oven (ik vermoed uit het vet) en vervolgens in vieren gehakt. Te hard, niet mals en uitermate vet en smakeloos. Verder weinig alternatieven voor de echte kipliefhebber. De bediening was ook erg ongeïnteresseerd (leer het personeel toch eens ook aandacht te schenken aan de klant nadat er betaald is!). Plus: pand is gezellig aangekleed. Kortom, een kiprestaurant dat erg veel moeite heeft om behoorlijke kipgerechten te bereiden. Je krijgt het bijna niet verzonnen.

55. We werden aan de voorzijde geplaatst waar het ongezellig stil was.

De bediening begon goed maar na het voorgerecht keken ze niet meer naar ons om.

De champignonsaus bevatte welgeteld twee schijfjes en was te zout, helaas, en voor een kiprestaurant hadden ze maar weinig kipgerechten.

Het was op zich wel lekker maar niet veel bijzonders.

Niet voor herhaling vatbaar voor ons.

5,7
  56. maartje

57. Jay 476 punten

Hier zijn we vaker geweest; met zijn tweeen en met de familie. Maakt niet, uit de eigenaar blijft een vriendelijke, gastvrije man. En ook de rest van het personeel blijft, ondanks dat het er soms behoorlijk druk kan zijn, correct en vriendelijk.

Heerlijke piri-pri met maiskolven. Nergens beter! Gezellige sfeer, open haard, prima parkeergelegenheid, prima prijs-kwaliteit. Kortom een dikke 8.

Tip: koop bij een keuken-speciaalzaak (Bv Hoyng) twee van die maisprikkertjes en neem ze mee in je tas of jas. Is altijd handig als je hier van die overheerlijke maiskolfjes eet. Je brand je vingers niet en ze worden niet zo vet.

58. We zijn er al klant sinds de opening, maar sinds het drukker is geworden vind ik dat de kwaliteit naar beneden is gegaan.
    Dit is enkel te wijten aan het feit dat de kok de kip van tevoren gaargrild en alleen opwarmt.
    Dit gaat ten koste van de malsheid van het vlees.
    Maar als je vers gebakken kip piripiri eet is er niks beter; helemaal top.
    Eet het vlak voor de vergadering en je bent er zeker van dat deze niet te lang duurt ;-)

59. Leuk gezellig restaurant, goed en veel eten voor weinig geld!

Goede en vriendelijke bediening.

60. Heerlijke kip piri piri, gezellige inrichting en de bediening is ook vriendelijk. wel beetje langzaam af en toe. Leuke is dat je de keuken in kunt kijken en de koks hard aan het werk ziet!